abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109118133
Hopelijk is het dan een bedrijf dat vaker mensen van buiten de EU haalt, want het is niet echt makkelijk

Bedoelde wanneer wil je dat je vriend overkomt om in Europa te wonen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 15 maart 2012 @ 02:32:47 #202
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_109118222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk is het dan een bedrijf dat vaker mensen van buiten de EU haalt, want het is niet echt makkelijk

Bedoelde wanneer wil je dat je vriend overkomt om in Europa te wonen?
We gaan er pas het eind van het jaar mee beginnen en realiseren ons ook dat dit een lange periode gaat duren, aangezien dit allemaal verwerkt moet worden en natuurlijk moet het worden goedgekeurd en dan kan t zo zijn dat het afgekeurd word of dat ze meer gegevens willen.

Dus het is geen vaste periode, we gaan door tot het eind haha zo maar gezegd..
Maar ik las van iemand anders dat t 4x was afgekeurd en had ze besloten om t in Belgie te doen, binnen een jaar was dat gebeurd.
Ik hoop dat het wel geregeld is dan na een anderhalfjaar, nu is dat dan nog 2jaar.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 maart 2012 @ 09:07:54 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_109520653
:W

Lang geleden dat ik me hier heb gemeld, maar er is eindelijk eens iets te vertellen :P
Vanaf volgende week gaan m'n vriendin en ik 3 maanden "samenwonen" in een appartement in Berlijn, vooral ook om te kijken hoe het allemaal gaat en of samenwonen echt zou gaan werken enzo :P

We zijn vorige week op het idee gekomen, dus het is wat kort dag allemaal, ik ben nu dan ook aan het kijken wat ik voor 3 maanden zou moeten regelen...ben nog niet veel verder dan dat ik weet dat ik me niet uit hoef te schrijven (dat is pas voor 8 maanden), en dat ik straks de verzekering even moet bellen om te vragen hoe dat allemaal zit :P

Als iemand nog tips heeft hoor ik ze heel graag :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 maart 2012 @ 09:41:58 #204
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_109521295
Mijn vriend is al een paar keer in Nederland geweest, en waarschijnlijk aankomende dinsdag voor wat een langere tijd..

Ingeschreven bij gemeente :Y
Hypotheek overname geregeld :Y
Sofinummer ontvangen :Y
Ingeschreven bij uitzendbureau :Y
'Ingeburgerd' door een fiets te kopen :Y

Nu alleen nog inschrijving voor de IND regelen, maar ik verwacht niet zo veel problemen. Waar moet ik op letten?
Sappig !!
  maandag 26 maart 2012 @ 09:55:45 #205
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109521651
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:07 schreef heywoodu het volgende:
:W

Lang geleden dat ik me hier heb gemeld, maar er is eindelijk eens iets te vertellen :P
Vanaf volgende week gaan m'n vriendin en ik 3 maanden "samenwonen" in een appartement in Berlijn, vooral ook om te kijken hoe het allemaal gaat en of samenwonen echt zou gaan werken enzo :P

We zijn vorige week op het idee gekomen, dus het is wat kort dag allemaal, ik ben nu dan ook aan het kijken wat ik voor 3 maanden zou moeten regelen...ben nog niet veel verder dan dat ik weet dat ik me niet uit hoef te schrijven (dat is pas voor 8 maanden), en dat ik straks de verzekering even moet bellen om te vragen hoe dat allemaal zit :P

Als iemand nog tips heeft hoor ik ze heel graag :)
Ik moet zeggen dat ik ook steeds maanden weg ben zonder iets speciaals te regelen. En qua verzekeringen doe ik alles met m'n "gewone" verzekeringen.
Alleen huur ik geen appartement op eigen naam ergens anders. Doe jij dat straks wel of is het meer zoals huur van een vakantiehuisje bij wijze van spreken?
pi_109521963
Ik zal me ook maar eens melden.
Ondertussen hebben mijn Hongaarse vriendin en ik al een aantal jaar een relatie en is ze onderhand voor enkele maanden al op studie in Afrika.
Als alles meezit is ze tussen de 2 en 4 maanden hopelijk terug, afhankelijk van visa verlenging.
Al vind ik het onderzoek in Afrika hartstikke goed vor haar studie en haarzelf, toch kan ik met moeite wachten tot de dag dat ze terug is, vind er geen bal aan -O-
Liefde en infectie
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 maart 2012 @ 10:44:44 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_109522838
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook steeds maanden weg ben zonder iets speciaals te regelen. En qua verzekeringen doe ik alles met m'n "gewone" verzekeringen.
Alleen huur ik geen appartement op eigen naam ergens anders. Doe jij dat straks wel of is het meer zoals huur van een vakantiehuisje bij wijze van spreken?
Het is "zwischenmiete", dus we huren het van iemand die daar woont, maar die in die tijd niet thuis is en toch iemand wilt hebben om het huis een beetje in orde en bewoond te houden enzo :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:08:02 #208
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_109604013
Over 24 dagen mijn vriendin ophalen die uit Engeland komt, ze komt hier wonen :D
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:10:00 #209
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109604087
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is "zwischenmiete", dus we huren het van iemand die daar woont, maar die in die tijd niet thuis is en toch iemand wilt hebben om het huis een beetje in orde en bewoond te houden enzo :P
Ohhh dat scheelt weer wat geregel :+

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef SunTzu het volgende:
Over 24 dagen mijn vriendin ophalen die uit Engeland komt, ze komt hier wonen :D
Leuk :D Hoe lang hebben jullie een relatie op afstand gehad?
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:14:43 #210
354147 SunTzu
pi_109604223
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Leuk :D Hoe lang hebben jullie een relatie op afstand gehad?
Pas 4 maanden, ze voegde mij 6 maanden geleden toe via facebook omdat ze al van plan was hier te komen wonen en niemand kende hier. Daarna is ze in december hier al geweest voor een paar weken.
Hiervoor heb ik ook een aantal relaties gehad in het buitenland omdat ik reisleider ben geweest voor een aantal jaar maar dat werkte niet door het enorme cultuur verschil.
Maar echt spannend, hoop via dit topic ook wat tips op te doen :D

Nu ff naar mijn werk toe, kijken hoe het zit met de brand van gisteren.
pi_109724610
Cultuurverschil? Hoezo dan?

Ik heb daar juist last van met Nederlandse vrouwen, omdat ik totaal niet de Nederlandse mentaliteit heb.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:12:43 #212
354147 SunTzu
pi_109726482
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Halcon het volgende:
Cultuurverschil? Hoezo dan?

Ik heb daar juist last van met Nederlandse vrouwen, omdat ik totaal niet de Nederlandse mentaliteit heb.
Ik ben een Vietnamese Nederlander, heb een aantal relaties gehad met echte Vietnamese vrouwen.
Die hoeven geen carričre of wat dan ook die willen gewoon het liefst je trofeevrouw zijn. Lekker niks doen, beetje mooi wezen. Nederlandse meiden vond ik ook weer te veeleisend en eigenlijk totaal niet vrouwelijk tegenover het Aziatische weer.

De meid die ik nu ken is net zoals ik gewoon een mix tussen de Westerse en Aziatische mentaliteit.
En doordat we allebei invloeden hebben van beide culturen is het gewoon een perfecte mix eigenlijk :P Voor mij voelt het gewoon aan dat het is zoals het moet zijn met haar.
pi_109760340
Zelf tussen twee werelden in zitten is lastig inderdaad. Je ziet dat ook bij bv. allochtonen in Nederland met een Islamitische achtergrond. Islamieten in NL vinden ze vaak te verwesterd, berggeiten uit Marokko te achterlijk.

Nederlandse vrouwen vind ik ten opzichte van geen enkele vrouw van een andere afkomst vrouwelijk. Het zijn gewoon net mannen. Veel van die koeien van 1m80 en tegen de 80 kg schoon aan de haak, altijd geforceerd bezig met hun "loopbaan" (ook al hebben ze gewoon een simpel administratief baantje) en echt spontaan zijn ze vrijwel nooit. Ze zullen nooit eens iets onverwachts doen. Ergens gewoon op de koffie gaan kan ook niet, dat moet je vaak dagen vantevoren inplannen, etc. Helemaal geen zin in.
pi_109804381
En toen was ze na een geweldige week ineens weer weg ;(
pi_109930171
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Intrepidity het volgende:
En toen was ze na een geweldige week ineens weer weg ;(
Dat is inherent aan een relatie op afstand en dat weet je vantevoren. Dat blijft kut natuurlijk, maar daar moet je mee om leren gaan.
pi_109931460
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is inherent aan een relatie op afstand en dat weet je vantevoren. Dat blijft kut natuurlijk, maar daar moet je mee om leren gaan.
Klopt, en dat lukt over het algemeen ook wel hoor, maar de eerste dagen blijven natuurlijk altijd lastig. Maargoed, we gaan vrolijk door, in mei daar naartoe :)
pi_109931546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Klopt, en dat lukt over het algemeen ook wel hoor, maar de eerste dagen blijven natuurlijk altijd lastig. Maargoed, we gaan vrolijk door, in mei daar naartoe :)
Het is ook wel weer even rustig natuurlijk. Bij een relatie op afstand zit je in die paar keer per jaar dat je elkaar ziet dan ook 24/7 op elkaars lip.
pi_110475165
En toen hoorde ik dat ze morgenavond op de stoep staat voor 3 weken :D "omdat ze toch even niet zoveel te doen heeft". Dan gaat ze 8 mei naar huis en zoals reeds gepland ga ik daar naartoe op 17 mei t/m 28 mei :P Dit wordt een leuke 1,5 maand! *O*
  woensdag 18 april 2012 @ 11:47:15 #219
354147 SunTzu
pi_110477686
Nice en ik de mijne ophalen op Schiphol overmorgen.
pi_110599317
mmmhmm ik ben jaloers.
Het was de bedoeling dat mijn vriend ongeveer nu naar Nederland zou komen voor 3 maanden maar ondanks dat alle papieren in orde zijn is zijn visumaanvraag afgewezen. Contact met de ambassade gehad wat er mis was maar kreeg een rare, ongegronde reden te horen. We gaan nu maar een bezwaarprocedure opstarten... Iemand ervaring hiermee? Tips?
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:03:44 #221
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110601664
Wat een leuke verrassing intrepidity!

Hier nog maar 2 weekjes *O*

Wat was de reden die ze gaven dan, eon68?
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:09:40 #222
354147 SunTzu
pi_110609423
Een kamer voor 4 maanden geregeld hier voor m'n vriendin.

Nu nog:
- simkaart kopen
- bankrekening openen want dat kan niet zonder telefoonnummer.
- werk zoeken (op niveau, universitair natuurkunde)
- alvast een andere kamer zoeken voor na deze 4 maanden
pi_110628396
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:03 schreef kwiwi het volgende:

Wat was de reden die ze gaven dan, eon68?
ze zullen het nooit toegeven dat ze dat gezegd hebben maar omdat er recentelijk een paar van zijn landgenoten niet zijn teruggekomen vanuit europa.
pi_110628521
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef eon68 het volgende:

[..]

ze zullen het nooit toegeven dat ze dat gezegd hebben maar omdat er recentelijk een paar van zijn landgenoten niet zijn teruggekomen vanuit europa.
waar komt hij vandaan?

Mijn vriend is hier, en blijft tot 3 mei! Fijn!
pi_110630786
Mijn vriend komt uit Afrika (en uit privacy overwegingen houd ik liever voor mij welk land precies)
  zondag 22 april 2012 @ 14:59:43 #226
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110632297
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef eon68 het volgende:

[..]

Zou niet elk land dat als reden kunnen noemen...
Zo was hier een tijdje terug een groep scholieren uit India, en op weg naar het vliegveld voor de vlucht terug zijn de begeleiders er vandoor gegaan :{
pi_110660632
Precies.... van ieder land zijn er vast wel een paar die niet teruggaan naar hun vaderland.

Werkgeversverklaringen, diploma's, retourtickets, alle vereiste papieren in orde...wat meer kan je dan doen om te bewijzen dat hij gewoon terug wil naar zijn eigen vaderland !
pi_110662141
Ok ik heb nu een probleem en ik schaam me er enorm voor. Ik studeer tijdelijk in Spanje en leid een geweldig leven, nu heb ik een vriendin in Nederland waar ik eigenlijk klaar mee ben geraakt. Ik ben nog niet vreemdgegaan of wat dan ook maar heb al aantal keer op het randje gezeten. Nu komt ze volgende week dinsdag hier voor 10 (!!) dagen, wat ik sowieso al veels te lang vind maar ze had spontaan geboekt. Het is echt kut want ik heb er echt gewoon geen zin in, en zie er echt serieus tegenop. Ik denk echt niet dat ik me straks kan opladen om zo'n lange tijd het leuk te houden, wat ook gewoon erg sneu voor haar is. Echt een verotte situatie dit en weet niet wat ik moet doen.. nouja ik kan niks doen.
pi_110663913
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 03:28 schreef Chimpa het volgende:
Ok ik heb nu een probleem en ik schaam me er enorm voor. Ik studeer tijdelijk in Spanje en leid een geweldig leven, nu heb ik een vriendin in Nederland waar ik eigenlijk klaar mee ben geraakt. Ik ben nog niet vreemdgegaan of wat dan ook maar heb al aantal keer op het randje gezeten. Nu komt ze volgende week dinsdag hier voor 10 (!!) dagen, wat ik sowieso al veels te lang vind maar ze had spontaan geboekt. Het is echt kut want ik heb er echt gewoon geen zin in, en zie er echt serieus tegenop. Ik denk echt niet dat ik me straks kan opladen om zo'n lange tijd het leuk te houden, wat ook gewoon erg sneu voor haar is. Echt een verotte situatie dit en weet niet wat ik moet doen.. nouja ik kan niks doen.
Een eerlijk telefoongesprek hebben voordat ze in het vliegtuig stapt?
  maandag 23 april 2012 @ 12:51:15 #230
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110670487
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 03:28 schreef Chimpa het volgende:
Ok ik heb nu een probleem en ik schaam me er enorm voor.
Dat is niet nodig.
Het is wel heel vervelend dat ze ineens komt, maar daar kan jij ook niks aan doen.
Nu kan je het haar tenminste face2face uitleggen, zal ze niet leuk vinden, maar beter dan dat je die 10dagen heel leuk met haar doet en het dan uitmaak wanneer ze weer weg is.
Misschien dat wanneer je haar ziet, dat je weer weet waarom je bij haar was in de 1e plaats en als dit niet zo is, nou dan weet je wat je te doen staat.

Je hoeft je niet rot te voelen, soms werkt een relatie niet en al helemaal op afstand is het moeilijk.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_110675140
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Dat is niet nodig.
Het is wel heel vervelend dat ze ineens komt, maar daar kan jij ook niks aan doen.
Nu kan je het haar tenminste face2face uitleggen, zal ze niet leuk vinden, maar beter dan dat je die 10dagen heel leuk met haar doet en het dan uitmaak wanneer ze weer weg is.
Misschien dat wanneer je haar ziet, dat je weer weet waarom je bij haar was in de 1e plaats en als dit niet zo is, nou dan weet je wat je te doen staat.

Je hoeft je niet rot te voelen, soms werkt een relatie niet en al helemaal op afstand is het moeilijk.
Klopt, ben hier ook gewoon achtergekomen nog niet toe te zijn aan ''echt'' een vriendin. Ik ga het sowieso niet van te voren uitmaken. Ze leeft hier al weken naar toe en breek haar echt als ik het nu uit ga maken. Ik probeer er gewoon nog een leuke 10 dagen van te maken en ik zie wel waar het schip strand. Vind het wel echt een rot situatie waar ik nu inzit, vind het zo lullig om te zeggen maar had liever gehad dat ze die ticket niet had geboekt..
  maandag 23 april 2012 @ 20:42:12 #232
354147 SunTzu
pi_110691217
Achja mijn vriendin, sinds ze hier is is het allemaal maar anders. Elkaar af en toe zien vond ik eigenlijk toch leuker. De afgelopen dagen hebben we elkaar zo vaak gezien dat we eigenlijk niks meer te vertellen hebben.

Ze vertelde gisteren dat ze eigenlijk een steppenwolf persoon is; iemand die het liefst 60% van de tijd alleen is. Ik weet het allemaal maar niet, zoveel relaties gehad dat het eigenlijk zo makkelijk is om dit maar weer te laten gaan en het met een ander te proberen.

Ben uitgenodigd door wat vrouwen om Koninginnedag met ze te gaan vieren, heb m'n vriendin ook maar uitgenodigd maar misschien ligt het eraan omdat ze nu continu thuis zit, nog geen werk heeft enz.

Ik blijf haar nog wel helpen met alles en dan zie ik wel hoe het loopt, toch ff goed om het zo ff een beetje eraf te schrijven.
  maandag 23 april 2012 @ 20:45:21 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110691444
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef SunTzu het volgende:
Achja mijn vriendin, sinds ze hier is is het allemaal maar anders. Elkaar af en toe zien vond ik eigenlijk toch leuker. De afgelopen dagen hebben we elkaar zo vaak gezien dat we eigenlijk niks meer te vertellen hebben.

Ze vertelde gisteren dat ze eigenlijk een steppenwolf persoon is; iemand die het liefst 60% van de tijd alleen is. Ik weet het allemaal maar niet, zoveel relaties gehad dat het eigenlijk zo makkelijk is om dit maar weer te laten gaan en het met een ander te proberen.

Ben uitgenodigd door wat vrouwen om Koninginnedag met ze te gaan vieren, heb m'n vriendin ook maar uitgenodigd maar misschien ligt het eraan omdat ze nu continu thuis zit, nog geen werk heeft enz.

Ik blijf haar nog wel helpen met alles en dan zie ik wel hoe het loopt, toch ff goed om het zo ff een beetje eraf te schrijven.
O dat is wel een beetje een tegenvaller dan dus -O- Je was er eerst steeds zo enthousiast over dat ze kwam :) Maar ja, je komt er in ieder geval al vrij snel achter, en niet pas na jaren een relatie op afstand te hebben gehad..
  maandag 23 april 2012 @ 20:52:58 #234
354147 SunTzu
pi_110691947
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O dat is wel een beetje een tegenvaller dan dus -O- Je was er eerst steeds zo enthousiast over dat ze kwam :) Maar ja, je komt er in ieder geval al vrij snel achter, en niet pas na jaren een relatie op afstand te hebben gehad..
Ja dat is waar, ik blijf het toch nog gewoon proberen misschien is het nu alleen zo omdat ze nog geen baan heeft en de hele dag niks doet. Ik heb haar het eerste weekend zowat half Nederland rondgereden om een beetje sightseeing te doen en overal mee uitgenomen en dan daarna op de bank tv zitten kijken is toch best saai.

Achja morgen nieuwe wagen ophalen :P
pi_110777619
Morgen komt mijn vriendin hier dus, maar ben gister nog wezen stappen, kreeg een nummer aangeboden van een goed uitziende Spaanse en heb het niet geweigerd.. dat gedaan te hebben besef ik wel er inderdaad klaar mee te zijn. Als ik dat al niet meer automatisch weiger is er iets goed mis.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:50:35 #236
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110778149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Chimpa het volgende:
Morgen komt mijn vriendin hier dus, maar ben gister nog wezen stappen, kreeg een nummer aangeboden van een goed uitziende Spaanse en heb het niet geweigerd.. dat gedaan te hebben besef ik wel er inderdaad klaar mee te zijn. Als ik dat al niet meer automatisch weiger is er iets goed mis.
Wat ga je nu doen dan? Die dagen gewoon doen alsof er niks aan de hand is? Het is natuurlijk een beetje laat om je vriendin nu nog te laten weten dat ze beter niet meer kan komen... Of net op tijd, het is maar hoe je het bekijkt uiteraard.
pi_110778267
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat ga je nu doen dan? Die dagen gewoon doen alsof er niks aan de hand is? Het is natuurlijk een beetje laat om je vriendin nu nog te laten weten dat ze beter niet meer kan komen... Of net op tijd, het is maar hoe je het bekijkt uiteraard.
Nee dat ga ik echt niet meer doen.. als ik net ook op fb zeg.. ''Jeeej eindelijk naar Spanje toe, zo zin in, al zo lang gewacht'' blabla dus dat kan echt niet. Ik probeer er gewoon wat leuks van te maken maar laat haar wel op een rustige manier weten dat ik er gewoon straks als ik weer alleen ben niet meer verder wil, althans nu niet.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:56:08 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110778357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:53 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Nee dat ga ik echt niet meer doen.. als ik net ook op fb zeg.. ''Jeeej eindelijk naar Spanje toe, zo zin in, al zo lang gewacht'' blabla dus dat kan echt niet. Ik probeer er gewoon wat leuks van te maken maar laat haar wel op een rustige manier weten dat ik er gewoon straks als ik weer alleen ben niet meer verder wil, althans nu niet.
Veel plezier dan nog die dagen in ieder geval, en succes ;)
pi_110778762
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Veel plezier dan nog die dagen in ieder geval, en succes ;)
Dankje, moet er maar het beste van maken. Eerder terugvliegen is ook een dure grap, dat word hem ook niet.
pi_110798619
Ik heb bedacht, ik zie gewoon eerst ff hoe het gaat en als het nou echt niet meer leuk is ofzo weet ik hier 2 straten dichtbij echt een enorm leuk en niet dure hostel waar ze eventueel heen zou kunnen.. is dat een goeie oplossing denken jullie??
  donderdag 26 april 2012 @ 00:21:49 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110799664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef Chimpa het volgende:
Ik heb bedacht, ik zie gewoon eerst ff hoe het gaat en als het nou echt niet meer leuk is ofzo weet ik hier 2 straten dichtbij echt een enorm leuk en niet dure hostel waar ze eventueel heen zou kunnen.. is dat een goeie oplossing denken jullie??
Dat zou ik niet doen tenzij ze zelf aangeeft ergens anders wil verblijven.. haar alleen laten in een stad waar ze niemand kent terwijl ze waarschijnlijk ook nog eens hartstikke verdrietig is..

Probeer het gewoon nog even vol te houden die dagen, ook al vind je het zelf misschien niet meer leuk, vooral omdat eerder naar huis gaan ook geen optie is.
pi_110799852
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen tenzij ze zelf aangeeft ergens anders wil verblijven.. haar alleen laten in een stad waar ze niemand kent terwijl ze waarschijnlijk ook nog eens hartstikke verdrietig is..

Probeer het gewoon nog even vol te houden die dagen, ook al vind je het zelf misschien niet meer leuk, vooral omdat eerder naar huis gaan ook geen optie is.
Ja je hebt gelijk, eigenlijk ook best triest want ik probeer er de hele tijd onderuit te komen, omdat ik er echt geen zin meer in heb. Dit soort kromme situaties moet ik in de toekomst echt zien te voorkomen.
  donderdag 26 april 2012 @ 00:29:12 #243
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110799908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, eigenlijk ook best triest want ik probeer er de hele tijd onderuit te komen, omdat ik er echt geen zin meer in heb. Dit soort kromme situaties moet ik in de toekomst echt zien te voorkomen.
Tsja dan had je eerder eerlijk moeten zijn, nu wordt het even op de blaren zitten. Wijze les voor een eventuele volgende keer ;)
pi_110799990
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Tsja dan had je eerder eerlijk moeten zijn, nu wordt het even op de blaren zitten. Wijze les voor een eventuele volgende keer ;)
Dat is zo, maar het ook pas sinds kort dat ik het echt niet meer wil en dat was al te kort van te voren. Van op de blaren zitten leer je het ook weer, om er nog maar even een wijze les uit te halen. Voor de toekomst weet ik iedergeval je partner niet zomaar de vrije wil op een ticket te gaan boeken geven. Potverdorie zomaar 10 dagen boeken, terwijl ik hier ook gewoon met school en al mijn verplichtingen zit en zij niet.
  donderdag 26 april 2012 @ 00:34:58 #245
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110800056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:32 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het ook pas sinds kort dat ik het echt niet meer wil en dat was al te kort van te voren. Van op de blaren zitten leer je het ook weer, om er nog maar even een wijze les uit te halen. Voor de toekomst weet ik iedergeval je partner niet zomaar de vrije wil op een ticket te gaan boeken geven. Potverdorie zomaar 10 dagen boeken, terwijl ik hier ook gewoon met school en al mijn verplichtingen zit en zij niet.
Het is inderdaad heel onhandig dat ze niet even overlegd heeft of het wel uitkomt. Dat soort 'verrassingen' hou ik zelf ook niet zo van moet ik zeggen, ook al is het goed en leuk bedoeld.
pi_110800322
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel onhandig dat ze niet even overlegd heeft of het wel uitkomt. Dat soort 'verrassingen' hou ik zelf ook niet zo van moet ik zeggen, ook al is het goed en leuk bedoeld.
Het zal vast en zeker goed bedoelt zijn maar ik hou daar ook niet van, blijkt wel weer waarom. Daarnaast hebben we pas sinds afgelopen zomer en niet langer dan 4 dagen ooit bij elkaar geweest dus het is ook gelijk zo'n gok. Was gewoon niet slim van haar, veels te overhaaste beslissing. Maximaal een week was veeel beter geweest.
  donderdag 26 april 2012 @ 02:13:29 #247
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110801786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:44 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Het zal vast en zeker goed bedoelt zijn maar ik hou daar ook niet van, blijkt wel weer waarom. Daarnaast hebben we pas sinds afgelopen zomer en niet langer dan 4 dagen ooit bij elkaar geweest dus het is ook gelijk zo'n gok. Was gewoon niet slim van haar, veels te overhaaste beslissing. Maximaal een week was veeel beter geweest.
Als je nog steeds gek op haar geweest was, dan zou je 't wel leuk hebben gevonden toch?
En dat ze 3 dagen langer heeft geboekt dan een week maakt toch niet uit.. Elke dag is nu al te veel, omdat jij het niet meer ziet zitten.

Vond t grappig te lezen dat je schreef maximaal een week.. Omdat ze maar 3 dagen langer blijft,
Het is niks als je elkaar lang niet gezien hebt en nog gelukkig bent, zie het vanuit haar oogpunt.

(ik hou trouwens ook niet van die plotseling-voor-je-neus-staan verrassingen, maar ze zal 't met goede bedoelingen gedaan hebben)
RIP Rishi Chandrikasing
pi_110801932
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 02:13 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Als je nog steeds gek op haar geweest was, dan zou je 't wel leuk hebben gevonden toch?
En dat ze 3 dagen langer heeft geboekt dan een week maakt toch niet uit.. Elke dag is nu al te veel, omdat jij het niet meer ziet zitten.

Vond t grappig te lezen dat je schreef maximaal een week.. Omdat ze maar 3 dagen langer blijft,
Het is niks als je elkaar lang niet gezien hebt en nog gelukkig bent, zie het vanuit haar oogpunt.

(ik hou trouwens ook niet van die plotseling-voor-je-neus-staan verrassingen, maar ze zal 't met goede bedoelingen gedaan hebben)
Ja tuurlijk had ik het dan leuk gevonden, het gevoel is er gewoon niet, omdat ook mijn tijd hier gewoon doet beseffen dat ik nog niet klaar ben voor wat '''serieus''. Je hebt gelijk met dat elke dag al teveel is, maar ook als ik het nog wel enorm zag zitten vind ik 10 dagen nog te lang.

Ik zie het ook via haar oogpunt, juist daarom dat ik er maar gewoon het beste van maak. Uit mijn oogpunt had ik er nu afgezegd. Ze heeft er 100% zeker alleen maar de beste bedoelingen mee, maar het was gewoon een verkeerde beslissing om mij hier mee te verassen. Sommigen mensen vinden het juist wel leuk maar stond versteld dat ze niet doorheeft dat ik dat niet vind.

Maar je zegt het precies, zij is nu ook weg ben veel ongelukkiger terwijl ik hier gewoon een veel leuker, spannender leven leid dan in Nederland. Ik wil het gewoon niet meer, ben er nog niet klaar voor maar moet er maar gewoon het beste van maken. Dat ik 10 dagen sowieso al te lang vind staat daar los van. Ze boekte die ticket nog toen ik thuis was en ik nog wel de fijne gevoelens had maar ook toen was ik daar niet blij mee.
pi_110866017
We zijn nu 1 dag verder en opzich is het wel ok. Maar ik weet nu zeker dat het gewoon hierna klaar is. Het is opzich wel gezellig enzo maar het echte gevoel is niet terug gekomen. Vind het alleen wel moeilijk om het ''verplicht'' leuk te houden aangezien het gewoon tot volgende week zondag goed moet blijven. Heb een beetje idee toneel te spelen wat echt rot is.
  vrijdag 27 april 2012 @ 18:39:40 #250
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110871414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:18 schreef Chimpa het volgende:
We zijn nu 1 dag verder en opzich is het wel ok. Maar ik weet nu zeker dat het gewoon hierna klaar is. Het is opzich wel gezellig enzo maar het echte gevoel is niet terug gekomen. Vind het alleen wel moeilijk om het ''verplicht'' leuk te houden aangezien het gewoon tot volgende week zondag goed moet blijven. Heb een beetje idee toneel te spelen wat echt rot is.
Doe je nu alsof alles goed is?
Ik zou dat niet doen als ik jou was, als je 't echt al zeker weet dan laat haar het nu al weten.
Anders krijgt ze Zondag het gevoel dat je haar deze hele week gewoon voor de gek hebt gehouden en kwets je haar nog meer.
Naja.. Zo zou ik me voelen tenminste als mn toekomstige ex me de hele week leuk behandeld en dan ineens dumpt..
RIP Rishi Chandrikasing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')