Rixtje; welkom hier en proficiat
BJ; zou het dan toch langzaam aan gaan beginnen? Spannend hoor, maar je mag in ieder geval thuis bevallen!
MJ; misschien naar huis toe

Wat ontzettend fijn om weer thuis te zijn op je eigen bank, in je eigen bed en met je eigen spulletjes. Ik ga duimen dat het goed blijft gaan en je over 2 dagen vanaf je bank post
TJ; wij hebben een lodger wrapper van marktplaats voor straks in de wandelwagenwieg en voor in de maxicosi een omslagdoek van de Hema, er vanuitgaande dat de maxicosi alleen gebruikt wordt als we met de auto weg gaan.
Hier gaat de baby ook in het begin bij ons op de kamer, ook vanwege praktisch met borstvoeding, maar mocht dat niet werken, dan lekker op z'n eigen kamertje.
Slapen doe ik als een roosje, zowel 's nachts als overdag, heb het ook echt hard nodig want energie is ver te zoeken.
Toenstraks lekker in mijn eentje de stad in geweest, wegens koopzondag. Bij de h&m leuke dingen voor de baby gescoord en voor mezelf bij miss etam, of all places. Stond ook bij de h&m in het kleedhokje en die spiegels vond ik echt verschrikkelijk! Voelde me net zo'n ontzettende zeekoe met dikke buik en ontzettende dikke tieten

Ik ben trots op mijn dikke buik, want daar zit ons kindje in

Maar dat die tieten ook moeten groeien, bah, ik was al niet blij met ze wegens te groot

Hopelijk doen ze straks hun werk als de baby er is, anders hadden ze er van mij niet hoeven te zitten hoor