ja he xd loll ;Pquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:09 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Of zo'n pistoolholster net als een agent XD
Waarom moet die hond mee danquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Trollreactie: Je had een blackberry bold moeten kopen
Normale reactie: neem de hond mee en ga naar dat bedrijf en eis schadevergoeding
ls het moslims zijn worden ze gelijk bangquote:
Leer jij eerst maar eens in normaal Nederlands uit te drukken voordat je probeert de troll uit te hangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:18 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ls het moslims zijn worden ze gelijk bang
Dreigen met een hondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Trollreactie: Je had een blackberry bold moeten kopen
Normale reactie: neem de hond mee en ga naar dat bedrijf en eis schadevergoeding
mooslims vinden honden harramquote:
woef wafquote:
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef mrPanerai het volgende:
Je had in je verkoop-topic eigenlijk wel mogen vermelden dat dit ding je toestel beschadigd.
klik
Sjeesus, daar is TS ook al zo gezellig vrienden aan het maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef mrPanerai het volgende:
Je had in je verkoop-topic eigenlijk wel mogen vermelden dat dit ding je toestel beschadigd.
klik
beter een goede vriend dan een verre buurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, daar is TS ook al zo gezellig vrienden aan het maken.
Wat een walgelijke bedrieger.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef mrPanerai het volgende:
klik
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, daar is TS ook al zo gezellig vrienden aan het maken.
For real?quote:
+32 nogwelquote:
+1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:35 schreef TheFrankey het volgende:
Een telefoon is een gebruiksvoorwerp. Wat nou hoesjes?
Of is het een verlengde van je persoonlijkheid?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef verminator het volgende:
Na het doorlezen van het topic op die andere en site en dit topic erbij heb ik een vraag voor TS: Ben jij een autist?
Maar aan je reactie op een paar krasjes te zien heeft hij minstens 3/4 van een maandloon gekostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan die telefoon van 600 euro tenminste betalen. Ga lekker met je nokia spelen
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En vooral: weer hersteld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef GlowMouse het volgende:
Wees blij als hij nog aan wil, ik kreeg laatst dit en dan kun je 'slide to unlock' niet meer doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Btw een iphone was toch gemaakt van onverwoestbaar glas?
Thuis- en aan/uit-knop tegelijk ingedrukt houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En vooral: weer hersteld?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nadat ik dit ontdekt had, heb ik een vriend van mij gecontacteerd die dezelfde case besteld had, ook bij abcstore.nl. Hij heeft gisteren bevestigd dat hij ook vier kleine barstjes heeft, op precies dezelfde plek (hoewel het bij hem minder duidelijk te zien is omdat hij een zwarte iPhone heeft). Het valt dus niet te ontkennen dat het aan de case ligt, maar dat is precies wat abcstore.nl beweert.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar een vriend van mij heeft precies dezelfde case, en die heeft er geen last van. Terwijl hij juist degene is die zijn telefoon nog wel eens wil laten vallen..
Zou het onder garantie vallen?
Ik heb geen idee hoe het kwam, maar hij moest gereset zoals Dastan zegt. Ik kon hem nog wel met mijn stem bedienenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En vooral: weer hersteld?
ho is even een iphone is geniaal zoiets mag niet kunnen gebeuren foei apple!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Thuis- en aan/uit-knop tegelijk ingedrukt houden.
Resetten is de oplossing voor zowat elke iPhone/iPad hapering.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb geen idee hoe het kwam, maar hij moest gereset zoals Dastan zegt. Ik kon hem nog wel met mijn stem bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |