Waarom zou je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent vroeg opgestaan.Ik was gisteren rond 4 uur gaan slapen en ben om kwart over 9 wakker geworden.
Omdat ik geen slaap meer had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou je.Gisteren rond 6 uur uiteindelijk in slaap gevallen (
) voel me behoorlijk gaar op dit moment.
Ahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat ik geen slaap meer had.Dat is niet fijn. De Ramadan schopt echt je hele ritme in de war.
Weet je al wat je gaat kopen voor je moeder?
Waar is All this dancin' around?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Triggerfinger
[ afbeelding ]
Succes dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahamwah ik had sowieso geen ritme
![]()
Neeheb zo een uurtje de tijd ga dan even kijken, ze houdt niet van bloemen in huis dus dat valt sowieso af, parfum etc heeft ze al genoeg, hier vlakbij is een sieraden/tassen winkeltje kijken of ik daar kan slagen.
sinds wanneer typ jij zonder fouten ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef amenth het volgende:
Heel veel succes er mee. Ik hoop dat je in een eventuele volgende herkansing voldoende punten zult scoren om alsnog je diploma binnen te halen.
Bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef amenth het volgende:
Heel veel succes er mee. Ik hoop dat je in een eventuele volgende herkansing voldoende punten zult scoren om alsnog je diploma binnen te halen.
Hij had toch gezegd dat hij dat zou kunnen als hij er zin in had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
sinds wanneer typ jij zonder fouten ?
Best wel ernstig dat je dat vergeet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef AliceWonder het volgende:
Ik had vandaag van 09:30 tot 12:30 mijn herkansing Nederlands.
En ik kwam daar 5 minuten geleden achter.Achh...Nog genoeg herkansingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |