Ik zou graag een invite willen;)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef mr-puta het volgende:
Heb er ook een te vergeven,
Wie o wie?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Kick!
PM/DM mij, dank u!omgeving Arnhem
quote:
Neem eens een kijkje op het Invite Forum op de Facebook-pagina van Roamler. De afgelopen weken hebben Roamlers veel invites kunnen verdienen en die worden nu op allerlei wijzen vergeven. Het invite-forum vind je daar: https://www.facebook.com/Roamler/app_202980683107053.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hola,
Ik ben eindelijk weer in Nederland komen wonen, en zoek ook een inv.
Lange tijd gelutkt maar helaas kenden ze het niet in Ierland..
Maar nu kan het wel
Als iemand er eentje heeft, dan hou ik me graag aanbevolen. Ik woon in omgeving Hilversum.
Thanks all
Nee. Wanneer je je account hebt aangemaakt, kan je wel zien hoeveel Roamlers er opdrachten in de afgelopen week hebben gedaan, in jouw woonplaats. Veel Roamlers doen ook opdrachtjes buiten hun eigen woonplaats, de vraag die jij stelt is dus anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel Roamlers er bij jou in de buurt actief zijn eigenlijk
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik heb hier een keer gepost maar nog geen invite gehad, vandaar dat ik nu weer een oproep doe.
Mevr. Poes - Zeeland
Heel lief! Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:49 schreef Tessa1995 het volgende:
[..]
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!
Ik heb speciaal een fok account aangemaakt, om mijn invite te kunnen vergeven.
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen reken je niet rijk. Deze app maakt alleen het bedrijf die erachter zit rijk. Zelf verdien je er niets aan. Neem dat maar van mij aan.
En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..
Daar ben ik in totaal niet langer mee bezig geweest dan ik normaal doe als ik boodschappen ga doen. Het is iets wat er naast is, en wat leuk is om zo af en toe te doen, ik kijk in de supermarkt op het moment dat ik er ben, dan moet ik een foto maken van een schap waar ik toch al bijna ben. En ik weet niet wat voor top baan jij hebt, maar als student moet ik gewoon 10+ uur werken voor die 80 euro, en bij Roamler heb ik zeker geen 10+ uur gewerkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?
Is het ook.. degene van wie je een invite krijgt, krijgt weer een percentage van wat jij verdient via de app bij het uitvoeren van de opdrachten. Piramide, maar op kleine schaal.quote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:36 schreef loezzzje het volgende:
iemand nog geinteresseerd in een invite?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef loezzzje het volgende:
Stuur je email adres maar in pm, dan meld ik je aan. Je hebt wel paypal nodig, daar betalen ze op uit.
Maar helaas.quote:
Ik heb het nooit kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn code teruggegeven aan jweetje. mijn android versie was te laag. Jammer want het leek me echt heel tof om te doen.
Site doet het nog, nog altijd invite only....quote:Op zaterdag 19 september 2015 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaat het nog? Al die jaren op gewacht dus ik zou dolgraag een invite willen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef liiszle het volgende:
Zijn er mensen die nog heel fanatiek aan de gang willen gaan? ik heb bijna weer een invite te vergeven.. maar doe dit alleen aan iemand die er écht gebruik van gaat maken.
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 15:42 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
[..]
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?
Users krijgen af en toe invites. Het is niet gek om, als je jouw invite weggeeft, te hopen dat mensen actief zijn. 2% is overigens erg weinig, daar voor hoef je het niet te doen. Daarnaast krijgt de 'uitgenodigde' niet minder geld hierdoor. Het is ook geen geheim dat mensen die invites vergeven 2% (van Roamler) krijgen.quote:Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef PizzametKebab het volgende:
Je hebt helemaal geen invite van iemand nodig. Vul de code: Robcode in en je kan roamler gebruiken.
Bovenstaande mensen die vragen om je motivatie doen dit alleen uit eigen belang. Zij krijgen 2% van wat jij krijgt dus willen ze graag dat je actief bent.
Dus als je geen zin hebt in een motivatie te schrijven, of het gewoon eens uit wilt proberen:
Robcode
yup. en daarnaast nog 1 te vergeven. Dus stuur maar een DM met woonplaats, korte motivatie waarom jij een goede roamler zou zijn en je naam en mailadres natuurlijk.quote:
Werkt ook onder Android prima.quote:Op zondag 29 november 2015 23:49 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou ben ik benieuwd: heeft iemand ook al een noemenswaardig bedrag verdiend met deze app?
Ik heb geen iPhone en dus ook geen interesse in een invite, maar met zoveel interesse van anderen ben ik verrast dat ik niks lees over werkelijke verdiensten
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.quote:Op maandag 30 november 2015 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt ook onder Android prima.
Als je de goede opdrachten eruit pikt is 100 euro in de week niet onrealistisch.
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.
(dat is wat ik er van kan zien hier in Zeeland)
Hmm ja maar het enige wat hier echt de opdrachten heeft zijn de steden. De dorpen hebben eingelijk amper maar opdrachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |