SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Dit...quote:
Zie het nu ook pas in de TTquote:
Later kerel!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Solique het volgende:
Ik ben op huis aan![]()
Goed weekend iedereen
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Solique het volgende:
Ik ben op huis aan![]()
Goed weekend iedereen
Heb al gerend... en dat viel tegen...quote:
quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
Net pas thuis, uiteindelijk pas om half 6 weg kunnen gaan vanaf werk.![]()
Nu tijd om te eten![]()
[..]KZ3
Het is wel benauwd inderdaad, ben maar relaxt buiten gaan zitten op mijn laptop.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mday, jou hondje klinkt echt zo lief!!
Onze hond deed vroeger ook nooit blaffen alleen naar bejaarden met een rollator
patietenquote:
zonde van je laptopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel benauwd inderdaad, ben maar relaxt buiten gaan zitten op mijn laptop.
Straks biertje erbij en wat op steam gamen.
nee gast.. FRIETquote:
Ben er morgen nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
zonde van je laptop![]()
Ik moet nog verder in m'n huis...
Morgen visite. Wie durft mag een pilsje komen drinken morgen.
Als Gouda niet zo ver was en ik bier dronk was ik zeker gekomen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
zonde van je laptop![]()
Ik moet nog verder in m'n huis...
Morgen visite. Wie durft mag een pilsje komen drinken morgen.
Als je komt haal ik appelsap!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als Gouda niet zo ver was en ik bier dronk was ik zeker gekomen!
quote:
Dubbeldate dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo uit met een vriend, een collega en een vriendin van die collega. Altijd leuk zo'n bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld
Shit Poit, nu kan ze je voorblijven. You're up!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekregen van mijn moeders
Haha, dat kan ze nog op d'r pumps.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Shit Poit, nu kan ze je voorblijven. You're up!
Dat is eigenlijk helemaal niet om te lachenquote:
zeg dat welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed bezig mup!
Gezond eten is vaak nog lekkerder ook
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
Shar en Lot, de compensatiechicks voor de rest van SC
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook begonnen met meer bewegen en vandaag hele dag gezond gegeten, het is een start!
Taart!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meeEr is een regel bij ons dat als je je pc niet locked dat je taart moet uitdelen en ik lock mijn pc wel elke keer netjes, maar een collega die vandaag moest uitdelen heeft vandaag ook weer vergeten om zijn pc te locken...
timer instellen dat je bij inactiviteit automatisch lockedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meeEr is een regel bij ons dat als je je pc niet locked dat je taart moet uitdelen en ik lock mijn pc wel elke keer netjes, maar een collega die vandaag moest uitdelen heeft vandaag ook weer vergeten om zijn pc te locken...
Dat is met policies niet mogelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
timer instellen dat je bij inactiviteit automatisch locked
Sowieso een veel betere deal dacht ik zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is met policies niet mogelijkOf zelf locken of taart uitdelen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
Shar en Lot, de compensatiechicks voor de rest van SC
quote:
ik wel, jij ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen! Lekker geslapen liefje?
Ja ook wel, wil eigenlijk nog n beetje doorslapen maar dan wordt ik daarna wakker met zo'n duf hoofd. Dus is het nu gewoon tijd voor theequote:
Ja ik heb nu cappucchino en bakje yoghurtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ook wel, wil eigenlijk nog n beetje doorslapen maar dan wordt ik daarna wakker met zo'n duf hoofd. Dus is het nu gewoon tijd voor thee
Nee, ik doe niet aan katers, alleen poezen! Gewoon een hoofdpijntje, even koffie erin en gaanquote:
stoere man!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan katers, alleen poezen! Gewoon een hoofdpijntje, even koffie erin en gaan
Ga lekker sporten, andere dingen kunnen straks ook nog...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zin om te sporten maar moet nog heel veel andere dingen doen
Okay, dit heeft voorrang...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh, het pootje van onze hond is ontstoken. Arm beestje
wist helemaal niet dat jij heundje had?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh, het pootje van onze hond is ontstoken. Arm beestje
Die van mijn ouders, is ook n beetje van mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef Mday het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat jij heundje had?
Niet zoveel, behalve het feit dat we je enorm gemist hebben...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Hallo! Wat heb ik gemist tijdens mijn al paar dagen durende afwezigheid
Zo herkenbaar... ik heb nu een leeg buro en een eettafel die ook als zodanig gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef Poit het volgende:
Pff, al 2 dagen bezig met opruimen van m'n huis.. Herken het bijna niet meer
Oh echt? Wat lief! Maandag weer werken dus dan kan er sowieso weer volop geFok!t wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet zoveel, behalve het feit dat we je enorm gemist hebben...
Ik kan ook altijd alles vinden...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Goed, ik lees het al. Ik heb opruimwoede. Ik kan altijd alles vinden enzo hoor. En zien.
Haha, ik kom ook allemaal verloren dingen tegenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... ik heb nu een leeg buro en een eettafel die ook als zodanig gebruikt kan worden.
Ben nu weer wel 5 bioscoopbonnen, een PS3 game (Final Fantasy XIII), 2 CD's en een PSP rijker... en een boodschappentas aan oud papier armer.
Maar m'n tafel is leeg!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Nebo het volgende:
Opruimen? Dat is alles achter deurtjes proppen zodat het niet meer te zien is toch?
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Nebo het volgende:
Opruimen? Dat is alles achter deurtjes proppen zodat het niet meer te zien is toch?
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
Opruimen is alles zo lang op dezelfde plek laten liggen dat het deel van de omgeving wordt en je het niet meer ziet
Heheh te herkenbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...
[..]sssssstttttt!! stil nou!
[..]
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.
"Waarom ligt dit hier?"
"Omdat het niet zweeft.... ?"![]()
"Maar waarom bewaar je dat?"![]()
"Gewoon, omdat... euh... weet ik veel. Misschien heb ik volgende maand nodig..."![]()
"Waarom bewaar je tijdschriften uit 1993?"![]()
"Euh... nou....... "
Jij komt het niet doenquote:
Klinkt als een zeurpiet. Tijdschriften gehouden, vriendin opgeruimd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...
[..]sssssstttttt!! stil nou!
[..]
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.
"Waarom ligt dit hier?"
"Omdat het niet zweeft.... ?"![]()
"Maar waarom bewaar je dat?"![]()
"Gewoon, omdat... euh... weet ik veel. Misschien heb ik volgende maand nodig..."![]()
"Waarom bewaar je tijdschriften uit 1993?"![]()
"Euh... nou....... "
Fruit is helemaal niet zo! Die gooit eerder dingen te snel weg die we dan idd de volgende maand nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh te herkenbaar
Ik bewaar ook de meest nutteloze shit, maar af en toe komt dat soort spul toch van pas!
Was Lola lek dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:31 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit. In dit geval heb ik zowaar ook dingen weggegooid..
met pijn en moeite
Jaquote:
Ik kan er niks aan doen, dat god deze swa een grote handicapt heeft gegevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik leen nooit meer wat aan jou uit!
Waarom zit het gat dan in d'r navel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, dat god deze swa een grote handicapt heeft gegeven.
Because i'm kinkyquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom zit het gat dan in d'r navel?
nu nog? gaan we terrasje doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:31 schreef Nebo het volgende:
Mday, ik cruise momenteel door Helmond city, dat is jouw hometown toch?
Of kan je gewoon niet mikken?quote:
Of Lola keek niet goed uit.quote:
Neuh sorryquote:
Ik kom deze maand nog wel een keer Helmond onveilig maken. Bier zuipen en zulks!quote:
Hebben ze daar ook tequila?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Helmond nog onveiliger maken? Kan dat?
Ik vermoed van wel.quote:
is goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kom deze maand nog wel een keer Helmond onveilig maken. Bier zuipen en zulks!
nee. als ik ga verhuizen wordt het wat veiligerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Helmond nog onveiliger maken? Kan dat?
ik heb zelfs tequila uit megico! moet je maar eens een keer soldaat komen maken.quote:
Dealquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
[..]
is goed
[..]
nee. als ik ga verhuizen wordt het wat veiliger
[..]
ik heb zelfs tequila uit megico! moet je maar eens een keer soldaat komen maken.
Ik ben dit weekend geband bij mn ouders, mag niet langskomen tot ie beter isquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:00 schreef Nebo het volgende:
Ik greep net bijna naar de whiskey tot ik bedacht dat ik over een uur mijn vriendin nog moet ophalen met de auto. No drugs for me mmmday
winnaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens New Vegas spelen, voor het eerst in maaaanden dat ik weer echt aan 't gamen benEn op de PC nog wel!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:00 schreef Nebo het volgende:
Man wat een smoelwerk zit er op mijn vriendin als ze gedronken heeft. Brabantse Gerdie hiero. Hopelijk mag ik zo rustig gaan slapen
zelfs auto-correct had zoiets van 'laat maar...'quote:Op zondag 7 augustus 2011 06:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwheheh eignelijk naar huos wat ene nacht
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
zelfs auto-correct had zoiets van 'laat maar...'
Goedemorgen allemaal!
Beterschapquote:
Bah, je hebt het flink te pakken he!quote:
Thnx dudequote:
Gefeliciteerd Poitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef Poit het volgende:
Pff, ik hoop wel dat ik me de rest van dit levensjaar beter ga voelen dan nu
Was een mooi feestje..
Thnxquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef Poit het volgende:
Pff, ik hoop wel dat ik me de rest van dit levensjaar beter ga voelen dan nu
Was een mooi feestje..
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dat vind de jarige job Poit vast leuk!
Sorry ik heb geen taart hier, anders was het geen probleem geweestquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Zeker!! Billen en taart! Het kon alleen beter wanneer het echte billen waren waar een taart op lag
Dan had zelfs de meest basic slagroomtaart een chocoladetaart geworden zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen taart hier, anders was het geen probleem geweest.
Thnx kuukquote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb je vandaag allemaal familie over de vloer jarige?
En krijgen wij dan ook taart
Ik heb die verplichtingen gelukkig ook nooitquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ben niet zo'n familiemens. Gisteren een goed feestje gehouden hier, ouders waren er ook even. Vandaag de rotzooi opruimen.
Geen taartquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb die verplichtingen gelukkig ook nooit
Maare taart?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen taart
Ben gisteren helemaal leeggeroofd.. Ruim 3 kratten bier op, fles whiskey, 2 literflessen wodka, 2 flessen wijn.. Allemaal op.. En zo druk was het geeneens
Pff,je vindt het toch te ver om te komenquote:
Niet voor een goede taartquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff,je vindt het toch te ver om te komen
Komt ze nu mee.. Als ik dat had geweten had ik een supertaart gehaald!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt ze nu mee.. Als ik dat had geweten had ik een supertaart gehaald!
Ja dahag! Daar ga ik geen jaar op wachten!!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar!!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen
ohw..quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag! Daar ga ik geen jaar op wachten!!!
Ik moet toch nog een keer een arcadekastparty geven hier.. Zorg ik wel dat er taart en appelsap isquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een keer een arcadekastparty geven hier.. Zorg ik wel dat er taart en appelsap is
Niet voor mij?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dan komt fruit voor de arcadekast en ik voor de appelsap en taart, hoezo sterotype
Bewonderen gaat dan ook weer wat ver vind je niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh sorry, ik kom uiteraard voornamelijk om jou te bewonderen!
Dubbelquote:
yeps want op fb kreeg je ook een kusjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dubbel
Krijg ik nu ook 2 keer zoveel kusjes van je?
* Poit zit te glunderen achter z'n bureautjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps want op fb kreeg je ook een kusje
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit zit te glunderen achter z'n bureautje
Het is ook niet snel goed met jou he..quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Bewonderen gaat dan ook weer wat ver vind je niet?
Iets liefs met je hondjequote:
Ik probeer alleen maar jullie relatie te reddenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed met jou he..
maar als lot single is kan ik haar inpikkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar jullie relatie te redden
Niet nodig, komt niet snel iets tussen mij en fruitquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar jullie relatie te redden
Niet nodig hoor shar, wij gaan gewoon af en toe stiekem naar het pashokje van de V&Dquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als lot single is kan ik haar inpikken
nee,quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Iets liefs met je hondje![]()
?
Heeft ie je schoenen de hele dag gedragen?
Behalve Shar dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet nodig, komt niet snel iets tussen mij en fruit
Shar mag datquote:
Goed bezig!!quote:
Ik snap waaromquote:
oh myquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet nodig hoor shar, wij gaan gewoon af en toe stiekem naar het pashokje van de V&D
Goed bezig!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:33 schreef Mday het volgende:
ruim 40 min op zo'n wazig crosstrainer ding gestaan met een bergprogramma. goed van mij he
en tussendoor krachttraining
Da's weer wat anders dan in mooie jurkjes high tea-enquote:
Shar = sexy!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar = sexy!
Nou wij gaan pizza maken
viel opvallend genoeg reuze mee! alleen beetje gesmoltenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig!
Was je kapot? of viel het mee?
oh dan is t goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet nodig hoor shar, wij gaan gewoon af en toe stiekem naar het pashokje van de V&D
Dankje koeiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Poit! Je laatste jaar als twintiger is nu ingegaan...
GAM GEILE PRAATquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het een vraag is weet je wel voor wat ze gaan kiezen ..
Nja klopt opzich wel , had het beter niet kunnen vragenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het een vraag is weet je wel voor wat ze gaan kiezen ..
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
KLAAR MET SCHILDERENNNNNNNN!!!!!1!!!!!
[ afbeelding ]
Party @ your place!!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
KLAAR MET SCHILDERENNNNNNNN!!!!!1!!!!!
[ afbeelding ]
Blijft een fantastische filmquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef Poit het volgende:
Zit Terminator 2 te kijken.. Wat een film![]()
I need your clothes, your boots and your motorcycle..
Ook spiertjes aan het kweken? Ik ga nog een maandje fanatiek naar de sportschool en daarna twee keer per week zwemmenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:33 schreef Mday het volgende:
ruim 40 min op zo'n wazig crosstrainer ding gestaan met een bergprogramma. goed van mij he
en tussendoor krachttraining
dan blijf ik wel slapenquote:
quote:
magic, begrijp er zelf weinig vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit, zo'n uitnodiging laat je toch niet aan je voorbij gaan?
Fruit is voor mij een deck aan het bouwen, hij wil me magic leren.
Ik ben ook heel benieuwd hoe ver ik ga komen, ben nog niet zo heel erg thuis in de nerd-scenequote:
Heb er een spel van op de ps3, gratis bij psn plus. Maar begrijp er weinig vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd hoe ver ik ga komen, ben nog niet zo heel erg thuis in de nerd-scene
Ik krijg dadelijk van mijn eigen magic-nerd, dat scheelt een hoop denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er een spel van op de ps3, gratis bij psn plus. Maar begrijp er weinig van
Ben er te weinig nerd voor dan blijkbaar.
Dat zal zeker schelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik krijg dadelijk van mijn eigen magic-nerd, dat scheelt een hoop denk ik
Haha, ik wil dat arme meisje niet met mij opzadelen. Laat d'r maar lekker genieten van d'r mooi geschilderde stulpje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit, zo'n uitnodiging laat je toch niet aan je voorbij gaan?
Fruit is voor mij een deck aan het bouwen, hij wil me magic leren.
Fruit heeft speciaal voor mij een deck gemaakt met eyeoor, en mijn hond erin. Ik had ooit met mijn grote mond gezegd dat als ik zo'n deck zou hebben, ik aan magic zou gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik wil dat arme meisje niet met mij opzadelen. Laat d'r maar lekker genieten van d'r mooi geschilderde stulpje.
Wat vet dat je gaat magicen! Zo moeilijk is het niet hoor
tof!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit heeft speciaal voor mij een deck gemaakt met eyeoor, en mijn hond erin. Ik had ooit met mijn grote mond gezegd dat als ik zo'n deck zou hebben, ik aan magic zou gaan.
Tijd geleden had ie dat deck gemaakt en het moet er maar eens van komen
Het interesseert mij ook te weinig daar zal het ook aan liggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
Wat vet dat je gaat magicen! Zo moeilijk is het niet hoor
Ik wil je wel een privélesje geven.. *wink wink*quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoor altijd wel veel over magic, weet alleen dat t met kaarten is maar verder ...
ik gok wel weer dat als ik weet hoe het zou gaan ik het waarschijnlijk wel weer leuk zal vinden <nerd>
je kwam vanavond anders ook niet langs!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil je wel een privélesje geven.. *wink wink*
kon het niet vindenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kwam vanavond anders ook niet langs!
durfde ik nietquote:
Volgende keer plannen we wat en dan zal ik je de wondere wereld van Magic lerenquote:
wimp!quote:
Bange laffe twat in de buurt van mooie vrouwenquote:
same here...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Bange laffe twat in de buurt van mooie vrouwen
nog steeds
Broederquote:
Ja, gefeliciteerd nog!quote:
Thnxquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd nog!
Beetje leuke dag gehad?
Pikachu! Nja ik vond dat blauwe niet echt mooi, dus daarom maar voor blauw gegaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef koei het volgende:
Ik heb mn 3DS btw! Maar hij is wel echt lelijk zwart, niet eens egaal zwart
Maar goed, ik ga dus van die foute stickers bestellen voor over het apparaat, aangezien het ding toch al lelijk is en het dus alleen maar beter kan worden. Alleen hebben ze helaas geen stickers met toffe kleurtjes ofzo, alleen met afbeeldingen. Welke vinden jullie het leukst?
Pikachu, Hello Kitty, sneeuw Mario of Super Mario Galaxy. Tips voor stickers zonder grote afbeeldingen erop maar enkel met een kleurtje en een patroon zijn overigens ook welkom. Wel voor max 5 dollar, inclusief verzendkosten.
Je vond het blauwe niet mooi dus ben je voor blauw gegaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pikachu! Nja ik vond dat blauwe niet echt mooi, dus daarom maar voor blauw gegaan
Grote mond, klein hartje!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
nog steeds
Ja, maar Hello Kitty is baby roze... Dan hebben mijn nichtjes straks dezelfde stickers op hun DSquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind die hello kitty trouwens rustiger dan die van pickahu
Zolang je geen man bent kan dat! 1 van de voordelen van vrouw zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar Hello Kitty is baby roze... Dan hebben mijn nichtjes straks dezelfde stickers op hun DS
Ik zou voor super mario galaxy gaan maar eigenlijk zijn ze allemaal niet echt leuk, zit nu op mobiel dus kan niet kijken maar volgens mij hebben ze die zooi ook wel op ebay?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pikachu! Nja ik vond dat blauwe niet echt mooi, dus daarom maar voor blauw gegaan
Nog steeds de alcoholquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik zit op kantoor.
Daar is het ook wel mee gezegd.
Je typt ieder geval wel weer normaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg niets
Neeeee kater is gelukkig wel weg
knufquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja joh, ik voel me nog altijd niet lekker.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:38 schreef Tain het volgende:
mijn lieve mp3-speler is stuk en onderweg voor reparatie
Zo saai om naar de radio te luisteren in de auto
quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg niets
Neeeee kater is gelukkig wel weg
Niet te zuinig.quote:
Daar heb ik alleen last van als ik vrijgezel benquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
nog steeds
ja, bizar he..quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen last van als ik vrijgezel benEcht zo verdomde handig is dat
Dat verschilt echt per vrouw, geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen last van als ik vrijgezel benEcht zo verdomde handig is dat
lol ! ik was al half aan het slapen dus! Zwart it is!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Je vond het blauwe niet mooi dus ben je voor blauw gegaan?
Ik neig ook richting de Pikachu eigenlijk... Dat is de enige die niet enorm druk is, maar wel een vrolijk kleurtje heeft... Alleen jammer van de Pikachu
Ook daar hebben ze hier topics voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
ja, bizar he..
Ik weet dan zo vaak niet wat ik moet zeggen.. als het ijs eenmaal gebroken is gaat het wel maar die eerste stapjes.. verschrikkelijk
PUBquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze hier topics voor
Wil je zoenen tijdens het uitgaan? Hier wat betere tips.
true thatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |