Dat zou ik niet doen tenzij ze zelf aangeeft ergens anders wil verblijven.. haar alleen laten in een stad waar ze niemand kent terwijl ze waarschijnlijk ook nog eens hartstikke verdrietig is..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef Chimpa het volgende:
Ik heb bedacht, ik zie gewoon eerst ff hoe het gaat en als het nou echt niet meer leuk is ofzo weet ik hier 2 straten dichtbij echt een enorm leuk en niet dure hostel waar ze eventueel heen zou kunnen.. is dat een goeie oplossing denken jullie??
Ja je hebt gelijk, eigenlijk ook best triest want ik probeer er de hele tijd onderuit te komen, omdat ik er echt geen zin meer in heb. Dit soort kromme situaties moet ik in de toekomst echt zien te voorkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen tenzij ze zelf aangeeft ergens anders wil verblijven.. haar alleen laten in een stad waar ze niemand kent terwijl ze waarschijnlijk ook nog eens hartstikke verdrietig is..
Probeer het gewoon nog even vol te houden die dagen, ook al vind je het zelf misschien niet meer leuk, vooral omdat eerder naar huis gaan ook geen optie is.
Tsja dan had je eerder eerlijk moeten zijn, nu wordt het even op de blaren zitten. Wijze les voor een eventuele volgende keerquote:Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, eigenlijk ook best triest want ik probeer er de hele tijd onderuit te komen, omdat ik er echt geen zin meer in heb. Dit soort kromme situaties moet ik in de toekomst echt zien te voorkomen.
Dat is zo, maar het ook pas sinds kort dat ik het echt niet meer wil en dat was al te kort van te voren. Van op de blaren zitten leer je het ook weer, om er nog maar even een wijze les uit te halen. Voor de toekomst weet ik iedergeval je partner niet zomaar de vrije wil op een ticket te gaan boeken geven. Potverdorie zomaar 10 dagen boeken, terwijl ik hier ook gewoon met school en al mijn verplichtingen zit en zij niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dan had je eerder eerlijk moeten zijn, nu wordt het even op de blaren zitten. Wijze les voor een eventuele volgende keer
Het is inderdaad heel onhandig dat ze niet even overlegd heeft of het wel uitkomt. Dat soort 'verrassingen' hou ik zelf ook niet zo van moet ik zeggen, ook al is het goed en leuk bedoeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:32 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het ook pas sinds kort dat ik het echt niet meer wil en dat was al te kort van te voren. Van op de blaren zitten leer je het ook weer, om er nog maar even een wijze les uit te halen. Voor de toekomst weet ik iedergeval je partner niet zomaar de vrije wil op een ticket te gaan boeken geven. Potverdorie zomaar 10 dagen boeken, terwijl ik hier ook gewoon met school en al mijn verplichtingen zit en zij niet.
Het zal vast en zeker goed bedoelt zijn maar ik hou daar ook niet van, blijkt wel weer waarom. Daarnaast hebben we pas sinds afgelopen zomer en niet langer dan 4 dagen ooit bij elkaar geweest dus het is ook gelijk zo'n gok. Was gewoon niet slim van haar, veels te overhaaste beslissing. Maximaal een week was veeel beter geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel onhandig dat ze niet even overlegd heeft of het wel uitkomt. Dat soort 'verrassingen' hou ik zelf ook niet zo van moet ik zeggen, ook al is het goed en leuk bedoeld.
Als je nog steeds gek op haar geweest was, dan zou je 't wel leuk hebben gevonden toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:44 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker goed bedoelt zijn maar ik hou daar ook niet van, blijkt wel weer waarom. Daarnaast hebben we pas sinds afgelopen zomer en niet langer dan 4 dagen ooit bij elkaar geweest dus het is ook gelijk zo'n gok. Was gewoon niet slim van haar, veels te overhaaste beslissing. Maximaal een week was veeel beter geweest.
Ja tuurlijk had ik het dan leuk gevonden, het gevoel is er gewoon niet, omdat ook mijn tijd hier gewoon doet beseffen dat ik nog niet klaar ben voor wat '''serieus''. Je hebt gelijk met dat elke dag al teveel is, maar ook als ik het nog wel enorm zag zitten vind ik 10 dagen nog te lang.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:13 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Als je nog steeds gek op haar geweest was, dan zou je 't wel leuk hebben gevonden toch?
En dat ze 3 dagen langer heeft geboekt dan een week maakt toch niet uit.. Elke dag is nu al te veel, omdat jij het niet meer ziet zitten.
Vond t grappig te lezen dat je schreef maximaal een week.. Omdat ze maar 3 dagen langer blijft,
Het is niks als je elkaar lang niet gezien hebt en nog gelukkig bent, zie het vanuit haar oogpunt.
(ik hou trouwens ook niet van die plotseling-voor-je-neus-staan verrassingen, maar ze zal 't met goede bedoelingen gedaan hebben)
Doe je nu alsof alles goed is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:18 schreef Chimpa het volgende:
We zijn nu 1 dag verder en opzich is het wel ok. Maar ik weet nu zeker dat het gewoon hierna klaar is. Het is opzich wel gezellig enzo maar het echte gevoel is niet terug gekomen. Vind het alleen wel moeilijk om het ''verplicht'' leuk te houden aangezien het gewoon tot volgende week zondag goed moet blijven. Heb een beetje idee toneel te spelen wat echt rot is.
Dat valt weer mee, dat het uiteindelijk nog zo 'goed' afgelopen isquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef Chimpa het volgende:
Ah ik heb helemaal niet meer verteld hoe het is afgelopen. De 10 dagen waren best leuk nog en heb nog genoten van elkaar. Maar we hebben alles besproken en de twijfel was van beide kanten dus hebben we er op een goede, niet ruzie makende manier een punt achter gezet.
Het lucht me wel erg op. Heb nu lullig gezegd meer vrijheid. Hoef niet meer om de dag te skypen, whatsappen blabla terwijl ik helemaal niet meeleef met het leventje van mensen in Nederland. En ja, cru gezegd kan ik nu ook gewoon weer met meiden flirten zonder me schuldig te voelen. Slechte reden maar het is niet anders.
Ik was nog niet klaar, zeker niet met deze omstandigheden dat ik lang wegben, in iets serieus. Ben hierachter gekomen dat ik nog zoveel wil zien en doen en dat ik dat nu nog gewoon niet wil combineren met een vrienden, vooral 1 die het al wel serieuzer enzo ziet.
Maar eind goed, al goed
Ja absoluut, al vond ik het soms wel even moeilijk maar voel dat dit wel de juiste keus is geweest. Het was er niet meer voor mij en je wil iemand ook geen valse hoop geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt weer mee, dat het uiteindelijk nog zo 'goed' afgelopen is
Welkom! (bijna in ieder gevalquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik mag over een paar maanden ook in deze topic serie gaan meeposten.
Mijn vriendin gaat ergens eind september begin oktober tot halverwege januari naar Australie om te backpacken. Ik ben al in Australie geweest en heb haar ook enthousiast gemaakt om daar te gaan backpacken. En dat gaat ze nu dus ook doen.
Nu hebben wij tot nu toe al een relatie op afstand en zien we elkaar alleen in de weekenden of vrije dagen (vakantie). Maar hebben we toch een geweldig goede relatie weten te onderhouden. Die paar maanden zullen niet zo leuk worden (althans voor mij), maar kunnen we wel aan.
Positive note is wel dat voordat ze gaat backpacken ze eerst zo'n 3 maanden full time gaat werken en die drie maanden komt ze ook bij me wonen.
De eerste test wordt dus samenwonen en daarna elkaar een aantal maanden gewoon niet irl kunnen zien en vastpakken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
De knoop is doorgehakt, na 3 jaar op afstand komt mijn vriend volgend jaar in Zweden wonen! In ieder geval voor een jaar, en daarna maar verder kijken hoe het gaat....![]()
![]()
![]()
Waarom heb je het nog niet verteld als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Dat is overigens best stressvol, omdat mijn vader er nog niet van op de hoogte is.
Ik was 16 en werd net 17 toen ik mn vriend leerde kennen en een lange afstands relatie zou mn vader nooit goed vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je het nog niet verteld als ik vragen mag?
Yep, heb je in elk geval een jaar de tijd om te kijken hoe het samenwonen gaat en om wellicht dingen voor de toekomst te regelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
De knoop is doorgehakt, na 3 jaar op afstand komt mijn vriend volgend jaar in Zweden wonen! In ieder geval voor een jaar, en daarna maar verder kijken hoe het gaat....![]()
![]()
![]()
Ah, dat wordt nog lastig danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:33 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ik was 16 en werd net 17 toen ik mn vriend leerde kennen en een lange afstands relatie zou mn vader nooit goed vinden.
Daar komt nog bij dat mn vader een negatieve gedachte heeft over Surinamers en ze eigenlijk een stempel heeft gegeven, van slechte mannen..
En het 3e probleem is dat mn pa en mn vriend eigenlijk ook bevriend zijn geraakt..
Ben bang dat mn vader zich super erg bedrogen gaat voelen door ons beide..
Ook toen ik 14 was, had mn zus veel problemen veroorzaakt toen zij een vriend kreeg.
Ik wou die fout nooit maken en wou zeker weten dat ik met een jongen voor altijd ga blijven, daarna pas vertellen aan mijn ouders.
Wat natuurlijk dom was, want om het zeker te weten dat mn vriend de gene is waar ik mn leven mee wil delen heeft jaren gekost..
Ik dacht dat ik het zeker moest weten om mn ouders niet teleur te stellen, maar nu realiseer ik me dat het zwijgen me de kop gaat kosten..
Ow en ik ben half hindoestaans en we hebben dus ook met geloof, cultuur en familie-eer te maken.
Dit laatste maakt het extra ingewikkeld, omdat mn vriend van een 'arme'- familie komt.
"vriend/vriendin/scharrels in het buitenland"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik sta nog in de OP...
Het is nu al een jaar uit en ik woon inmiddels in Colombia. Wel wat vriendinnetjes in diverse buitenlanden, maar daar gaat het topic niet echt over lijkt me...
Pfoe 6 maanden.. nog even maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Mankatans het volgende:
godverdomme wat duurt dat lang zeg, laatste 6 weken van de 6 maanden is m'n vriendin alleen maar aan het reizen terwijl ik hier een beetje in nederland aan m'n piemel zit te trekken (nee da's overdreven, ben zelf ook druk). nog 4 weken to go, maar hoe snel het ook gaat, dit stukje is wel even taai..
hoe vergaat het de rest?
Het went... Afscheid nemen is nooit leuk natuurlijk, en soms kruipt de tijd voorbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
Gaaf dat dit topic er is. Nooit gezien! Ik vraag me echt af hoe jullie het volhouden om je partner voor langere tijd niet te zien!?Op een gegeven moment word je daar toch gewoon zat van?
![]()
En hmm. Volgende maand vertrekt mijn bijna-vriendje voor drie maanden naar Azië om rond te reizen. Maar ja, ik kan toch niet drie maanden lang gaan skypen, mailen, Facebook en smsen/appen met 'ik mis je' en dat soort gedoe. Ik vind het nu al kut wanneer ik hem één weekje niet zie.
Eerst dacht ik er nog wel luchtig over maar nu het zo dichtbij komt, krijg ik er steeds een slechter gevoel over zegmaar.
Geef hem een pak condooms mee zodat je zelf niet besmet wordt als ie terugkomt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
Gaaf dat dit topic er is. Nooit gezien! Ik vraag me echt af hoe jullie het volhouden om je partner voor langere tijd niet te zien!?Op een gegeven moment word je daar toch gewoon zat van?
![]()
En hmm. Volgende maand vertrekt mijn bijna-vriendje voor drie maanden naar Azië om rond te reizen. Maar ja, ik kan toch niet drie maanden lang gaan skypen, mailen, Facebook en smsen/appen met 'ik mis je' en dat soort gedoe. Ik vind het nu al kut wanneer ik hem één weekje niet zie.
Eerst dacht ik er nog wel luchtig over maar nu het zo dichtbij komt, krijg ik er steeds een slechter gevoel over zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |