Dat dacht ik dus ook, dus ik verwachtte weinig te vinden toen ik het opzocht, maar tot mijn stomme verbazing was het dus ook een echt product!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Big Bang Theory kijk ik niet, maar stomtoevallig heb ik laatst nou net dat ene stukje gezien waarover jij het hebt, TS. Ik heb er met open mond naar zitten kijken, dacht eigenlijk dat dat ding een verzinsel was van de seriemakers!
Vouwen vind ik zelf geen enkel probleem, maar goed, het ligt er maar aan hoeveel was je hebt. Ben wel benieuwd hoe het ding bevalt wanneer je 'm eenmaal in huis hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Hitomi het volgende:
Dat dacht ik dus ook, dus ik verwachtte weinig te vinden toen ik het opzocht, maar tot mijn stomme verbazing was het dus ook een echt product!
Whahaha!!!!!quote:
Stukken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Je ziet toch wel duidelijk het verschil, plus het vouwen is denk ik een stuk leuker!
Ik heb een paar erg korte shirts (lees: een groot deel van de buik is zichtbaar als ik 'm draag). Die komen dan ook maar net over de vouw die 'm dubbelvouwt. Die shirts heb ik iets omlaag geschoven, zodat de vouw iets verder naar het midden kwam te zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb erg weinig gewone T-shirts, maar ook niet heel veel touwtjes, ritsen en frutsels.
Met mijn zelfgemaakte kartonnen vouwer ging het wel, maar ik had wat problemen met het juiste formaat in de lengte (dat het shirt niet halverwege gevouwen werd, maar op driekwart bijv.).
Hier mijn vouwervaring: Raad je plaatje in komkommertijd #876
... en de combinatie met korte shirts (want klein van lengte).quote:
Fuckquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
Helaas gemist:
http://www.1dayfly.com/nl-nl/offer/show/3019
Maar ik wil hem ook wel.
Op deze site zie je een filmpje hoe ze een overhemd vouwen:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:22 schreef Bartjebart het volgende:
Doet het ook overhemden en zo een beetje netjes?
Die heb ik eergisteren besteldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
http://www.outletplanet.n(...)mpybECFccLfAodjDoA-w
wow thx, overal is het rond de 20 euro (met verzending)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
http://www.outletplanet.n(...)mpybECFccLfAodjDoA-w
Zoals ik hierboven zei, is het geen plastice he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wow thx, overal is het rond de 20 euro (met verzending)
ooh, maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven zei, is het geen plastice he.
Ja, daarom valt die nogal tegen, niet stevig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ooh, maakt toch niet uit?
heb jij m al binnen?
Dit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Desalniettemin is dit denk ik een leuk verjaardagscadeautje voor manlief. Die kan dus echt niet vouwen en denk daarmee onder de was uit te komen...
quote:Op maandag 3 december 2012 15:04 schreef purmernoord het volgende:
weet iemand waar dit produkt te koop is??
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op deze site zie je een filmpje hoe ze een overhemd vouwen:
http://www.flipenfold.nl/?gclid=CMaT0brUxrECFRMgtAodKxAAgg
Klik op het linkje, klik op de knop 'bestellen' en voila.quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef purmernoord het volgende:
weet iemand waar dit produkt te koop is? Mirjam wat heb ik aan jouw post????
ja maar ik vind deze te duur.. op dagaanbieding.nl stond ie eentijdje terug voor krap 10 euro geloo fikquote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Klik op het linkje, klik op de knop 'bestellen' en voila.
nee t voordeel van de die vouwplank is dat alles dezelfde maat krijgt. Dus nogmaals de vraag: weet iemand waar je die voor een normale prijs ( 10-15 euro...) kan kopen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef oLexie het volgende:
Gewoon Chinees vouwen, veel sneller en na wat oefening hetzelfde resultaat.
Nee geen idee. Maak er zelf een, zo gedaan. En die maten krijg je ook wel onder de knie met zelf vouwen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:51 schreef purmernoord het volgende:
[..]
nee t voordeel van de die vouwplank is dat alles dezelfde maat krijgt. Dus nogmaals de vraag: weet iemand waar je die voor een normale prijs ( 10-15 euro...) kan kopen?
nee t voordeel van de die vouwplank is dat alles dezelfde maat krijgt. Dus nogmaals de vraag: weet iemand waar je die voor een normale prijs ( 10-15 euro...) kan kopen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee geen idee. Maak er zelf een, zo gedaan. En die maten krijg je ook wel onder de knie met zelf vouwen.
Nee geen idee. Maak er zelf een, zo gedaan. En die maten krijg je ook wel onder de knie met zelf vouwen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef purmernoord het volgende:
[..]
nee t voordeel van de die vouwplank is dat alles dezelfde maat krijgt. Dus nogmaals de vraag: weet iemand waar je die voor een normale prijs ( 10-15 euro...) kan kopen?
Hoe vaak ga je je vraag herhalen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef purmernoord het volgende:
[..]
niet bekend met ebay....?quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook idd, maar het wordt moeilijker met lange mouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef CrashO het volgende:
Met een beetje oefening kan het veel sneller zonder zo'n ding (en goedkoper)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |