Jouw Sigquote:
Ik vind TS een beetje dubieus.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind TS een beetje dubieus.
Juist wel. Of denk je dat chicks het lekker vinden, een harige balzak in hun mond?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef CyberJesus het volgende:
ik ga ook weer niet met een hele kale zak rond lopen
quote:
Daarom zou je het ook moeten bijhoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:02 schreef Prospos het volgende:
Harsen of epileren. Een borstkas met stoppels vind geen enkele meid leuk om tegen te liggen.
Dat zal ook nooit gebeuren aangezien ik het netjes bij hou..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Juist wel. Of denk je dat chicks het lekker vinden, een harige balzak in hun mond?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:03 schreef iewl het volgende:
Ik heb met een vriend de sn regel verzonnen: snor, snoksels en snikkel. De rest laat ik staan en borsthaar heb ik amper
Nou hee laat me lekker als ik dat lekker vint laat me dan gwn lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Mannen die zichzelf scheren. Fuck off, je bent toch geen wijf?
Beter dan zo behaard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
jawel, verzorgen is goed, daar gaat 't ook niet over..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
Hoezo dubieus,
mag een man zich niet verzorgen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:03 schreef iewl het volgende:
Ik heb met een vriend de sn regel verzonnen: snor, snoksels en snikkel. De rest laat ik staan en borsthaar heb ik amper
Zo'n afknapper is dat niet, benen en armen niet scheren, da's gay. Maar de oksels mogen best glad zijn, zweet het ook minder snel, en zo'n pak shag onder je oksels is ook geen gezicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef PanicQueen het volgende:
Je benen, oksels en armen scheren als man zijnde? Wat een afknapper..
Scheren, dus echt glad? Of bedoel je ook trimmen met een tondeuse?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef PanicQueen het volgende:
Je benen, oksels en armen scheren als man zijnde? Wat een afknapper..
Echt scheren dus. Ik begrijp het opzich wel als een man zijn okselhaar trimtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Scheren, dus echt glad? Of bedoel je ook trimmen met een tondeuse?
Een goed verzorgde wielrenner amateur of prof heeft bij het dragen van een korte broek zijn benen geschorenquote:
Dus alleen omdat ze het eerder deden, zou het nu ook moeten? Lekker conservatief ben jij! Nee hoor, gewoon met je tijd meegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...
Het is nu 2011 en ineens mogen mannen zich niet meer scheren en wanneer ze ook nog een stel ruige laarzen in de kast hebben staan zijn ze gelijk gay... Sorry hoor, maar dit vind ik zoooo krom.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:05 schreef Felixthecat het volgende:
Volgens mij ben jij hier degene die vind dat mannen zich niet mogen scheren omdat dit toch echt iets van en door vrouwen zou moeten zijn... Over conservatief gesproken.
Daarnaast gaat het er niet om dat mannen het zouden moeten, want dat moet helemaal niet. Het gaat er alleen maar om dat het zou kunnen, dat het niet raar/gay of wat dan ook is en dat dit gezien de geschiedenis van scheren geen nieuw verschijnsel is dat ineens uit de lucht komt vallen.
Ik wind mezelf niet op, ik probeer een discussie te voeren die door jou weer goed te niet wordt gedaan door middel van op de man spelen in plaats van met de bal te rollen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef Felixthecat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jij je hier zo over kan opwinden zeg... Daarnaast betwijfel ik het hedendaagse nut van lichaamshaar. Maar goed, ieder z'n ding. Ik zou zeggen: geef je harige Harry nog eens een dikke knuffel, dan glij ik nog eens langs m'n vriendin en zijn we allebei gelukkig.
Jij zit zeker ook nooit in het vliegtuig? Vaccinaties doe je ook niet aan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Sterker nog, ik vind het bullshit als mensen zeggen dat vrouwen zich moeten scheren, want we hebben niet voor niets haar gekregen en anders had de natuur wel gezorgd dat we dat niet hadden.
Ken je je geschiedenis ook goed genoeg om te weten dat bij de oude Grieken homofilie algemeen geaccepteerd was en het veel voorkwam? Dat Achilles biseksueel was?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...
Het is nu 2011 en ineens mogen mannen zich niet meer scheren en wanneer ze ook nog een stel ruige laarzen in de kast hebben staan zijn ze gelijk gay... Sorry hoor, maar dit vind ik zoooo krom.
Ja, dus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie het al: het hangt dus helemaal af van de vrouw in kwestie: de ene vrouw wil een spiegelgladde man, terwijl een andere juist houdt van een ruige behaarde beer (bij wijze van).
Je noemt het onderdeel "acceptatie van homofilie" en "Achilles", dat heeft toch weinig met het onderwerp scheren te maken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ken je je geschiedenis ook goed genoeg om te weten dat bij de oude Grieken homofilie algemeen geaccepteerd was en het veel voorkwam? Dat Achilles biseksueel was?
Het is dus wél gay...
Jij verwondert je erover dat je benen scheren gay wordt genoemd omdat de oude Grieken dat al deden. Ik stel dat de oude Grieken lichtelijk gay waren. Wat snap je niet precies?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Je noemt het onderdeel "acceptatie van homofilie" en "Achilles", dat heeft toch weinig met het onderwerp scheren te maken?
Hier staat nog wel het één en ander in over het begin van scheren/ontharen. Niet dat het hedendaags wat uitmaakt, maar is het misschien wel leuk om eens door te lezen.
http://www.moderngent.com(...)story_of_shaving.php
Moeder Natuur maakt ook wel eens een foutje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]Leer verdomme eens lezen man. Ik heb nergens gezegd dat het iets van en door vrouwen zou moeten zijn. Sterker nog, ik vind het bullshit als mensen zeggen dat vrouwen zich moeten scheren, want we hebben niet voor niets haar gekregen en anders had de natuur wel gezorgd dat we dat niet hadden.
Ik stel alleen dat scheren niet iets is dat in 2011 is uitgevonden. Ik verwijs vervolgens met een bron naar het verleden waarin wordt uitgelegd dat men dit deed omwille van reinheid, schoonheid en vitaliteit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij verwondert je erover dat je benen scheren gay wordt genoemd omdat de oude Grieken dat al deden. Ik stel dat de oude Grieken lichtelijk gay waren. Wat snap je niet precies?
Die corrigeert ze dan ook weer. Het overgebleven haar heeft een functie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moeder Natuur maakt ook wel eens een foutje.
Haar heeft toch geen functie meer bij mensen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die corrigeert ze dan ook weer. Het overgebleven haar heeft een functie.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Haar heeft toch geen functie meer bij mensen?Ik zou niet weten wat voor nut het nu nog heeft..
Hierbij doe je de aanname dat de mens uitgeëvolutioneerd is. Maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Haar heeft toch geen functie meer bij mensen?Ik zou niet weten wat voor nut het nu nog heeft..
Zonder die evolutie zouden we zelfs nog een staart hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hierbij doe je de aanname dat de mens uitgeëvolutioneerd is. Maar dat is niet het geval.
die mis ik wel... kan verrekte handig zijn lijkt me...quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder die evolutie zouden we zelfs nog een staart hebben
Daar ben ik het helemaal mee eens! Af en toe heb je net allebei je handen vol en dan moet je een deur open zien te krijgen. Daar zou zo'n staart mooi van pas komen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:45 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
die mis ik wel... kan verrekte handig zijn lijkt me...
bijvoorbeeld. of iemand op z'n schourder tikken met je staart en dan zeggen dat jij 't niet kon zijn want je hebt je handen volquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens! Af en toe heb je net allebei je handen vol en dan moet je een deur open zien te krijgen. Daar zou zo'n staart mooi van pas komen!
Ze deden ook aan pedoseksualiteit met minderjarige jongens, dat is ook behoorlijk gay hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon de overtollige haartjes weghalen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef Eensch het volgende:
Je doet nog meer dan een vrouw !
Laat me raden, je epileert je wenkbrauwen ook?
Ik zou met andere mannen gaan omgaan als je dat gemerkt hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef 3Dino het volgende:
Waarom je borsthaar scheren? Dat maakt een man juist sexy. Bij mannen schaamstreek baby-glad scheren is geen gezicht, trimmen daarentegen is veel beter, juist omdat het anders zo'n stinkbende wordt daar.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon de overtollige haartjes weghalen.
Er zit een verschil tussen je wenkbrauwen epileren en een doorlopende wenkbrauw hebben.quote:
Ik zie niks geks. Maar dat ligt aan de foto en zijn gebruinde huidskleur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef Johan1956 het volgende:
Tennisser Andy Roddick heeft zijn benen geschoren wat vinden jullie hoe hij er nu uitziet?
[ afbeelding ]
Dat trek je er zo uit, daar hoef je niet voor te scheren!quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik scheer ook mijn moedervlekken, daar komen geregeld lange vieze donkere zwarte haren uitgekropen.
Als Brooklyn Decker mijn vriendin was dan deed ik dat ook wel als zij dat nodig vind.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef Johan1956 het volgende:
Tennisser Andy Roddick heeft zijn benen geschoren wat vinden jullie hoe hij er nu uitziet?
[ afbeelding ]
Een mythologisch figuur, waarvan de schrijver meldt dat hij een diepe vriendschap heeft met Patroklos maar niks over bisexualiteit. Dit is een theorie die er door anderen aan is gehangen.quote:
Wielrenners doen het ook -> lagere luchtweerstand --> meer snelheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:40 schreef FreakyStyley het volgende:
Welke man trimt/scheert er in godsnaam z'n benen?! Oja, ik weet het weer: homo's.
Nou, mijn vrouw ziet liever een behaarde borst en schaamstreek, maar ik scheer me daar wel...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, dus?
Als mijn vrouw ineens zegt dat ik helemaal kaal moet, ga ik toch ook niet tegen haar zeggen dat ze al haar haar laat staan, omdat ik dat geil vind.
Vrouwen moeten wat dat betreft (vind ik) niet zeuren over de lichaamsbeharing van mannen.
"T is gewoon een uiting van verwendheid.
Vrouwen zelf zijn van nature wat ijdeler als mannen, daarom scheren ze liever hun eigen haar wel. (vooral blijven doen) Maar ga dan niet zeggen dat bij mannen ook al het haar er af moet.
Hoax! Dat werkt niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat trek je er zo uit, daar hoef je niet voor te scheren!
Geef nou maar gewoon toe dat je een mietje bent en dat te pijnlijk vindt.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een mietje bent en dat te pijnlijk vindt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Laten we ff aardig blijven met z'n allen
luchtweerstandquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wielrenners doen het ook -> lagere luchtweerstand --> meer snelheid.
Volgens mij is het ook meer dat, stel je valt met wielrennen, dan zullen verwondingen minder erg zijn als je benen geschoren zijn, want dan trekt het niet alles wat aan de haren zit mee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
luchtweerstanddoe het dan omdat je pakje dan beter zit, of je anders kapot zweet
JUIST ! Laat iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft en zich lekker bij voelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef gold-rush het volgende:
ach ja het veranderd elk paar jaar.
De ene keer moet je alles scheren en moet je metroseksueel zijn en de andere keer is dat weer "not done"en moet je weer een oerman zijn en uberseksueel zijn en dan heb je weer borsthaar voor nodig.
De bladen en media schuiven deze looks voor aan vrouwen en aangezien de meeste vrouwen geen eigen meing hebben en achter elke trend aan huppelen gaan de onzekere mannen en mannen die moeite hebben met het krijgen van vrouwen deze trends volgens.
Een echte man heb scheit en doet waar hij zin in heeft.
Dus als de topic starter het lekker vind om zijn reet haar te scheren moet hij dat lekker doen.
dit absoluut.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef gold-rush het volgende:
ach ja het veranderd elk paar jaar.
De ene keer moet je alles scheren en moet je metroseksueel zijn en de andere keer is dat weer "not done"en moet je weer een oerman zijn en uberseksueel zijn en dan heb je weer borsthaar voor nodig.
De bladen en media schuiven deze looks voor aan vrouwen en aangezien de meeste vrouwen geen eigen meing hebben en achter elke trend aan huppelen gaan de onzekere mannen en mannen die moeite hebben met het krijgen van vrouwen deze trends volgens.
Een echte man heb scheit en doet waar hij zin in heeft.
Dus als de topic starter het lekker vind om zijn reet haar te scheren moet hij dat lekker doen.
Ik vraag me wel af hoe je het presteert je billen te scheren (zoals je in de OP aangaf). Hoe, in godsnaam, doe je dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef stringfan het volgende:
[..]
JUIST ! Laat iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft en zich lekker bij voelt.
Ik vind het alleen wel interessant hoe de meningen hierover zijn
Daar zijn meerdere methodes voor, maar weet je zeker dat je dat wil weten? o.oquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe je het presteert je billen te scheren (zoals je in de OP aangaf). Hoe, in godsnaam, doe je dat?
JA, ik hang aan je lippen, ga doorrrquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere methodes voor, maar weet je zeker dat je dat wil weten? o.o
Maar ga je dan, zogezegd, ook tot het gaatje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef stringfan het volgende:
om op bovenstaande te antwoorden;
Gewoon met een Gilette scheermesje. krom staan, en voor een spiegel je bilnaad scheren...![]()
Simpel. Alleen wel voorzichtig.....
Je maakt me bangquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere methodes voor, maar weet je zeker dat je dat wil weten? o.o
Omg, >.< Achja, ik doe het iets anders als stringfan. Nouja, het zelfde, maar dan zonder voeten op de grond >.<quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar ga je dan, zogezegd, ook tot het gaatje?
[..]
Je maakt me bang
?!? zonder voeten op de grond? Hoe dan? Liggend? dan kom je toch niet overal bij?!?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omg, >.< Achja, ik doe het iets anders als stringfan. Nouja, het zelfde, maar dan zonder voeten op de grond >.<
Lol, dan kan ik juist overal bij x3quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef stringfan het volgende:
[..]
?!? zonder voeten op de grond? Hoe dan? Liggend? dan kom je toch niet overal bij?!?
Jep, zoiets, zegmaar stuithouding >.<quote:
Pics.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jep, zoiets, zegmaar stuithouding >.<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |