SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Dit...quote:
Zie het nu ook pas in de TTquote:
Later kerel!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Solique het volgende:
Ik ben op huis aan![]()
Goed weekend iedereen
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Solique het volgende:
Ik ben op huis aan![]()
Goed weekend iedereen
Heb al gerend... en dat viel tegen...quote:
quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
Net pas thuis, uiteindelijk pas om half 6 weg kunnen gaan vanaf werk.![]()
Nu tijd om te eten![]()
[..]KZ3
Het is wel benauwd inderdaad, ben maar relaxt buiten gaan zitten op mijn laptop.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mday, jou hondje klinkt echt zo lief!!
Onze hond deed vroeger ook nooit blaffen alleen naar bejaarden met een rollator
patietenquote:
zonde van je laptopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel benauwd inderdaad, ben maar relaxt buiten gaan zitten op mijn laptop.
Straks biertje erbij en wat op steam gamen.
nee gast.. FRIETquote:
Ben er morgen nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
zonde van je laptop![]()
Ik moet nog verder in m'n huis...
Morgen visite. Wie durft mag een pilsje komen drinken morgen.
Als Gouda niet zo ver was en ik bier dronk was ik zeker gekomen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
zonde van je laptop![]()
Ik moet nog verder in m'n huis...
Morgen visite. Wie durft mag een pilsje komen drinken morgen.
Als je komt haal ik appelsap!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als Gouda niet zo ver was en ik bier dronk was ik zeker gekomen!
quote:
Dubbeldate dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo uit met een vriend, een collega en een vriendin van die collega. Altijd leuk zo'n bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld
Shit Poit, nu kan ze je voorblijven. You're up!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekregen van mijn moeders
Haha, dat kan ze nog op d'r pumps.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Shit Poit, nu kan ze je voorblijven. You're up!
Dat is eigenlijk helemaal niet om te lachenquote:
zeg dat welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed bezig mup!
Gezond eten is vaak nog lekkerder ook
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
Shar en Lot, de compensatiechicks voor de rest van SC
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook begonnen met meer bewegen en vandaag hele dag gezond gegeten, het is een start!
Taart!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meeEr is een regel bij ons dat als je je pc niet locked dat je taart moet uitdelen en ik lock mijn pc wel elke keer netjes, maar een collega die vandaag moest uitdelen heeft vandaag ook weer vergeten om zijn pc te locken...
timer instellen dat je bij inactiviteit automatisch lockedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik probeer ook gezonder te eten maar mijn collega's werken niet meeEr is een regel bij ons dat als je je pc niet locked dat je taart moet uitdelen en ik lock mijn pc wel elke keer netjes, maar een collega die vandaag moest uitdelen heeft vandaag ook weer vergeten om zijn pc te locken...
Dat is met policies niet mogelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
timer instellen dat je bij inactiviteit automatisch locked
Sowieso een veel betere deal dacht ik zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is met policies niet mogelijkOf zelf locken of taart uitdelen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
Shar en Lot, de compensatiechicks voor de rest van SC
quote:
ik wel, jij ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen! Lekker geslapen liefje?
Ja ook wel, wil eigenlijk nog n beetje doorslapen maar dan wordt ik daarna wakker met zo'n duf hoofd. Dus is het nu gewoon tijd voor theequote:
Ja ik heb nu cappucchino en bakje yoghurtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ook wel, wil eigenlijk nog n beetje doorslapen maar dan wordt ik daarna wakker met zo'n duf hoofd. Dus is het nu gewoon tijd voor thee
Nee, ik doe niet aan katers, alleen poezen! Gewoon een hoofdpijntje, even koffie erin en gaanquote:
stoere man!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan katers, alleen poezen! Gewoon een hoofdpijntje, even koffie erin en gaan
Ga lekker sporten, andere dingen kunnen straks ook nog...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zin om te sporten maar moet nog heel veel andere dingen doen
Okay, dit heeft voorrang...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh, het pootje van onze hond is ontstoken. Arm beestje
wist helemaal niet dat jij heundje had?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh, het pootje van onze hond is ontstoken. Arm beestje
Die van mijn ouders, is ook n beetje van mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef Mday het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat jij heundje had?
Niet zoveel, behalve het feit dat we je enorm gemist hebben...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Hallo! Wat heb ik gemist tijdens mijn al paar dagen durende afwezigheid
Zo herkenbaar... ik heb nu een leeg buro en een eettafel die ook als zodanig gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef Poit het volgende:
Pff, al 2 dagen bezig met opruimen van m'n huis.. Herken het bijna niet meer
Oh echt? Wat lief! Maandag weer werken dus dan kan er sowieso weer volop geFok!t wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet zoveel, behalve het feit dat we je enorm gemist hebben...
Ik kan ook altijd alles vinden...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Goed, ik lees het al. Ik heb opruimwoede. Ik kan altijd alles vinden enzo hoor. En zien.
Haha, ik kom ook allemaal verloren dingen tegenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... ik heb nu een leeg buro en een eettafel die ook als zodanig gebruikt kan worden.
Ben nu weer wel 5 bioscoopbonnen, een PS3 game (Final Fantasy XIII), 2 CD's en een PSP rijker... en een boodschappentas aan oud papier armer.
Maar m'n tafel is leeg!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Nebo het volgende:
Opruimen? Dat is alles achter deurtjes proppen zodat het niet meer te zien is toch?
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Nebo het volgende:
Opruimen? Dat is alles achter deurtjes proppen zodat het niet meer te zien is toch?
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
Opruimen is alles zo lang op dezelfde plek laten liggen dat het deel van de omgeving wordt en je het niet meer ziet
Heheh te herkenbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...
[..]sssssstttttt!! stil nou!
[..]
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.
"Waarom ligt dit hier?"
"Omdat het niet zweeft.... ?"![]()
"Maar waarom bewaar je dat?"![]()
"Gewoon, omdat... euh... weet ik veel. Misschien heb ik volgende maand nodig..."![]()
"Waarom bewaar je tijdschriften uit 1993?"![]()
"Euh... nou....... "
Jij komt het niet doenquote:
Klinkt als een zeurpiet. Tijdschriften gehouden, vriendin opgeruimd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
hey, dat moet je aanmoedigen en koesteren... niet belachelijk maken...
[..]sssssstttttt!! stil nou!
[..]
Mja, ik kon dat altijd wel, maar bij mijn vorige vriendinnetje werkte dat niet echt.
"Waarom ligt dit hier?"
"Omdat het niet zweeft.... ?"![]()
"Maar waarom bewaar je dat?"![]()
"Gewoon, omdat... euh... weet ik veel. Misschien heb ik volgende maand nodig..."![]()
"Waarom bewaar je tijdschriften uit 1993?"![]()
"Euh... nou....... "
Fruit is helemaal niet zo! Die gooit eerder dingen te snel weg die we dan idd de volgende maand nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh te herkenbaar
Ik bewaar ook de meest nutteloze shit, maar af en toe komt dat soort spul toch van pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |