Beste kutstudent,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
Ik maak louter goede topics. Daarbij is ONZ vrij humorloos dus ik dacht, laat ik eens mee doen.
Echte mannen zijn niet bang om een traantje te laten, omdat hun mannelijkheid de emotie teniet doen.quote:
Pure kwaliteit, vooral het glaasje bubbelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beste kutstudent,
Deze brief schrijf ik naar aanleiding van je nickname op het fok forum en de bijbehorende ondertitel.
Graag deel ik u mede dat ik heb genoten van de combinatie van deze twee teksten. Hiervoor wil ik u bedanken. Om de feestvreugde compleet te maken zal ik u gaarne verwelkomen met een glaasje bubbels op mijn landgoed.
Graag zal ik van u horen wanneer het u schikt.
Met vriendelijke groet,
Saisai
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt daten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beste kutstudent,
Deze brief schrijf ik naar aanleiding van je nickname op het fok forum en de bijbehorende ondertitel.
Graag deel ik u mede dat ik heb genoten van de combinatie van deze twee teksten. Hiervoor wil ik u bedanken. Om de feestvreugde compleet te maken zal ik u gaarne verwelkomen met een glaasje bubbels op mijn landgoed.
Graag zal ik van u horen wanneer het u schikt.
Met vriendelijke groet,
Saisai
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]nee, jij niet. jij bent lief en hebt een bazenUISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Ik heb hier nu een volle bak schimmelende druiven voor me staan, en dat gebeurt me wel vaker, vandaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
Kopen fruit en flikkeren het vervolgens weg als het aan het schimmelen
Zo herkenbaar![]()
Ts hulde
Oh god, een Turk met een BMW.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef amenth het volgende:
neukt elk jaar minimaal 6 verschillende wijven als die geen vrineidn heef
zit op vechtsport
heeft dikke auto
hoge status
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, jij niet. jij bent lief en hebt een bazenUI
Dat is inderdaad een echte man. Wat een held.quote:
AND NOW IM GONNA DRINK MY OWN PISS BECAUSE IM THIRSTYquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echte man. Wat een held.
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Oh god, een Turk met een BMW.
Het zal weer eens niet waar zijn.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..
Als mocro's of turken een auto huren moet hij daarna steeds opnieuw de bedrijfssticker erop plakken omdat ze die eraf hebben gekrabd.
ja, echt.
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een autoverhuurbedrijf..
Als mocro's of turken een auto huren moet hij daarna steeds opnieuw de bedrijfssticker erop plakken omdat ze die eraf hebben gekrabd.
ja, echt.
echte vrouwen kunnen het zelf fixenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
Echte mannen kunnen dingen maken zodat ik ze weer kan stukmaken.
Echte mannen hebben geld om het te kopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
Echte mannen kunnen dingen maken zodat ik ze weer kan stukmaken.
echte mannen zijn zonder geld leuk genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geld om het te kopen.
Echte vrouwen hebben een man om het voor ze te fixen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
echte vrouwen kunnen het zelf fixen
Jajaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
echte mannen zijn zonder geld leuk genoeg
dan ben ik geen echte vrouw, want ik wil zelf alles zelf kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben een man om het voor ze te fixen.
waren er maar meer echte mannenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een echte man kan zichzelf pijpen
Ik was een echte man...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een echte man kan zichzelf pijpen
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Saisai het volgende:
ik weet wel hoe een echte man eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.Wait what.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
omg wat ben jij domquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef amenth het volgende:
[..]
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zien
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef amenth het volgende:
[..]
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zien
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blij
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ne mutlu Türküm diyene
Neequote:
wie zeg da ik da heb tis pluspunt weet je maar ik ben ook breed en goed koppie volgens veel chimeids dus geen probleem wat kom jij hate trouwens weet zker jij fixt er maar 1 pe rjaar ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte mannen hebben trouwens geen m3 nodig om chicks te krijgen
Een echte, werkelijke, authentieke foto van Saisai?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blij
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Amenth, de man zonder interpunctie toetsen op het toetsenbord.
Ja als ze me niet bedriegt, de kleine snodaardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een echte, werkelijke, authentieke foto van Saisai?
Je bent breed omdat je aan de chemische troep zit en je denkt dat je een mooiboy bent omdat de hoeren dat zeggen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef amenth het volgende:
[..]
wie zeg da ik da heb tis pluspunt weet je maar ik ben ook breed en goed koppie volgens veel chimeids dus geen probleem wat kom jij hate trouwens weet zker jij fixt er maar 1 pe rjaar ofzo
Ga er nou niet op in. Amenth moet gewoon compenseren met z'n breed en z'n bmw en is derhalve geen echte man.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent breed omdat je aan de chemische troep zit en je denkt dat je een mooiboy bent omdat de hoeren dat zeggen...
ja toch daarom fix ik in holly zo 3/4 chimeids per avond als ik zin hebquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent breed omdat je aan de chemische troep zit en je denkt dat je een mooiboy bent omdat de hoeren dat zeggen...
Waren ze kapot ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
[..]
ja toch daarom fix ik in holly zo 3/4 chimeids per avond als ik zin heb
denk je dat ik op foto ga met chicks ofzo das gay manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Saisai het volgende:
bewijs eens dan amenth. jij met een stuk of 5 lekkere chicks op de foto.
En niet snel saisai erop shoppenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Saisai het volgende:
de persoon op de foto is dan gay, de foto zelf niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef amenth het volgende:
[..]
denk je dat ik op foto ga met chicks ofzo das gay man
Mooi, ik val op intelligente jongens.quote:
Dan krijgen we dit soort foto's :quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Saisai het volgende:
Ja deze boy weet kill hij fix altijd die chille smatjes die voor breezertje helemaal kapot neukuh.quote:
Koekiemonster t-shirt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit soort foto's :
[ afbeelding ]
zo is het maar net amenth! ze zijn allemaal jaloers!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:33 schreef amenth het volgende:
zie ze haten dan hiero vooral ie plastic tas je zit me wel te haten maar ik weet zker jij fixt nooit wat hooguit 1 per jaar en dan kom je hier haten omdat ik wel wat voor elkaar krijg weeet zeker dat jij in de ict werkt en je moeder pitig kapsel heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |