Roberto en Enneacanthus gaan zich diep beledigd voelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn jaloers. Een jaar lang alleen maar zeiken onder het mom van bezorgdheid, maar ondertussen wel elke dag elk wissewasje bespreken en hoe fout ze nu wel weer niet is geweest.
Roddeltantes die niets beters te doen hebben als veroordelend vanachter de (virtuele) geraniums te kijken naar andermans leven. Laat lekker varen en gun iemand een eigen leven.
Ja dit, tot het gemene aan af. En 5 regels tekst die ze tikt op haar blog worden hier uit geanalyseerd alsof het bijbelteksten zijn op, basis van die beperkte analyses komen daar weer de wildste aannames uit. Iemand het licht in de ogen niet gunnen heet dat toch?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn jaloers. Een jaar lang alleen maar zeiken onder het mom van bezorgdheid, maar ondertussen wel elke dag elk wissewasje bespreken en hoe fout ze nu wel weer niet is geweest.
Roddeltantes die niets beters te doen hebben als veroordelend vanachter de (virtuele) geraniums te kijken naar andermans leven. Laat lekker varen en gun iemand een eigen leven.
och dat zijn toch maar mannen die hun gevoelens en verlangens op tienermeisje Dekker projecterenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Roberto en Enneacanthus gaan zich diep beledigd voelen
Apart, ik heb ze nooit zien schrijven dat ze zelf hebben gevaren of dat van plan zijn. De jubelende mannen op haar gastenboek doen dat vaak wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
och dat zijn toch maar mannen die hun gevoelens en verlangens op tienermeisje Dekker projecteren
Ik gun LD het licht in de ogen wel hoor. Ik gun haar zelfs haar reis rond de wereld van harte al zul jij dat waarschijnlijk niet geloven. Maar waarom moet dat nu terwijl de familie geen geld heeft om het zelf te betalen? Zelfs de tripjes van pa naar zijn dochter worden uit de donaties betaald!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dit, tot het gemene aan af. En 5 regels tekst die ze tikt op haar blog worden hier uit geanalyseerd alsof het bijbelteksten zijn op, basis van die beperkte analyses komen daar weer de wildste aannames uit. Iemand het licht in de ogen niet gunnen heet dat toch?!
En je had het ook vast heel normaal gevonden dat anderen daar dan maar voor betalen!?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, nu wordt ie grappig, ga je nou zoals je ook al voor laura aan het denken bent, voor mij aan het denken? Weer dat zure gedoe pffff. Mijn dochter van 14 had van mij ook gemogen als het haar interesse was geweest en haar ambitie. Helaas heeft die van mij het veel te druk met jongens.
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zelfs de tripjes van pa naar zijn dochter worden uit de donaties betaald!
Volgens mijn info is het allemaal flink wat duurder geworden dankzij de (totaal overbodige) bemoeienis van jeugdzorg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik gun LD het licht in de ogen wel hoor. Ik gun haar zelfs haar reis rond de wereld van harte al zul jij dat waarschijnlijk niet geloven. Maar waarom moet dat nu terwijl de familie geen geld heeft om het zelf te betalen? Zelfs de tripjes van pa naar zijn dochter worden uit de donaties betaald!
Jij en je vriendin sparen voor jullie reis, net zoals de meeste mensen dat doen voor een vakantie of wereldreis. Maar als het om LD gaat is het ineens normaal dat anderen ervoor betalen? En worden alle leugens met de mantel der liefde bedekt?
Ja best wel, ik zou er totaal geen problemen mee hebben. Zolang het maar niet uit de staatskas komt zoals bij dat avro projectje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
En je had het ook vast heel normaal gevonden dat anderen daar dan maar voor betalen!?
Dat heeft vader in het interview in december gezegd. Als er nu iets gebeurde zou er geen geld zijn voor het "landteam" om haar te bezoeken en ze moest maar bidden dat er niets stuk zou gaan want voor reparaties was ook geen geld.quote:
Dankzij de totaal overbodige bemoeienis van Jeugdzorg is LD nu wel een stuk beter voorbereid en voorzien van beter materiaal op reis! Maar daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volgens mijn info is het allemaal flink wat duurder geworden dankzij de (totaal overbodige) bemoeienis van jeugdzorg.
[..]
Ja best wel, ik zou er totaal geen problemen mee hebben. Zolang het maar niet uit de staatskas komt zoals bij dat avro projectje.
Voor een normaal mens is zo'n reis nauwelijks te betalen. Daar moet je eigenlijk wel elite voor zijn om dat te kunnen. Dus dat zij sponsors zoekt vind ik wel normaal. Sterker nog er zijn mensen die gekkere dingen sponsoren. Zo'n tripje rond de wereld kost je snel 150K. Die boot alleen heeft al tenminste 60K gekost.
En zo lang jij er niet aan mee betaalt (wat je eigen keuze zou zijn) waar maak je je dan druk om.
Ik heb totaal geen hoge pet op van mensen die ik ken die binnen de jeugdzorg werkzaam zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dankzij de totaal overbodige bemoeienis van Jeugdzorg is LD nu wel een stuk beter voorbereid en voorzien van beter materiaal op reis! Maar daar hoor je niemand over.
Of je nu wel of geen hoge pet op hebt van Jeugdzorg maakt helemaal niet uit. Feit blijft dat LD met toestemming van haar vader zich aan bepaalde regels en wetten wilde onttrekken. En ja, dan loop je het risico dat je met bepaalde instanties te maken krijgt. Dat dat niet alleen in Nederland zo is maar ook in veel andere landen hebben de Dekkers inmiddels ondervonden, maar ook daar hoor je eigenlijk niemand over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen hoge pet op van mensen die ik ken die binnen de jeugdzorg werkzaam zijn.
Die mensen zijn een beetje koekoek daar.
Dus tsja als er van zoveel ellende met een gezinsvoogd en rechtzaken ook nog iets goeds is voortgekomen, dan is dat een leuke bijzaak.
Omdat ze het leuk vind, nou een. Hou toch op met dat zure gedoe. Ik proef echt enkel jaloezie van je hier. Net als dat er sommige 15 jaar oude ventjes het leuk vinden om mount Everest te bedwingen (http://www.kidzworld.com/article/865-conquering-mount-everest).quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of je nu wel of geen hoge pet op hebt van Jeugdzorg maakt helemaal niet uit. Feit blijft dat LD met toestemming van haar vader zich aan bepaalde regels en wetten wilde onttrekken. En ja, dan loop je het risico dat je met bepaalde instanties te maken krijgt. Dat dat niet alleen in Nederland zo is maar ook in veel andere landen hebben de Dekkers inmiddels ondervonden, maar ook daar hoor je eigenlijk niemand over.
Maar dat alles geeft nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig is dat LD juist nu die reis maakt.
Voor het zeilen met een jacht < 15 meter heb je geen papieren nodig. En je mag zeilen al ben je 6.quote:Veel landen kan ze niet aandoen omdat ze
a. te jong is
b. niet over de juiste papieren beschikt.
Ja? Waarom is het jouw reis? Zo te zien is ze er gelukkig mee.quote:En dat lijkt me toch jammer wanneer je een dergelijke reis maakt.
Weer zo iemand die vindt dat je alleen mag reageren als je voor 1000% achter de reis van LD staat. Doe je dat niet dan ben je zuur en moet je zorgen dat je een leven krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omdat ze het leuk vind, nou een. Hou toch op met dat zure gedoe. Ik proef echt enkel jaloezie van je hier. Net als dat er sommige 15 jaar oude ventjes het leuk vinden om mount Everest te bedwingen (http://www.kidzworld.com/article/865-conquering-mount-everest).
[..]
Voor het zeilen met een jacht < 15 meter heb je geen papieren nodig. En je mag zeilen al ben je 6.
En de oceaan is helemaal wetteloos. Al ben je 3 en bestuur je een olietanker.
[..]
Ja? Waarom is het jouw reis? Zo te zien is ze er gelukkig mee.
Probeer zelf eens een leven te hebben ofzo, dan hoef je je niet zo druk te maken om een kind wat haar droom najaagt.
Hopelijk heb je zelf dan wel al je papieren en documenten op orde voor je vertrekt, want:quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Voor het zeilen met een jacht < 15 meter heb je geen papieren nodig. En je mag zeilen al ben je 6.
En de oceaan is helemaal wetteloos. Al ben je 3 en bestuur je een olietanker.
Het grootste deel van die landen op die lijst (die zo nooit zal aandoen) is een ICC niet nodig hoogstens een ICP en die heb je toch wel nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je zelf dan wel al je papieren en documenten op orde voor je vertrekt, want:
De vrijheid van zeilen is relatief. Als u het buitenland bezoekt met uw schip, hebt u de nodige documenten nodig. Voor boot en zeiler. Rond het persoonsgebonden ICC, dat meer en meer wordt gezien als Europees vaarbewijs, is het nodige veranderd. Zonder dat daarbij overigens aan duidelijkheid is gewonnen. Een overzicht is op zijn plaats. Welke papieren zijn er čn in welk land hebt u ze nodig?
En hier het volledige overzicht.
Dit:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weer zo iemand die vindt dat je alleen mag reageren als je voor 1000% achter de reis van LD staat. Doe je dat niet dan ben je zuur en moet je zorgen dat je een leven krijgt.
Heeft niets te maken met niet 1000% achter laura staan (wie zegt dat ik dat doe).quote:Of je nu wel of geen hoge pet op hebt van Jeugdzorg maakt helemaal niet uit. Feit blijft dat LD met toestemming van haar vader zich aan bepaalde regels en wetten wilde onttrekken. En ja, dan loop je het risico dat je met bepaalde instanties te maken krijgt. Dat dat niet alleen in Nederland zo is maar ook in veel andere landen hebben de Dekkers inmiddels ondervonden, maar ook daar hoor je eigenlijk niemand over.
Maar dat alles geeft nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig is dat LD juist nu die reis maakt. Veel landen kan ze niet aandoen omdat ze
a. te jong is
b. niet over de juiste papieren beschikt.
En dat lijkt me toch jammer wanneer je een dergelijke reis maakt.
Hoe je het ook wil wenden of draaien, Laura beschikt iig niet over die papieren:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het grootste deel van die landen op die lijst (die zo nooit zal aandoen) is een ICC niet nodig hoogstens een ICP en die heb je toch wel nodig.
http://nos.nl/artikel/180(...)dekker-te-varen.htmlquote:Geen papieren
De marine onthult nu dat de pers niet de enige reden was. "Twee agenten inspecteerden het schip op 16 augustus. Meneer Dick Dekker, de vader van het meisje, had de benodigde papieren, maar zijn dochter van 14, Laura Dekker, had geen bewijs dat ze dit vaartuig mocht besturen."
De volgende dag kregen Laura en haar vader van de havenmeester te horen dat zij niet in haar eentje zou mogen uitvaren.
Onderschept
Daarop werd besloten Portugal te verlaten.
Op 18 augustus onderschepte een boot van de waterpolitie de Guppy buiten de haven van Portimăo. Aan boord waren Laura, haar vader en haar manager. Ze zeiden dat ze een testvaart zouden gaan maken en niet wisten hoe lang ze weg zouden blijven.
De politie begeleidde de boot tot aan de internationale wateren. Guppy keerde die avond niet terug in de haven. Pas op zaterdag bleek dat Laura was doorgevaren naar Gibraltar.
En omdat ze het leuk vindt moet het ook mogen? Jij geeft je kinderen voor alles wat ze willen en leuk vinden toestemming?quote:Omdat ze het leuk vind, nou een. Hou toch op met dat zure gedoe. Ik proef echt enkel jaloezie van je hier. Net als dat er sommige 15 jaar oude ventjes het leuk vinden om mount Everest te bedwingen
Agossie, vind je dŕt nu het probleem? Ook dat is een non issue aangezien ze in haar eentje al doodleuk de halve wereld over is blijkbaar is zij wel uit het juiste hout gesneden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef spuitje het volgende:
Even uit een post van jou:
[..]
En omdat ze het leuk vindt moet het ook mogen? Jij geeft je kinderen voor alles wat ze willen en leuk vinden toestemming?
En wat die 15 jaar oude ventjes betreft: die zijn niet alleen!
Tsja het record staat nu eenmaal op solo zeilen.quote:En nee, jaloers ben ik niet op LD, geen moment geweest ook. Ik begrijp ook niet waarom dat er altijd bijgesleept moet worden.
Nogmaals: ik gun haar haar reis van harte, maar waarom moeten LD en haar familie constant liegen over van alles? Dat staat me tegen!
Neuh valt wel mee, ik post als mod al in 230 delen van het als versieren niet zo makkelijk gaat topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Daniel1976 is gewoon een beetje velours dat wij zo'n goed lopend draadje hier hebben![]()
![]()
Maarre, super dat je hier post, want dat had het draadje net even nodig!
Dat verklaart een boel. En ook dat je deze draadjes nauwelijks gevolgd hebt....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, ik post als mod al in 230 delen van het als versieren niet zo makkelijk gaat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |