Ik denk dat hij die uit 2004 bedoelt met (o.a.) Emile Hirsch. Idd een leuke film.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een zaterdagavond film hoor.
Erg zieke film....
The Girl Next Door
Niet irritant dat het Noors gesproken film is? twijfel om hem te gaan kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef ChickenMan het volgende:
[ afbeelding ]
Nokas
Best wel een vette heist film. Nog echt gebeurd ook. Behoorlijk realistisch in beeld gebracht en lekker grauw. 7.5
natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niet irritant dat het Noors gesproken film is? twijfel om hem te gaan kijken
Nee, en zoveel wordt er ook niet gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niet irritant dat het Noors gesproken film is? twijfel om hem te gaan kijken
hier snap ik echt geen kut vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Cam-versies geven alleen erg veel ruis over het beeld. Waardoor CGI+RL en special effects fouten minder opvallen. Dit was vooral te zien bij bv. Ratatouille en Tranfromers the movie. De Bluray versie van Ratatouille zag er zaoveel slechter uit dat ik hem heb gekopieerd op mijn harde schijf. En met virtual-dub en plugins expres VHS ruis en andere vuiligheden erin heb gestopt. Zodat ik gewoon kon genieten.
Dat lees ik nu pas..wtfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier snap ik echt geen kut van
Lees ik het nou goed dat hij aan de hand van de brakke camversie die hij heeft gezien vaststelt dat er CGI en special effect fouten in de film zitten omdat die door de camversie niet zichtbaar waren. Oftewel; het is er want ik kan het niet zien...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier snap ik echt geen kut van
Omdat het wel ok was maar gewoon middelmatig. Had er gewoon meer van verwacht. Het is zeker geen troep maar goed was het zeker niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kom je uit op een 7 voor Falling Skies, want als ik je recensie zo lees dan is het echt 90% troep (waar ik het mee eens ben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr.Poppers Penguins; 7/10, redelijke comedy. Wel wat grappige stukken van Jim Carrey met de pinguins.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Voor mij misschien wel de leukste filmreeks ooit..echt al vaak teruggekeken..heerlijke films met een fantastische soundtrackquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef computerprobleem het volgende:
Back to the Future 1, 2 en 3
Amen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mij misschien wel de leukste filmreeks ooit..echt al vaak teruggekeken..heerlijke films met een fantastische soundtrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |