We gaan er pas het eind van het jaar mee beginnen en realiseren ons ook dat dit een lange periode gaat duren, aangezien dit allemaal verwerkt moet worden en natuurlijk moet het worden goedgekeurd en dan kan t zo zijn dat het afgekeurd word of dat ze meer gegevens willen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk is het dan een bedrijf dat vaker mensen van buiten de EU haalt, want het is niet echt makkelijk
Bedoelde wanneer wil je dat je vriend overkomt om in Europa te wonen?
Ik moet zeggen dat ik ook steeds maanden weg ben zonder iets speciaals te regelen. En qua verzekeringen doe ik alles met m'n "gewone" verzekeringen.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Lang geleden dat ik me hier heb gemeld, maar er is eindelijk eens iets te vertellen
Vanaf volgende week gaan m'n vriendin en ik 3 maanden "samenwonen" in een appartement in Berlijn, vooral ook om te kijken hoe het allemaal gaat en of samenwonen echt zou gaan werken enzo
We zijn vorige week op het idee gekomen, dus het is wat kort dag allemaal, ik ben nu dan ook aan het kijken wat ik voor 3 maanden zou moeten regelen...ben nog niet veel verder dan dat ik weet dat ik me niet uit hoef te schrijven (dat is pas voor 8 maanden), en dat ik straks de verzekering even moet bellen om te vragen hoe dat allemaal zit
Als iemand nog tips heeft hoor ik ze heel graag
Het is "zwischenmiete", dus we huren het van iemand die daar woont, maar die in die tijd niet thuis is en toch iemand wilt hebben om het huis een beetje in orde en bewoond te houden enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook steeds maanden weg ben zonder iets speciaals te regelen. En qua verzekeringen doe ik alles met m'n "gewone" verzekeringen.
Alleen huur ik geen appartement op eigen naam ergens anders. Doe jij dat straks wel of is het meer zoals huur van een vakantiehuisje bij wijze van spreken?
Ohhh dat scheelt weer wat geregelquote:Op maandag 26 maart 2012 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is "zwischenmiete", dus we huren het van iemand die daar woont, maar die in die tijd niet thuis is en toch iemand wilt hebben om het huis een beetje in orde en bewoond te houden enzo
Leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef SunTzu het volgende:
Over 24 dagen mijn vriendin ophalen die uit Engeland komt, ze komt hier wonen
Pas 4 maanden, ze voegde mij 6 maanden geleden toe via facebook omdat ze al van plan was hier te komen wonen en niemand kende hier. Daarna is ze in december hier al geweest voor een paar weken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef kwiwi het volgende:
LeukHoe lang hebben jullie een relatie op afstand gehad?
Ik ben een Vietnamese Nederlander, heb een aantal relaties gehad met echte Vietnamese vrouwen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Halcon het volgende:
Cultuurverschil? Hoezo dan?
Ik heb daar juist last van met Nederlandse vrouwen, omdat ik totaal niet de Nederlandse mentaliteit heb.
Dat is inherent aan een relatie op afstand en dat weet je vantevoren. Dat blijft kut natuurlijk, maar daar moet je mee om leren gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Intrepidity het volgende:
En toen was ze na een geweldige week ineens weer weg
Klopt, en dat lukt over het algemeen ook wel hoor, maar de eerste dagen blijven natuurlijk altijd lastig. Maargoed, we gaan vrolijk door, in mei daar naartoequote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een relatie op afstand en dat weet je vantevoren. Dat blijft kut natuurlijk, maar daar moet je mee om leren gaan.
Het is ook wel weer even rustig natuurlijk. Bij een relatie op afstand zit je in die paar keer per jaar dat je elkaar ziet dan ook 24/7 op elkaars lip.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, en dat lukt over het algemeen ook wel hoor, maar de eerste dagen blijven natuurlijk altijd lastig. Maargoed, we gaan vrolijk door, in mei daar naartoe
ze zullen het nooit toegeven dat ze dat gezegd hebben maar omdat er recentelijk een paar van zijn landgenoten niet zijn teruggekomen vanuit europa.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Wat was de reden die ze gaven dan, eon68?
waar komt hij vandaan?quote:Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef eon68 het volgende:
[..]
ze zullen het nooit toegeven dat ze dat gezegd hebben maar omdat er recentelijk een paar van zijn landgenoten niet zijn teruggekomen vanuit europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |