Leuk liedje, leuke clip. Toppertje hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Stinus het volgende:
Normaal niet mijn ding, maar vond deze wel vet.
Tiësto die muziek maakt met Hight Contrast en Underworld in plaats van een of andere rapper? Het is een wonder!quote:
Ik heb een beetje het idee dat hij overal wel aan mee wil werken wat commercieel en populair is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:58 schreef Ritmo het volgende:
Zo kun je het ook bekijken, maar ik vind het juist goed als een artiest vaak buiten z'n genre werkt.
Dit dus. "Buiten ze genre werken", hij heeft helemaal geen genre meer joh, hij doet gewoon alles wat hij aangeboden krijgt voor de centjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat hij overal wel aan mee wil werken wat commercieel en populair is.
Het is wachten op het moment tot hij meewerkt aan een dupstep nummer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef Stinus het volgende:
Needtobreathe!
Deze nummers zijn van hun nieuwe album, 20 september uitgekomen.
Ik geloof dat zij ooit nog heel groot gaan worden, hele aanstekelijke lekkere nummers.
Als je Mumford & Sons leuk vindt, vind je dit nummer waarschijnlijk ook leuk.
Ach, zolang het lekker klinkt kan mij het weinig schelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat hij overal wel aan mee wil werken wat commercieel en populair is.
Het is wachten op het moment tot hij meewerkt aan een dupstep nummer.
quote:
Wat een clip.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
Duck Sauce - Big Bad Wolf
Hij is al even uit, maar nu met videoclip.
Godver dat is bijna hardcore/hardstyle manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
!
wat `n bass zit in deze plaat, heerlijk!!
die zou ik wel eens keihard in `n club willen horen![]()
Wat the hell!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
Stereo mexico, een zomerhitje die zich er niet bewust van is dat hij veeeeeeeeel te laat is…quote:
Ja idd.! dat dat tegenwoordig nog gewoon op de radio gedraaid wordtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Godver dat is bijna hardcore/hardstyle man
Videoclip made in Belgium, btw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
Die Cuomo verkoopt zich ook aan iedereen die er maar naar vraagt zegquote:
Geen idee wie t is eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Cuomo verkoopt zich ook aan iedereen die er maar naar vraagt zeg
De zanger van de Amerikaanse rockband Weezer. Die je misschien kent van dezequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:10 schreef iewl het volgende:
[..]
Geen idee wie t is eigenlijk
Vind t wel een prettig plaatje
Hardstyle is populairder dan ooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd.! dat dat tegenwoordig nog gewoon op de radio gedraaid wordt
Ooh die vent! Ja die ken ik wel, en die had ik helemaal niet verwacht op zo'n plaat. idd een sellout danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De zanger van de Amerikaanse rockband Weezer. Die je misschien kent van deze
Mind you, eerst deze alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef iewl het volgende:
[..]
Ooh die vent! Ja die ken ik wel, en die had ik helemaal niet verwacht op zo'n plaat. idd een sellout dan
haha dat had ik ten tijde van dit liedje niet eens gezien! Als hij geld wil verdienen moet hij het zeker doen maar ik vind hem beter bij weezer passen!quote:
Lijkt idd wel hardcore/stylequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
!
Vind zijn andere nummers toch beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef iewl het volgende:
Mr Polska heeft zn nieuwe EP (wat is dat?) uit, De Boswachter. Gustav had al een clip, nu ook een clip met Digitzz; Het datekanon:
is toch van `t nieuwe album van Deadmau5, vorige week pas voor `t eerst gedraaid op de BBC.quote:
Dit topic gaat over nieuwe nummers.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Sdre het volgende:
ik vond een paar nummers uit dit filmpje echt geweldig
Nu ik hem nog een paar keer gehoord heb, vind ik met name die niet hardstyle/hardcore stukjes toch ook wel erg vet. Is dat een sample van een ander nummer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
!
quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef Moody het volgende:
Voor liefhebbers van Bon Iver en verwanten:
En misschien wel het mooiste nr van 2011:
Tevens de theme-song van SR11. Belachelijk, als je met je huis in Leiden gaat zitten is er maar 1 man die de theme-song zou moeten maken... Niet een zangeres uit Twente.quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
De nieuwe single van Ilse DeLange - Doluv2luv
http://omroep.vara.nl/media/81717
(vanaf 5.50)
Wthquote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
De nieuwe single van Ilse DeLange - Doluv2luv
http://omroep.vara.nl/media/81717
(vanaf 5.50)
I second that! Typisch zo'n Fox Kids Top 20 hitje... verschrikkelijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:11 schreef Seam het volgende:
[..]
WthKansloos nummer zeg. En dat moeten tijdens de kerstweken duizenden keren aan gaan horen
Is dat faberyayo in die vocals van Super909quote:
Nee, maar wel een wannabe qua stemgebruikquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Is dat faberyayo in die vocals van Super909
Dit ga je serieus niet menen....quote:
Echt een bazennummer, krijg het deuntje niet meer uit mn kopquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:48 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Erg chill, dit![]()
En op Spotify te vinden
? Groot DJ talent en de remix is met een nieuwe eigen melody. Titanium was zo populair, dus een goede remix is zeker het posten waardquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Dit ga je serieus niet menen....
Niks mis met Alesso.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Dit ga je serieus niet menen....
Idd alesso is een baas.. (raise your head)quote:Op woensdag 30 november 2011 16:23 schreef Moos. het volgende:
[..]
Niks mis met Alesso.Luitser maar eens naar een liveset of een remix naar hem.
Mooi, maar zeker niet nieuw, en daar gaat dit topic nou net over..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Idd alesso is een baas.. (raise your head)
Even heel wat anders als house
Ik vind dit een mooi nummer, de clip ook! Zeker het luisteren waard.
Ooh ik dacht dat onbekend er ook tussen mocht?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Mooi, maar zeker niet nieuw, en daar gaat dit topic nou net over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |