Triggerfingerquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ik neem alle tips mee en zie morgen wel wat ik doe, sweet dreams y'all.
Ruben Block
alweer vent met gitaar
Jij ook. Iyi geceler.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ik neem alle tips mee en zie morgen wel wat ik doe, sweet dreams y'all.
Ruben Block
alweer vent met gitaar
Wat je zegt is natuurlijk waar. Daar heb ik ook over nagedacht, als toerist wordt ik altijd wat beter bejegend in Turkije, omdat er aan mij te verdienen valt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.Maar besef wel dat je er alleen maar op vakantie was.Misschien zijn de mensen anders als je daar zou leven. En zou je Nederland missen als je naar Turkije zou emigreren.Het gras is altijd groener aan de overkant.
Ben je van plan om te immigreren? Als je je echt zo goed voelt in Turkije zou ik het wel doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Wat je zegt is natuurlijk waar. Daar heb ik ook over nagedacht, als toerist wordt ik altijd wat beter bejegend in Turkije, omdat er aan mij te verdienen valt.
Maar ook degenen die niet aan me verdienen zijn erg vriendelijk.
Sowieso viel ik het eerst op het land, pas later viel me de bevolking op (na het wat irritante verkopers gedoe).
Een anoniem voorbeeldje; ik zag vanuit de verte steeds een mooi oudheidkundig monument in Turkijke... het was afgesloten, ik kon er dus niet heen. Ik ging naar de beheerder van een ander oudheidkundig monument in de buurt, en was vol van het monument dat ik niet bezichtigen kon.
En vroeg hem wie te vragen om toegang. De man keek me in mijn ogen, begon te glimlachen, haalde een sleutelbos tevoorschijn... gaf het aan me... en zei vol trots; zolang je het voor sluitingstijd maar weer terugbrengt. Hij was trots op het monumentale gebouw... en gaf me in goed vertrouwen de sleutels mee.
Wederom een andere plaats in Turkije; ik kwam vaker in dezelfde supermarkt... net als meerdere gasten in het hotel... maar waar andere gasten alleen hun boodschappen kregen, kreeg ik altijd wat extra's mee. Misschien om mijn vriendelijke kop, maar waar ik me ook vertoon in Turkije ... het voelt altijd alsof ik er meer bij hoor dan 99% van de andere touristen. Geen idee waarom; nergens anders had ik ooit het gevoel dat ik er meer bij hoorde dan andere toeristen... maar in Turkije voel ik me altijd het meest thuis.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Een anoniem voorbeeldje; ik zag vanuit de verte steeds een mooi oudheidkundig monument in Turkijke... het was afgesloten, ik kon er dus niet heen. Ik ging naar de beheerder van een ander oudheidkundig monument in de buurt, en was vol van het monument dat ik niet bezichtigen kon.
En vroeg hem wie te vragen om toegang. De man keek me in mijn ogen, begon te glimlachen, haalde een sleutelbos tevoorschijn... gaf het aan me... en zei vol trots; zolang je het voor sluitingstijd maar weer terugbrengt. Hij was trots op het monumentale gebouw... en gaf me in goed vertrouwen de sleutels mee.
Wederom een andere plaats in Turkije; ik kwam vaker in dezelfde supermarkt... net als meerdere gasten in het hotel... maar waar andere gasten alleen hun boodschappen kregen, kreeg ik altijd wat extra's mee. Misschien om mijn vriendelijke kop, maar waar ik me ook vertoon in Turkije ... het voelt altijd alsof ik er meer bij hoor dan 99% van de andere touristen. Geen idee waarom; nergens anders had ik ooit het gevoel dat ik er meer bij hoorde dan andere toeristen... maar in Turkije voel ik me altijd het meest thuis.
Niet verkeerd begrijpen, maar waarom? Er zijn veel van zulke site's toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:41 schreef xaban06 het volgende:
Mensjes, ik ben bezig met het opzetten van een informatieve website over de Islam.
Zou je willen helpen? Door bv. een artikeltje te schrijven?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ayca het volgende:
Crap.
M'n moeder is morgen jarig en ik kom erachter door facebook.
Layout staat online, nog geen tekst/artikeltjes oid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet verkeerd begrijpen, maar waarom? Er zijn veel van zulke site's toch?
Ik wil wel de spell checker willen zijn..
.
Heb je al iets online staan? Zo ja, link via DM?
Kan ik de lay-out bekijken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Layout staat online, nog geen tekst/artikeltjes oid.
Eerlijk? Ik ben nog niet eens zover geweest in Turkije; vooral de vakantie gebieden (Zuid en Zuid Oost kust). En natuurlijk met jeeps iets verder de binnenlanden in...quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm, ik kan me wel vinden in je verhaal.
Waar ben je allemaal geweest in Turkije? Vergeet niet dat het zo op afstand allemaal leuker lijkt, maar het kan van dichtbij weleens vies tegenvallen (omdat je Nederland gewend bent). Veel dingen ben je gewend na drie dagen en voer je uit alsof je het altijd al hebt gedaan, maar er zijn ook veel dingen waar je ontiegelijk aan kunt ergeren. Waarom ben je nog niet geëmigreerd?.
Nederland... Hier is het studeren, werken, werken, werken en lijkt men vooral te focussen op carrière. In Turkije is dat allemaal wat flexibeler. Ik lees in de zomer aan de gezichten van de mensen af dat zij het leven zat zijn (misschien komt het door het warme). Als je een beetje geld hebt in Turkije, kun je echt zorgeloos leven en genieten. Liever welvarend in Turkije dan welvarend hier in Nederland. Hier in Nederland is de sfeer anders, men is toch wel wat kouder. Het is maar net waar je je lekker bij voelt, natuurlijk. Ik kan niet te lang in Turkije blijven, ik mis Nederland gewoon.
Net gestuurd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je je IP pm't wel. gebruik je Skype?
Jij bent vroeg opgestaan.quote:
Ik wil wel helpenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:41 schreef xaban06 het volgende:
Mensjes, ik ben bezig met het opzetten van een informatieve website over de Islam.
Zou je willen helpen? Door bv. een artikeltje te schrijven?
Waarom zou je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent vroeg opgestaan.Ik was gisteren rond 4 uur gaan slapen en ben om kwart over 9 wakker geworden.
Omdat ik geen slaap meer had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou je.Gisteren rond 6 uur uiteindelijk in slaap gevallen (
) voel me behoorlijk gaar op dit moment.
Ahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat ik geen slaap meer had.Dat is niet fijn. De Ramadan schopt echt je hele ritme in de war.
Weet je al wat je gaat kopen voor je moeder?
Waar is All this dancin' around?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Triggerfinger
[ afbeelding ]
Succes dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahamwah ik had sowieso geen ritme
![]()
Neeheb zo een uurtje de tijd ga dan even kijken, ze houdt niet van bloemen in huis dus dat valt sowieso af, parfum etc heeft ze al genoeg, hier vlakbij is een sieraden/tassen winkeltje kijken of ik daar kan slagen.
sinds wanneer typ jij zonder fouten ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef amenth het volgende:
Heel veel succes er mee. Ik hoop dat je in een eventuele volgende herkansing voldoende punten zult scoren om alsnog je diploma binnen te halen.
Bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef amenth het volgende:
Heel veel succes er mee. Ik hoop dat je in een eventuele volgende herkansing voldoende punten zult scoren om alsnog je diploma binnen te halen.
Hij had toch gezegd dat hij dat zou kunnen als hij er zin in had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
sinds wanneer typ jij zonder fouten ?
Best wel ernstig dat je dat vergeet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef AliceWonder het volgende:
Ik had vandaag van 09:30 tot 12:30 mijn herkansing Nederlands.
En ik kwam daar 5 minuten geleden achter.Achh...Nog genoeg herkansingen.
Ik wil European Studies gaan doen. En jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Best wel ernstig dat je dat vergeet.Mja je bent toch al geslaagd, wat ga je hierna doen?
quote:
Gelukkig ben ik geen Turkse vrouw.quote:
Ik kom uit Roemenië .quote:
Helaas ben ik niet zo'n mooie Roemeense vrouw.quote:
Dat wil ik je niet aandoen.quote:
Ok dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef amenth het volgende:
Oke
ik was keer op vakantie en daar zat ik met zon Roemeense beste die ik ooit had daarom ben ik zo fan van ze snap je
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |