Wat je zegt ben je zelfquote:
Met je kont door de helft?quote:
Echt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef timmmmm het volgende:
voeg me dan maar echt toe, kindjes. Timbouman@home.nl
Rolstoeler.quote:
Echt.quote:
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Hoewel ik met die nieuwe msn moeite heb mensen te accepteren. Omdat ik het allemaal niet helemaal snap
MSN gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Hoewel ik met die nieuwe msn moeite heb mensen te accepteren. Omdat ik het allemaal niet helemaal snap
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt.
Je verleden achtervolgt jequote:
Ik dacht altijd dat het synchroon met me liep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mag wel ook, zou raar zijn als die voor me hobbelt.
Nope.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:13 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het synchroon met me liep.
Je geeft menig persoon een ander perspectief, Chapeaux.quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Oke, zeg het wel even als je me toegevoegd hebt, dan weet ik of ik niet populair ben, of dat msn het gewoon niet doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor wie weet waar het van is.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ja, godverdomme. Maakt er een iemand een "paint smegmanus"-topic, maak ik snel iets en is er een slotje op gezet.Jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor wie weet waar het van is.
LINK!Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Ik wil toch een link.quote:
jouw alter ego.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef MisterChirrel het volgende:
The Matrix, aan de luxe fauteuil te zien.
Er is toch nog hoop voor de mensheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef MisterChirrel het volgende:
The Matrix, aan de luxe fauteuil te zien.
A.K.A. Jouw kloon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ego's.
En die zijn niet op Fok! aanwezig.
Voor de gehandicapten*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er is toch nog hoop voor de mensheid.
DM?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die mij op msn wil hebben, mag zijn adres DMen
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?quote:
Het begint zielig te worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die mij op msn wil hebben, mag zijn adres DMen
Wij zijn cyborgs, vlees met metaal versmolten entiteiten!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?
Alle gehandicapten zijn mensen, Niet alle mensen zijn gehandicaptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Suggereer je dat gehandicapten geen mensen zijn?
Lul nietquote:
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebbenquote:
Penetratie?quote:
Ben je geprogrammeerd om ook behoeften te verhelpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wij zijn cyborgs, vlees met metaal versmolten entiteiten!
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Alle gehandicapten zijn mensen, Niet alle mensen zijn gehandicapt
gebruik ebuddy om mensen te accepteren en ga vervolgens op die KUT WLM2011 verder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebben
Ik had het over schepsels van ons rasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.
Geen idee, zoals het een baas betaamd heb ik een iMac en maak ik geen gebruik van programma's zoals MSN, maar heb ik daar Adium voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoi. Weet jij waarom mijn msn stom doet. ik hoor toch gewoon een melding te krijgen als mensen mij toegevoegd hebben
Ik heb myr al op msn, verder maakt het me niets uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
gebruik ebuddy om mensen te accepteren en ga vervolgens op die KUT WLM2011 verder.
Adium gebruikenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, zoals het een baas betaamd heb ik een iMac en maak ik geen gebruik van programma's zoals MSN, maar heb ik daar Adium voor.
Grgr.
De mensheid is geen ras Dan had je "alle gehandicapten van ons ras" moeten zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:34 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik had het over schepsels van ons ras
Alleen vrouwelijke behoeftes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ben je geprogrammeerd om ook behoeften te verhelpen?
[..]
Ik heb hier anders een gehandicapte hond in de buurt met drie poten.
Dat kan ik met ±¤2000,- wel verhelpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke behoeftes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I doubt my future can be any hornier than the day I first touched myself.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
I have 250 more of those, so be wary of a horny future.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
De striptekenaar heeft het geluidseffect 'fap fap fap' uitgevonden, respect goes to him.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even die site bookmarken.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
I can't remember my first orgasm, shamefully. All I do know is that my life was a slippery slope afterwards.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
I doubt my future can be any hornier than the day I first touched myself.
Doe dan ook meteenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
LOL
Even die site bookmarken.
Pun.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
I can't remember my first orgasm, shamefully. All I do know is that my life was a slippery slope afterwards.
MISSVAN HALLO HALLO!?
http://www.fok.nl/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen
www.buttersafe.com
www.eqcomics.com
www.badassoftheweek.com
www.buttercupfestical.com
www.electricretard.com
en
www.fok.nl
Pun.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Pun.
[..]
http://www.fok.nl/
Ik weet het niet. Lijkt me een onchristelijke site.![]()
En je bent http://www.oglaf.com/ vergeten.
Het is één van mijn favoriete comicsites.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Pun.
En de hoofdpagina van de site heeft een "I am over 18" knop, kan alleen maar goed zijn.
Ik kijk altijd wel op xkcd, buttersafe en eqcomics. :>quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is één van mijn favoriete comicsites.
"an entrancing comic strip suitable for children"
Je hebt xkcd niet gepost. Nu moet ik hem helemaal zelf gaan googlen. En http://www.buttercupfestical.com/ is dood.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:50 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel op xkcd, buttersafe en eqcomics. :>
Inderdaad. Buried Treasure.quote:
http://www.buttercupfestival.com/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je hebt xkcd niet gepost. Nu moet ik hem helemaal zelf gaan googlen. En http://www.buttercupfestical.com/ is dood.
[..]
Inderdaad. Buried Treasure.
Duitsland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
Verbannen in Duitsland. Het zal eens niet.
quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
http://www.buttercupfestival.com/
met een v uiteraard.Maar die is gewoon leuk om naar te kijken, lekker luchtig.
www.xkcd.com
www.uptomynipples.com is ook wel geinig, niet geweldig though.
Ja Nee. Ze hebben mijn spel zo erg verkracht dat de vijanden nu niet worden onthoofd, maar dat hun hoofden 120 graden naar achteren worden geslagen.quote:
quote:
quote:
Fout, -1quote:
Falend.quote:
Hoj =>quote:
Een foto van de rijdende combi?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Fout, -1
Een BEETJE Fokvriendjes liefhebber weet het wel. ;D
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een foto van de rijdende combi?
Laat zien!quote:
Straks, wel in stilstaande modus want ik ging zelf un ijsje halen en foto maken.quote:
Straks? NU!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Straks, wel in stilstaande modus want ik ging zelf un ijsje halen en foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |