Of hij heeft zich 6 jaar niet gewassen of een tattoo verslavingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van Inge de Bruijn, 15 jaar jonger, thuiswonend, onder de tattoos
Wat is er mis met deze vrouwen![]()
![]()
/shownews
Het ziet er idd eerder uit als modder of troep dan als tattoo'squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Of hij heeft zich 6 jaar niet gewassen of een tattoo verslaving
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ziet er idd eerder uit als modder of troep dan als tattoo's
Okay dan begrijp ik dat je niet aan het genieten bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
Spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Die foto van Inge haar vriend...en ja Steer; ik was vorig jaar met de fam bij de Gay Pride. Nu is mijn zusje er met haar kersverse vriendje en ze blijft voor het eerst bij hem slapen
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
De Gay Pride lijkt me wel een erg leuk feestje
Echt waar? hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaan
Wel een lesbisch vriendinnetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?
Kinderen die denken dat alles buiten 'speelplein' heet en daar wordt altijd flink geschreeuwdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
@ AnneZZ, er is vanmiddag iets vreselijks in eerst mijn heup en later in mijn r. onderrug geschoten met wat uitstraling naar been... is dan plat op rug met knieën helemaal opgetrokken een goeie oefening? Ik dacht dat hol/bol op handen/knieën niet meer mocht qua versletenheid? Doet zo pijn
Neem je regenjas mee, het hoost hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Bluezz heeft pm.
Vanmiddag vergeten te gaan fietsen.![]()
En het is droog.
Zou ook nu kunnen gaan.
Weet je wat
Da's niet goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:48 schreef borisz het volgende:
Hmz.. Het is weer poes in de gaten houden tijd. Loopt alleen maar met d'r staart tussen de benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |