ik los graag verwachtingen inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zat te wachten op je opmerking
idem, maar ik blijf wakker voor de quiz!quote:
Yuck...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
die arme Jelmer mag niet eens zijn heilige mannenpap over Sandra's gelaat uitsmeren
ik weet hetquote:
Doe je goede schoenen aan? Is echt een pokke-eindquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het
ik weet het
en gbttz alweer!
en over 36u loop ik voor het eerst in mijn leven op de Deventer Boekenmarkt!
ik doet gewoon mijn dagelijkse schoenen aan. dat lijkt me het verstandigste. voordeel is dat ik niet met de trein hoef, maar met collegae meerijdt dus dat scheelt alvast in vermoeiend reizenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je goede schoenen aan? Is echt een pokke-eind![]()
Vorig jaar is een collega er met een groepje geweest, viel vies tegen
(afstand, niet de boeken)
De grootste tas die je kan vinden, desnoods beide. Je hebt nog nooit zoveel boeken bij elkaar gezien en spotgoedkoop, ik gok dat je flink gaat inslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doet gewoon mijn dagelijkse schoenen aan. dat lijkt me het verstandigste. voordeel is dat ik niet met de trein hoef, maar met collegae meerijdt dus dat scheelt alvast in vermoeiend reizen
zit alleen nog te twijfelen of ik mn rugtas of mén gewone "messengerbag" moet meenemen
ik heb nog 3 sporttassen......en 2 messengerbags en een rugtas. dat moet genoeg zijn!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
De grootste tas die je kan vinden, desnoods beide. Je hebt nog nooit zoveel boeken bij elkaar gezien en spotgoedkoop, ik gok dat je flink gaat inslaan
Lijkt me voldoende!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog 3 sporttassen......en 2 messengerbags en een rugtas. dat moet genoeg zijn!
Nou, idd!quote:
Tot zondag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
jup, tijd om uit te zappen, morgen weer fris!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Idemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat lalala whatever wel leuk. puh
Oke, jij wint qua wansmaakquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
slaap zacht!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
De hele dag, dus dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem
Mensen hier luisteren teveel 3fm, en dan hoor je 'm te vaak waarschijnlijk.
nja, ik vond em eerst kut, maar nu wel lekker. lekker meebrullen. net als move like jagger of jetlagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem
Mensen hier luisteren teveel 3fm, en dan hoor je 'm te vaak waarschijnlijk.
tkan nog veel erger. bijvoorbeeld de film Blubberellaquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
Das er een die ik op basis van alleen de titel al niet eens zou kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
tkan nog veel erger. bijvoorbeeld de film Blubberella
je hebt ook de toetjestrucker (ik luister veel nacht radio)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
groeten, de mosseltrucker![]()
![]()
![]()
ik pis bijna in mn broek![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ma![]()
.
En ik blijf dat James Brown is Dead een toptrack vinden.
Door 3FM.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk weer in te pakken ook....
![]()
En dat je dat nummer kent
mosseltrucker vind ik net iets leukerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt ook de toetjestrucker (ik luister veel nacht radio)
zoon! en, nee! je krijgt geen zakgeldverhoging verdorie!quote:
Ik heb de hype echt meegemaaktquote:
Kom je nu mee, ik heb hem net een euro gegevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
zoon! en, nee! je krijgt geen zakgeldverhoging verdorie!
als ie z'n geld maar niet uitgeeft aan verdovende middelen zoals wiet en hasjiesj!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de hype echt meegemaakt![]()
[..]
Kom je nu mee, ik heb hem net een euro gegeven![]()
En die MH, top
Vriendin wel goed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie z'n geld maar niet uitgeeft aan verdovende middelen zoals wiet en hasjiesj!
dat al helemaal niet. ben je vergeten dat je volgens goed Overijssels gebruik gaat worden uitgehuwelijkt aan een kampense of urkse schone? ik hoop dat je van vislucht houdt.....quote:
*proest*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat al helemaal niet. ben je vergeten dat je volgens goed Overijssels gebruik gaat worden uitgehuwelijkt aan een kampense of urkse schone? ik hoop dat je van vislucht houdt.....
Zeg! ik ben de baas ja! en van mij mag het niet!quote:
Mede-dino!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Daarna had je ook deze nog:
Best schattig en aandoenlijk dat je dat denkt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeg! ik ben de baas ja! en van mij mag het niet!
Trustenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef gerbenp het volgende:
Ga maar eens richting bed. Tot morgen!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef gerbenp het volgende:
Ga maar eens richting bed. Tot morgen!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Best schattig en aandoenlijk dat je dat denkt...
whaha, nu je het zegt, inderdaad!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede-dino!!![]()
En als afsluiter had je : Who the fuck is James Brown??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is de broer van Tupac: Kula Shakur! (grapje, heel slecht grapje!)
Vandaag al veul vaker gehoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
ABBA op 3fm! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
heb door slechte ontvangst weinig van de homo100 meegekregenquote:
niks mis met deze tijdloze popsongquote:
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb door slechte ontvangst weinig van de homo100 meegekregendaarom ben ik nu extra blij met Abba!
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfeldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tof
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met deze tijdloze popsong
Die vind ik dan weer te treurig overkomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelenquote:
ik meen dat dat de zwanenzang was. mooi nummerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
Gewoon iemand anders je telefoon in handen douwen (bij voorkeur een klein kind is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef borisz het volgende:
Pff Angry Birds 4-14 lukt nog steeds niet.Dan maar zombies neer knallen.
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelen
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!
grapje hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!
Niet naar luisteren hoor, pien!!
Ik word gewoon lesbisch, dat gezeur met die kerels ook altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |