Zegt genoeg over de ego Sulejmani..quote:
Gewoon een goed joch dus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef Komakie het volgende:
Wel bizar dat hij gewoon die bizarre bedragen naast zich neer legt en voor Ajax blijft spelen. Dat het beter is voor zijn ontwikkeling lijkt me duidelijk, maar je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n aanbod te weigeren.
Je kunt zien dat het samenspel goed verloopt tussen Eriksen en Bendtner. Kolbein <> Bendtnerquote:
Die wedstrijd speelde Krohn-Dehli ook nog mee. Speelde op een blauwe maandag nog een keer bij Ajaxquote:
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.quote:
Hij is inderdaad helaas de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.
Niet gewoon, kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.
En ook zo goed in teamverband spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat filmpje tegen Engeland is hij overigens wel gruwelijk.²
quote:De Boer: 'Zijn druk in onderhandeling over Cillessen'
Ajax maakt officieel werk van de komst van Jasper Cillessen. De Amsterdammers zijn met NEC in onderhandeling over de talentvolle doelman. De sluitpost zelf staat niet onwelwillend tegenover een transfer.'We zijn druk aan het onderhandelen', aldus Ajax-trainer Frank de Boer tegen De Telegraaf.
Vader en zaakwaarnemer Ton Cillessen bevestigt de interesse van Ajax. 'Voordat clubs met elkaar in contact treden, wordt een speler informeel gevraagd hoe hij tegenover een overstap staat. Als die al negatief antwoordt, hebben onderhandelingen over de transfersom geen zin. Maar dat was bij Jasper niet het geval. Als jonge, talentvolle keeper wil hij zich ontwikkelen en bij Ajax zou hij die kans krijgen.'
Overigens is Kenneth Vermeer na het vertrek van Maarten Stekelenburg voorlopig eerste doelman in Amsterdam. Dat heeft trainer Frank de Boer Vermeer onlangs telefonisch laten weten, zo bleek uit een vraaggesprek van Voetbal International met Vermeer. Pas als Vermeer niet voldoet. ligt de concurrentiestrijd open.
Cillessen debuteerde afgelopen seizoen voor NEC in de Eredivisie doordat Gabor Babos langdurig buitenspel stond. De jongeling maakte indruk en schopte het zelf tot de selectie van het Nederlands elftal. Zo werd hij door bondscoach Bert van Marwijk geïnviteerd voor de oefenstage van Oranje in Zuid-Amerika twee maanden geleden.
Er is nog helemaal niet over geld gesproken maar omdat het om City gaat wordt het gauw "tientallen miljoenen".quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:26 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel zou City ongeveer betalen aan ajax?
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Eriksen volgend jaar verkopen voor 40 miljoen.
nog niet, en volgend jaar ook nog niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.²
Clubs gingen niet tegen elkaar op bieden voor Suarez. Dat gaat wel gebeuren bij Eriksen en dan kan je echt goed cashen. Nu al wilden een Russische club, een Italiaanse club en Man C Eriksen hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.²
Maar hij is zelf erg resoluut in waar hij wel of niet wil spelen dus dan valllen er automatisch weer clubs afquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Clubs gingen niet tegen elkaar op bieden voor Suarez. Dat gaat wel gebeuren bij Eriksen en dan kan je echt goed cashen. Nu al wilden een Russische club, een Italiaanse club en Man C Eriksen hebben.
Hij wil vast wel spelen in italie, Spanje en Engeland. Clubs uit die landen gaan tegen elkaar op bieden want Eriksen wordt gewoon een van de beste middenvelder van de wereld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij is zelf erg resoluut in waar hij wel of niet wil spelen dus dan valllen er automatisch weer clubs af
Italië denk ik niet, Spanje alleen Madrid of Barcelona, Engeland misschien 3 of 4 clubs maar die moeten hem op dat moment dan ook weer nodig hebben of willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij wil vast wel spelen in italie, Spanje en Engeland. Clubs uit die landen gaan tegen elkaar op bieden want Eriksen wordt gewoon een van de beste middenvelder van de wereld.
Ik hoop dat hij een tussenstap maakt eigenlijk. Het risico dat je bij Barcelona niet slaagt is veelte groot. Maar aangezien alle topclubs nu al in de rij staan zie ik een tussenstap niet echt als een optie.quote:
Het is een slimme jongen, denk dat hij weet wanneer hij er klaar voor is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een tussenstap maakt eigenlijk. Het risico dat je bij Barcelona niet slaagt is veelte groot. Maar aangezien alle topclubs nu al in de rij staan zie ik een tussenstap niet echt als een optie.
Ik hoop dat ie geleerd heeft van Affelayquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een tussenstap maakt eigenlijk. Het risico dat je bij Barcelona niet slaagt is veelte groot. Maar aangezien alle topclubs nu al in de rij staan zie ik een tussenstap niet echt als een optie.
Alleen de echt grote talenten kunnen die overstap gelijk maken. Hoewel je op het moment wel bizar goed moet zijn om bij Barca aan de bak te komen. Maar goed, Xavi en Iniesta worden ook ouder en moeten een keer vervangen worden. Tegen de tijd dat Eriksen (zelf vind dat hij) aan die overgang toe is, zijn daar misschien wel kansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien maar het verschil tussen absolute top (Real,Barca) of er net onder is groot. Dat Eriksen het niveau van Xavi of Iniesta gaat halen sluit ik niet uit maar ik denk dat zijn top meer richting de Sneijder, VdV kant op gaat waar opzicht niks mis mee is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alleen de echt grote talenten kunnen die overstap gelijk maken. Hoewel je op het moment wel bizar goed moet zijn om bij Barca aan de bak te komen. Maar goed, Xavi en Iniesta worden ook ouder en moeten een keer vervangen worden. Tegen de tijd dat Eriksen (zelf vind dat hij) aan die overgang toe is, zijn daar misschien wel kansen.
Ik zou het leuk vinden als Sneijder weg zou gaan uit Italië en Van der Vaart weer bij een echte topclub gaat spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Sneijder en zelfs VdV zo met Barca mee kunnen doen, we moeten nu ook weer niet doen alsof het onbereikbaar is.
Ze kunnen mee spelen maar zullen niet opvallen zoals Messi, Xavi of Iniesta. Ze zijn toch net een klasse minder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Sneijder en zelfs VdV zo met Barca mee kunnen doen, we moeten nu ook weer niet doen alsof het onbereikbaar is.
Een "echte" topclub, geen sub-topclub waar je nooit een kans hebt om iets te winnen. Hoewel het mooi zou zijn achter Van Persie.quote:
Messi is wat anders maar met die andere twee kan Sneijder zich wel meten, het is natuurlijk anders om tegen ze dan met ze te voetballenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ze kunnen mee spelen maar zullen niet opvallen zoals Messi, Xavi of Iniesta. Ze zijn toch net een klasse minder.
[..]
De Boer heeft aangegeven dat het zijn laatste kans is; ben benieuwd of hij het waar kan maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond even RKC kijken, volgens mij doet Castillion al gelijk mee
Beste van die vier namen ja, maar heb liever dat de club talent tot zich bindt, anders doen andere clubs het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Boschker, die gaat nog makkelijk drie jaar mee en kost nog geen vijf miljoen.
Boschker beter dan Vorm?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste van die vier namen ja, maar heb liever dat de club talent tot zich bindt, anders doen andere clubs het wel
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maar MSNK zegt hierboven dat Boschker beter is dan de andere 4 genoemden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vorm is geen optie. Die gaat naar Engeland.
Je gebeden zijn al gehoord, want ik heb vandaag gelezen dat hij voor 35miljoen naar Man U gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Sneijder weg zou gaan uit Italië en Van der Vaart weer bij een echte topclub gaat spelen.
bron? Sneijder bij Man U zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je gebeden zijn al gehoord, want ik heb vandaag gelezen dat hij voor 35miljoen naar Man U gaat
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Messi vind ik een geval apart. Vooral ook omdat hij zelf wat kan creeëren. Soms heb je wel eens het gevoel alsof die in zijn eentje nog een keer zou kunnen winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ze kunnen mee spelen maar zullen niet opvallen zoals Messi, Xavi of Iniesta. Ze zijn toch net een klasse minder.
Arsenal is en blijft een echte topclub. Doen elk jaar weer tot het einde mee om de prijzen. Alleen op de 1 of andere manier lukt het ze elke keer weer net niet.quote:[..]
Een "echte" topclub, geen sub-topclub waar je nooit een kans hebt om iets te winnen. Hoewel het mooi zou zijn achter Van Persie.
Toppers? Er willen geen toppers naar Ajax en we waren het er allemaal net over eens dat we geen dure spelers meer gingen kopen?quote:City ontkend overigens de gesprekken met Eriksen. Als ze met een astronomisch bod komen van 35+miljoen mag hij weg. Dan Janssen doorschuiven en Anita als contoleur.Vervolgens meer dan genoeg geld om nog 1 of 2 toppers te kopen.
Shit, ik kan het niet meer terug vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bron? Sneijder bij Man U zou perfect zijn.
Arsenal is gewoon een topclub hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Een "echte" topclub, geen sub-topclub waar je nooit een kans hebt om iets te winnen. Hoewel het mooi zou zijn achter Van Persie.
Ik hoop niets liever. Vind de Italiaanse competitie niets.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Shit, ik kan het niet meer terug vinden.
Misschien een gerucht wat helemaal niet waar is gebleken en dus weer van een website is afgehaald?
Excuus....
Voor Ajax begrippen topspelers. Arsenal is gewoon een slag minder dan United, Chelsea en nu ook City. Ik vind helemaal niet dat ze ieder jaar mee doen om alle prijzen. Ze komen gewoon net te kort.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef Komakie het volgende:
Toppers? Er willen geen toppers naar Ajax en we waren het er allemaal net over eens dat we geen dure spelers meer gingen kopen?
Wat een onzin, Messi a la. Maar Sneijder kan xavi en iniesta echt wel bijbenen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
City ontkend overigens de gesprekken met Eriksen. Als ze met een astronomisch bod komen van 35+miljoen mag hij weg. Dan Janssen doorschuiven en Anita als contoleur.Vervolgens meer dan genoeg geld om nog 1 of 2 toppers te kopen.
Dat dus, die italiaanse competitie kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop niets liever. Vind de Italiaanse competitie niets.
Juist verstandig dat ze niet alles aan transfers opmaken. Wat centjes op de bank is ook wel lekker/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef Wessiej het volgende:
Als ik naar al die transfers kijk die overal in Europa plaats vinden merk ik toch altijd weer wat bij ons. We verkopen zulke goede spelers voor veel geld, maar kopen altijd kleinschalig en niet al te duur. Dit seizoen zit je op 45 miljoen verkocht en 10 miljoen gekocht. Verdienen al die commissarissen zo veel zodat het geld op gaat?
In principe niets mis mee omdat je een goede jeugd hebt, maar vind het toch altijd opvallend.
Sure, maar met uitzondering van Van Basten gaat het elk jaar zo. Vind het ook niet erg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:30 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Juist verstandig dat ze niet alles aan transfers opmaken. Wat centjes op de bank is ook wel lekker/
Andere 3, niet 4.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar MSNK zegt hierboven dat Boschker beter is dan de andere 4 genoemden.
Nee, Sneijder is overschat in dat geval.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin, Messi a la. Maar Sneijder kan xavi en iniesta echt wel bijbenen.
Nog ruim 3 weken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:37 schreef Devz het volgende:
Er moet een gezonde balans zijn. Het gaat de laatste tijd financieel erg goed met veel opbrengsten uit verkopen, dan mag je best wat geld voor een goede tweede spits uittrekken.
Sneijder was de man waar het om draaide op het wk en hij is de spil waar intero draait.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Sneijder is overschat in dat geval.
3 punten achter op zowel chelsea als city. Ze zijn echt veel zwakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Ajax begrippen topspelers. Arsenal is gewoon een slag minder dan United, Chelsea en nu ook City. Ik vind helemaal niet dat ze ieder jaar mee doen om alle prijzen. Ze komen gewoon net te kort.
Verder vind ik VdV beter dan Sneijder, maar dat is mijn mening.
Iniesta is echt briljant in de kleine ruimte, iets wat Sneijder niet heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin, Messi a la. Maar Sneijder kan xavi en iniesta echt wel bijbenen.
Erg makkelijk om m daar nu op te pakken ja. Zullen er wel veel gebruik van gaan maken, maar daar moet Jasper ook maar aan wennen. Hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Die keeper van NEC zit met zijn hoofd volgens mij al bij Ajax
Dat doe ik ook, hij had al het geluk aan zijn kant tijdens het WK. Een kopbal die toevallig op zijn hoofd beland, een doelpunt dat van richting werd veranderd en een intikkertje. Sneijder is een prima speler maar als je hem vergelijkt met Xavi, Iniesta of een Ozil overschat je hem enorm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sneijder was de man waar het om draaide op het wk en hij is de spil waar intero draait.
noem jij het maar overschat
eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Sneijder is overschat in dat geval.
Want Vermeer heeft nog een contract tot 2013, zit ook alweer jaren bij Ajax en ik weet persoonlijk niet of hij echt in de schoenen van Steek past.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef Catch22- het volgende:
Als ze Cillesen halen is dat wel een directe aanval op/teken van gebrek aan vertrouwen voor Vermeer
Tuurlijk niet. We hebben toch een goede 2e keeper nodig als iemand geblesseerd is, verhoeven is niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef Catch22- het volgende:
Als ze Cillesen halen is dat wel een directe aanval op/teken van gebrek aan vertrouwen voor Vermeer
Zeg ik veel zwakker dan? Het is bij Arsenal ieder jaar hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
3 punten achter op zowel chelsea als city. Ze zijn echt veel zwakker
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen flink doorbeuken, sowieso 0-6
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
AZ - PSV 1-1
Graafschap - Ajax 0-3
NAC - Twente 0-2
Excelsior - Feyenoord 1-0
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
AZ - PSV 1-3
Graafschap - Ajax 0-6
NAC - Twente 0-2
Excelsior - Feyenoord 1-3
Denk dat hij Lorenzo opstelt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
team voor morgen word gok ik
-------------- Vermeer------------
vd wiel---alderweireld----Blind----Boilesen
----------------Janssen----------------------
---------De Jong----- Eriksen---------------
Sulejmani -------------------Boerrigter
----------------Sigthorsson
liever zie ik De Jong op de bank als backup voor Ziggy, Janssen op de plek van de Jong en Anita als DM - eventueel Janssen als DM en Serero naast Eriksen of voor Sulejmani/Boerrigter
Kan me dat bijna niet voorstellen Derk is het stuk van de voorbereiding waar hij wel meespelde laten zien veel meer in huis te hebben dan Ebecilio.quote:
Nee hoor. Het wil zeggen dat we een degelijke tweede keeper hebben en wellicht de opvolger van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef Catch22- het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wil zeggen dat we een degelijke tweede keeper hebben en wellicht de opvolger van.
Niks mis met Babos, is gewoon een zeer betrouwbare keeper die de pech heeft dat hij nu met een groot talent moet concurreren. Zou je best als tweede keeper kunnen gebruikenquote:
Op die manier kun je alles wel als geluk bestempelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, hij had al het geluk aan zijn kant tijdens het WK. Een kopbal die toevallig op zijn hoofd beland, een doelpunt dat van richting werd veranderd en een intikkertje. Sneijder is een prima speler maar als je hem vergelijkt met Xavi, Iniesta of een Ozil overschat je hem enorm.
Dan haal je een type babos of gentenaar, zon verschrikkelijk degelijke ervaren keeper is cillesen niet, nog niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wil zeggen dat we een degelijke tweede keeper hebben en wellicht de opvolger van.
Ik hoorde het ja, was hij zo slecht? Hoorde voor de overgang naar RKC juist zoveel positieve verhalen.quote:
Nouja...heb alleen de samenvatting gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, was hij zo slecht? Hoorde voor de overgang naar RKC juist zoveel positieve verhalen.
Dat viel ook wel weer mee, hij had een paar redelijke schoten. Als je alleen de samenvatting hebt gezien is het sowieso knap dat je kan oordelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nouja...heb alleen de samenvatting gezien.
Deed niet echt mee en hij deed weinig met de ballen die hij kreeg. (lees: schoot ze 5 meter langs het doel heen)
Ik denk wel dat RKC toch best wat punten kan gaan pakken als ze zo door gaan.
Misschien krijgt hij daar wel een fatsoenlijke training in afwerken...quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
en hij zit pas net bij RKC. Het is even wennen.
vandaag naar West Ham gegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Was John Carew niet transfervrij? Baas![]()
Oké man, ik vind hem overschat en jij niet. Allebei onze meningen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op die manier kun je alles wel als geluk bestempelen.
Messi dolt 5 man en schiet de bal erin. Ok die 5 man bewogen de verkeerde richting op en de keeper ging ook de verkeerde kant op. Pure mazzel.
Daarnaast is Sneijder al 2 seizoenen lang de man waar het om draait in Milaan. Als hij niet mee doet is Inter gewoon 2 klassen minder.
Financieel gezien wel en daar gaat het hem Yolanthe om.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Sneijder heeft vorig seizoen echt geen goed seizoen bij Inter gehad hoor.
Wat een toeval. Heel Inter was vorig seizoen niet bestquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Sneijder heeft vorig seizoen echt geen goed seizoen bij Inter gehad hoor.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Financieel gezien wel en daar gaat het hem Yolanthe om.
Meer dan een 0-3 gaat het niet worden denk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen flink doorbeuken, sowieso 0-6
Zoals?quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben al blij als we winnen. Hopen dat er snel een 2e spits komt.
Nou ik zou het wel prettig vinden als Ajax tenminste nog 1 speler heeft die de ballen iets makkelijker binnenschieten, maakt me niet uit of het een spits, aanvallende middenvelder of vleugelspeler is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zoals?
Ajax moet het met deze spelers gewoon gaan doen
Yip! Zo dacht ik er ook over. Zou het wel fijn vinden als we nog iemand erbij hebben die wat makkelijker scoort dan de huidige selectie. Het is wel een goede selectie maar er zit geen killer tussen die er makkelijk een tig tal per seizoen inlegt en dat kan je opbreken jammer genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel prettig vinden als Ajax tenminste nog 1 speler heeft die de ballen iets makkelijker binnenschieten, maakt me niet uit of het een spits, aanvallende middenvelder of vleugelspeler is.
Maar dat is dan ook niet nodig aangezien we van de concurrentie niet zoveel te vrezen hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 03:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yip! Zo dacht ik er ook over. Zou het wel fijn vinden als we nog iemand erbij hebben die wat makkelijker scoort dan de huidige selectie. Het is wel een goede selectie maar er zit geen killer tussen die er makkelijk een tig tal per seizoen inlegt en dat kan je opbreken jammer genoeg.
Siem groeit dit jaar gewoon door en eindigt op 10+. The Sig gaat ook nog wel draaien. En de toppers worden bij Ajax traditioneel beslist door andere veldspelers. Sowieso is het altijd de kracht van Ajax geweest dat iedereen kan scoren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yip! Zo dacht ik er ook over. Zou het wel fijn vinden als we nog iemand erbij hebben die wat makkelijker scoort dan de huidige selectie. Het is wel een goede selectie maar er zit geen killer tussen die er makkelijk een tig tal per seizoen inlegt en dat kan je opbreken jammer genoeg.
Wat een hoop domheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet nodig aangezien we van de concurrentie niet zoveel te vrezen hebben
Slaat nergens op. PSV en Twente hebben gewoon een hele goede selectie. Het is echt niet zo dat Ajax dit seizoen gewoon maar even kampioen wordt omdat we Theo Janssen van Twente hebben overgenomen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet nodig aangezien we van de concurrentie niet zoveel te vrezen hebben
Ik bedoel dat dequote:
Als jij het zegt...quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik bedoel dat desuggereert dat user nuchterheid niet 100% series was met z'n opmerking dat Ajax niets te vrezen heeft van de concurrenten.
I just didquote:
Okéquote:
Denk het. Maar Ajax moet hem niet willen omdat je met hem nauwelijks pressie, of 4-3-3, kan spelen.quote:
Denk het niet maar er zijn maar weinig ploegen waar hij kan spelen omdat het een 16 meter speler is, voetballen kan hij niet, alleen afmakenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Denk het. Maar Ajax moet hem niet willen omdat je met hem nauwelijks pressie, of 4-3-3, kan spelen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet maar er zijn maar weinig ploegen waar hij kan spelen omdat het een 16 meter speler is, voetballen kan hij niet, alleen afmaken
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Correctie: tegen uitermate zwakke tegenstanders scoort hij wel eens een keertje, wanneer je het hele spel op hem afstemt.
Hoe dan ook: ik hoef hem niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
? Dat is gewoon niet zo, kijk de statistieken er maar op na
Ik blijf er bij dat hij een overschatte speler is. Statistieken zeggen niet zoveel in deze.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wat anders, van mij hoeft hij ook niet terug te komen, voorzover hij dat wil
Statistieken zijn sowieso niet in zijn voordeel. De speler is bij veel clubs geweest en heeft menig maal de kans gekregen maar is nergens geslaagd. Nederland zal moeten wachten op de nieuwe lichting top spitsen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat hij een overschatte speler is. Statistieken zeggen niet zoveel in deze.
Dat mensen daar serieus op in gaan was sowieso ongelofelijk dom. Het was overduidelijk dat hij gewoon een grapje maaktequote:Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik bedoel dat desuggereert dat user nuchterheid niet 100% series was met z'n opmerking dat Ajax niets te vrezen heeft van de concurrenten. En dan is het een beetje sneu om daar serieus op in te gaan. Maar ik kan het mis hebben
.
dat zal wel lukkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:50 schreef Morendo het volgende:
Het zou wel lekker zijn wanneer we na vandaag al drie punten loskomen van PSV.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben al blij als we winnen. Hopen dat er snel een 2e spits komt.
Je ligt op schemaquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Morendo het volgende:
Ik gok op een vrij eenvoudige 1-4 overwinning. Tegen een De Graafschap kun je wel spelen met dat middenveld.
Jij trekt erg snel conclusies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter scoort wel makkelijk. Heel verschil met Ebecillio. Blind vind ik te licht als vervanger voor Vertonghen. Er moet echt nog een cv bij.
Wat dacht je van een spits? Bij de 2 goals zat de keeper van de Graafschap gewoon fout, slecht schot tegengehouden bij de 1e en de 2e door de benen. Bij de penal zich goed teruggepakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter scoort wel makkelijk. Heel verschil met Ebecillio. Blind vind ik te licht als vervanger voor Vertonghen. Er moet echt nog een cv bij.
Het voetbal is ong. hetzelfde gebleven sinds het begin van de vriendschappelijke wedstrijden. Wat leuke passing hier en daar maar weinig scoren en toch aardig wat tegen krijgen.quote:
Als FdB Janssen zo dicht tegen de achterste lijn laat spelen kan hij nog beter Jansen ipv Blind als CV opstellen en Anita ervoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het voetbal is ong. hetzelfde gebleven sinds het begin van de vriendschappelijke wedstrijden. Wat leuke passing hier en daar maar weinig scoren en toch aardig wat tegen krijgen.
Maw, te weinig killer achtige spelers en je mist gewoon een ervaren CV er bij.
Serero voor De Jong is beter inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Morendo het volgende:
Een middenveld bestaande uit:
Eriksen------De Jong
--------Janssen
kan niet langer. Hopelijk ziet FDB dit ook in.
Hmm, dan zit je nog altijd met Janssen die geen verdedigende middenvelder is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Serero voor De Jong is beter inderdaad.
Gewoon drie aanvallende middenvelders erin, aanval is de beste verdediging. En Eriksen, Janssen en Serero kunnen alle drie een bal afpakken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, dan zit je nog altijd met Janssen die geen verdedigende middenvelder is.
Oke, fluit maar af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Morendo het volgende:
Ik gok op een vrij eenvoudige 1-4 overwinning. Tegen een De Graafschap kun je wel spelen met dat middenveld.
Ja, daarom heeft hij ook zo ontzettend veel vrije trappen gescoord de afgelopen jaren!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Waarom schieten spelers bij 1op1 situaties altijd recht op de keeper af, ik snap daar echt de kloten van. Kan Dennis ze niet het stiften aanleren of zo
En dit is dus waarom Janssen meerwaarde heeft voor ons, zo'n speler die weet hoe je een vrije trap neemt hadden we écht nodig
Hoe ver is hij? Op 3 miljoen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Morendo het volgende:
Mickey is eindelijk zijn transfersom aan het terugbetalen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe ver is hij? Op 3 miljoen?
Hij speelde goed ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:24 schreef msnk het volgende:
Die laatste aanval, van laatste man naar grote kans binnen luttele secondesWel oppassen dat je in 90+2 niet een onnodige blessure of zo oploopt
En ik ben fan van Miralem, maar hij moet het natuurlijk wel tegen grotere tegenstanders laten zien als je het over zijn transfersom hebt. Nu boeit mij dat zelf eerlijk gezegd geen moer en ben ik allang blij als die een beetje goed loopt te ballen
Zowel City als United lopen te slapen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Eensch
Daar had Maarten moeten staan. Die 2-0 voor City
Denk dat hij ook heel belangrijk is qua ervaring in het veld etc. Hij speelt gewoon degelijk, gaat zijn stempel nog wel drukken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef j95 het volgende:
Ik vind Janssen (buiten z'n corners/vrije trappen) nog niet veel toevoegen, maar we beginnen dan ook net
Die vrije trappen gaan nog erg belangrijk worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef j95 het volgende:
Ik vind Janssen (buiten z'n corners/vrije trappen) nog niet veel toevoegen, maar we beginnen dan ook net
het is te hopen, een titel is namelijk niet te koopquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV had ik wel verwacht, die gaan keihard falen dit jaar.
Krijgen we dit weer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:10 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
het is te hopen, een titel is namelijk niet te koopzeker niet met gemeenschapsgeld
Minder kortzichtige mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
wat had je anders verwacht op een discussieforum?
Die vond ik gister ook niet echt overtuigend. Zó slecht vond ik Vermeer niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:28 schreef Fargo het volgende:
En Vermeer heeft maar weer eens laten zien dat hij duidelijk drie klasses minder is dan Steek. Doelpunt op zijn naam, spelers veel te vaak in de problemen gebracht door snelle uitworpen of zwakke uittrappen. Ik zou het helemaal niet erg vinden als Cilessen snel zou komen.
Het moet allemaal beter. Maar hij moet gewoon de tijd krijgen. Hij maakte ons kampioen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik gister ook niet echt overtuigend. Zó slecht vond ik Vermeer niet.
Gewoon de tijd geven. Precies hoe Stekelenburg ook was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Fargo het volgende:
Qua ervaring hoort Cilessen ook nog lang niet zover te zijn als Vermeer. En wat heeft Vermeer dan goed gedaan? Nogmaals, doelpunt was zijn fout, toen hij bij een volgende corner wel kwam zat hij er naast, en verder nog die twijfelachtige uitworpen en slechte uittrappen.
Vorig seizoen heeft hij laten zien een aardige lijnkeeper te zijn, maar verder is het met hem behelpen geblazen. En hoewel ik het heel vaak met hem eens ben, snap ik niet dat Derksen juist hem als een megatalent ziet.
Blind komt inderdaad tekort. Dit seizoen maar als backup gebuiken en volgend jaar uitzwaaien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is blind slecht![]()
Verneukte de hele wedstrijd
Ja, mooizo. Blij dat de boer het ook zag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij kan Ebecilio het voorlopig vergeten
Boerrigter
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, mooizo. Blij dat de boer het ook zag.
quote:AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer heeft Miralem Sulejmani zondag na afloop van de zege van Ajax bij De Graafschap (1-4) tot strafschoppenspecialist benoemd.
''Micky neemt de volgende penalty'', stelde de coach.
Sulejmani dankte zijn promotie aan de misser van Siem de Jong vanaf 11 meter tegen De Graafschap. De Boer schrapte 2 weken geleden Theo Janssen van zijn lijstje.
De middenvelder miste tijdens de oefenwedstrijd tegen Independiente een strafschop. ''Hopelijk schiet Sulejmani voorlopig raak'', mopperde De Boer. ''Want dit gaat niet goed zo.''
© ANP
Boerrigter speelt veel functioneler. Daarbij heeft hij een veel degelijker onderstel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:54 schreef Merkie het volgende:
Boerrigter is stukken beter dan dat semi-talent Ebecilio.
Een uitkering van 1500 nettoquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boerrigter speelt veel functioneler. Daarbij heeft hij een veel degelijker onderstel.
Straatvoetbaltoernooi zal hij echter niet winnen. Dan leg ik mijn (1500 euro netto in de maand) geld op négertje Ebecilio.²
quote:Siem de Jong had Ajax in de eerste helft aan een derde treffer kunnen, of eigenlijk moeten helpen. De middenvelder schoot zijn penalty (na hands in de zestien van Rose) op de vuisten van Terol, die daarmee zijn eerdere fout herstelde. ,,Als je 3-1 maakt, zit je toch anders in de kleedkamer. En dat geldt ook voor De Graafschap’’, vervolgde De Boer. ,,Het was een opgelegde kans.’’ Een week eerder miste ook Theo Janssen vanaf de strafschopstip. De Boer: ,,Ook Siem gaat van het lijstje. Micky (Sulejmani, red.) is de volgende penaltynemer.’’
Hoezo? Hij tikte ze er vorig jaar allemaal prachtig in...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:44 schreef Morendo het volgende:
Ik zie liever Ziggy de strafschoppen nemen dan Micky.
Ik vind het altijd wel sjiek staan wanneer we de topscorers van de Eredivisie leveren, Bovendien zijn IJslanders koel voor het doel. Of is dat een stereotype?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoezo? Hij tikte ze er vorig jaar allemaal prachtig in...
Van der Meer?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef Tarado het volgende:
Was (nog) niet goed 1e helft vooral als je dan niet scoort blijft het gevaarlijk, zo'n ploeg als de Graafschap moet je snel breken, dat scheelt veel energie, gelukkig in de 2e helft alles recht gezet, bij de 1-3 was het gedaan.
Minpuntje vond ik toch wel v/d Meer die bij de 2 laatste wedstrijden niet vrijuit gaat bij de tegengoals (behalve die penalty uiteraard)
quote:
op je 22ste vechten voor een selectieplek bij een topclub als Ajax is echt niet verkeerd hoor, hij piekt pas over een jaar of 7 en Vermeer blijft max nog 2 seizoenen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef Morendo het volgende:
Er moet een keeper bijkomen ja, hoewel ik niet weet of Cillissen nu de man is. En hem op die leeftijd tweede keeper maken slaat nergens op.
Het is wel een verademing dat al die vrije trappen weer daadwerkelijk gevaar kunnen opleveren. Dat heeft ook weer zijn weerslag op de gretigheid waarmee verdedigers de overtreding gebruiken om een Ajax-aanval af te stoppen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die vrije trappen gaan nog erg belangrijk worden.
Zeker. Ook fijn dat er nu eens corners voor de goal eindigen. Nu nog iemand die er gebruik van maakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is wel een verademing dat al die vrije trappen weer daadwerkelijk gevaar kunnen opleveren. Dat heeft ook weer zijn weerslag op de gretigheid waarmee verdedigers de overtreding gebruiken om een Ajax-aanval af te stoppen.
Och, gelukkig zie je iets positiefs.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef Devz het volgende:
Zeer matige wedstrijd vandaag, Ajax mag nooit zoveel moeite hebben met een ploeg als de Graafschap. Gelukkig wist de concurrentie ook nog allerminst te overtuigen. Achterin misten we duidelijk Vertonghen, Blind is gewoon te licht. Dat valt al op tegen De Graafschap, hoe moet dat dan in de CL?
Ook voorin mag het allemaal wel wat scherper. Boerrigter doet het tot nu toe erg goed, ook Sightorsson heb ik wel vertrouwen in. Maar De Jong faalde weer eens hard en gaf aan niet geschikt te zijn als backup spits. Ook weer een penalty gemist, waardoor het nog veel te lang spannend bleef. Wat mij betreft stelt De Boer hem voorlopig niet merr op. Ik hoop dat die zeer noodzakelijke tweede spits heel snel wordt aangetrokken.
Gelukkig staan we wel weer bovenaan.
Jawel hoor, nu maar hopen dat jij en andere opportunisten ook inzien dat we er met deze selectie simpelweg nog niet zijn. Een tweede keeper, spits en verdediger erbij en we hebben een hele goede kans op het kampioenschap en kunnen misschien ook Europees nog wel een gepaste rol gaan spelen. Maar met spelers als Verhoeven, Blind, Ebecilio en De Jong (zeker als spits) gaat dat natuurlijk niet lukken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, gelukkig zie je iets positiefs.
Zet Europees maar uit je hoofd, ook met enkele versterkingenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu maar hopen dat jij en andere opportunisten ook inzien dat we er met deze selectie simpelweg nog niet zijn. Een tweede keeper, spits en verdediger erbij en we hebben een hele goede kans op het kampioenschap en kunnen misschien ook Europees nog wel een gepaste rol gaan spelen. Maar met spelers als Verhoeven, Blind, Ebecilio en De Jong (zeker als spits) gaat dat natuurlijk niet lukken.
Met een beetje geluk tijdens de loting is een eventuele volgende ronde in de CL best te halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zet Europees maar uit je hoofd, ook met enkele versterkingen
Wat mij betreft hebben we een betere selectie dan vorig jaar. Met 1-2 goede aankopen en een beetje gunstige loting zouden we best kunnen overwinteren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zet Europees maar uit je hoofd, ook met enkele versterkingen
Ajax speelt dan ook geen straatvoetbaltoernooien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boerrigter speelt veel functioneler. Daarbij heeft hij een veel degelijker onderstel.
Straatvoetbaltoernooi zal hij echter niet winnen. Dan leg ik mijn (1500 euro netto in de maand) geld op négertje Ebecilio.²
Selectie van PSV, Twente is idd 10x beter. Hopen dat we niet degraderen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu maar hopen dat jij en andere opportunisten ook inzien dat we er met deze selectie simpelweg nog niet zijn. Een tweede keeper, spits en verdediger erbij en we hebben een hele goede kans op het kampioenschap en kunnen misschien ook Europees nog wel een gepaste rol gaan spelen. Maar met spelers als Verhoeven, Blind, Ebecilio en De Jong (zeker als spits) gaat dat natuurlijk niet lukken.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tijdens de loting is een eventuele volgende ronde in de CL best te halen.
Ik zie dat anders, volkomen kansloos wat mij betreft Europees gezienquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben we een betere selectie dan vorig jaar. Met 1-2 goede aankopen en een beetje gunstige loting zouden we best kunnen overwinteren.
Ligt natuurlijk aan de loting.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat anders, volkomen kansloos wat mij betreft Europees gezien
Hoezo? echt stukken beter dan begin vorig jaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat anders, volkomen kansloos wat mij betreft Europees gezien
Gast, hoe oud ben jij zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Selectie van PSV, Twente is idd 10x beter. Hopen dat we niet degraderen.
Je verwacht te veel van Ajax. Het is geen Ajax meer van 10 jaar geleden, en het is geen Eredivisie van 10 jaar geleden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben jij zeg
Bovendien moet je uit gaan van eigen kracht, niet van de zwakte van de tegenstander. Hoe sterker de selectie hoe beter toch?
Dus dat jij dat we misschien wel degraderen? Je spoort nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je verwacht te veel van Ajax. Het is geen Ajax meer van 10 jaar geleden, en het is geen Eredivisie van 10 jaar geleden.
Ik zie dat niet, begin vorig seizoen waren Suarez en Stekelenburg er nog, we zijn echt goed genoeg om kampioen van Nederland te worden maar de CL is echt een paar stappen te hoog gegrepen, als je kijkt naar de 22 geplaatste landen schat ik Ajax in als 17/18e en dan komen hoogstwaarschijnlijk Villareal, Arsenal, Bayern en Lyon er nog bij, dan ben je van de 32 ploegen ongeveer de 22e, dan is er wel veel geluk nodig om enige kans te makenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo? echt stukken beter dan begin vorig jaar.
Als je goed scout kun je met een beperkt budget goed doen in Europa. Dat bewijzen de Portugese ploegen wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je verwacht te veel van Ajax. Het is geen Ajax meer van 10 jaar geleden, en het is geen Eredivisie van 10 jaar geleden.
Dat heeft niet alleen met scouting te maken maar ook met andere salaris regeling voor non EU spelers (voor die uit Brazilië omdat het een kolonie was)quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als je goed scout kun je met een beperkt budget goed doen in Europa. Dat bewijzen de Portugese ploegen wel.
Jij zei europa, niet CL.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, begin vorig seizoen waren Suarez en Stekelenburg er nog, we zijn echt goed genoeg om kampioen van Nederland te worden maar de CL is echt een paar stappen te hoog gegrepen, als je kijkt naar de 22 geplaatste landen schat ik Ajax in als 17/18e en dan komen hoogstwaarschijnlijk Villareal, Arsenal, Bayern en Lyon er nog bij, dan ben je van de 32 ploegen ongeveer de 22e, dan is er wel veel geluk nodig om enige kans te maken
Misschien is Daley wel het type die laks speelt tegen de Poepon's en Rose's van deze wereld maar excelleert tegen de Messi's en Torres'en.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Vertonghen geblesseerd is en Blind cv staat kun je het wel vergeten in Europa.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar daarna naar de EL. Na de poulefase.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dus dat jij dat we misschien wel degraderen? Je spoort niet
Klopt. Met eigen jeugd kan je ver komen, mits je het goed doet. Ook is het de enige manier om Jan te vervangen, want met aankopen kom je er niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als je goed scout kun je met een beperkt budget goed doen in Europa. Dat bewijzen de Portugese ploegen wel.
Met Anita kregen we meer grip op de wedstrijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Omega het volgende:
Ajax speelde gewoon goed vandaag, op de eerste 20 minuten na, kwam De Graafschap niet in de wedstrijd voor. Wel jammer van die penalty want dan is het gewoon voor de rust al gelopen. Als de tegenstand gewoon niet goed is, en als je 4-1 voor staat, dan speel jezelf ook gewoon minder geconcentreerd. dat zie je bij elke sport.
De goal was trouwens een fout van Vermeer en ook de Jong (die overigens niet als 2e spits speelde vandaag). Een bal in het 5 meter gebied moet toch gewoon voor de keeper zijn.
Als je naast die jeugd ook de nodige ervaring in je selectie wilt hebben zul je af en toe toch aankopen moeten doen. Bovendien blijkt al een aantal jaar dat er erg weinig spitsen aanwas vanuit de jeugd is, in tegenstelling tot middenvelders en verdedigers. Dan zul je voor die positie ook gewoon versterkingen moeten scouten. Als bijvoorbeeld Twente het kan, waarom zouden wij het dan niet kunnen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Met eigen jeugd kan je ver komen, mits je het goed doet. Ook is het de enige manier om Jan te vervangen, want met aankopen kom je er niet.
Heeft er iemand eigenlijk nog vertrouwen in dat De Jong het bij Ajax gaat maken? Ik vind 'm vrij matig en eigenlijk niet beter geworden het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Anita kregen we meer grip op de wedstrijd.
Mwoah, wat mij betreft de ideale 12e man momenteel. Hij kan echt wel wat, zie de beslissende wedstrijd tegen Twente vorig jaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Heeft er iemand eigenlijk nog vertrouwen in dat De Jong het bij Ajax gaat maken? Ik vind 'm vrij matig en eigenlijk niet beter geworden het afgelopen seizoen.
Onder Jol vond ik hem redelijk tot goed. Daarna is er veel onduidelijkheid geweest, spits of middenveld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Heeft er iemand eigenlijk nog vertrouwen in dat De Jong het bij Ajax gaat maken? Ik vind 'm vrij matig en eigenlijk niet beter geworden het afgelopen seizoen.
nee joh, die kan niet voetballen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Devz het volgende:
Hadden wij die Altidore niet gewoon moeten halen als tweede spits?
Die goal vandaag, vond wel dat hij zich erg knap vrij liep.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
nee joh, die kan niet voetballen.
klopt. Alleen keek zijn tegenstander echt alleen naar de bal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Die goal vandaag, vond wel dat hij zich erg knap vrij liep.
Mwoah, vooral goed gedaan van die jonge gozer van AZ.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Die goal vandaag, vond wel dat hij zich erg knap vrij liep.
Is dit de eerste keer dat je kijkt of zo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef GGMM het volgende:
Die presentator komt ook heel zelfingenomen over.
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kijkt of zo?
Oké.quote:
Ik hebg een AT5, vandaar ook dat dit de eerste keer is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Oké.
Kijk 's een keer na een thuiswedstrijd op AT5, meestal komen er dan ook spelers langs![]()
Die kopen wij volgend jaar wel voor een miljoen of vijf als hij succesvol is gebleken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Devz het volgende:
Hadden wij die Altidore niet gewoon moeten halen als tweede spits?
Er is volgens mij ook een stream op AT5.nlquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hebg een AT5, vandaar ook dat dit de eerste keer is.
Nadeel is wel dat hij het scorend vermogen van een egel heeft. Hij is bepaald geen Ronald Koeman.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen is de belangrijkste speler, een echte leider.
Totale onzin. Last van een hongerklop?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat hij het scorend vermogen van een egel heeft. Hij is bepaald geen Ronald Koeman.²
was vanmiddag al bekend.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef msnk het volgende:
Jan van Halst misschien algemeen directeur volgens Hidde?
Van Ajax, bron?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef msnk het volgende:
Jan van Halst misschien algemeen directeur volgens Hidde?
Hij ziet er strak uit in een pak. Dat is de enige benodigde kwaliteit voor dat soort functies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:08 schreef Morendo het volgende:
Jan Van Halst, please........ Wat heeft die nu eigenlijk gepresteerd?
Dit dus, heeft een paar business seats bij Twente verkocht en dan goed genoeg voor Ajaxquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:08 schreef Morendo het volgende:
Jan Van Halst, please........ Wat heeft die nu eigenlijk gepresteerd?
Verschil met Portugal is dat spelers daar van buiten de EU niet zo'n absurd minimum loon hoeven te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goede voorzitter en zou zeker een goede directeur zijn maar die komt uiteraard niet.quote:
Inderdaad, de situatie in Portugal is niet met die in Nederland te vergelijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verschil met Portugal is dat spelers daar van buiten de EU niet zo'n absurd minimum loon hoeven te krijgen.
6 ton toch? vind ik meevallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, de situatie in Portugal is niet met die in Nederland te vergelijken
verhoeven prima vindenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef Catch22- het volgende:
Verhoeven is een prima keeper om als derde keeper te hebben. Er zijn niet veel lui met een goede instelling die derde keeper willen zijn hoor.
Dit is ook de eerste keer dat ik me kan herinneren dat de derde keeper MOEST opdraven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |