Hou maar op je komt niet wopwopwopquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:02 schreef Borker_Trio het volgende:
Duurde lang genoeg
Waar blijft UNKLE.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hou maar op je bent niet wopwopwop
Jaquote:
Oja ditquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben er
[..]
![]()
Hou maar op, je komt niet hard, je komt niet wopwopwop!
(y)quote:
UTen?quote:
UT?quote:
Geen ut hier '-_-quote:
Dankje, nu heb ik dus zin om te roken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga even NIET roken, maar ik ben wel even 5 minuten weg. Tot zo.
Doe mee danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik dus zin om te roken.
Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Niet weten wat UT is
Allemaal, ga jullie diep schamen
unreal tournament is the bombquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent 15, dat spel is bijna ouder dan jij, dat ken jij toch niet
Ik ben neit goed in spellentjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent 15, dat spel is bijna ouder dan jij, dat ken jij toch niet
Ohnee. thnx.quote:
jawel!quote:
Zeg, Timothy, dat vind ik dan weer niet gepast.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef timmmmm het volgende:
timmmmm
Mono
willyweewee
Wie doet er nog meer mee?
inderdaad...ofwel: DE SHIT IS AAN!quote:
Wat is er gaande tussen jullie?quote:
De tierelier is gemolken.quote:
Waar zijn de pics van je zusje dan ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
inderdaad...ofwel: DE SHIT IS AAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale dingen. Ze is mijn favo fokster. Zie fobo. Ook andersom, maar dat durft ze er nog niet op te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat is er gaande tussen jullie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waar zijn de pics van je zusje dan ?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Speciale dingen. Ze is mijn favo fokster. Zie fobo. Ook andersom, maar dat durft ze er nog niet op te zetten.
ER IS MAAR EEEEEEN ECHTE UT, BARBAAR!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zeg, Timothy, dat vind ik dan weer niet gepast.Over welke UT hebben we het? Ik heb ze namelijk niet allemaal.
JONGE. Laatst had ik nog een puur en intens berichtje in je fobo gepost.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Speciale dingen. Ze is mijn favo fokster. Zie fobo. Ook andersom, maar dat durft ze er nog niet op te zetten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je link faalt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER IS MAAR EEEEEEN ECHTE UT, BARBAAR!
[ [url=
http://proneblock.com/pics/unrealtournament1.jpg]afbeelding[/url] ]
Optieven ouwe graftakquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ [url=
http://proneblock.com/pics/unrealtournament1.jpg]afbeelding[/url] ]
Die heb ik nog wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Zit er btw een goede multiplayer optie ingebouwd of moet dat via tunggle, heb singleplayer gedaan 0_0quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Je gaat hem doortrollen.quote:
agree.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
JONGE. Laatst had ik nog een puur en intens berichtje in je fobo gepost.
Dat zit er. Als iemand een redelijke PC heeft die de game kan hosten in ieder geval. Ik ga laptop schieten, dus ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zit er btw een goede multiplayer optie ingebouwd of moet dat via tunggle, heb singleplayer gedaan 0_0
Mensen uitlachen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja wat kom je praten dan broertje dit is fok
Mijn internetverbinding en PC kunnen het wel aan, mits ik de CD kan vinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zit er. Als iemand een redelijke PC heeft die de game kan hosten in ieder geval. Ik ga laptop schieten, dus ik niet.
Ik heb nog een modem, ik moet eerst even inbellen, maar dan krijg ik ruzie met papa en mama , want dan kunnen ze niet bellen :$ :$ $:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding en PC kunnen het wel aan, mits ik de CD kan vinden.
Oei.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog een modem, ik moet eerst even inbellen, maar dan krijg ik ruzie met papa en mama , want dan kunnen ze niet bellen :$ :$ $:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog een modem, ik moet eerst even inbellen, maar dan krijg ik ruzie met papa en mama , want dan kunnen ze niet bellen :$ :$ $:
Ik moet hem toch eerst nog uhhhhhhhhhhhh kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding en PC kunnen het wel aan, mits ik de CD kan vinden.
Oei.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet hem toch eerst nog uhhhhhhhhhhhh kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dan een dedicated server kunnen hosten of kunnen spelen op andere servers, tenzij je LAN wilt spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Wat is dat ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef vieze_freddie het volgende:
Monopoly zit je op een vpn ofzo ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dan een dedicated server kunnen hosten of kunnen spelen op andere servers, tenzij je LAN wilt spelen.Idd, moet ik alleen nog een exemplaar vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Oo laat maar niet dus, Virtual Private Network, dan kun je vanaf thuis op het netwerk van bevoorbeeld het bedrijf waar je werktquote:
Server hosten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oo laat maar niet dus, Virtual Private Network, dan kun je vanaf thuis op het netwerk van bevoorbeeld het bedrijf waar je werkt
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:18 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Idd, moet ik alleen nog een exemplaar vindenHamachiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je een nieuw topic openen of die weer tot leven brengen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:18 schreef timmmmm het volgende:
FOK!kers spelen Unreal #16: GOD LIKEWillyfoofoo has posted.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Die weer tot leven brengen. Want die is onder de aandacht bij users waar ik al mee gespeeld heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Praat jij op msn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh dus nu gaat dit topic dood omdat iedereen op msn praat???
Nee, omdat een kudde kerels over een computerspel praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh dus nu gaat dit topic dood omdat iedereen op msn praat???
ander onderwerpquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee, omdat een kudde kerels over een computerspel praten.
VROUWEN IN COMPUTERSPELLENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
ander onderwerp
VROUWENNNNNNNNNNNNNNN.
ohja. Ik wil het hooguit over fifa 11 op de ps3 hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee, omdat een kudde kerels over een computerspel praten.
dan ben ik weg.quote:
Vinyl, the goddess from marsquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ben voor het onderwerp vrouwen
dat lijkt me niet neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
NOOOOOOOquote:
Ligt er natuurlijk aan welke spier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef vieze_freddie het volgende:
Vraag aan vrouwen : hoe belangrijk vindt je het dat je vriend gespierd is
mooi koppiequote:
bizarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef vieze_freddie het volgende:
Borker lekker bezig hoor:
576 (gemiddeld 239 per dag) posts
Ik had het natuurlijk niet zonder jullie gekundquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef vieze_freddie het volgende:
Borker lekker bezig hoor:
576 (gemiddeld 239 per dag) posts
* bookmarkedquote:
xDquote:
Ik vond ut primaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef vieze_freddie het volgende:
Ja hallo vrouwen, we veranderen het ondewerp voor jullie he ...
Niet. 6packs vind ik verschrikkelijk. Ik vind spierballen en voetbalkuitenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef vieze_freddie het volgende:
Vraag aan vrouwen : hoe belangrijk vindt je het dat je vriend gespierd is
Moet lukken binnen de 5quote:
Aan mij heb je een goeiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Niet. 6packs vind ik verschrikkelijk. Ik vind spierballen en voetbalkuitenwel sexy.
Als ik zeg dat ze naaktfoto's heeft, ben je wel wat langer weg.quote:
Waar zijn ze wie is ze.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze naaktfoto's heeft, ben je wel wat langer weg.
We hebben een nieuwe participant!quote:
Niet als je zwaar bent, dan is het gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Oh! Ik vind het trouwens wel leuk als een vent sterk genoeg is om mij op te tillen. Praktisch enzo.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Oh! Ik vind het trouwens wel leuk als een vent sterk genoeg is om mij op te tillen. Praktisch enzo.
Nicequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef vieze_freddie het volgende:
MV ligt waarschijnlijk stoned op de vloer
Welke 3? HOOR IK ERBIJ:D?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hitmewithmusic_ is niet zwaarDie kunnen wij met z'n drietjes best hebben
Als je snel genoeg bent wel jaquote:
Hoe zwaar, t'is maar net hoe je het opvat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MissVanityquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Juless44 het volgende:
Oke. Ik weet wat een ts is.
WTH is een mv?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Maandag had ook nog niemand van me gehoord.quote:
Normaal postuurquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hoe zwaar, t'is maar net hoe je het opvat.
3 smileysquote:
moet kunnen.quote:
ja WEET IK VEEL VRIEND!quote:
Sorry, meneer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Niet zo bashen he met je tweedaagse account
Ik dacht dat je haar kende. Je bent toch niet zo cool als ik dacht. Vooral omdat je voor FC U bent.quote:
Hoe moet datquote:
quote:
ff pushenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
fobo gezien hitmewithmusic, is mooi slank![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ik wel FCU of coursequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
jij toch niet ajax he? ZEG DAT HET NIET WAAR IS!quote:
Nee.quote:
Kijk eens wie we daar hebben, Manke nelis!quote:
Feyenoord. Waarom doen jullie Feyenoord na? Nep Ajax-haters.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
jij toch niet ajax he? ZEG DAT HET NIET WAAR IS!
Feyenoord is okequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Feyenoord. Waarom doen jullie Feyenoord na? Nep Ajax-haters.
Vuile vogelcloacalikkende boerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben, Manke nelis!
Een uiterst aantrekkelijke damequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
rustig vriend.quote:
jij hebt duidelijk de andere delen van fokvriendjes nog niet gelezen, FOK!barbaar.quote:
Doei.quote:
Ego maak je lelijk he !!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dit topic is goed voor mijn ego.
Damn!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bij MV schatte ik het aantal fokkers dat haar zou raken ooit op 98%. Bij Hitmewithmusic_ zou dat zomaar 99% kunnen zijn. Al komen ze akelig dicht bij elkaar in de buurt.
Kansloze fokkers die zoiets niet zouden doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bij MV schatte ik het aantal fokkers dat haar zou raken ooit op 98%. Bij Hitmewithmusic_ zou dat zomaar 99% kunnen zijn. Al komen ze akelig dicht bij elkaar in de buurt.
Check mijnequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik ga het fobo is checken.
Kijken met wat voor een gajes ik aan het FOK!en ben.
ze bestaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Kansloze fokkers die zoiets niet zouden doen
bretelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
ze bestaanpuntige knieen enzo
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wie die overige 1-2% zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wie die overige 1-2% zijn.
Guido's en vrouwenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wie die overige 1-2% zijn.
Maatje waar was jequote:
en zoveel mannenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg is 2% maar vrouw ja ...
Welkom terugquote:
Hij was werken.quote:
BLIJF.quote:
take care bro.quote:
Een slappe rijmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef muhahaha het volgende:
Hoi daar issie weer
Gekomen om hier te posten
Wat is het toch een beer
Om te kosten
Woot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef muhahaha het volgende:
Hoi daar issie weer
Gekomen om hier te posten
Wat is het toch een beer
Om te kosten
Pis laat me koudquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef muhahaha het volgende:
Zit niet zo te zeiken
Met mijn gerijm is niks mis
Je zal niet voor me wijken
Als ik op je pis
Ik zal blijven zijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef muhahaha het volgende:
Zit niet zo te zeiken
Met mijn gerijm is niks mis
Je zal niet voor me wijken
Als ik op je pis
Ik vind je piesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Jullie vinden mijn pis erg lekker
Dat blijkt wel wanneer ik weer ga
Dit wordt alsmaar gekker
Ik bel snel jullie Pa
Deel 10 komt er aan we hebben bijna een deelrecord gevestigdquote:
Hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Deel 10 komt er aan we hebben bijna een deelrecord gevestigd
Dat ik daar deel van mocht uitmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Deel 10 komt er aan we hebben bijna een deelrecord gevestigd
Ik vind het in een woord: Fantastischquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dat ik daar deel van mocht uitmaken.
Dat ik dit heb mogen beginnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb je fobo even getrolldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Doe 'ns lief!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik vind het in een woord: Fantastisch
Als beloning swaffel ik je snelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat ik dit heb mogen beginnen
Als het zo doorgaat, zitten we over een paar weken in de honderd(en).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar een heldinquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, zitten we over een paar weken in de honderd(en).
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar een heldin
Als ik dan nog vakantie heb ja, anders zit je pas bij 70quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, zitten we over een paar weken in de honderd(en).
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als beloning swaffel ik je snel
Natuurlijk, dan noemen we gewoon het "MV's After Summer Topic".quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Echt welMisschien mag ie open blijven na de vakantie
Ik zit hier al vanaf laat mei/begin juni en ik begin pas in het midden van september.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Als ik dan nog vakantie heb ja, anders zit je pas bij 70
MV's Grote bazen en bazinnen SCquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan noemen we gewoon het "MV's After Summer Topic".
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan noemen we gewoon het "MV's After Summer Topic".
Ik zit hier sinds eergisteren en heb nou al ruim een halfduizend postsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf laat mei/begin juni en ik begin pas in het midden van september.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MV's Grote bazen en bazinnen SC
En Damequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bedankt voor de reacties in mijn fobo.
Ik ben weg. Huilend naar de club.
Het ga jullie goed, mannen!
Doei!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MV's Grote bazen en bazinnen SC
Uw presentie is geapprecieerd, beste man.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Uw presentie is geapprecieerd, beste man.
Gelukkig ben jij er nogquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef muhahaha het volgende:
matige grap, mij met deze proletariers achterlaten
Eigenlijk ga ik nu even snel naar de DC Berkel.quote:
Dc berkelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik nu even snel naar de DC Berkel.
Dat krijg je als de supermarkt dicht is en je hebt iets nodig. Ik heb tevens ook geen nachtsuper.quote:
Dat klopt, Ik moet nog even bedenken wie ik bij mijn favoriet FOK!ers zetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat krijg je als de supermarkt dicht is en je hebt iets nodig. Ik heb tevens ook geen nachtsuper.
:pquote:
Betreurend.quote:
Neen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze je zag
Al mijn innerlijke vreugde sprong zojuist samen door de fipo @ mijn fobo door VFquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef vieze_freddie het volgende:
ik voel mezelf gewoon afsterven
Hahaha, kende je die al of omdat ik hem laatst poste ?quote:
Omdat je hem laatst postte. Zo verslavend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hahaha, kende je die al of omdat ik hem laatst poste ?
Ja, als jij #10 maar aanmaakt en iets leuks in de TT zzetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |