Devaluatie van een anders behoorlijk waardevast product, buiten eigen schuld om, is anders best noemenswaardig met het oog op doorverkopen.quote:
^^ Dat dus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:48 schreef Jahr00n het volgende:
Gestoorde beschadigingen vent. Ik zou Radar bellen.
Had dan een topic in WGR geopend, als je serieuze reacties had gewild. Nu ben je gewoon een huilie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Devaluatie van een anders behoorlijk waardevast product, buiten eigen schuld om, is anders best noemenswaardig met het oog op doorverkopen.
En kunnen de kleuters optyfen uit het topic?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Had dan een topic in WGR geopend, als je serieuze reacties had gewild. Nu ben je gewoon een huilie.
Ga ik doen, bedankt vor de tip.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Had dan een topic in WGR geopend, als je serieuze reacties had gewild. Nu ben je gewoon een huilie.
Als hij zich geen zorgen had gemaakt, had hij ook geen 25 euro uitgegeven aan die bumper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus!
Het is een mini-krasje op een lullig gebruiksvoorwerp, waar maak je je zorgen om?
Met mijn cover is mijn iPhone net een old skool TDK-cassettebandje. Alleen al voor de reacties een geweldig hoesje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Sowieso al die covers, screenprotectors en shit
Het is een gebruiksartikel hoor
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Sowieso al die covers, screenprotectors en shit
Het is een gebruiksartikel hoor
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:53 schreef Copycat het volgende:
I spy with my little eye ... helemaal niks. Niet zo krampachtig met je spullen doen. Ook iPhones en iPads blijven gebruiksvoorwerpen.
Zielige haters. Ja, het is een gebruiksvoorwerp. Dus? Mag je er daarom niet zuinig op zijn? En FYI, de case verbeterde het gebruik van de telefoon; hij werd handzamer en -vreemd genoeg- had ik ook beter bereik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:54 schreef kikoooooo het volgende:
Wel terecht voor deze TS trouwens. Waarschijnlijk is hij beschadigd tijdens het kruipen in Steve zijn iAnus.
Hoe kan een perfect product nou nog perfecter worden man? De iphone is toch een geschenk van god?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zielige haters. Ja, het is een gebruiksvoorwerp. Dus? Mag je er daarom niet zuinig op zijn? En FYI, de case verbeterde het gebruik van de telefoon; hij werd handzamer en -vreemd genoeg- had ik ook beter bereik.
Stop dat ding dan in een kastje en raak 'm niet meer aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zielige haters. Ja, het is een gebruiksvoorwerp. Dus? Mag je er daarom niet zuinig op zijn?
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
En FYI, de case verbeterde het gebruik van de telefoon; hij werd handzamer en -vreemd genoeg- had ik ook beter bereik.
Nee, het is een telefoon. Dat het de beste telefoon op de markt is, betekent geenszins dat hij perfect is. Maar dat snappen mensen als jij niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe kan een perfect product nou nog perfecter worden man? De iphone is toch een geschenk van god?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gooi maar een slotje op dit topic. Mensen zijn blijkbaar erg jaloers dat ik een iPhone heb en wel volwassen genoeg ben er normaal mee om te springen.
Ik kan die telefoon van 600 euro tenminste betalen. Ga lekker met je nokia spelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef Jahr00n het volgende:
Een telefoon van 600 euro kopen en dan een sick lelijke bumper eromheen doen.En dan ook nog de bumper de schuld geven van je eigen falen.
Gooi maar een slotje op dit topic. Mensen zijn blijkbaar erg jaloers dat ik een iPhone heb en wel volwassen genoeg ben er normaal mee om te springen.
Jij koopt producten om te laten zien dat je ze kunt betalen ja?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan die telefoon van 600 euro tenminste betalen. Ga lekker met je nokia spelen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan die telefoon van 600 euro tenminste betalen. Ga lekker met je nokia spelen
quote:
Nee. Maar dat snap je toch niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef Dastan het volgende:
Jij koopt producten om te laten zien dat je ze kunt betalen ja?
Jawel. Maar ook jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]Jij kunt een telefoon niet eens normaal gebruiken
doe normaal trollquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef eleusis het volgende:
Een case gebruiken
Sowaso langer dan 2 jaar met een telefoon doen
De telefoon is twee maanden oud.. Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef eleusis het volgende:
Een case gebruiken
Oke man ik heb het licht gezien door deze post sorryquote:
Dat ben je niet want je koopt een slechte bumper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sowaso? Dat is de nieuwste variant op dat thema?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef eleusis het volgende:
Een case gebruiken
Als je er normaal mee om zou gaan had je geen case nodig. Collega van me heeft ook zo'n case met een grote draak eropquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar als hij 25 euro uitgeeft aan een bumper, waarom laat je die er dan niet gewoon op zitten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als hij zich geen zorgen had gemaakt, had hij ook geen 25 euro uitgegeven aan die bumper.
Moeilijk he, lezen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Als je er normaal mee om zou gaan had je geen case nodig. Collega van me heeft ook zo'n case met een grote draak erop.
Geef ons niet de schuld van jouw eigen aanstellerij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen?
Ik zie dat dit topic aas is voor haters, dus ik ben weg. You kids have fun
Zat ik ook aan te denken. Of zo'n pistoolholster net als een agent XDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
WeheheEn dan zit ie zeker ook nog in een leren hoesje aan je broekriem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |