Vond dit een leuke popcorn film. Goede special effects en hij blijft spannend. Het einde had wel iets beters gekund. Een 7,5.quote:Super 8 werd aangekondigd zoals we gewend zijn bij regisseur J.J. Abrams. Toen de trailer plotseling verscheen waren daar verschillende hints naar het tot dan toe onbekende plot verstopt, die doorverwezen naar een grote marketingcampagne. Ondertussen is natuurlijk veel meer bekend van de film, en zijn er al flink wat beoordelingen binnen. Het plot volgt een stel kinderen in de jaren ’70 die met behulp van hun Super8 camera’s een zombiefilm maken. Als ze op een treinstation een scène filmen zijn ze getuige van een treincrash, waarbij een mysterieus wezen ontsnapt. De film draait in Amerika al in de bioscopen en wordt onder andere met Close Encounters of the Third Kind, van Steven Spielberg vergeleken. Daarnaast heeft de film op RottenTomatoes de score ‘fresh’. Van de 215 getelde recensies was namelijk 80% positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leek die Rise op the Apes me ook wel leuk, gister opgezocht, maar bah, kijken jullie allemaal van die TS/CAM versies ofzo? Ik trek dat echt niet.
Zelf heb ik Drive Angry afgekeken, dacht ik geef hem een 5, maar het laatste half uur was nog 10x slechter.
3,5.
Verder heb ik laatst de eerste 45 minuten van Enter the Void gekeken, maar daar kom ik niet doorheen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef JDx het volgende:
Over Super 8Drive angry was inderdaad echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leek die Rise op the Apes me ook wel leuk, gister opgezocht, maar bah, kijken jullie allemaal van die TS/CAM versies ofzo? Ik trek dat echt niet.
Zelf heb ik Drive Angry afgekeken, dacht ik geef hem een 5, maar het laatste half uur was nog 10x slechter.
3,5.
Verder heb ik laatst de eerste 45 minuten van Enter the Void gekeken, maar daar kom ik niet doorheen.Jammer want Nicolas Cage heeft echt goede films gemaakt. De laatste tijd maakt ie alleen maar crap....
Daar sluit ik me wel bij aan. Humor was ook goed, beetje zoals in the goonies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Super 8
[..]
Vond dit een leuke popcorn film. Goede special effects en hij blijft spannend. Het einde had wel iets beters gekund. Een 7,5.
Jij hebt m'n review gepaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was deze (obviously) minder rooskleurig.
De kritieken loven Hanks acteren vanwege het feit dat hij de kijker tijden kan laten genieten terwijl hij helemaal alleen is; en die kritieken hebben volledig gelijk; ik heb me geen moment verveeld. Interessant om te zien dat hij eigenlijk helemaal doordraait maar toch helemaal 'bij kennis' blijft.
Ook het - zeer belangrijke - gedeelte na thuiskomst is goed uitgewerkt.
Maar goed, had ook niet anders verwacht van Robert Zemeckis en Tom Hanks, die zorgen steevast voor een puike film.![]()
Met een prachtige soundtrack van Alan Silvestri () weer:
Ik ga mee met GuitarJJ en geef 'm ook een 8.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 09-08-2011 00:53:20 ]
Ja, SBSquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:04 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry, niet heel je review gelezen want ken de film en behoort tot mijn favorieten, maar je hebt deze toch niet op TV gezien?Een must have in je collectie.
I told you: Alan Silvestri:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:14 schreef computerprobleem het volgende:
Back to the Future (1985)
De laatste keer dat ik deze film zag zal wel zo'n 10 jaar geleden zijn. Sinds kort ben ik bezig met het aanvullen van mijn blu-ray collectie, en aangezien ik de Back to the Future trilogy nog niet had op dvd, heb ik deze maar op blu-ray aangeschaft. Ik heb zo'n 10 minuten geleden deel 1 afgekeken.
[ afbeelding ]
Verder is de muziek perfect, sluit heel goed aan bij het verhaal en voert de spanning lekker op.
8.8/10
Dat eerste plaatje doet me denken aan Bayleafquote:
. Veel dingen zijn hilarisch slecht mede dankzij super grote plotholes. Het begint namelijk al dat de Russen hun aanval op een school beginnenquote:Imagine a cross between Rambo and the Breakfast Club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En zeker doordat de film zo gedateerd is, is de rest van de film ook niet veel soeps met explosies a la A-Team en dergelijke wat er niet uit ziet, en de hele film is een grote voice over lijkt het wel.
Ik zou hem zeker een keertje kijken zodat je toch weet waar deze klassieker over gaat maar meer dan dat is het niet.
Mager zesje
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat eerste plaatje doet me denken aan Bayleaf(dat ik die namen nog weet )
[ afbeelding ]
SPOILER: bayleefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Bulbasar?SPOILER: bayleefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het plaatje is chikoritaquote:
Wist ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee het plaatje is chikoritaterwijl ik er bayleaf had bij gezet
Ik vond het niet echt een zaterdagavond film hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef JDx het volgende:
The Girl Next Door, echte zaterdagavond film!
7,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |