Beste kutstudent,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
Ik maak louter goede topics. Daarbij is ONZ vrij humorloos dus ik dacht, laat ik eens mee doen.
Echte mannen zijn niet bang om een traantje te laten, omdat hun mannelijkheid de emotie teniet doen.quote:
Pure kwaliteit, vooral het glaasje bubbelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beste kutstudent,
Deze brief schrijf ik naar aanleiding van je nickname op het fok forum en de bijbehorende ondertitel.
Graag deel ik u mede dat ik heb genoten van de combinatie van deze twee teksten. Hiervoor wil ik u bedanken. Om de feestvreugde compleet te maken zal ik u gaarne verwelkomen met een glaasje bubbels op mijn landgoed.
Graag zal ik van u horen wanneer het u schikt.
Met vriendelijke groet,
Saisai
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt daten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beste kutstudent,
Deze brief schrijf ik naar aanleiding van je nickname op het fok forum en de bijbehorende ondertitel.
Graag deel ik u mede dat ik heb genoten van de combinatie van deze twee teksten. Hiervoor wil ik u bedanken. Om de feestvreugde compleet te maken zal ik u gaarne verwelkomen met een glaasje bubbels op mijn landgoed.
Graag zal ik van u horen wanneer het u schikt.
Met vriendelijke groet,
Saisai
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]nee, jij niet. jij bent lief en hebt een bazenUISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |