Ik heb hier nu een volle bak schimmelende druiven voor me staan, en dat gebeurt me wel vaker, vandaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
Kopen fruit en flikkeren het vervolgens weg als het aan het schimmelen
Zo herkenbaar![]()
Ts hulde
Oh god, een Turk met een BMW.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef amenth het volgende:
neukt elk jaar minimaal 6 verschillende wijven als die geen vrineidn heef
zit op vechtsport
heeft dikke auto
hoge status
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, jij niet. jij bent lief en hebt een bazenUI
Dat is inderdaad een echte man. Wat een held.quote:
AND NOW IM GONNA DRINK MY OWN PISS BECAUSE IM THIRSTYquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echte man. Wat een held.
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Oh god, een Turk met een BMW.
Het zal weer eens niet waar zijn.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..
Als mocro's of turken een auto huren moet hij daarna steeds opnieuw de bedrijfssticker erop plakken omdat ze die eraf hebben gekrabd.
ja, echt.
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..
Als mocro's of turken een auto huren moet hij daarna steeds opnieuw de bedrijfssticker erop plakken omdat ze die eraf hebben gekrabd.
ja, echt.
echte vrouwen kunnen het zelf fixenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
Echte mannen kunnen dingen maken zodat ik ze weer kan stukmaken.
Echte mannen hebben geld om het te kopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
Echte mannen kunnen dingen maken zodat ik ze weer kan stukmaken.
echte mannen zijn zonder geld leuk genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geld om het te kopen.
Echte vrouwen hebben een man om het voor ze te fixen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
echte vrouwen kunnen het zelf fixen
Jajaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
echte mannen zijn zonder geld leuk genoeg
dan ben ik geen echte vrouw, want ik wil zelf alles zelf kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben een man om het voor ze te fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |