quote:
Dankjewel, ben wel blij met haar zelfs zonder dat ik iets met haar heb en wat voorlopig of zelfs niet gaat gebeuren.quote:
?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankjewel, ben wel blij met haar zelfs zonder dat ik iets met haar heb en wat voorlopig of zelfs niet gaat gebeuren.
Steken in je hart?.. Klinkt niet gezond meid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
Die steken in mn hart mogen nu wel weer weggaan
Dat dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
Die steken in mn hart mogen nu wel weer weggaan
ik heb al langer hartproblemen en weet denk ik ook wel wat dit is dus ik raak niet meteen in paniek nu, ik wacht vannacht even afquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat dus
Samen naar de seh dan maar?
Niet te lang wachten he, liever wel op veilig spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb al langer hartproblemen en weet denk ik ook wel wat dit is dus ik raak niet meteen in paniek nu, ik wacht vannacht even af
Zoveel macht moet je een ander überhaupt niet laten hebben over jouw leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net een enorme faal gehoord van iemand waar ik wel even smakelijk om lachen
Verder hoop ik dat je lekker diep de stront in zakt en dat ik je nooit meer tegenkom, zodat je mijn leven ook nooit meer tot een hel kunt maken
Het speelt al sinds vorig jaar november, maar soms heeft het een opwelling.. zeker als soms bepaald nieuws ten gehore komt dan maakt zoiets je weer even goed pissig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zoveel macht moet je een ander überhaupt niet laten hebben over jouw leven.
Maar sterkte..... t klinkt hoe dan ook klote.
Ik voel me wel weer redelijk ok. Ben maar geld gaan uitgeven bij lush![]()
En voortaan ga ik niet meer luisteren naar gepraat over mijn ex want daar word ik bloedsjaggerijnig van. Vind het hele gebeuren an sich al kut genoeg
Shit is dat, als dat gevoel dan weer bovenkomt. Helaas ook herkenbaar. Ieuw dwangbuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het speelt al sinds vorig jaar november, maar soms heeft het een opwelling.. zeker als soms bepaald nieuws ten gehore komt dan maakt zoiets je weer even goed pissig.
Als ik rationeel nadenk ben ik veel beter af zo en geniet ik nu meer van m'n leven dan toen ik in die 'dwangbuis' zat
Maartoch bedankt
Ik ben eindelijk van dat probleem af. Na maanden van irritatie kan mijn buurvrouw haar huis uitgezet worden als ze nog meer overlast veroorzaakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
Zeer geïrriteerd aan de stomme rap/trance/house achting muziek. Kan de buren horen zingen, lachen enz. Ze weten dat mijn slaapkamer aan hun woonkamer grenst, en dat de huizen super gehorig zijn, maar blijkbaar maakt dat ze vanavond niks uit.![]()
Als ik een feestje hield maakte me dat ook niks uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
Zeer geïrriteerd aan de stomme rap/trance/house achting muziek. Kan de buren horen zingen, lachen enz. Ze weten dat mijn slaapkamer aan hun woonkamer grenst, en dat de huizen super gehorig zijn, maar blijkbaar maakt dat ze vanavond niks uit.![]()
Voelt een vredig gevoel van sappig leedvermaak om deze post van Madama_Paon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme quoteknop die naast de editknop zit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voelt een vredig gevoel van sappig leedvermaak om deze post van Madama_Paon.![]()
Dwangmatig gedragquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
En nu stoor ik me aan m'n eigen bericht ... 4 smileys. Ik had er 3 of 5 neer moeten zetten.
|Wattt????quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:32 schreef shifto het volgende:
Kanker hoere zat ik, bnen zhcvh nacht.
Bellen en leg het uit. Dan hoor je vanzelf welk advies ze geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef zwartedoos het volgende:
Aant twijfelen, gaan of weekend afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |