Hou maar op je komt niet wopwopwopquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:02 schreef Borker_Trio het volgende:
Duurde lang genoeg
Waar blijft UNKLE.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hou maar op je bent niet wopwopwop
Jaquote:
Oja ditquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben er
[..]
![]()
Hou maar op, je komt niet hard, je komt niet wopwopwop!
(y)quote:
UTen?quote:
UT?quote:
Geen ut hier '-_-quote:
Dankje, nu heb ik dus zin om te roken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga even NIET roken, maar ik ben wel even 5 minuten weg. Tot zo.
Doe mee danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik dus zin om te roken.
Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Niet weten wat UT is
Allemaal, ga jullie diep schamen
unreal tournament is the bombquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent 15, dat spel is bijna ouder dan jij, dat ken jij toch niet
Ik ben neit goed in spellentjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent 15, dat spel is bijna ouder dan jij, dat ken jij toch niet
Ohnee. thnx.quote:
jawel!quote:
Zeg, Timothy, dat vind ik dan weer niet gepast.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef timmmmm het volgende:
timmmmm
Mono
willyweewee
Wie doet er nog meer mee?
inderdaad...ofwel: DE SHIT IS AAN!quote:
Wat is er gaande tussen jullie?quote:
De tierelier is gemolken.quote:
Waar zijn de pics van je zusje dan ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
inderdaad...ofwel: DE SHIT IS AAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale dingen. Ze is mijn favo fokster. Zie fobo. Ook andersom, maar dat durft ze er nog niet op te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat is er gaande tussen jullie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waar zijn de pics van je zusje dan ?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Speciale dingen. Ze is mijn favo fokster. Zie fobo. Ook andersom, maar dat durft ze er nog niet op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |