Jeeeeetje. Ja dat had inderdaad nogal een verschil gemaakt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik een stuk te typen over Noorwegen is het topic dicht
Ze hebben een speciale gevechtshelikopter maar van de 6 bemanningsleden waren er 4 op vakantie waaronder de piloot dus die kon niet opstijgen. De motor van de politieboot was defect dus moesten ze wachten op de pont die net de dader over gezet had ze hebben uiteindelijk particulieren boten gebruikt.
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
DM, hoe gaat het vandaag met Jipperdepip?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.![]()
En hij heeft zich niet meer verstopt.
Even kijken hoe het verder loopt, ik durf nog nergens op te hopen.
Wat fijn!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was trouwens echt verbaasd over onze dierenartskosten.
We hebben 5 consulten gehad, 3 prikken dexomethason en een doosje prednoral.
44 euro stond er op ons rekeningoverzicht.
Ik ben echt zo blij met deze dierenarts.
En dan vooral hoe ze met Jip omgaat.
Ooh wat goed! Is Jip ook zelf op het bed gesprongen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.![]()
En hij heeft zich niet meer verstopt.
Even kijken hoe het verder loopt, ik durf nog nergens op te hopen.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ooh wat goed! Is Jip ook zelf op het bed gesprongen?
Oscar ook helemaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, inderdaad.
We kunnen hem echt nog niet missen. Onze kroelbeer.![]()
Bankhangen.
4 euro per meter geloof ik!quote:
Ja het moet ook niet buigen, anders springt die sukkel er alsnog doorheenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
4 euro per meter geloof ik!
Maar da's niet van dat grijze kippengaas, maar dat hele harde groene gaas, maar je amper doorheen kunt knippen behalve met een nijptang en dat amper te buigen is
Ow ja ik zie het, ik had Jazz groter geschatquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zoveel groter is Nacho niet![]()
[ afbeelding ]
En Jazz is ook nog geen 40cm hoog, die loopt onder Diaz door
Zo lief is dat. Doet onze DA ook altijd omdat nokManda daar al 30 jaar komt met zijn katten door de jaren heen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was trouwens echt verbaasd over onze dierenartskosten.
We hebben 5 consulten gehad, 3 prikken dexomethason en een doosje prednoral.
44 euro stond er op ons rekeningoverzicht.
Ik ben echt zo blij met deze dierenarts.
En dan vooral hoe ze met Jip omgaat.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef indaha het volgende:
Nou dan heb je er toch nog een paar dagen plezier van
Wow, heftigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
Damn, zus belde. Dr vriend heeft een TIA gehad
2x
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
Damn, zus belde. Dr vriend heeft een TIA gehad
2x
Ja, wat is kei jong. Hij is 42 dacht ik. En idd, 2 kids van 3.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]en nog kei jong en kindjes ook toch?
Nou ja, ik vind het niet zo zeer kneus dat je niet wilt zeiken om hoofdpijn... ik vind het meer kneus dat je wel pijn op je borst hebt en uitstraling in je arm... maar dat niet zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:42 schreef nokwanda het volgende:
ja, nou ja.... kun je kneus noemen, kan ik me best voorstellen. Maar veel mensen willen gewoon niet zeiken om "wat" hoofdpijn en dan blijkt er zoiets te zijn. Dat zou NokManda kunnen zijn bijvoorbeeld. En dan zou je haast boos worden als er echt iets heel erg mis blijkt te zijn.
Het herstel na een beroerte duurt heel lang, maar vaak herstelt wel een hoop maar het heeft tijd nodigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:49 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop iig niet voor hem dat er nog 1 achteraan komt, of erger, een beroerte.
De buurman heeft er 1,5e maand ofzo 1 gehad. Die is echt redelijk de weg kwijt. Zijn korte termijn geheugen is heel slecht... en hij vergeet echt heel snel wat hij wil zeggen
Ja, ik hoop ook dat het hierbij blijft, en dat hij idd denkt van "Kut. Er moet wat veranderen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat zou voor je zus echt zwaar zijn met twee kindjes van 3 en dan een man die veel opnieuw zal moeten leren. Ik hoop echt voor hen dat het hierbij blijft en dat ie misschien met wat aanpassingen in zijn leven gezond verder kan. Tis wel een vette waarschuwing zo en tegelijk kan het gewoon een zwakke plek zijn die ieder willekeurige persoon kan overkomen.
Ja dat zei de buurvrouw ook al. Dit was zijn 2dequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het herstel na een beroerte duurt heel lang, maar vaak herstelt wel een hoop maar het heeft tijd nodig
Het herstel kan zelfs tot een jaar duren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei de buurvrouw ook al. Dit was zijn 2deDe vorige duurde qua herstel ruim een half jaar zo niet langer.
Best wel sneu om hem zo te zien trouwens. Hij kan er enigszins zelf nog wel om lachen dat hij zo vergeetachtig is en verstrooid is.
Ja precies. Zo wilde die (en dat heeft ie deze week al 4x vertelt, binnen 3 dagen, kun je nagaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het herstel kan zelfs tot een jaar duren.
Het is fijn dat 'ie er iig zelf om kan lachendat maakt de situatie weer wat luchtiger.
Och jeetje dat zijn echt rare dingen van in die autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Zo wilde die (en dat heeft ie deze week al 4x vertelt, binnen 3 dagen, kun je nagaan) van de week met zijn kleindochter weg in de auto. Zet hij het kindje achterin... en gaat zelf naast haar zitten op de achterbank. En het dan ook niet gelijk beseffen.
Hij moest er zelf wel erg om lachen![]()
Maar goed, zijn vrouw was iets minder blij met hem een paar weken geleden, want toen heeft ie 's nachts de deuren wagenwijd open laten staan
Oh men Q, wat een ontzettend rot nieuws.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat is kei jong. Hij is 42 dacht ik. En idd, 2 kids van 3.
En die kneus doet z'n mond ook nog niet open. Vraagt mijn zus wat er is omdat hij zo stil is aan tafel, zegt ie "Niks heb hoofdpijn" vervolgens gaat ie varen met de kids, krijgt ie in de boot een TIA want hij voelde zich in ene vet raar... komt ie thuis, gaat ie op de bank liggen, komt mijn zus eraan en die vraagt hoe het gaat, zegt ie "niet goed, heb enorme hoofdpijn, linkerkant van mijn gezicht is doof en ik heb oorpijn"
Vraagt mijn zus nog : Heb je uitstraling naar je arm en pijn op je borst? Zegt hij ook nog "nee" bleek dus mooi wel zo te zijn.
Begon z'n mond enzo te hangen en toen zijn ze naar de SEH gegaan.
Hij moet blijven want de kans dat er nog 1 achteraankomt is 50%![]()
Zijn bloeddruk was veel te hoog.
Wat irritant!quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:
Ik word ook zo moe van MMDie zit blijkbaar ergens mee, maar praten ho maar
Maar wel met een grafkop rondlopen
Geen pijl op te trekkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat irritant!Hoe lang duurt het meestal voordat zo'n bui over is?
Goeiemorgen
En dan te bedenken dat ik er al anderhalf uur uit benquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Wat ben jij vroeg uit bed gevallen, Elies!
Ga erop zitten; werkt beslistquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh, mannen
Waait het bij jullie ook zo hard? Jammer genoeg waait het dan weer niet hard genoeg om de mais plat te leggen
Mhaw, denk windkracht 4 a 5. Niks boeiends voor Den Helderquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh, mannen
Waait het bij jullie ook zo hard? Jammer genoeg waait het dan weer niet hard genoeg om de mais plat te leggen
Lompquote:
Uhuhquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:44 schreef ElisaB het volgende:
En dan te bedenken dat ik er al anderhalf uur uit ben
Gisteren was onze laatste vakantiedag; beeb is net weggereden om de kids op te halen. En daarom stond mijn wekker op 9:15. Konden we nog even een uurtje samen koffiedrinken in bed
Oh gadver ja....een droogmolen op een kittenkoppie lijkt me niet echt fijn neequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lomp
Eerder kreeg hij al een bezem op zn kop die hij zelf omgooide
En vannacht ik mn bed uit gestormd om die droogmolen, Sjefke zat in de krabpaal en NERGENS een kitten te zien, dus ik al bang dat hij er dood onder lag ofzo, zat ie trillend achter de bank
Euroknallerrrtssquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
En al 2 kookboeken verkocht, samen 30 euro
Misschien kan ik AH en missAH erdoorheen laten rollenquote:
Hij was het niet eens met je verjaarscadeautjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh hai
Q, wat kut!![]()
En laat MM gewoon ff dit topic lezen, dat je je zorgen maakt omdat ie niks zegt?
Hier een kitten dat vannacht een vlaggenstok EN een droogmolen omgegooid heeft
Ik maak me geen zorgen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh hai
Q, wat kut!![]()
En laat MM gewoon ff dit topic lezen, dat je je zorgen maakt omdat ie niks zegt?
Hier een kitten dat vannacht een vlaggenstok EN een droogmolen omgegooid heeft
Nee iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver ja....een droogmolen op een kittenkoppie lijkt me niet echt fijn nee
Den spaarpot eerstquote:
Ja, dat zat erinquote:
Das een goeie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben the Bone Collector aan het kijken
Zielig hoor, zo'n ukkie. En wat raar dat ze er verplicht bij moeten zijn de hele dag? Dat kan toch echt niet iedereen lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze heeft vannacht alles binnen gehouden, maar hard huilen doet ze niet meer, want huilen = extra pijn.
Anders had ze vandaag een sonde gekregen.
Zal Zusje straks es ff bellen...
Oh, wel fijn dat ze iig alles binnenhoudt nu danquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze heeft vannacht alles binnen gehouden, maar hard huilen doet ze niet meer, want huilen = extra pijn.
Anders had ze vandaag een sonde gekregen.
Zal Zusje straks es ff bellen...
reflux dacht ze aan toch?quote:Hoezo niet goed liggen?
Nou, echt raar dat het verplicht is!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, idd...
En dinsdag moet ze weer beginnen met werken, dus hopelijk mag ze morgen weer naar huis.
Nou ja, hij had wel een spijkerbroek met een wit overhemd aan en hij bewoogquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:45 schreef Rewimo het volgende:
In plaats dat ze het nou leuk vinden dat die man daar komt! Laat hem lekker.
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Christus, als dat al niet eens mag...
Hij moet toch ooit aan de vrouw of man komen
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn. Maar een beetje heupwiegen op een hip festival. Láát die man zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Christus, als dat al niet eens mag...
Hij moet toch ooit aan de vrouw of man komen
Maar daar zou dan misschien wel weer het een en ander door worden opgehelderd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn.
Dat had ik NOG cooler gevondenquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn. Maar een beetje heupwiegen op een hip festival. Láát die man zeg
quote:
tja, ik snap het ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ff heel wat anders.... Mark Rutte is gespot op Dance Valley, en daar maakt een aantal mensen zich nogal druk over (dat het niet hoort ende zoo). Ik snap het niet zo goed. Moet die man toch ff helemaal lekker zelf weten
Zolang hij maar niet gaat proberen de kaartjes te declareren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
tja, ik snap het ook nietliever dat hij naar DV gaat dan bijvoorbeeld op kosten van de samenleving naar griekenland ofzo.
Enig toch juist idd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ff heel wat anders.... Mark Rutte is gespot op Dance Valley, en daar maakt een aantal mensen zich nogal druk over (dat het niet hoort ende zoo). Ik snap het niet zo goed. Moet die man toch ff helemaal lekker zelf weten
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Die is hard aan het oefenen met z'n achterpoten.
Het ziet eruit alsof hij voor het eerst leert lopen maar hij probeert z'n poten rechter neer te zetten.
En gisterenavond heeft hij Oscar weer gewassen en z'n melk gedeeld met 'm.
Go Jipquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Die is hard aan het oefenen met z'n achterpoten.
Het ziet eruit alsof hij voor het eerst leert lopen maar hij probeert z'n poten rechter neer te zetten.
En gisterenavond heeft hij Oscar weer gewassen en z'n melk gedeeld met 'm.
Wat fijn dat het beter lijkt te gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Echt zo lief als hij nu is, is hij nog niet geweest sinds we hem hebben.
En hij was al zo lief.
Hij is nu echt heel opgewekt.
Ik ben in ieder geval heel opgelucht.
Over dat volledig herstellen, de da bedoelde dus dat het kon als de pijn minder werd en hij echt weer ging oefenen met z'n achterpoten hij dus wel echt volledig kan herstellen, goed lopen en springen enzo.
Als dit werkt is de oorzaak neurologisch, zei ze.
De een is een zoon van jouw broer of zus, de ander is een kind van jouw oom of tante. Maar ik vergeet altijd wat wat isquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
Oh nog een vraag, wat is het verschil tussen 'nephew' en 'cousin, male'
Ohja fuckieduck, ik zie het netquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De een is een zoon van jouw broer of zus, de ander is een kind van jouw oom of tante. Maar ik vergeet altijd wat wat is
cousin is van je oom/tantequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja fuckieduck, ik zie het net![]()
Dan heb ik ze allemaal fout gedaanEven wijzigen maar weer...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Ja goh Biet, je zult wel moe zijn idd...![]()
[ afbeelding ]
Hallo!quote:
We gaan voorlopig niet wapperen hoor, jij bent nu vast veel te bruinquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Nog 6 uurtjes en ik vlieg naar huis, het is hier 17.40
Ik heb een aardig kleurtje opgedaan, jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan voorlopig niet wapperen hoor, jij bent nu vast veel te bruin
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een aardig kleurtje opgedaan, jaMaar don't worry, als ik naakt ben lijkt het net alsof ik een witte bikini aan heb
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor mijn verjaardag bonnen gevraagd van CdLEn da's gelukt!
Ga maar gewoon mee, da's cadeau genoegquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!
Aahquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar gewoon mee, da's cadeau genoeg![]()
Een pak roze koekenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!
Ja, ik heb een heeeeerlijke vakantie gehad. Tijd vloog, dus ik realiseer me eigenlijk nog niet echt dat ik morgen al weer in Nederland ben! Straks nog even uit eten en dan is het gewoon al klaar hier!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Heb je het wel super gehad daar?
Veel foto's?
Staat wel leuk bij d'r badjas, jaquote:
Zorg dat je een warme trui bij de hand hebt; tis best koud hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb een heeeeerlijke vakantie gehad. Tijd vloog, dus ik realiseer me eigenlijk nog niet echt dat ik morgen al weer in Nederland ben! Straks nog even uit eten en dan is het gewoon al klaar hier!![]()
En foto's zien jullie morgen of dinsdag wel, heb er zat gemaakt!
Ja, ik heb het gezienquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zorg dat je een warme trui bij de hand hebt; tis best koud hier
Eet smakelijk, goede reis en tot morgenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik ga er vandoor, even uit eten en dan naar het vliegveld![]()
Tot morgen!
K heb iig genotenquote:
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Ynske het volgende:
K heb iig genoten
Solar was erg gaaf, weird, vaag, maar erg gezellig. Alleen jammer van de buien tussendoor.
Nu echt uit eten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
vanaaf uit eten
Ooh ja, ik moest nog ff opzoek naar een rechtsbijstandsverzekering. Iemand die erg tevreden over de zijne is?
Ik heb al gereserveerdquote:
OMG! Biet die vol op Boor springtquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Zonder
Ik zou wel eens willen dat Boor zijn nagels uitstak juist
Ooh, jij ook al? heb je nou ook zo lang lopen twijfelen?quote:
DeLuxe Catquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, jij ook al? heb je nou ook zo lang lopen twijfelen?
Deluxe of classic?
Ja, ze zoeken elkaar steeds weer op!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch geweldig dat ze zo leuk samen kunnen spelen![]()
Classic hond hierquote:
Daarom! Rennen met die kattenkont!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een hééél klein beetje nodig
Ja!quote:
Zeg, we gooien toch ook niet met jou, oma!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga die bejaarde en het kartonmonster even in het bosmeertje gooien
Ik gooi de hondjes in het water en dan rennen er takken achteraanquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, we gooien toch ook niet met jou, oma!
wait, whut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi de hondjes in het water en dan rennen er takken achteraan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi de hondjes in het water en dan rennen er takken achteraan
Wat geweldig die twee zo samenquote:
Nee joh, als het voor jou werkt, gewoon doenquote:
DAT WAS DE GRAP!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Lees die zin nou eens goed joh.![]()
Takken die achter je honden aanrennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt teveelquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht serieus dat het toch wel heel duidelijk was
Was het ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht serieus dat het toch wel heel duidelijk was
Lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, wij gingen vanochtend zonder ontbijt meteen het veld in en waren om half 2 pas thuis
Welnee, dat zou nep autisme zijnquote:
Ik weet niet hoor, maar -uit mijn bolle kopquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker
En nu scheur je van de honger dan zeker
wtf? Die bieslook is wel lekker, maar milka?quote:
Of zij te weinig!quote:
Er stond niet *NU*quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar -uit mijn bolle kop- zei je 30 min geleden dat je ging
![]()
Waarom ben je er nog?
Ooh, dus je bent 5 min aan het werk geweest en hebt nu 45 pauze?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zij te weinig!
[..]
Er stond niet *NU*![]()
Toch?
Ik heb 'even' al het karton opgeruimd
Jezus! Wat een bendequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
... want uiteindelijk was het toch echt RIP doos
[ afbeelding ]
En nu is Boor dakloosquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Da's nog niets op die foto. De HELE kamer lag vol. De bank, onder de bank, overalquote:
yes, van bij de Realquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat ziet er ernstig lekker uit, Yns. Uit Duitsland soms?
hij is echt jummiequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
wtf? Die bieslook is wel lekker, maar milka?
Waar de neuk haal ik die?!
Die blikquote:
En daar heb je natuurlijk geen foto van gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog niets op die foto. De HELE kamer lag vol. De bank, onder de bank, overal
Jaquote:
Godver, geen real in emlicheimquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
yes, van bij de Real
heb ook de honingversie meegenomen
[..]
hij is echt jummie
Ik geef je 1 kans, om boor zijn appartement terug te geven. Als ik hem straks bel en ik hoor van hem dat hij nog steeds dakloos is, ga ik mailen naar de dierenbeschermingquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik pakte een nieuwe grote doos om de restanten van het vorige appartement in te doen, daar zat ie binnen 2 seconden weer inHeb toch maar even een einde aan de pret gemaakt, een paar dagen in die teringzooi moet weer even genoeg zijn.
I iz a partypooperquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja zeg, jij gunt die beesten ook niks
Die heeft al lang de bench weer ingepiktquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef je 1 kans, om boor zijn appartement terug te geven. Als ik hem straks bel en ik hoor van hem dat hij nog steeds dakloos is, ga ik mailen naar de dierenbescherming
hij wil een doosquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft al lang de bench weer ingepikt
Het waren drie heerlijke dagenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het waren drie heerlijke dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
[..]
Het waren drie heerlijke dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou dat echt niet kunnen. Hecht je je net eraan, kunnen ze weer gaan
wel tof dat je het doet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik moet op zeker huilen als ze gaan, maar ik moet nóg harder huilen als ik eraan denk dat ze in een hokje zitten in het asielquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
ik zou dat echt niet kunnen. Hecht je je net eraan, kunnen ze weer gaan
wel tof dat je het doet.
Jeuzusquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het waren drie heerlijke dagenIk ben al de hele dag verzonken in een heerlijk boek (en nog 25 delen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar even
![]()
![]()
voor Eliesje. Ga je zogen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omdat ik het pas net heb gedaanquote:
Ik ga niet zogenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al de hele dag verzonken in een heerlijk boek (en nog 25 delen te gaan) maar even
![]()
![]()
voor Eliesje. Ga je zogen?
Je wil het eigenlijk nog niet weten?quote:
k vind dat echtquote:
quote:[..]
Ik ga niet zogen
Zoquote:
Ga je dan socialiseren?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik het pas net heb gedaan
[..]
Ik ga niet zogen
Nice! Je krijgt ze in ieder geval in de vervoersbox.quote:
Dat gaat geen probleem worden denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:20 schreef Cat22 het volgende:
Nice! Je krijgt ze in ieder geval in de vervoersbox.
Was een lekker ding. We hadden nog nooit zo'n makkelijke en ongecompliceerde poes in huis gehadquote:
Da's ook weleens aardig voor de veranderingquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef ElisaB het volgende:
Was een lekker ding. We hadden nog nooit zo'n makkelijke en ongecompliceerde poes in huis gehad
En wij zo van: "Huh, doen normale poezen dat zóquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Da's ook weleens aardig voor de verandering
Ja, daar heb je ook haske gelijk inquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet op zeker huilen als ze gaan, maar ik moet nóg harder huilen als ik eraan denk dat ze in een hokje zitten in het asiel
Ik snap geen zak van Chromequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaw, wat leuk Elies![]()
Iemand hier met Google Chrome?
Ik wil graag zo'n pijltje in de adresbalk die, als je er op klikt, de geopende pagina's laat zien(net als in IE).
Nu moet ik iedere keer het adres in de balk typen
kun je niet beter werken met bookmarks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil graag zo'n pijltje in de adresbalk die, als je er op klikt, de geopende pagina's laat zien(net als in IE).
Nee, ik wil een pijltje in de balkquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je niet beter werken met bookmarks?
quote:
installeer IE of FFquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een pijltje in de balk![]()
/autist
Ik ga voor je kijken, gebruik chrome. Momentje svpquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een pijltje in de balk![]()
/autist
Chrome werkt voor relaxter. Just wait.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had tot een uur geleden standaard IE als browser, maar begreep dat Chrome veel sneller was.
Dus ik wilde Chrome....en nu moet ik wennen....en daar ben ik niet zo goed in
Oh daar ben je binnen een kwartier aan gewendquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had tot een uur geleden standaard IE als browser, maar begreep dat Chrome veel sneller was.
Dus ik wilde Chrome....en nu moet ik wennen....en daar ben ik niet zo goed in
Heb jij wel een pijltje?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben je binnen een kwartier aan gewend
Vooral de tabjes zijn fijn.
Oke, ik heb een vraagjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat zie ik nietquote:
Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?quote:
ooh, die! Zeg dat dan. Nee, mijne is de bookmark pijlquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?
Ik bedoel een pijl die dezelfde functie heeft als mijn screenshotIE-pijl
Ctrl Hquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?
Ik bedoel een pijl die dezelfde functie heeft als mijn screenshotIE-pijl
Als je zoals nu bv op FOK zit, kijk je bovenin bij je tabbladen. Naast de meest rechter staat een plusje, als je daarop klikt krijg je een nieuwe verse. Daar kan je dan bv de krant lezen, ik noem maar watquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En die tabjes op Qutjes screenshot, bedoelde je die Greys?
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik klik steeds al op het sterretje (hihi, ik zei sterretje) en doe dan klaar en dan wordt het sterretje geel.
Maar er verschijnt niets in beeld verder.
In FF is dat sterretje om een bladwijzer/favoriet te maken. En rechts daarvan staat het pijltje dat jij bedoelt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik klik steeds al op het sterretje (hihi, ik zei sterretje) en doe dan klaar en dan wordt het sterretje geel.
Bladwijzerbalk aanvinken, en dan als je op fok zit, links het wereldbolletje naar je balk slepenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik zit ff te googlen maar er is ook geen add on voorquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ctrl H
Maar idd jammer dat er niet een pijltje is.
Dat heeft IE ook heurquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zoals nu bv op FOK zit, kijk je bovenin bij je tabbladen. Naast de meest rechter staat een plusje, als je daarop klikt krijg je een nieuwe verse. Daar kan je dan bv de krant lezen, ik noem maar watEn tussendoor klik je dan af en toe op het tabje van FOK! en daar gaat het da gewoon verder. Ipv dat je het steeds opnieuw moet openen.
Even op het vorige pijltje, je muisklik vasthoudenquote:
Ik leer hier veelquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:28 schreef Qwea het volgende:
Even op het vorige pijltje, je muisklik vasthouden
En hoe is het nu met hemquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
de vriend van mijn zus heeft geen TIA gehad, maar een beroerte blijkt
ja, opzich wel goed. Zijn mond hangt niet meer, hij heeft nog wel hevige hoofd en oorpijn... en hij kan ook wel goed uit zijn woorden komen. Bloeddruk was weer normaal... maar zijn hand kan hij niet meer zo snel open en dicht doen. Maar goed, dat trekt ws nog wel weg.quote:
Oei, dat is niet zo best. Hoe is het nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
de vriend van mijn zus heeft geen TIA gehad, maar een beroerte blijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |