quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
WTFDat is dan gelijk voor het laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFWat boeit mij dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die gast mag wel eens een keer naar de kapper.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik ben in drie minuten klaar bij de kapper en hoef maar 3x per jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een man.![]()
Ik houd echt niet van behaarde mannen.
En deze gast is een mentalist? Illusionist bedoelen ze vast.
Van die lekkere grasmatten op de borst tot op de heupen, jammiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een man.![]()
Ik houd echt niet van behaarde mannen.
haahaahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
echt wel. heb mijn roze pluutje al klaar gezet
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Deze deed mee aan de nieuwe Uri Geller!
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Oooh dat is coolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haahaah
roos echt waar heb gekleurde ledlampjes gekocht zitten in mijn vogelkooi waar een hangplant in hangt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die lekkere grasmatten op de borst tot op de heupen, jammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |