Het is nog maar de vraag of CapitalOne ING Direct mag overnemen. Het zou hun too big too fail maken en daar zijn ze niet zo happig op. Dus dat wordt op dit moment nog onderzocht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik ook niet langer dan een dag of wat, hoor, om de redenen als eerder genoemd: Basel III --> herkapitalisatie --> verwatering.
Maar Jan Hommen aan het roer vind ik toch een aardig betere waarborg dan een Belgische blaaskaak met foute scheiding en sigaarImho beperkt dat het risico naar beneden wel.
PS LXIV: ik zag in de commentaren ING Direct genoemd als de reden waarom resultaten van ING zo goed waren. Laten ze die nou net verkocht hebben
200 Zie ik nog niet gebeuren op korte termijn.. We zullen waarschijnlijk nu eerst weer een jaar in zo'n zijwaartse markt zitten net zoals vorig jaar, totdat de beerput weer open gaat over de PIIGS.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef JimmyJames het volgende:
En als de AEX vervolgens naar 200 gaat dan kan ik wel door het raam springen denk ik
Niet slecht, iets van 200% winst maken op een trade..quote:
Het compenseert enigszins het papierenverlies dat ik nu heb op mijn geschreven put arcadis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet slecht, iets van 200% winst maken op een trade..
Papieren verliezen zijn net zo goed verliezen als genomen verliezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het compenseert enigszins het papierenverlies dat ik nu heb op mijn geschreven put arcadis.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:21 schreef LXIV het volgende:
Papieren verliezen zijn net zo goed verliezen als genomen verliezen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef RvLaak het volgende:
Nog 5 minuutjes voor het banencijfer... RTLZ vindt het zelfs zo belangrijk dat ze er een live uitzending voor ingelast hebben.
Ben benieuwd...
Oh & BTW: ik kijk weer eens mee
nou... Paar jaar terug was hier een user (uit mijn hoofd Yi-Long, maar weet het niet meer zeker) die met grote precisie de cijfers kon voorspellen... Werkte in London.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Het mooie is dat , voordat je als mens de betekenis van die cijfers doorhebt, de beurs er al mee aan de haal is gegaan.
Je kan beter naar de index kijken om 14.30 om te weten of het goed of slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |