Zoals Summers zei ... start een 2e topic met de nadruk op alleen de TRU-visie van de zaak. Pseudo-wetenschappers verwijs je door naar het huidige topic.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik wil de wetenschappelijke kant ook horen. Maar ze laten geen ruimte voor andere invalshoeken.
Ze branden de ziel helemaal af en willen niet discussieren. Ze willen hun mening doorduwen. En dat vind ik jammer.
Die tijd van de maand alweer?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry maar het is hier geen SC maar feedback en ze had het niet tegen jou .
Dan moet je het zodanig in W&T openen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik wil de wetenschappelijke kant ook horen. Maar ze laten geen ruimte voor andere invalshoeken.
Ze branden de ziel helemaal af en willen niet discussieren. Ze willen hun mening doorduwen. En dat vind ik jammer.
'ook' is wat anders dan 'enkel' Ze wil er een balans in hebben tussen de esoterische en wetenschappelijke kant. Anders had ze het topic inderdaad wel in W&T gegooid.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan moet je het zodanig in W&T openen.
Ach, er zijn aanwijzingen, ook binnen de wetenschap via experimenten, van het bestaan van een nonlokaal bewustzijn wat je ook een ziel zou kunnen noemen, al dan niet een religieuze. Maar dat is bezijdens het punt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
De wetenschappelijke kant van iets dat wetenschappelijk niet bestaat ?
Zoals gezegd beter een nieuw topic zonder wetenschappelijke kant.
Dit was inderdaad het idee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:10 schreef jogy het volgende:
[..]
'ook' is wat anders dan 'enkel' Ze wil er een balans in hebben tussen de esoterische en wetenschappelijke kant. Anders had ze het topic inderdaad wel in W&T gegooid.
Maarja, dat is hetzelfde als water bij het kokende frituurvet doen.quote:
Ik pas reacties aan die TRU policy overschrijdend zijn of op een andere manier niet door de beugel kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vogeltjesdans past postings aan die hem niet bevallen, dat doet ie altijd als ie hij op zijn eigen inconsistentie of fouten wordt gewezen.
Voorlopig wel. Ik ben blij dat je, ondanks dat je zo vaak aangeeft het niet naar je zin te hebben in TRU, hier toch keer op keer terugkomt om ons, onzinnige en domme believers, op onze fouten te wijzen. En dat je er altijd als de kippen bij bent om op mijn posts te reageren en mijn ongelijk te onderstrepen. Dat ontroert mequote:
Stiekem vindt hij ons liefquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik pas reacties aan die TRU policy overschrijdend zijn of op een andere manier niet door de beugel kunnen.
[..]
Voorlopig wel. Ik ben blij dat je, ondanks dat je zo vaak aangeeft het niet naar je zin te hebben in TRU, hier toch keer op keer terugkomt om ons, onzinnige en domme believers, op onze fouten te wijzen. En dat je er altijd als de kippen bij bent om op mijn posts te reageren en mijn ongelijk te onderstrepen. Dat ontroert me
Het is gewoon een moderne Don Quichot.quote:
Vertel, toen jij pijnstillers nam voor je verbrande handje, en ik vroeg waarom je niets homeopaties nam, waar was dat policy overschrijdend of niet door de beugel kunnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik pas reacties aan die TRU policy overschrijdend zijn of op een andere manier niet door de beugel kunnen.
[..]
Het is goed met jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, toen jij pijnstillers nam voor je verbrande handje, en ik vroeg waarom je niets homeopaties nam, waar was dat policy overschrijdend of niet door de beugel kunnen?
De dagen daarvoor had je nog de loftrompet geblazen over homeopatie...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Vertel, toen jij pijnstillers nam voor je verbrande handje, en ik vroeg waarom je niets homeopaties nam, waar was dat policy overschrijdend of niet door de beugel kunnen?
De dagen daarvoor had je nog de loftrompet geblazen over homeopatie...
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Die tijd van de maand alweer?
Jeez
Ah kijk, een mondje vol ongepoetste tanden waar ie mee staat...quote:
Nee hoor, ik heb alleen geen zin om op elke stuk zuur van jou te reagerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah kijk, een mondje vol ongepoetste tanden waar ie mee staat...
Ik reageer niet uit mijn onderbuik, maar met mijn verstand. Iets wat hier blijkbaar niet gewenst is, immers, beredeneerd tot een conclusie komen wordt hier beantwoord met stampvoetjes en toch is het zo geroep.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen geen zin om op elke stuk zuur van jou te reageren![]()
Graag alleen hier reageren als je een echte klacht hebt en niet om je onderbuik te ventileren. Okee?
En dit is TRU, leer jij daar maar mee omgaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is feedback, leer er maar mee omgaan
Helemaal met je eens , feedback is er niet voor om te gaan klagen over iemands conclusie in een discussie van een paar maanden terug .quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik dacht dat ik duidelijk was. Hier reageren als je inhoudelijke klachten hebt, en meningen over onderwerpen kan je in de betreffende topics kwijt.
Voor de rest lees je de policy nog maar eens door. Als je je daar niet in kunt vinden zijn er zat andere subfora waar je je hart kunt ophalen met je gezond verstand, stampvoetjes en je oude koeien.
Je gaat niet verder de FB verbaggeren. Daar is die niet voor bedoeld en daar heb ik ook geen zin in.
VD vroeg om klachtenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Helemaal met je eens , feedback is er niet voor om te gaan klagen over iemands conclusie in een discussie van een paar maanden terug .
Leer dan maar dat niet iedereen het met je eens hoeft te zijn en houd het in dat betreffende topic .
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is het rustig hier. Er wordt weinig geklaagd.
Ssst, doe nou niet. Je weet niet waar je aan begintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 03:49 schreef Blaadje11 het volgende:
Zeg Piet, ik zit nog steeds te wachten op een antwoord van jou, al weken.
Klacht genoeg?
quote:En jij rent meteen achter zijn 'conclusie' aan? Bijzonder intelligent van je. Maar goed, dat gedrag kennen we nog van een half jaar geleden.
Wel even het hele verhaal vertellen dan. JJ de Bom plaatste een dommige samenvatting van het topic die nergens op sloeg en jij accepteerde dat meteen als waarheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Michielos het volgende:
Vogeltjesdans wordt persoonlijk in topic "Reconnection en wetenschappelijk bewijs"
Gaarne aanpassen.
[..]
De samenvatting vatte het goed samen imo. En welk gedrag? Mag ik het dan niet met iemand eens zijn (tenzij het een TRU mening is) ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel even het hele verhaal vertellen dan. JJ de Bom plaatste een dommige samenvatting van het topic die nergens op sloeg en jij accepteerde dat meteen als waarheid.
Dit gedrag is precies waarom er een half jaar geleden ingegrepen is.
Ik ben gewoon welkom, ik gedraag me normaal en fatsoenlijk en wens derhalve ook zo behandeld te worden door anderen.quote:Iedereen is welkom, mits men zich normaal en fatsoenlijk gedraag
Dat mag je vinden, maar ik vond dat het nergens op sloeg. Je mag het best met iemand eens zijn, maar zo met overtuigende instemming op een domme samenvatting reageren als jij deed is nergens voor nodig. Komop, je kunt beter dan dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef Michielos het volgende:
De samenvatting vatte het goed samen imo. En welk gedrag? Mag ik het dan niet met iemand eens zijn (tenzij het een TRU mening is) ofzo?
Ik vond je reactie vanwege bovenstaande motivatie niet kunnen. Ik had hem ook in zijn geheel kunnen deleten, was je daar wel blij mee geweest?quote:En dat praat nog niet goed wat jij daarna zegt? Je hebt toch een TRU nettiquette ofzo? Waarom hoef jij je daar niet aan te houden?
Uit het Nettiquete:
[..]
Ik ben gewoon welkom, ik gedraag me normaal en fatsoenlijk en wens derhalve ook zo behandeld te worden door anderen.
Sterker nog, ik wil hem nu eindelijk wel eens graag op een meet tegenkomen zodat ik hem een biertje kan geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Bastard het volgende:
Nu allemaal een kusje geven en dan is het weer over.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil hem nu eindelijk wel eens graag op een meet tegenkomen zodat ik hem een biertje kan geven.
Het was geen domme samenvatting. Het is de essentie van waar het om draait. Ik was het daar in zijn geheel mee eens met als motivatie dat het me als kwakzalverij in de oren klinkt. Dat staat er ook bij. Maar okay, whatever no hard feelings man:Pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik vond dat het nergens op sloeg. Je mag het best met iemand eens zijn, maar zo met overtuigende instemming op een domme samenvatting reageren als jij deed is nergens voor nodig. Komop, je kunt beter dan dat.
Ik drink DUvelquote:Ik vond je reactie vanwege bovenstaande motivatie niet kunnen. Ik had hem ook in zijn geheel kunnen deleten, was je daar wel blij mee geweest?[/q
Dan krijg je een Duvelquote:Ik drink DUvelEigenlijk veel speciaalbier
Pssst dit is feedbackquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Symbol97 het volgende:
Onder mijn bed ligt ook een monster.
En daar speciaal een account voor aangemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Symbol97 het volgende:
Onder mijn bed ligt ook een monster.
Oh ja, sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ssst, doe nou niet. Je weet niet waar je aan begint
Het holt hier achteruit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef Bastard het volgende:
Rendlesham Forest alien zaak
Misschien even een kleine bezem gebruiken daar?
Tja, namen we allemaal maar een voorbeeld aan jouw voorbeeldige omgangsvormenquote:
Ik heb tenminste nog omgangsvormen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, namen we allemaal maar een voorbeeld aan jouw voorbeeldige omgangsvormen
Uitstekende zelfs, nog helemaal nieuw in de doosquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog omgangsvormen.
Heb ik vroeger je ballon afgepakt of je schep in de zandbak? Dan alsnog mijn welgemeende excuses ervoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Uitstekende zelfs, nog helemaal nieuw in de doos
Zelfkennis is een schone zaak.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik vroeger je ballon afgepakt of je schep in de zandbak? Dan alsnog mijn welgemeende excuses ervoor.
Ook dat is jou helemaal vreemd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfkennis is een schone zaak.
Dan ben je een hele nobele ridder die voor iemand opkomt die op zijn beurt geen ballen heeft.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:40 schreef Bastard het volgende:
bijeenkomsten voor mensen met hooggevoeligheid
Deze dan misschien modden?
Er viel geen onvertogen woord. Wat moet daar nou aan gemod worden... wat een kansloze aanpak, NS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:40 schreef Bastard het volgende:
bijeenkomsten voor mensen met hooggevoeligheid
Deze dan misschien modden?
Ach, wat de een kansloos vind, vind de ander van niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er viel geen onvertogen woord. Wat moet daar nou aan gemod worden... wat een kansloze aanpak, NS.
Misschien moet je de betekenis van het woord trollen even opzoeken. Ik post vaak genoeg in serieuze topics. Mag ik dan een eigen mening hebben, zonder dat jij er als een dolle stier doorheen banjert om elke afwijkende post af te keuren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, wat de een kansloos vind, vind de ander van niet.
Daarbij was jij wel degelijk aan het trollen daar, dus niet de vermoorde onschuld gaan uithangen.
Meerdere mensen keurden je post af, dus aan wie ligt het dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis van het woord trollen even opzoeken. Ik post vaak genoeg in serieuze topics. Mag ik dan een eigen mening hebben, zonder dat jij er als een dolle stier doorheen banjert om elke afwijkende post af te keuren?.
..meerdere mensen die zichzelf als hooggevoelig bestempelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
Meerdere mensen keurden je post af, dus aan wie ligt het dan?
Dat je enig respect kan opbrengen voor een ander zijn visie is voor jou teveel gevraagd? Ik begrijp niet wat de lol is van de botte hork willen uithangen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er viel geen onvertogen woord. Wat moet daar nou aan gemod worden... wat een kansloze aanpak, NS.
Oh wacht! Ik wist niet dat respect een eenrichtingsstraat was. Ik moet wel respect hebben voor de visie van een ander, maar als ik een mening heb dan heb je daar geen respect voor (want je komt hier huilen). Duidelijk. Jij bent beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Bastard het volgende:
Dat je enig respect kan opbrengen voor een ander zijn visie is voor jou teveel gevraagd? Ik begrijp niet wat de lol is van de botte hork willen uithangen eigenlijk.
Ga lekker in CUL aangeven dat je spruiten niet lust, gooi in PUB op dat je al tijden schaamhaar hebt of hou het lekker bij KLB.
Je woordkeuze was erg bot en je was alleen uit op het in de grond trappen van iemand zijn idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht! Ik wist niet dat respect een eenrichtingsstraat was. Ik moet wel respect hebben voor de visie van een ander, maar als ik een mening heb dan heb je daar geen respect voor (want je komt hier huilen). Duidelijk. Jij bent beter.
Gelukkig weet jij precies waar ik op uit ben. Bedankt. Zo leer ik nog eens wat. Tot ziens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:33 schreef Bastard het volgende:
en je was alleen uit op het in de grond trappen van iemand zijn idee.
Groetjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies waar ik op uit ben. Bedankt. Zo leer ik nog eens wat. Tot ziens.
Interessant om te trollen. Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij wees me inderdaad op een interessant topic. Is dat ook al verboden?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was zijn doel, niet het mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |