quote:
dat is een mooien tekstje bijna net zo goed als dat ene liedjen van showtek over leven voor het wiekendquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
You say Lady Gaga, I say Sarah Maria.
You say Hannah Montana, I say Showtek.
You say Owl City, I say Noisecontrollers.
You say Jonas Brothers, I say Zany.
You say Justin Bieber, I say Brennan Heart.
You say Taylor Swift, I say Headhunterz.
80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, thumb this up, then copy and paste it to at least five videos. Don't let the spirit of Hardstyle die!![]()
-->quote:
Thx!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
DV dikke props voor je prijsvraag en de originele loting!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is tijd! voor de uitslag van de Fok Augustus 2011 RaadDeDj's Prijzzvraag!
Ten eerste bedankt voor iedereen die heeft meegedaan
De volgende mensen hadden alle antwoorden goed, dus tussen hen is de prijs 'verloot':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
De winna(a)r(es) mag mij even zijn/haar gegevens pm'en
---
De juiste antwoorden waren:DV, leuke contest, leuke loting, ook leuk dat ik als winnaar uit de bus kom. Mooi verjaardagscadeautje. Zal morgen ff mijn gegevens pmen, zit nu op me gsm. Zal het prijzenpakket meenemen naar decibel zodat iedereen ervan kan genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T-force en krulliewullie, jullie zijn echt lekker bezig met die afterparty, wordt wel zeer verleidelijk om er heen te gaan. Ik ga er nog over nadenken in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even puzzelen
Avio en Crypsis de laatste 3 uur, BAM!!!!!!!!!al kon crypsis op defqon wel beter
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Decibel TT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even puzzelen
Avio en Crypsis de laatste 3 uur, BAM!!!!!!!!!
Sinds wanneer zijn die weer bij elkaar dan?quote:20:00 - 21:30 Trance Generators
Wist niet eens dat die daar ook draaien, nu heb ik wel spijt dat ik geen kaartje heb
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Hier een blokje van 3,5 uur om rustig te gaan eten en wat rond te lopen.quote:16:30 - 18:00 Digital Punk
18:00 - 19:30 Zatox
19:30 - 20:00 Gunz for hire live
Dit zijn de acts wil ik zien. De rest is een beetje afhankelijk van wat ik de week ervoor bij de Qontinent ook gezien heb..quote:12:30 - 13:30 Frequencerz
15:00 - 16:00 The R3bels
18:00 - 18:30 Art of Fighters live
20:00 - 21:30 Trance Generators/ Avio
21:30 - 23:00 Charly Lownoise & Deepack pres. 100% Deepack/ Crypsis
M'n beste, ik was in de veronderstelling dat u niet aanwezig zou zijn op Decibel? Desalniettemin, mieters dat u er toch bent!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gestreept = rondhuppelen jwz
Komt goed, ik wil nog een handtekening van ze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef 16meter het volgende:
Zeg ff als je langs Heady en Wildy gaat huppelen, dan ga ik zeker mee.
Je kan dat album showcase meepakken, zijn waarschijnlijk evenveel tracks als in TBY's setquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef ElDani het volgende:
Heel jammer dat TBY & Geck-o tegenover elkaar staan
Gister kaartjes betaald, hopelijk stuurt ze ze deze week ook opquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
M'n beste, ik was in de veronderstelling dat u niet aanwezig zou zijn op Decibel? Desalniettemin, mieters dat u er toch bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |