Laten we hopen dat er voor volgend weekend actie is ondernomen op dit signaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
De zwaktes van dit PSV zijn meteen goed duidelijk gemaakt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rutten flikker maar op. Ik heb vandaag geen enkel driehoekje, combinatie of twee tweetje gezien. Het zijn een stel losse flodders op het veld.
De afgelopen week toen duidelijk werd dat er bij PSV niks bijkwam lees, hoor en zie je overal dat de titel vooral tussen Ajax en Twente gaat hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef bambino het volgende:
Wel grappig om te zien dat heel nederland de afgelopen weken heeft gezegd "psv maakt heel veel kans dit jaar, die hebben een heel sterk elftal".
Ik zei direct, leuk dat ze allemaal goed spelers hebben, maar eerst maar eens zien of ze samenk kunnen werken.
Maar goed 1 wedstrijd zegt nog niks, maar het was niet bijzonder mooi voetbal :/
Rutten is gewoon niet een coach voor een topclub. Hij past meer bij een SC Heerenveen, Groningen of AZ. Team dat voor plek 4 tot 8 gaat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Morendo het volgende:
Rutten haalt momenteel niet het optimale rendement uit zijn selectie.
Deruit!!!! Met die Rutten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rutten flikker maar op. Ik heb vandaag geen enkel driehoekje, combinatie of twee tweetje gezien. Het zijn een stel losse flodders op het veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Hoe meer spelers je haalt van Feyenoord en Utrecht, hoe meer je op ze gaat lijken...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel leuk, lang geleden dat we op een Feyenoord positie staan.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:41 schreef Piebe het volgende:
[..]
Deruit!!!! Met die Rutten.
Ja, dat zou helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dit word een Feyenoord seizoenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel leuk, lang geleden dat we op een Feyenoord positie staan.
Denk het niet, komt wel goed hoor. Het is pas de eerste wedstrijd en er komen nog spelers spelers.quote:
Mwa, ik vond Ojo nog één van de betere op het middenveld. Beter dan Strootman...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:02 schreef Einthovuh het volgende:
Sowieso onbegrijpelijk als je zo'n goede voorbereiding hebt gehad dan zo te spelen als vandaag. Wat bezielt Rutten om met Engelaar en Ojo te spelen tegen AZ
Welke spelers?!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het niet, komt wel goed hoor. Het is pas de eerste wedstrijd en er komen nog spelers spelers.
Definieer goede voorbereiding? Volgens mij verloren we kansloos van Valencia en één hele matige eerste helft tegen Nottingham. Dus waar je dat op baseert is mij een raadsel. Verder kan Rutten het in de ogen van veel supporters nooit goed doen, vorig seizoen schreeuwen om jeugd in te passen, nu spelen Ojo en Tamata en is het weer niet goed. Ojo vond ik verder helemaal niet zo slecht spelen, al was dat tegendoelpunt natuurlijk deels op zijn conto te schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:02 schreef Einthovuh het volgende:
Sowieso onbegrijpelijk als je zo'n goede voorbereiding hebt gehad dan zo te spelen als vandaag. Wat bezielt Rutten om met Engelaar en Ojo te spelen tegen AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |