Wat je zegt ben je zelfquote:
Met je kont door de helft?quote:
Echt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef timmmmm het volgende:
voeg me dan maar echt toe, kindjes. Timbouman@home.nl
Rolstoeler.quote:
Echt.quote:
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Hoewel ik met die nieuwe msn moeite heb mensen te accepteren. Omdat ik het allemaal niet helemaal snap
MSN gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Hoewel ik met die nieuwe msn moeite heb mensen te accepteren. Omdat ik het allemaal niet helemaal snap
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Je verleden achtervolgt jequote:
Ik dacht altijd dat het synchroon met me liep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mag wel ook, zou raar zijn als die voor me hobbelt.
Nope.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:13 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het synchroon met me liep.
Je geeft menig persoon een ander perspectief, Chapeaux.quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Oke, zeg het wel even als je me toegevoegd hebt, dan weet ik of ik niet populair ben, of dat msn het gewoon niet doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor wie weet waar het van is.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ja, godverdomme. Maakt er een iemand een "paint smegmanus"-topic, maak ik snel iets en is er een slotje op gezet.Jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor wie weet waar het van is.
LINK!Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Ik wil toch een link.quote:
jouw alter ego.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef MisterChirrel het volgende:
The Matrix, aan de luxe fauteuil te zien.
Er is toch nog hoop voor de mensheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef MisterChirrel het volgende:
The Matrix, aan de luxe fauteuil te zien.
A.K.A. Jouw kloon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ego's.
En die zijn niet op Fok! aanwezig.
Voor de gehandicapten*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er is toch nog hoop voor de mensheid.
DM?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die mij op msn wil hebben, mag zijn adres DMen
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?quote:
Het begint zielig te worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die mij op msn wil hebben, mag zijn adres DMen
Wij zijn cyborgs, vlees met metaal versmolten entiteiten!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?
Alle gehandicapten zijn mensen, Niet alle mensen zijn gehandicaptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?
Lul nietquote:
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebbenquote:
Penetratie?quote:
Ben je geprogrammeerd om ook behoeften te verhelpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wij zijn cyborgs, vlees met metaal versmolten entiteiten!
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Alle gehandicapten zijn mensen, Niet alle mensen zijn gehandicapt
gebruik ebuddy om mensen te accepteren en ga vervolgens op die KUT WLM2011 verder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebben
Ik had het over schepsels van ons rasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.
Geen idee, zoals het een baas betaamd heb ik een iMac en maak ik geen gebruik van programma's zoals MSN, maar heb ik daar Adium voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebben
Ik heb myr al op msn, verder maakt het me niets uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
gebruik ebuddy om mensen te accepteren en ga vervolgens op die KUT WLM2011 verder.
Adium gebruikenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, zoals het een baas betaamd heb ik een iMac en maak ik geen gebruik van programma's zoals MSN, maar heb ik daar Adium voor.
Grgr.
De mensheid is geen ras Dan had je "alle gehandicapten van ons ras" moeten zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:34 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik had het over schepsels van ons ras
Alleen vrouwelijke behoeftes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ben je geprogrammeerd om ook behoeften te verhelpen?
[..]
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.
Dat kan ik met ±¤2000,- wel verhelpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke behoeftes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I doubt my future can be any hornier than the day I first touched myself.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
I have 250 more of those, so be wary of a horny future.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
De striptekenaar heeft het geluidseffect 'fap fap fap' uitgevonden, respect goes to him.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even die site bookmarken.Willyfoofoo has posted.
I can't remember my first orgasm, shamefully. All I do know is that my life was a slippery slope afterwards.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
I doubt my future can be any hornier than the day I first touched myself.
Doe dan ook meteenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
LOL
Even die site bookmarken.
Pun.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
I can't remember my first orgasm, shamefully. All I do know is that my life was a slippery slope afterwards.
MISSVAN HALLO HALLO!?
http://www.fok.nl/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen
www.buttersafe.com
www.eqcomics.com
www.badassoftheweek.com
www.buttercupfestical.com
www.electricretard.com
en
www.fok.nl
Pun.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Pun.
[..]
http://www.fok.nl/
Ik weet het niet. Lijkt me een onchristelijke site.![]()
En je bent http://www.oglaf.com/ vergeten.
Het is één van mijn favoriete comicsites.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Pun.
En de hoofdpagina van de site heeft een "I am over 18" knop, kan alleen maar goed zijn.
Ik kijk altijd wel op xkcd, buttersafe en eqcomics. :>quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is één van mijn favoriete comicsites.
"an entrancing comic strip suitable for children"
Je hebt xkcd niet gepost. Nu moet ik hem helemaal zelf gaan googlen. En http://www.buttercupfestical.com/ is dood.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:50 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel op xkcd, buttersafe en eqcomics. :>
Inderdaad. Buried Treasure.quote:
http://www.buttercupfestival.com/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je hebt xkcd niet gepost. Nu moet ik hem helemaal zelf gaan googlen. En http://www.buttercupfestical.com/ is dood.
[..]
Inderdaad. Buried Treasure.
Duitsland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
Verbannen in Duitsland. Het zal eens niet.
quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
http://www.buttercupfestival.com/
met een v uiteraard.Maar die is gewoon leuk om naar te kijken, lekker luchtig.
www.xkcd.com
www.uptomynipples.com is ook wel geinig, niet geweldig though.
Ja Nee. Ze hebben mijn spel zo erg verkracht dat de vijanden nu niet worden onthoofd, maar dat hun hoofden 120 graden naar achteren worden geslagen.quote:
quote:
quote:
Fout, -1quote:
Falend.quote:
Hoj =>quote:
Een foto van de rijdende combi?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Fout, -1
Een BEETJE Fokvriendjes liefhebber weet het wel. ;D
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een foto van de rijdende combi?
Laat zien!quote:
Straks, wel in stilstaande modus want ik ging zelf un ijsje halen en foto maken.quote:
Straks? NU!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Straks, wel in stilstaande modus want ik ging zelf un ijsje halen en foto maken.
Indd.quote:
Straks ja, te lui om de camera te pakken en alles te uploadenquote:
quote:
Allesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Straks ja, te lui om de camera te pakken en alles te uploaden
Ik...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin in een flame! Wie hier is dom en snel aant huilen gebracht?
IKquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:25 schreef timmmmm het volgende:
jijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:25 schreef timmmmm het volgende:
OOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooh we have a winner! Waar zullen we over flamen. Heeft je moeder toevallig een snor?quote:
de oma van iemand.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooh we have a winner! Waar zullen we over flamen. Heeft je moeder toevallig een snor?
ja en een baard hoezoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooh we have a winner! Waar zullen we over flamen. Heeft je moeder toevallig een snor?
Niets hoor, ik vroeg me alleen af waarom ze gister niet achter het station stond. Is die naald in haar arm te ver doorgeschoten?quote:
weet niet. ik hoorde haar wel zeggen dat jij een klein pikkie hadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets hoor, ik vroeg me alleen af waarom ze gister niet achter het station stond. Is die naald in haar arm te ver doorgeschoten?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets hoor, ik vroeg me alleen af waarom ze gister niet achter het station stond. Is die naald in haar arm te ver doorgeschoten?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
weet niet. ik hoorde haar wel zeggen dat jij een klein pikkie had
rox, g2gquote:
Ik laat mijn piemel niet zien aan dames met aids. Niet dat ik er iets op tegen heb, maar als ik zie wat ze uitpoepen als ze zwanger raken, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
weet niet. ik hoorde haar wel zeggen dat jij een klein pikkie had
quote:
dan vraag ik me alsnog af wat jij achter het station doet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat mijn piemel niet zien aan dames met aids. Niet dat ik er iets op tegen heb, maar als ik zie wat ze uitpoepen als ze zwanger raken, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Rukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
dan vraag ik me alsnog af wat jij achter het station doet?
Je zusje is wel te doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
dan vraag ik me alsnog af wat jij achter het station doet?
Ik ben altijd heel leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
moet je eens wat leuker zijn jij
Chirrel. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wiens schuld is dat?
Oke. Neuken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel leuk
En grappig en gevat.
En natuurlijk onweerstaanbaar
Je bent te jong voor mij.quote:
Krijg klappen in de keuken, ik doe niets fout.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Chirrel. Lijkt me logisch.
Wanneer is iets niet zijn schuld
Niet zo aanstellen. Ik maakte een grap.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Krijg klappen in de keuken, ik doe niets fout.
Hoe oud?quote:
Ok, seks?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Ik maakte een grap.
Perfect.quote:
quote:
Met zijn drietjes dan maar?quote:
Ik voel me buitengesloten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
Met zijn drietjes dan maar?![]()
Ach weet je wat dan mag timmmmm ook wel meedoen toch?
Zou je willen meedoen danquote:
Hahaha. Ok dan spreken we samen af. Vanavond in Rotterdam?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar spreken we af?
ps ik hou niet van delen, ik wil je helemaal voor mezelf
Heusdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Rotterdam is wel wat ver, Heusden heeft mooie hotels
Heusden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Rotterdam is wel wat ver, Heusden heeft mooie hotels
Grapje is nu heel vaak gemaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
Al gaat MissVan alleen, dan lijkt het nog op een trio.
Waarom zeg je dan Rotterdamn, hou je me soms voor het lapjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HeusdenIk kom Hilversum niet uit
Ik leef enkel de TT na.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Grapje is nu heel vaak gemaakt.
Houd erover op. Niet leuk.
Klaar. Ok?
Was het eerste wat ik me opkwam...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan Rotterdamn, hou je me soms voor het lapje
Pentootjes zijn altijd leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zou je willen meedoen dan
Zelfs ik wil hier eigenlijk niet aan meedoen...
Ben je altijd zo impulsief?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik me opkwam...
Jaquote:
Dan mag je meedoenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Pentootjes zijn altijd leuk.
Ik floep m er zo inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaDat is niet altijd een goede eigenschap
Alles floept er zo uit bij mij
Dit maakt het copuleren uitermate lastig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
* Willyfoofoo hoestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die van jou duid aan op een kleine lul, geen geslaagde grap dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef MisterChirrel het volgende:
Drie floep-grappen achtereenvolgend.
Wat vind jij klein? 13 cm, 16 cm?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van jou duid aan op een kleine lul, geen geslaagde grap dus
"Great minds think alike."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef MisterChirrel het volgende:
Drie floep-grappen achtereenvolgend.
Dat zei ik laatst toen mijn vriend en ik elkaar tegenkwamen op de gang richting de wc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
"Great minds think alike."
—Anonymous
eeh eeh 8 cm vind ik klein, 14 is het hollands gemiddelde, 25 is het gemiddelde op fokquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat vind jij klein? 13 cm, 16 cm?
Alles onder de 13 centimeter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat vind jij klein? 13 cm, 16 cm?
Red de natuur, poep samen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst toen mijn vriend en ik elkaar tegenkwamen op de gang richting de wc.
We moesten allebei poepenDilemma
Heb je zo een groot huis dat je elkaar op de gang naar het kakhuis pas tegenkomt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst toen mijn vriend en ik elkaar tegenkwamen op de gang richting de wc.
We moesten allebei poepenDilemma
Hé, goddomme,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
'k sla met een hamer op mijn klauw
de nagel wordt al blauw
maar ach, wat geeft dat nou
wij douwe door!
Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je zo een groot huis dat je elkaar op de gang naar het kakhuis pas tegenkomt?
ik ben geen concurrentiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:30 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hé, goddomme,
is dat die ene,
ja, die hele stomme,
hij is zomaar verschenen.
Ik kwam vanuit de woonkamer, hij vanuit de computerkamer. Het huis is niet groot neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je zo een groot huis dat je elkaar op de gang naar het kakhuis pas tegenkomt?
Hallo jongemanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
ik ben geen concurrentie
dat is mij echt vreemd
een ganse familie
een eenzame jongen
he chick.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hallo jongeman
Ja! We hebben je gemist!
Gelukkig ben je er nu!
Voor altijd alleen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
ik ben geen concurrentie
dat is mij echt vreemd
een ganse familie
een eenzame jongen
belgisch hardsteenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Voor altijd alleen?
Ach, wij zijn niet allen
eigenaar van een hart
een hart van steen.
Vlaams goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
belgisch hardsteen
daar komt niemand doorheen
hard geprobeerd
zo hard verkeerd
quote:
Ik rijm maar met een iemandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
hey ik kan rijmen
zit toch niet zo te slijmen
maar ik weet nog veel meer
nu is het genoeg voor deze keer
Wat dacht je van nee,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
hey ik kan rijmen
zit toch niet zo te slijmen
maar ik weet nog veel meer
nu is het genoeg voor deze keer
Ik ben verrast,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik rijm maar met een iemand
MisterChirrel genaamd
met jou bijna niemand
maar wees niet beschaamd
Willyfoofoo, een man naar mijn hartquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat dacht je van nee,
voor je voorstel zowel als voor je acne?
Rijmen is het nieuwe praten,
voor de grootste en machtigste FOK!-fanaten.
Zijn repliek,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Willyfoofoo, een man naar mijn hart
Onovertroffen in zijn soort
Iedereen wacht nu al met smart
Op zijn volgende antwoord
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zijn repliek,
is alle aandacht waardig,
zijn motoriek,
is in bed uitermate vaardig.
Deze man heeft een puntquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Zelfs Monopoly is nu hier
Het wordt toch wel tijd voor bier
Hij gooit het topic niet op slot
Wat een vreemde mod
Hoe erg ik ben vereerd,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Willyfoofoo, een man naar mijn hart
Onovertroffen in zijn soort
Iedereen wacht nu al met smart
Op zijn volgende antwoord
Wat een vunsbal deze radioman.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man heeft een punt
Helaas heeft hij geen cunt
Anders pakte ik mijn lans
En sloeg hem daarmee thans
Met poep plas en billenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wat een vunsbal deze radioman.
Is dit nou werkelijk alles wat hij kan?
Grappenhonger is één woord,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met poep plas en billen
Zal ik jullie grappen honger stillen
Ja ik maak grappen over viezigheid
Maar dat is juist gezelligheid
Haaruitval, een droge huidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man heeft een punt
Helaas heeft hij geen cunt
Anders pakte ik mijn lans
En sloeg hem daarmee thans
Een vreemd soort rijmquote:
Ik dank u voor uw vriendelijke woorden,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zijn repliek,
is alle aandacht waardig,
zijn motoriek,
is in bed uitermate vaardig.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga vanavond jointjes roken
Maar dan wel na het eten koken
Want eenmaal stoned kan ik mij nergens toe zetten
Dan zit ik alleen nog maar aan mijn tetten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
Hey wacht we hadden toch een datequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
Ik dank u voor de topicsave,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De schoonmaakster komt de kamer binnen
En ik moet dus iets anders verzinnen
Bedankt voor deze minuten vermaak
Ik zie u morgen weer in onzin en klaagbaak!
doeg allen
Zeker hebben wij een datequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey wacht we hadden toch een date
Ja daarstraks afgesproken in een muggescheet
Ik zou je laten zien hoe het echt gaat
Maar eerst leg ik je in de spagaat
Doeg doegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De schoonmaakster komt de kamer binnen
En ik moet dus iets anders verzinnen
Bedankt voor deze minuten vermaak
Ik zie u morgen weer in onzin en klaagbaak!
doeg allen
Arme schat. Kusje!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik deed net boodschappen en toen moest ik naar huis fietsen en toen scheurde mijn tasje en toen heb ik 3 hele minuten keimoeilijk moeten fietsen om te voorkomen dat mijn boodschappen op de grond vielen #zwaar leven
IN AFRIKA HEBBEN ZE GEEN FIETSEN WAAROP ZE KUNNEN FIETSEN NAAR HUN SUPERMARKT DIE ER NIET IS OM ZO EEN PLASTIC TAS (DIE ER NIET IS) MET ETEN MEE TE NEMEN.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik deed net boodschappen en toen moest ik naar huis fietsen en toen scheurde mijn tasje en toen heb ik 3 hele minuten keimoeilijk moeten fietsen om te voorkomen dat mijn boodschappen op de grond vielen #zwaar leven
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zeker hebben wij een date
Als je dat maar weet
Je begrijpt nu wel dat ik niet nuchter zal zijn
Dat is voor jou wel fijn
Want van dat spul word ik super nat
Waardoor jouw lange dikke lat
Soepel naar binnenglijdt
Wat ons dan beide weer verblijd
WEET JE WAT ZE DAAR OOK NIET HEBBEN???? CAPSLOCKquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
IN AFRIKA HEBBEN ZE GEEN FIETSEN WAAROP ZE KUNNEN FIETSEN NAAR HUN SUPERMARKT DIE ER NIET IS OM ZO EEN PLASTIC TAS (DIE ER NIET IS) MET ETEN MEE TE NEMEN.
PS: HET ETEN IS ER OOK NIET
Ik dacht dat ik ook welkom was,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zeker hebben wij een date
Als je dat maar weet
Je begrijpt nu wel dat ik niet nuchter zal zijn
Dat is voor jou wel fijn
Want van dat spul word ik super nat
Waardoor jouw lange dikke lat
Soepel naar binnenglijdt
Wat ons dan beide weer verblijd
IK GEBRUIK NOOIT CAPSLOCK.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WEET JE WAT ZE DAAR OOK NIET HEBBEN???? CAPSLOCK
CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOLquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WEET JE WAT ZE DAAR OOK NIET HEBBEN???? CAPSLOCK
IK STIEKEM OOK!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
IK GEBRUIK NOOIT CAPSLOCK.
Ik zet mijn pinkje altijd op shift.
Ik denk dat heel weinig mensen Caps Lock gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
IK GEBRUIK NOOIT CAPSLOCK.
Ik zet mijn pinkje altijd op shift.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanaf hier was deze post niet meer van belang
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook welkom was,
om u wurgend te bevredigen met mijn stropdas.
Maar ik zie al dat ik dat niet ben,
en zal uw huis in de brand zetten met een volle jerrycan. en zal mijn avond weer verspillen aan non-stop Pac-Man.
Het hoeft niet alleen leuk te klinken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]Dat klinkt wel leuk... Dat eerste deel dan...
Allebei.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat vinden jullie, uisnippers of uiringen in de wraps
Uisnippers. Dan is denk ik wat makkelijker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat vinden jullie, uisnippers of uiringen in de wraps
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het hoeft niet alleen leuk te klinken.
quote:
Dat zijn wel erg zielige wraps dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
Uiringen kan je eromheen doen.
Omdat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Uisnippers. Dan is denk ik wat makkelijker.
Klinkt lekker. Ik denk dat uisnippers er wat makkelijker ingaan. Uiringen gaan dubbelvouwen enzo als je de wrap rolt. Vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga voor veel knoflook en kaas, en zonder smeffige saus. Alleen wat boursin op de wrap
Wie is hier nou aan het hosselenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat zijn wel erg zielige wraps dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie is hier nou aan het hosselen
Kijk mij gaan dan
sssssssssssssssssssssssssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie is hier nou aan het hosselen
Kijk mij gaan dan
Ik doe niet aan zulke onchristelijke dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat zo'n speciaal woord?quote:
Willyfoofoo has posted.
Dat is uw mening. Uiteraard mag u deze uiten, mits u niemand onder de duim probeert te houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef MisterChirrel het volgende:
Uien zijn bij uitstek niet te pruimen.
God fronst op zoveel.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga zo lekker naar huis
Werkdag zit er weer op hiero
Voor werk is te vroeg hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef Willyfoofoo het volgende:
Het is nooit te vroeg om stoned te zijn.
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Voor werk is te vroeg hoor
Altijd netjes eerst naar huis en dan jointje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal kostuum.Willyfoofoo has posted.
Waarom niet tegelijkertijd?quote:
Een vieze Freddie?quote:
Een Borker_Trioquote:
Ervoor zorgen dat MV het werk beter door kan komenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat doet men in dit topic? Mag ik ook meedoen?
Jij, mijn favo fokster, mag altijd meedoenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat doet men in dit topic? Mag ik ook meedoen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Over onzin praten is mijn ding, MV is m'n BFF dus sowieso dat ik wil helpen en ***, ik ben op msn!
Gaan we dan jointjes klappen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wanneer komt de eerste Vakantie CS meet?
Niet mijn naam verklappen johquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Over onzin praten is mijn ding, MV is m'n BFF dus sowieso dat ik wil helpen en Joost, ik ben op msn!
Dan zal je prima aan de gesprekken toevoegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Over onzin praten is mijn ding, MV is m'n BFF dus sowieso dat ik wil helpen en Joost, ik ben op msn!
en vrouwen schurenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gaan we dan jointjes klappen?
Als jij niet eerst zelf populair op de radio had gedaan, had ik dat natuurlijk nooit gedurfd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Niet mijn naam verklappen joh
Je hebt een puntquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als jij niet eerst zelf populair op de radio had gedaan, had ik dat natuurlijk nooit gedurfd!
quote:
Heb je hard gewerkt vandaag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb behoorlijk veel zin om een jonko te klappen. Ik denk dat ik dat ook wel verdiend hebIk ga zo naar de shop en kom er pas weer uit als ik zing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |