Sehh..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kom je roffi doen G, ik geef je klappen killa, op de knie !
bots?quote:
ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı hoe kom je erbııııııııııııjquote:
Geen idee! Ik werd plots onzeker en waagde maar een gokje, maar ik had nooit Turkije moeten zeggen wat dom dat dit kan in Nederland enz enz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:58 schreef Faar het volgende:
[..]
ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı hoe kom je erbııııııııııııj
Je speelt met je neusbeentje, SSB.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kom je roffi doen G, ik geef je klappen killa, op de knie !
heb expres mıjn toetsenbord zo ıngesteld. ık wıst dat je hıer wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee! Ik werd plots onzeker en waagde maar een gokje, maar ik had nooit Turkije moeten zeggen wat dom dat dit kan in Nederland enz enz.
Ohja tuurlijk, dat moet het zijn. Hoe had ik nou ooit zo dom kunnen denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef Faar het volgende:
[..]
heb expres mıjn toetsenbord zo ıngesteld. ık wıst dat je hıer was
ja ık voelde me al stom dat ık dat voor ıemand overhad dıe het nıet eens zag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk, dat moet het zijn. Hoe had ik nou ooit zo dom kunnen denken.
Ik ben hard ik ben aan, allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Faar het volgende:
volgens my ben je de enıge dıe serıeus genıet van dıt topıc
Gewoon een ONOK van mijn post, wollah !!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup. Ik werd wakker opende Fok! las jouw laatste comment en werd geil
Scherpquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb het op je gemunt, dus geef maar je centen.
Aaaaaaaightquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef pedo-poes het volgende:
Zo fly dat ik elf september thuis moet blijven
Niceeequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik overdrijf meer dan een veerpont !
NEEGAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef pedo-poes het volgende:
Zo fly dat ik elf september thuis moet blijven
hehequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef utopie het volgende:
Je moet je vader eens vertellen dat hij zijn zwans moet wassen, je meurt uit je bek!
of gaat dit te ver?
Hehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef utopie het volgende:
Je moet je vader eens vertellen dat hij zijn zwans moet wassen, je meurt uit je bek!
of gaat dit te ver?
Wanneer gaan we weer eens even BO op de ps3 manquote:
Ja ik al langer nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens even BO op de ps3 man? Ik heb al minstens 50 dagen niet gelogd denk ik
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |