Cijfers van ING waren natuurlijk goed. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, ING heeft waarschijnlijk een oppepper gehad. was even weg en ze staan op 3.85 in de plus
Vanochtend stonden ze nog in de min in zo'n 1%. Gisteren knalden ze van 5+ naar 5-quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Cijfers van ING waren natuurlijk goed. Dat scheelt.
Deze crisis is primair een overheidscrisis. De vorige crisis was primair een bankencrisis. Dus of de financials tot die laagtes zullen dalen blijft maar de vraag.
vannochtend gekocht @ 6,10quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, ING heeft waarschijnlijk een oppepper gehad. was even weg en ze staan op 3.85 in de plus
+5 op cijfers, -5 op sentiment.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend stonden ze nog in de min in zo'n 1%. Gisteren knalden ze van 5+ naar 5-
Maar waarom dan kopen op 6,10 en verkopen op 6,7? (behalve dat je winst maakt). Ligt jouw fair value van ING dan op 6,50 ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
vannochtend gekocht @ 6,10
verkocht @ 6,707
10% in krap 3 uur tijd.
Mag ik nog een keer?
Heeft weinig meer met fundamenten te maken deze achtbaan.
misschien dat t.a.v. banken begint door te dringen dat het nemen van ongerealiseerde verliezen + koersverliezen op obligaties door stijging eff. rendementen + herkap. volgens Basel III = extreme verwatering.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Cijfers van ING waren natuurlijk goed. Dat scheelt.
Deze crisis is primair een overheidscrisis. De vorige crisis was primair een bankencrisis. Dus of de financials tot die laagtes zullen dalen blijft maar de vraag.
Nou ja, winst maken is geen slecht idee he. Je weet, ik doe het voor de knikkers, niet voor het spel. En als ik zo op een ochtend een paar maanden reizen bij elkaar kan sprokkelen, vind ik dat wel primaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom dan kopen op 6,10 en verkopen op 6,7? (behalve dat je winst maakt). Ligt jouw fair value van ING dan op 6,50 ofzo?
Mwah dat vraag ik me af. Als je naar al die italiaanse banken kijkt, dan zitten die allemaal op 2009 lows. Wil niet zeggen dat ING die richting op gaat, maar ik zou er liever niet inzitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Niettemin heeft ING nu wel een slimme bescheiden man aan het roer staan, dus het zal wel niet zo'n zooi als in 2008 meer worden.
Ik ook niet langer dan een dag of wat, hoor, om de redenen als eerder genoemd: Basel III --> herkapitalisatie --> verwatering.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Mwah dat vraag ik me af. Als je naar al die italiaanse banken kijkt, dan zitten die allemaal op 2009 lows. Wil niet zeggen dat ING die richting op gaat, maar ik zou er liever niet inzitten.
niet als chart, wel als data:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef Mercer het volgende:
Waar vind ik 10-year charts van de scandinavische beurzen?
Ik zou ze direct verkopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:32 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb nog mijn handjevol sep puts 240. Gekocht aan 40 cent per stuk. Ik heb er net eentje uitgedaan voor 1,35.
Wat zouden jullie doen met deze positie? Gedeeltelijk winstnemen?
Als er een mini-herstelrallytje komt lopen ze snel leeg denk ik.
Verkoop de helft dan. Dan heb je sowieso winst. De rest houdt je speculatief aan. Dan heb je of winst, of veel winst.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
En als de AEX vervolgens naar 200 gaat dan kan ik wel door het raam springen denk ik
Ja maar ja, dat is altijd het dilemma. Ik zou in ieder geval gedeeltelijk winst nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
En als de AEX vervolgens naar 200 gaat dan kan ik wel door het raam springen denk ik
Vind ik wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verkoop de helft dan. Dan heb je sowieso winst. De rest houdt je speculatief aan. Dan heb je of winst, of veel winst.
Als de AEX vervolgens naar de 240 gaat hoef je dan ook niet uit het raam te springen. Wat er nu gebeurd is, is toch beter dan je had durven dromen, denk ik!
Het is nog maar de vraag of CapitalOne ING Direct mag overnemen. Het zou hun too big too fail maken en daar zijn ze niet zo happig op. Dus dat wordt op dit moment nog onderzocht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik ook niet langer dan een dag of wat, hoor, om de redenen als eerder genoemd: Basel III --> herkapitalisatie --> verwatering.
Maar Jan Hommen aan het roer vind ik toch een aardig betere waarborg dan een Belgische blaaskaak met foute scheiding en sigaarImho beperkt dat het risico naar beneden wel.
PS LXIV: ik zag in de commentaren ING Direct genoemd als de reden waarom resultaten van ING zo goed waren. Laten ze die nou net verkocht hebben
200 Zie ik nog niet gebeuren op korte termijn.. We zullen waarschijnlijk nu eerst weer een jaar in zo'n zijwaartse markt zitten net zoals vorig jaar, totdat de beerput weer open gaat over de PIIGS.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
Niet slecht, iets van 200% winst maken op een trade..quote:
Het compenseert enigszins het papierenverlies dat ik nu heb op mijn geschreven put arcadis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet slecht, iets van 200% winst maken op een trade..
Papieren verliezen zijn net zo goed verliezen als genomen verliezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het compenseert enigszins het papierenverlies dat ik nu heb op mijn geschreven put arcadis.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:21 schreef LXIV het volgende:
Papieren verliezen zijn net zo goed verliezen als genomen verliezen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef RvLaak het volgende:
Nog 5 minuutjes voor het banencijfer... RTLZ vindt het zelfs zo belangrijk dat ze er een live uitzending voor ingelast hebben.
Ben benieuwd...
Oh & BTW: ik kijk weer eens mee
nou... Paar jaar terug was hier een user (uit mijn hoofd Yi-Long, maar weet het niet meer zeker) die met grote precisie de cijfers kon voorspellen... Werkte in London.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Het mooie is dat , voordat je als mens de betekenis van die cijfers doorhebt, de beurs er al mee aan de haal is gegaan.
Je kan beter naar de index kijken om 14.30 om te weten of het goed of slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |