Zielig hoor, zo'n ukkie. En wat raar dat ze er verplicht bij moeten zijn de hele dag? Dat kan toch echt niet iedereen lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze heeft vannacht alles binnen gehouden, maar hard huilen doet ze niet meer, want huilen = extra pijn.
Anders had ze vandaag een sonde gekregen.
Zal Zusje straks es ff bellen...
Oh, wel fijn dat ze iig alles binnenhoudt nu danquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze heeft vannacht alles binnen gehouden, maar hard huilen doet ze niet meer, want huilen = extra pijn.
Anders had ze vandaag een sonde gekregen.
Zal Zusje straks es ff bellen...
reflux dacht ze aan toch?quote:Hoezo niet goed liggen?
Nou, echt raar dat het verplicht is!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, idd...
En dinsdag moet ze weer beginnen met werken, dus hopelijk mag ze morgen weer naar huis.
Nou ja, hij had wel een spijkerbroek met een wit overhemd aan en hij bewoogquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:45 schreef Rewimo het volgende:
In plaats dat ze het nou leuk vinden dat die man daar komt! Laat hem lekker.
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Christus, als dat al niet eens mag...
Hij moet toch ooit aan de vrouw of man komen
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn. Maar een beetje heupwiegen op een hip festival. Láát die man zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Christus, als dat al niet eens mag...
Hij moet toch ooit aan de vrouw of man komen
Maar daar zou dan misschien wel weer het een en ander door worden opgehelderd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn.
Dat had ik NOG cooler gevondenquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt serieus niet. Als ie nou gisteren in een gouden reetveter op een van de boten stond, soit. Dat zou wellicht een beetje té zijn. Maar een beetje heupwiegen op een hip festival. Láát die man zeg
quote:
tja, ik snap het ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ff heel wat anders.... Mark Rutte is gespot op Dance Valley, en daar maakt een aantal mensen zich nogal druk over (dat het niet hoort ende zoo). Ik snap het niet zo goed. Moet die man toch ff helemaal lekker zelf weten
Zolang hij maar niet gaat proberen de kaartjes te declareren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
tja, ik snap het ook nietliever dat hij naar DV gaat dan bijvoorbeeld op kosten van de samenleving naar griekenland ofzo.
Enig toch juist idd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ff heel wat anders.... Mark Rutte is gespot op Dance Valley, en daar maakt een aantal mensen zich nogal druk over (dat het niet hoort ende zoo). Ik snap het niet zo goed. Moet die man toch ff helemaal lekker zelf weten
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Die is hard aan het oefenen met z'n achterpoten.
Het ziet eruit alsof hij voor het eerst leert lopen maar hij probeert z'n poten rechter neer te zetten.
En gisterenavond heeft hij Oscar weer gewassen en z'n melk gedeeld met 'm.
Go Jipquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Die is hard aan het oefenen met z'n achterpoten.
Het ziet eruit alsof hij voor het eerst leert lopen maar hij probeert z'n poten rechter neer te zetten.
En gisterenavond heeft hij Oscar weer gewassen en z'n melk gedeeld met 'm.
Wat fijn dat het beter lijkt te gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Echt zo lief als hij nu is, is hij nog niet geweest sinds we hem hebben.
En hij was al zo lief.
Hij is nu echt heel opgewekt.
Ik ben in ieder geval heel opgelucht.
Over dat volledig herstellen, de da bedoelde dus dat het kon als de pijn minder werd en hij echt weer ging oefenen met z'n achterpoten hij dus wel echt volledig kan herstellen, goed lopen en springen enzo.
Als dit werkt is de oorzaak neurologisch, zei ze.
De een is een zoon van jouw broer of zus, de ander is een kind van jouw oom of tante. Maar ik vergeet altijd wat wat isquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
Oh nog een vraag, wat is het verschil tussen 'nephew' en 'cousin, male'
Ohja fuckieduck, ik zie het netquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De een is een zoon van jouw broer of zus, de ander is een kind van jouw oom of tante. Maar ik vergeet altijd wat wat is
cousin is van je oom/tantequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja fuckieduck, ik zie het net![]()
Dan heb ik ze allemaal fout gedaanEven wijzigen maar weer...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Ja goh Biet, je zult wel moe zijn idd...![]()
[ afbeelding ]
Hallo!quote:
We gaan voorlopig niet wapperen hoor, jij bent nu vast veel te bruinquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Nog 6 uurtjes en ik vlieg naar huis, het is hier 17.40
Ik heb een aardig kleurtje opgedaan, jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan voorlopig niet wapperen hoor, jij bent nu vast veel te bruin
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een aardig kleurtje opgedaan, jaMaar don't worry, als ik naakt ben lijkt het net alsof ik een witte bikini aan heb
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor mijn verjaardag bonnen gevraagd van CdLEn da's gelukt!
Ga maar gewoon mee, da's cadeau genoegquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!
Aahquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar gewoon mee, da's cadeau genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |