niks mis met deze tijdloze popsongquote:
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb door slechte ontvangst weinig van de homo100 meegekregendaarom ben ik nu extra blij met Abba!
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfeldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb om dezelfde reden (en druk op werk) ook meer dan de helft niet gehoord, maar ABBA wel! En ABBA is bijna altijd tof
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden die 25jaar na waterloocd gekocht. geloof dat mn ouders toen even aan mn geaardheid twijfelden
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met deze tijdloze popsong
Die vind ik dan weer te treurig overkomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelenquote:
ik meen dat dat de zwanenzang was. mooi nummerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het enige nummer van Abba dat ik nog redelijk te pruimen vind is The day before you came.
Gewoon iemand anders je telefoon in handen douwen (bij voorkeur een klein kind is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef borisz het volgende:
Pff Angry Birds 4-14 lukt nog steeds niet.Dan maar zombies neer knallen.
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor je moeder ben ik met meer mokkels thuisgekomen en nog nooit met een vent dus ik denk dat ze niet meer twijfelen
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mokkel!!!een!!!tweedetoetsoptobo!!!shift1
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht, ik vind dat en wat jij vindt doet niet terzake! vrouwen horen naar hun man te luisteren. let je op pino? dat moet je ook tegen jouw mokkel zeggen!
grapje hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker eens lekker een eind op zeg, met je vrouwonvriendelijke geneuzel!!
Niet naar luisteren hoor, pien!!
Ik word gewoon lesbisch, dat gezeur met die kerels ook altijdquote:
Ik weet beter, lieverdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
Sowieso!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!
We zullen het zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |