Jep, ik wil het wel genoemd hebben. Ook al lijkt ventje er niet zo heel veel last van te hebben. Althans, het is niet zo dat hij de boel bij elkaar huilt en gilt. Nu helpen we hem al veel, leggen hem na het voeden schuin op een kussen tot hij rustig in slaap valt en laten hem veel boeren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura gloek gloek, hikken en niet plat willen liggen zijn wel typische symptomen van (verborgen) reflux. Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij het cb. Als zij je niet afdoende advies kunnen geven is de huisarts ook nog een optie.
Oké, nu snap ik 'm!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Aventura het volgende:
Tijdens en ook vlak na het drinken, soort hik/boer zeg maar. Alsof-ie zich verslikt.
Bijna een jaar na het stoppen met bv heb ik er nog steeds last vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef Aventura het volgende:
Oja, weird: steeds als ik over (vooral zielige) baby's hoor of lees beginnen mijn tepels te prikken en vervolgens te lekken. Lees net iets over een 2-jarige die huilend tussen vuilniszakken in een vuilcontainer was aangetroffen. Prikprik, en lekken! Bizar!
Ik wil dat liever nog even uitstellen, omdat ik de vorige keren (4) telkens AB heb gehad en dit mijn weerstand dus totaal vernield had. Daarom heb ik toen alle griepjes opgepikt en daar was ik ook niet blij mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
PM-girl, dat is balen! Hopen dat het meevalt. Kun je dan niet nu al iets halen bij de huisarts?
Deels wel, maar ik voel ook steken en pijn van binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:17 schreef Sannne het volgende:
Maar PM girl, dat beurse, is dat niet gewoon van het masseren, dat had ik van de week ook. Flink gemasseerd maar harde plek verdween uiteindelijk wel na kolven en drinken, maar bleef de hele dag gevoelig..
Mss kan je ff preventief een inhielden nemen? Werkt ontstekingsremmend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deels wel, maar ik voel ook steken en pijn van binnen.
Zeiden ze tegen mij ook, dat om de 4 uur ook wel prima was, dan kwam ze mooi uit op 6 per dag en had ik wat meer rust, hahaha....quote:
Wat is inhielden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mss kan je ff preventief een inhielden nemen? Werkt ontstekingsremmend.
Of ff kolven, eerst goed de plek voorverwarmen en dan kolven?
Ik heb ook homeopathische pilletjes phytolacca ( of hoe spel je dat?) sindsdien nooit meer tot een bo doorgezet.
Ah,ibuprofen! Ik vroeg me al af, of het een autocorrectie was, maar kon niet bedenken wat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Misschien is inhielden een autocorrect van ibuprofen?
Die tandenborstel is een tof idee
je kent de website denk ik?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Het medicijn phytolacca wordt op de site borstvoeding.com aangeraden als je wil stoppen met borstvoeding? Waarom ben jij het gaan slikken?
Dat is echt onzin. Truus kwam tot een maand of 5 a 6 elke anderhalf uur. Had ik haar om de drie a vier uur gegeven dan had ik en met een jankend kind gezeten en was de borstvoeding binnen no time om zeep geweest. Gewoon op verzoek geven en het cb laten lullenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Sannne het volgende:
Ik hoorde dat dat wel jaren kan duren.. Dus succes ermee
Ik vind die TSR wel grappig, stond me vanmorgen aan te kleden en had nog geen BH aan. Elise begint te huilen en spontaan spuiten er 2 stralen melk uit mijn borsten![]()
We komen net van het consultatiebureau, Elise weegt 4350 gram (vorige week 4050, week daarvoor 3700, week daarvoor 3270) dus dat gaat super.
Wel zei de CB-arts dat ze nu wel om de 3 a 4 uur MOET komen ipv om de 2 uur.
Dat is toch helemaal niet zo?
En, klopt dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Mss dat een goeie Tarzan dan ook wel zoden aan de dijk kan zetten, die masseert ws nog prettiger dan een tandenborstel ook. Zomaar een tip, hoor.![]()
Waarom lecithine? Dat roerde m'n moeder vroeger altijd door m'n yoghurt. Schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersenen, zei ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |