dat dusquote:
Jammer.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ook... Edoch, zonder Family Guy is het leuker.
michelinpoppigquote:
+ MF 1quote:
Ik kan soms mijn eigen handschrift niet lezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef gerbenp het volgende:
Dus Rob heeft ook een handschrift ala mij, mijne is ook bijna nooit leesbaar
Ah, ik zelf ook niet bijna nooit, en andere ook nooit, ernstigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan soms mijn eigen handschrift niet lezen.
oh ik dacht defensie, maar die zijn ook bijna opgehevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
haha, een abo op de Fancy! das bijna opgeheven
sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga maar eens slapen, morgen weer een lange dag
Dan nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Walktrough doet wonderen, lijkt me?
das idd een klotelevel, heeft me ook heel wat pogingen gekost. ik heb alle levels uitgespeeld, niet op 3 sterren, maar toch.quote:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 23:07:00Samen een straatje om zoals gewoonlijk elke avond. En ik vraag me af terwijl ik naar Bob fluit wie laat wie nu uit. #Truste #totmorgen reageer retweet
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Zucht weer een plaat met fuckSowieso vind ik Lenny echt bagger de laatste tijden, hij klinkt alsof em iets dwars zit
het was blijkbaar een oud nummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!
Ja, staat op Mama Said, uit 1991.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
het was blijkbaar een oud nummer![]()
nja alsnog issie kut.
Ja, ze zingt ook mee op een nummer van Beans & Fatback, ook leuk nummerquote:
slaap zacht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Evertjan het volgende:
nn all ga lekker verder luisteren op me wekkerradio
hahaha ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Tamarageense wil een abo op de Hitkrant...![]()
ik ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Tamarageense wil een abo op de Hitkrant...![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed, ik had em nog niet... ik denk meteen Engelsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ich bin wie du!
en die moet ie draaien!
toen ie over zand en meer begon wist ik het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed, ik had em nog niet... ik denk meteen Engels
om 01:00quote:
Is mijn schema toch minder verneukt dan gedachtquote:
Nee, dat doen je collega's, aan wie je het in vertrouwen hebt verteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef alors het volgende:
wtf zulke dingen vertel je toch niet op tv
ja ik doelde op Derksen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat doen je collega's, aan wie je het in vertrouwen hebt verteld
M.u.v. Derksen, die vertelt het zelf, want die kent geen schaamte meer
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...quote:
jij bent nog scherp na al die Shandy zeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er wel uitzending dan? ivm Sziget enzo...
het bilkje is nog niet leeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
jij bent nog scherp na al die Shandy zeg!
geen idee eigenlijk, weet ook nog niet of ik uberhaupt of ik ga luisteren dus het kan me ook niet heel veel schelen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.
Of mág 3FM de muziek niet laten horen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel muziek te horen vanaf Sziget? Of kan 3fm de muziek niet boeien.
dat is de vraag. Ze zijn daar niet zo snel met aanleveren van opnames.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naar toe gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of mág 3FM de muziek niet laten horen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
die arme Jelmer mag niet eens zijn heilige mannenpap over Sandra's gelaat uitsmeren
ik zat te wachten op je opmerkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
die arme Jelmer mag niet eens zijn heilige mannenpap over Sandra's gelaat uitsmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |