quote:
Dankjewel, ben wel blij met haar zelfs zonder dat ik iets met haar heb en wat voorlopig of zelfs niet gaat gebeuren.quote:
?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankjewel, ben wel blij met haar zelfs zonder dat ik iets met haar heb en wat voorlopig of zelfs niet gaat gebeuren.
Steken in je hart?.. Klinkt niet gezond meid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
Die steken in mn hart mogen nu wel weer weggaan
Dat dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
Die steken in mn hart mogen nu wel weer weggaan
ik heb al langer hartproblemen en weet denk ik ook wel wat dit is dus ik raak niet meteen in paniek nu, ik wacht vannacht even afquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat dus
Samen naar de seh dan maar?
Niet te lang wachten he, liever wel op veilig spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb al langer hartproblemen en weet denk ik ook wel wat dit is dus ik raak niet meteen in paniek nu, ik wacht vannacht even af
Zoveel macht moet je een ander überhaupt niet laten hebben over jouw leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net een enorme faal gehoord van iemand waar ik wel even smakelijk om lachen
Verder hoop ik dat je lekker diep de stront in zakt en dat ik je nooit meer tegenkom, zodat je mijn leven ook nooit meer tot een hel kunt maken
Het speelt al sinds vorig jaar november, maar soms heeft het een opwelling.. zeker als soms bepaald nieuws ten gehore komt dan maakt zoiets je weer even goed pissig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zoveel macht moet je een ander überhaupt niet laten hebben over jouw leven.
Maar sterkte..... t klinkt hoe dan ook klote.
Ik voel me wel weer redelijk ok. Ben maar geld gaan uitgeven bij lush![]()
En voortaan ga ik niet meer luisteren naar gepraat over mijn ex want daar word ik bloedsjaggerijnig van. Vind het hele gebeuren an sich al kut genoeg
Shit is dat, als dat gevoel dan weer bovenkomt. Helaas ook herkenbaar. Ieuw dwangbuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het speelt al sinds vorig jaar november, maar soms heeft het een opwelling.. zeker als soms bepaald nieuws ten gehore komt dan maakt zoiets je weer even goed pissig.
Als ik rationeel nadenk ben ik veel beter af zo en geniet ik nu meer van m'n leven dan toen ik in die 'dwangbuis' zat
Maartoch bedankt
Ik ben eindelijk van dat probleem af. Na maanden van irritatie kan mijn buurvrouw haar huis uitgezet worden als ze nog meer overlast veroorzaakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
Zeer geïrriteerd aan de stomme rap/trance/house achting muziek. Kan de buren horen zingen, lachen enz. Ze weten dat mijn slaapkamer aan hun woonkamer grenst, en dat de huizen super gehorig zijn, maar blijkbaar maakt dat ze vanavond niks uit.![]()
Als ik een feestje hield maakte me dat ook niks uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
Zeer geïrriteerd aan de stomme rap/trance/house achting muziek. Kan de buren horen zingen, lachen enz. Ze weten dat mijn slaapkamer aan hun woonkamer grenst, en dat de huizen super gehorig zijn, maar blijkbaar maakt dat ze vanavond niks uit.![]()
Voelt een vredig gevoel van sappig leedvermaak om deze post van Madama_Paon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme quoteknop die naast de editknop zit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voelt een vredig gevoel van sappig leedvermaak om deze post van Madama_Paon.![]()
Dwangmatig gedragquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
En nu stoor ik me aan m'n eigen bericht ... 4 smileys. Ik had er 3 of 5 neer moeten zetten.
|Wattt????quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:32 schreef shifto het volgende:
Kanker hoere zat ik, bnen zhcvh nacht.
Bellen en leg het uit. Dan hoor je vanzelf welk advies ze geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef zwartedoos het volgende:
Aant twijfelen, gaan of weekend afwachten
Nu ben ik jaloers.quote:
bwoohh, ik had ook gewild maar ja, de afstand! vanuit Friesland is het nogal een eindje rijden!quote:
@ beiden: ja was echt super alleen wel veel homo's met hetero vrouwen en echt super weinig lesbo's. Wel raar. Om te plagen ging ik hetero meisjes versierenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Miam het volgende:
[..]
bwoohh, ik had ook gewild maar ja, de afstand! vanuit Friesland is het nogal een eindje rijden!
Lijkt me zo gezellig met al die homo's
OT ik voel me goed. en
wel gek dat dat inderdaad niet in verhouding staat met elkaar.. misschien zijn vrouwen daarin anders ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
@ beiden: ja was echt super alleen wel veel homo's met hetero vrouwen en echt super weinig lesbo's. Wel raar. Om te plagen ging ik hetero meisjes versieren(ben zelf hetero).
Gewoon, om ze te fokken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Kwaad! Hoe moeilijk is het in godsnaam om me met rust te laten? Ga tegen je vrienden klagen ofzo. Aargh! Kutzooi!
Klein beetje maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef Mishu het volgende:
O god ja.. na 3 uur pilletjes slikken eindelijk een pillen combo gevonden die werkt![]()
O jaaa, wat voelt dat goed
![]()
![]()
Edit: Ok, nu klink ik als een drug addict![]()
Heel herkenbaar! Nu ik misschien een huisje heb wil ze ook gewoon echt alles beslissen en als weten over hoe ik er financieel voor sta. Kom op ik be volwassen ik wil dingen ook gewoon zelf doen en ondervinden. Ik weet zelf wel wat wel of niet kan..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:01 schreef cafpow het volgende:
kut en geirriteerd aan mijn ma die te "bezorgd" en gehecht aan mij is, kut gezinssituatieik weet dat ze het goed bedoeld. Maar ik kan best voor mezelf zorgen en ben geen klein kind meer.
enne?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:12 schreef zwartedoos het volgende:
uhhhh, schrik net wakker na een enorm zatte avond, met het besef wie me naar huis heeft gebracht...maar veel meer weet ik niet meer...wtf heb ik hem allemaal verteld??
Gewoon vragen of je jezelf nog extreem voor lul hebt gezet geen optie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:12 schreef zwartedoos het volgende:
uhhhh, schrik net wakker na een enorm zatte avond, met het besef wie me naar huis heeft gebracht...maar veel meer weet ik niet meer...wtf heb ik hem allemaal verteld??
ik heb zijn nummer een tijdje terug gewist...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je jezelf nog extreem voor lul hebt gezet geen optie?
OT: teleurgesteld.
Aiii.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb zijn nummer een tijdje terug gewist...
mijn hoofd is het met je eens.quote:
nee ga ik ook niet doen, maar voor mijn spieren zou het wel goed zijn,maar moet er zo ook niet aan denken, mijn hoofd bonkt nu alquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:50 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zou je dat wel doen met een hersenschudding?![]()
OT: erg lui
alleen ik woon nog thuis, en gezien mijn economische toekomstige situatie zit op mezelf gaan er niet echt inquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Nu ik misschien een huisje heb wil ze ook gewoon echt alles beslissen en als weten over hoe ik er financieel voor sta. Kom op ik be volwassen ik wil dingen ook gewoon zelf doen en ondervinden. Ik weet zelf wel wat wel of niet kan..
Ah dat is echt kut de enigste tip die ik heb is ene oor in andere oor uit, maar dat is heel moeilijk.. even doorbijten nog!quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
alleen ik woon nog thuis, en gezien mijn economische toekomstige situatie zit op mezelf gaan er niet echt in
Soms krijg je juist (on)rust in je hoofd als je een (on)opgeruimd huis hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik word gek van die tegenstellingen. Ik wil heel graag een perfect opgeruimd huis, maar dat kan niet omdat het zo'n chaos in m'n hoofd is ...
Er is bij mij helaas een andere reden voor die onrust.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms krijg je juist (on)rust in je hoofd als je een (on)opgeruimd huis hebt.
Dus ik zou gaan opruimenrustig beginnen, komt vanzelf goed
Oh. Dat is wel rot.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er is bij mij helaas een andere reden voor die onrust.
En die onrust maakt het opruimen ook heel moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: blij dat ik eindelijk thuis ben. En moe, dus nu slapen
♥ || Baby catcher in training || ♥
tja, dat is juist het punt ik kan er echt niet meer tegen. Iedere dag hetzelfde gezeur ...ik ben het zo zat. Gelukkig ga ik binnenkort na 2 jaar "ziek" thuis te zitten weer naar school, ben ik er in ieder geval zo'n 8 uurtjes per dag vanafquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah dat is echt kut de enigste tip die ik heb is ene oor in andere oor uit, maar dat is heel moeilijk.. even doorbijten nog!
het is een heel verhaal om het uit te leggen en speelt al langer. Maar ik heb een keuze gemaakt, en het is verstandigste alleen emotioneel ben ik daar niet 100% zeker van. Maar de manier waarop ik het doe is het beste op dit moment voor mij..alleen achter mijn keuzes blijven staan is altijd een ramp bij mijquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef Mishu het volgende:
@ cafpow: hoe wil je het dan? En waarom doe je dat niet gewoon?
* heloef geeft virtuele liefdevolle knuffel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:47 schreef Kettricken82 het volgende:
Ik ben toe aan een liefdevolle knuffel, maar voor de rest gaat alles prima! Nou ja, Klaas Vaak is vergeten zand in mijn ogen te strooien....Gelukkig mag ik morgen uitslapen
Wat voor een bedrijf is dat dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Gestresst omdat het bedrijf waarvoor ik werk af en toe een beetje louche overkomt.
Oh wow. Veel sterkte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
Na de crematie van mijn schoonvader vanmorgen is mijn stiefschoonmoeder (of hoe je het ook wilt noemen) opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft een kwaadaardige hersentumor.
Hoeveel shit kan een mens verwerken?!
Sterkte ....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
Na de crematie van mijn schoonvader vanmorgen is mijn stiefschoonmoeder (of hoe je het ook wilt noemen) opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft een kwaadaardige hersentumor.
Sterkte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
+1quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
Gefrustreerd, waarom manouvreer ik me altijd in van die achterlijke situaties wat de liefde betreft?
pff sterkte..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
What the fuck, het is gewoon niet eerlijk voor sommige mensenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
Jemig, heel veel sterkte...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
Och jeetje.. Veel sterkte!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
Compleet lamgeslagen.
Wat? Waar woon je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Mishu het volgende:
Ik moet echt een rolgordijn zien te regelen want het gevoel dat buren bij me naar binnen hebben kunnen kijken benauwd me
Had wat gekke beelden voor me, het huis bij mij aan de overkant had nooit een gordijn in de badkamer dus vandaarquote:
Wat voor ongehoords heb je uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Mishu het volgende:
Ik moet echt een rolgordijn zien te regelen want het gevoel dat buren bij me naar binnen hebben kunnen kijken benauwd me
GMTAquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ongehoords heb je uitgespookt dan?
Huh, dus je zag ze gewoon douchen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had wat gekke beelden voor me, het huis bij mij aan de overkant had nooit een gordijn in de badkamer dus vandaar
Uhhhuh... nouja het is wel ene brede badkamer dus af en toe liepen er wel wat borsten langs, achja ik heb geen trauma hoor, dus word maar niet bang.quote:
Weird..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhhuh... nouja het is wel ene brede badkamer dus af en toe liepen er wel wat borsten langs, achja ik heb geen trauma hoor, dus word maar niet bang.
Oh dat ken ik ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had wat gekke beelden voor me, het huis bij mij aan de overkant had nooit een gordijn in de badkamer dus vandaar
Periodes met m'n ex waardoor ik 3 weken in een hel heb geleefd, en dan zijn 3 weken een eeuwigheid, geloof me. Het heeft zo z'n psychische littekens achtergelaten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Duistere periode? Wil je erover vertellen? Onee mocht niet op iedereen reageren van de mods.. -.-
Ssst er zitten hier kinderen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ongehoords heb je uitgespookt dan?
Ey ben je al stoned of niet? Honger?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Mishu het volgende:
Hmm ja soms kunnen e-mails, foto's enzo je aan vervelende tijden herinneren.
OT: net wat hapjes spacecake op, half uur geleden genomen. Ben benieuwd wat er gebeurt
in het v&a topic staat n heel leuk meubeltopic, 150 euro voor een complete inboedel, ook los te kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil niet werken, ik wil marktplaats rondstruinen voor goedkope meubeltjes en een koelkast!
Niet handig om ze dan terug te lezen, ik heb er zelf ook wel een handje van maar ok...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist een aantal mailtjes gelezen uit een duistere periode... sucked me very into it en nu voel ik me weer lichtelijk zoals toen.
Voor m'n eigen bestwil heb ik die mailtjes nu permanent verwijderd... Bah, wat een kuttijd was dat![]()
Wel herkenbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet handig om ze dan terug te lezen, ik heb er zelf ook wel een handje van maar ok...
IN Hollandquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef Mishu het volgende:
Boos omdat Inholland weer slecht in het nieuws is. Altijd leuk om mensen je toekomstig diploma te horen afzeiken
Maar goed dat ik er een WO studie naast ga volgen.
Ik heb sinds gisteren een vermoedenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen idee hoe het voelt om door eeen tank overreden te worden...
Ik voel me weer lekker itt gisteravondzometeen an die arbeid en hendig sjiek fietsen verkopen
Ga je nou eindelijk een keer laten kijken wat het is dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Høken het volgende:
Heel benauwd, krijg amper adem en heb weer steken in m'n hart.
En dit heb je vaker, en dan vooral op momenten dat je het juist rustig aan doet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Høken het volgende:
Heel benauwd, krijg amper adem en heb weer steken in m'n hart.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga je nou eindelijk een keer laten kijken wat het is dan?
Nou, net na momenten dat ik me ingespannen heb en daarna rustig aan doe. Ik kijk 't nog even aan tot en met donderdag. Heb ik het dan nog, ga ik even langs de dokter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En dit heb je vaker, en dan vooral op momenten dat je het juist rustig aan doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |