dat dusquote:
Jammer.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ook... Edoch, zonder Family Guy is het leuker.
michelinpoppigquote:
+ MF 1quote:
Ik kan soms mijn eigen handschrift niet lezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef gerbenp het volgende:
Dus Rob heeft ook een handschrift ala mij, mijne is ook bijna nooit leesbaar
Ah, ik zelf ook niet bijna nooit, en andere ook nooit, ernstigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan soms mijn eigen handschrift niet lezen.
oh ik dacht defensie, maar die zijn ook bijna opgehevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
haha, een abo op de Fancy! das bijna opgeheven
sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga maar eens slapen, morgen weer een lange dag
Dan nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Walktrough doet wonderen, lijkt me?
das idd een klotelevel, heeft me ook heel wat pogingen gekost. ik heb alle levels uitgespeeld, niet op 3 sterren, maar toch.quote:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 23:07:00Samen een straatje om zoals gewoonlijk elke avond. En ik vraag me af terwijl ik naar Bob fluit wie laat wie nu uit. #Truste #totmorgen reageer retweet
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Zucht weer een plaat met fuckSowieso vind ik Lenny echt bagger de laatste tijden, hij klinkt alsof em iets dwars zit
het was blijkbaar een oud nummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!
Ja, staat op Mama Said, uit 1991.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
het was blijkbaar een oud nummer![]()
nja alsnog issie kut.
Ja, ze zingt ook mee op een nummer van Beans & Fatback, ook leuk nummerquote:
slaap zacht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Evertjan het volgende:
nn all ga lekker verder luisteren op me wekkerradio
hahaha ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Tamarageense wil een abo op de Hitkrant...![]()
ik ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Tamarageense wil een abo op de Hitkrant...![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed, ik had em nog niet... ik denk meteen Engelsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ich bin wie du!
en die moet ie draaien!
toen ie over zand en meer begon wist ik het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed, ik had em nog niet... ik denk meteen Engels
om 01:00quote:
Is mijn schema toch minder verneukt dan gedachtquote:
Nee, dat doen je collega's, aan wie je het in vertrouwen hebt verteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef alors het volgende:
wtf zulke dingen vertel je toch niet op tv
ja ik doelde op Derksen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat doen je collega's, aan wie je het in vertrouwen hebt verteld
M.u.v. Derksen, die vertelt het zelf, want die kent geen schaamte meer
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...quote:
jij bent nog scherp na al die Shandy zeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...
het bilkje is nog niet leeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
jij bent nog scherp na al die Shandy zeg!
geen idee eigenlijk, weet ook nog niet of ik uberhaupt of ik ga luisteren dus het kan me ook niet heel veel schelen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.
Of mág 3FM de muziek niet laten horen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.
dat is de vraag. Ze zijn daar niet zo snel met aanleveren van opnames.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naar toe gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of mág 3FM de muziek niet laten horen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
die arme Jelmer mag niet eens zijn heilige mannenpap over Sandra's gelaat uitsmeren
ik zat te wachten op je opmerkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
die arme Jelmer mag niet eens zijn heilige mannenpap over Sandra's gelaat uitsmeren
ik los graag verwachtingen inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zat te wachten op je opmerking
idem, maar ik blijf wakker voor de quiz!quote:
Yuck...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet hetquote:
Doe je goede schoenen aan? Is echt een pokke-eindquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het
ik weet het
en gbttz alweer!
en over 36u loop ik voor het eerst in mijn leven op de Deventer Boekenmarkt!
ik doet gewoon mijn dagelijkse schoenen aan. dat lijkt me het verstandigste. voordeel is dat ik niet met de trein hoef, maar met collegae meerijdt dus dat scheelt alvast in vermoeiend reizenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je goede schoenen aan? Is echt een pokke-eind![]()
Vorig jaar is een collega er met een groepje geweest, viel vies tegen
(afstand, niet de boeken)
De grootste tas die je kan vinden, desnoods beide. Je hebt nog nooit zoveel boeken bij elkaar gezien en spotgoedkoop, ik gok dat je flink gaat inslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doet gewoon mijn dagelijkse schoenen aan. dat lijkt me het verstandigste. voordeel is dat ik niet met de trein hoef, maar met collegae meerijdt dus dat scheelt alvast in vermoeiend reizen
zit alleen nog te twijfelen of ik mn rugtas of mén gewone "messengerbag" moet meenemen
ik heb nog 3 sporttassen......en 2 messengerbags en een rugtas. dat moet genoeg zijn!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
De grootste tas die je kan vinden, desnoods beide. Je hebt nog nooit zoveel boeken bij elkaar gezien en spotgoedkoop, ik gok dat je flink gaat inslaan
Lijkt me voldoende!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog 3 sporttassen......en 2 messengerbags en een rugtas. dat moet genoeg zijn!
Nou, idd!quote:
Tot zondag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
jup, tijd om uit te zappen, morgen weer fris!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Idemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat lalala whatever wel leuk. puh
Oke, jij wint qua wansmaakquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
slaap zacht!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
De hele dag, dus dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem
Mensen hier luisteren teveel 3fm, en dan hoor je 'm te vaak waarschijnlijk.
nja, ik vond em eerst kut, maar nu wel lekker. lekker meebrullen. net als move like jagger of jetlagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem
Mensen hier luisteren teveel 3fm, en dan hoor je 'm te vaak waarschijnlijk.
tkan nog veel erger. bijvoorbeeld de film Blubberellaquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
Das er een die ik op basis van alleen de titel al niet eens zou kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
tkan nog veel erger. bijvoorbeeld de film Blubberella
je hebt ook de toetjestrucker (ik luister veel nacht radio)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
groeten, de mosseltrucker![]()
![]()
![]()
ik pis bijna in mn broek![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ma![]()
.
En ik blijf dat James Brown is Dead een toptrack vinden.
Door 3FM.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk weer in te pakken ook....
![]()
En dat je dat nummer kent
mosseltrucker vind ik net iets leukerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt ook de toetjestrucker (ik luister veel nacht radio)
zoon! en, nee! je krijgt geen zakgeldverhoging verdorie!quote:
Ik heb de hype echt meegemaaktquote:
Kom je nu mee, ik heb hem net een euro gegevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
zoon! en, nee! je krijgt geen zakgeldverhoging verdorie!
als ie z'n geld maar niet uitgeeft aan verdovende middelen zoals wiet en hasjiesj!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de hype echt meegemaakt![]()
[..]
Kom je nu mee, ik heb hem net een euro gegeven![]()
En die MH, top
Vriendin wel goed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie z'n geld maar niet uitgeeft aan verdovende middelen zoals wiet en hasjiesj!
dat al helemaal niet. ben je vergeten dat je volgens goed Overijssels gebruik gaat worden uitgehuwelijkt aan een kampense of urkse schone? ik hoop dat je van vislucht houdt.....quote:
*proest*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat al helemaal niet. ben je vergeten dat je volgens goed Overijssels gebruik gaat worden uitgehuwelijkt aan een kampense of urkse schone? ik hoop dat je van vislucht houdt.....
Zeg! ik ben de baas ja! en van mij mag het niet!quote:
Mede-dino!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Daarna had je ook deze nog:
Best schattig en aandoenlijk dat je dat denkt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeg! ik ben de baas ja! en van mij mag het niet!
Trustenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef gerbenp het volgende:
Ga maar eens richting bed. Tot morgen!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef gerbenp het volgende:
Ga maar eens richting bed. Tot morgen!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Best schattig en aandoenlijk dat je dat denkt...
whaha, nu je het zegt, inderdaad!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede-dino!!![]()
En als afsluiter had je : Who the fuck is James Brown??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is de broer van Tupac: Kula Shakur! (grapje, heel slecht grapje!)
Vandaag al veul vaker gehoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
ABBA op 3fm! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
heb door slechte ontvangst weinig van de homo100 meegekregenquote:
niks mis met deze tijdloze popsongquote:
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb door slechte ontvangst weinig van de homo100 meegekregendaarom ben ik nu extra blij met Abba!
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfeldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tof
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met deze tijdloze popsong
Die vind ik dan weer te treurig overkomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelenquote:
ik meen dat dat de zwanenzang was. mooi nummerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
Gewoon iemand anders je telefoon in handen douwen (bij voorkeur een klein kind is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef borisz het volgende:
Pff Angry Birds 4-14 lukt nog steeds niet.Dan maar zombies neer knallen.
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelen
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!
grapje hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!
Niet naar luisteren hoor, pien!!
Ik word gewoon lesbisch, dat gezeur met die kerels ook altijdquote:
Ik weet beter, lieverdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
Sowieso!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!
We zullen het zienquote:
Handjes boven de dekens, hè!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar eens klaarmaken om naar bed te gaan.
bedankt voor de gezellig avond iedereen
slaap lekker en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar eens klaarmaken om naar bed te gaan.
bedankt voor de gezellig avond iedereen
slaap lekker en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
nope!quote:
hoeft ook niet hoor, als je maar gehoorzaamdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
En ik luister niet meer
Zelfs dat niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
hoeft ook niet hoor, als je maar gehoorzaamd
trusten!
Ik vind er wel meer leuk, had in de '90s een vriendje dat fan was, draaide alle cassettes in de autoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef TheZapster het volgende:
It's the end of the world as we know it
Het enige goede nummer dat REM ooit gemaakt heeft.
Ik zou net vragen of 3fm nog wat aan was.. nee dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Destine
Tijd om te gaan slapen dus.
Ah, je was me voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Destine
Tijd om te gaan slapen dus.
Trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:21 schreef Qunix het volgende:
Ik ga er vandoor... Tot over 3 weken (2x geen EW)
Als Stenders er wel is, tot dan.
Laat ik net 12 dagen op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Veenstra mag weer 12 dagen gaan roepen hoe geweldig Sziget is. En vooral niets uitzenden
ik vergeet die uitzending van Barend en Wijnand ook nooit meer. Die deden net of ze op Sziget zaten en Bert die helemaal verbaasd isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Veenstra mag weer 12 dagen gaan roepen hoe geweldig Sziget is. En vooral niets uitzenden
Mannenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Alors? Die heeft nog wel wat geyle mannen.
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
Dat buikjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
Zo nat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
twitter:ilovetechno2010 twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 01:58:02Haha i told the radio DJ about my job in the restaurant! :-) He couldn't believe his ears!!! xD reageer retweet
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezochtquote:
Doe m'n bestquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De aandacht wel een beetje bij het topic houden he!?
die vermelding van zijn race in topgearquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezocht
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niet genoeg, ik eis het uiterste!
Haha okéu! Blauwverfenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherpquote:
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherp
Ja, is ook een soort van gezegde. Iig hier in de omgeving. Geeft aan dat je niet twee dingen tegelijk kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..
Nu wil ik ook weten wat!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik taai af... Moet morgen naar iets shoppen waar ik geen zin in heb... Wordt een chagrijnig dagje![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ik ook, om 7u ga ik op vakantie..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik taai af... Moet morgen naar iets shoppen waar ik geen zin in heb... Wordt een chagrijnig dagje![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Oh, ben ik niet zo moeilijk in hoorquote:
Yay!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, om 7u ga ik op vakantie..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet zo moeilijk in hoor![]()
Livera. En die vrouwen daar komen je helpen in het pashokje. Echt... Maak me kwaad![]()
Denemarken, heb 35Mb per dag, geen idee hoe de dekking is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!!![]()
Nu wel met goede verbinding? Oftewel: krijgen we updates??
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me welquote:
Ah, tof!! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denemarken, heb 35Mb per dag, geen idee hoe de dekking is.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga meer van het moment genieten denk ik als ik weer ben.
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me wel"
Maar Hunkemoller is nog erger... Had ik de laatste keer 2 pasdames
Optyfen idd, ik wil zelf kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpen.
Nou, inderdaad! Ik red me wel, als het niet lukt kom ik het wel vragenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpen.
quote:
Dit. Ik weiger dan ook om nog wat te kopen in de desbetreffende winkel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Ik red me wel, als het niet lukt kom ik het wel vragen
Pino is in love?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga meer van het moment genieten denk ik als ik weer ben.
Dank! Trusten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
Nu echt weg!!
Pientje, heb een goede reis!!![]()
Toedels
Na drie weken kan ik mn vriendin weer zien ja.quote:
Voor elk één?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me wel"
Maar Hunkemoller is nog erger... Had ik de laatste keer 2 pasdames
quote:
ECHT laatste reactie: Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |