sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga maar eens slapen, morgen weer een lange dag
Dan nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Walktrough doet wonderen, lijkt me?
das idd een klotelevel, heeft me ook heel wat pogingen gekost. ik heb alle levels uitgespeeld, niet op 3 sterren, maar toch.quote:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 23:07:00Samen een straatje om zoals gewoonlijk elke avond. En ik vraag me af terwijl ik naar Bob fluit wie laat wie nu uit. #Truste #totmorgen reageer retweet
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Zucht weer een plaat met fuckSowieso vind ik Lenny echt bagger de laatste tijden, hij klinkt alsof em iets dwars zit
het was blijkbaar een oud nummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, aan z'n stem te horen moet ie wat laxeermiddel gebruiken!
Ja, staat op Mama Said, uit 1991.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
het was blijkbaar een oud nummer![]()
nja alsnog issie kut.
Ja, ze zingt ook mee op een nummer van Beans & Fatback, ook leuk nummerquote:
slaap zacht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Evertjan het volgende:
nn all ga lekker verder luisteren op me wekkerradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |