En dan te bedenken dat ik er al anderhalf uur uit benquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Wat ben jij vroeg uit bed gevallen, Elies!
Ga erop zitten; werkt beslistquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh, mannen
Waait het bij jullie ook zo hard? Jammer genoeg waait het dan weer niet hard genoeg om de mais plat te leggen
Mhaw, denk windkracht 4 a 5. Niks boeiends voor Den Helderquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh, mannen
Waait het bij jullie ook zo hard? Jammer genoeg waait het dan weer niet hard genoeg om de mais plat te leggen
Lompquote:
Uhuhquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:44 schreef ElisaB het volgende:
En dan te bedenken dat ik er al anderhalf uur uit ben
Gisteren was onze laatste vakantiedag; beeb is net weggereden om de kids op te halen. En daarom stond mijn wekker op 9:15. Konden we nog even een uurtje samen koffiedrinken in bed
Oh gadver ja....een droogmolen op een kittenkoppie lijkt me niet echt fijn neequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lomp
Eerder kreeg hij al een bezem op zn kop die hij zelf omgooide
En vannacht ik mn bed uit gestormd om die droogmolen, Sjefke zat in de krabpaal en NERGENS een kitten te zien, dus ik al bang dat hij er dood onder lag ofzo, zat ie trillend achter de bank
Euroknallerrrtssquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
En al 2 kookboeken verkocht, samen 30 euro
Misschien kan ik AH en missAH erdoorheen laten rollenquote:
Hij was het niet eens met je verjaarscadeautjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh hai
Q, wat kut!![]()
En laat MM gewoon ff dit topic lezen, dat je je zorgen maakt omdat ie niks zegt?
Hier een kitten dat vannacht een vlaggenstok EN een droogmolen omgegooid heeft
Ik maak me geen zorgen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh hai
Q, wat kut!![]()
En laat MM gewoon ff dit topic lezen, dat je je zorgen maakt omdat ie niks zegt?
Hier een kitten dat vannacht een vlaggenstok EN een droogmolen omgegooid heeft
Nee iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver ja....een droogmolen op een kittenkoppie lijkt me niet echt fijn nee
Den spaarpot eerstquote:
Ja, dat zat erinquote:
Das een goeie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben the Bone Collector aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |