deel 2350quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef Poppenkastpop het volgende:
Stand deel 2349:
1 Ireyon
Vanaf nu 2 punten dus!
Dat denk je juistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk omgekeerd. heel droog.
Zoals Bloomberg en Giuliani van New Yorkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Poppenkastpop het volgende:
Is het een persoon die we ook van iets anders kennen?
Impressive, die was het tot zeer kort geleden. Als het niet binnen 10 minuten geraden wordt, mag je m hebbenquote:
Als je hem dan maar voldoende frankeert...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Impressive, die was het tot zeer kort geleden. Als het niet binnen 10 minuten geraden wordt, mag je m hebben
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hem dan maar voldoende frankeert...
Dat heb ik wel eens gelezen n.a.v. The Blues Brothersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of nou ja, impressive, de Daley's sr. en jr. hadden de stad meer dan 40 jaar in handen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet van mn werk naar huis
antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 10 minuten zijn om. Heb de spoiler bekeken, geen bekend figuur hier mijns inziensDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hij is de voormalige chef van het Witte huis, zowel onder Obama als Bush geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
De 10 minuten zijn om. Heb de spoiler bekeken, geen bekend figuur hier mijns inziens
truste, nog behoorlijk creatief net voor je bedtijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik heb gespiekt helaas. Als je meer hints had gegeven had ik 'm misschien geweten.
Overigens:
Dit ben ik ->________bed
_______bed
_______bed
_______bed
_______bed
_______bed
_______bed
_______bed
________ed
__________b![]()
Welterusten.
oh dat wist ik niet, misschien een vraag voor Yank dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Hij is de voormalige chef van het Witte huis, zowel onder Obama als Bush geloof ik
Bush was die Ari Fleischer of iets dergelijks toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Hij is de voormalige chef van het Witte huis, zowel onder Obama als Bush geloof ik
We zijn al verderop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef Baszh het volgende:
10 min voorbij
Stand deel 2350 (dubbele punten!):
1 Ireyon
2 Puntenslijpsel
2 InTrePidIvity
Theoretisch gezien in de buurtquote:
Thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef Baszh het volgende:
10 min voorbij
1 Ireyon
2 Puntenslijpsel
2 InTrePidIvity
Kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Frasierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef outtayourleague het volgende:
ow wacht da's Kelsey Grammar!
Emanuelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
o ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Baszh het volgende:
Klopt maar helaas punten al vergeven voor de vorige burgemeester
Stand deel 2350 (dubbele punten!):quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rem Koolhaas. Excuses voor de vorige vraag.
Eigenlijk 2 puntjes minder voor InTrePidIvity, als we consequent willen blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
1 Ireyon
2 Puntenslijpsel
4 InTrePidIvity
2 outtayourleague
zo dus, als ik het goed begrijp
het wordt ook weer tegengesproken, snap t niet helemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 puntjes minder voor InTrePidIvity, als we consequent willen blijven.
Ik had er overheen gelezen dat ik de punten zou krijgen na tien minuten, vandaar dat ik geen vraag heb gesteld. Maar prima hoor, gaan we zo verder.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 puntjes minder voor InTrePidIvity, als we consequent willen blijven.
Stand deel 2350 (dubbele punten!):quote:
Dan maar 2 punten voor Yank dan, die wist het juiste antwoordquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:37 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
het wordt ook weer tegengesproken, snap t niet helemaal
Maar dan heeft Yankee weer geen vraag gesteldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dan maar 2 punten voor Yank dan, die wist het juiste antwoord![]()
InTrePidIvity had de tijd om een nieuwe vraag te stellen.
Ik misgun m de punten niet maar ik vind dat we hierin heel consequent moeten zijn/worden
Had dit niet gezien voor mijn vorige postquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had er overheen gelezen dat ik de punten zou krijgen na tien minuten, vandaar dat ik geen vraag heb gesteld. Maar prima hoor, gaan we zo verder.
[..]
1 Ireyon
2 Puntenslijpsel
2 InTrePidIvity
2 outtayourleague
2 Wasknijper21
Maar die vraag was al dichtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Yankee het volgende:
Ik dacht dat vragen waarvan het antwoord nog niet is gegeven open staan totdat de vragensteller het antwoord geeft.
quote:Eenis een wapen dat ingezet wordt tegen onderzeeboten. Het bestaat meestal uit een cilindervormig explosief, gecombineerd met een ontsteking die gebouwd is om op een bepaalde diepte onder water af te gaan. De schokgolf die het resultaat is van de ontploffing onder water, moet de aangevallen duikboot als het ware "kraken", waardoor deze zodanig beschadigd wordt dat hij gedwongen wordt boven water te komen, dan wel zinkt.
oh prima, ondanks dat het antwoord volgens mij nog niet gegeven wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Baszh het volgende:
Ik zie hier erg weinig gezeik over punten, omdat meestal gewoon gezond verstand wordt gebruikt.
[..]
Maar die vraag was al dicht
Ze rekende mijn antwoord als alternatief goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
oh prima, ondanks dat het antwoord volgens mij nog niet gegeven was
quote:
quote:Een moderne torpedo is een zelf-aangedreven (meestal) geleid maritiem-militair wapen dat onder water opereert en dat bedoeld is om te ontploffen tegen of in de buurt van een vijandelijk doelwit (een onderzeeboot of een oppervlakteschip).
Niet specifiek genoeg.quote:
1 Ireyonquote:
Gaat meestal niet over de punten zelf idd maar er is veel gedonder de laatste tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Baszh het volgende:
Ik zie hier erg weinig gezeik over punten, omdat meestal gewoon gezond verstand wordt gebruikt.
quote:
quote:
imagine: the horror!quote:
De aarde is rond hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef ß het volgende:
[..]
De aarde is rond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef outtayourleague het volgende:
Reis naar het midden van de Aarde?
of is dat van Verne?
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef outtayourleague het volgende:
Reis naar het midden van de Aarde?
niet 4equote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef outtayourleague het volgende:
je hint klinkt als een verkenning van de 4e dimensie
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Baszh het volgende:
Niemand kent deze klassieker? Zo een ander
niet echt mijn favoriete genre.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Baszh het volgende:
Niemand kent deze klassieker? Zo een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een?Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
nee, jij hebt het goed *quote:
Ja, je kunt hem gewoon op internet vinden en hij is volgens mij ook nog wel in boekvorm te vinden.quote:
Dank. Die ga ik dan eens lezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja, je kunt hem gewoon op internet vinden en hij is volgens mij ook nog wel in boekvorm te vinden.
Schrijver probeert de mogelijkheid te laten zien dat er nog meer dan 3 dimensies zijn dmv de kijken hoe het leven in 2D zou zijn (en hoe 3D dan 'onmogelijk' zou lijken)
grote jeugdheldquote:
Wat is daar dan bijzonder aan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef outtayourleague het volgende:
wellicht is het Hilton Hotel daar
quote:
Joko en John logeerden er ook eensquote:
En hebben daar zelfs enkele nummers geschrevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Joko en John logeerden er ook eens
Ik vroeg wat er bijzonder was aan dat adresquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]![]()
dergelijks werd niet geïmpliceerd in de vraag
Naakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Joko en John logeerden er ook eens
klaas bruinsma werd er vermoord, en john en yoko idd, matige vraagstellingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vroeg wat er bijzonder was aan dat adres
Een hotel ergens is niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Gillingham het volgende:
'Bijzonder' vragen zijn populair hier.
een beroemd hotel aan een willekeurige straat/adres lijkt me wel bijzonderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een hotel ergens is niet zo bijzonder.
Dat onze knuffeljunk er vanaf sprong, of dat John en Joko er sliepen, naakt en er nummers schreven lijkt me best opmerkelijk
Ik had meerdere antwoorden goedgekeurdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
klaas bruinsma werd er vermoord, en john en yoko idd, matige vraagstelling
het is speciaal in V vorm gebouwd etc
jawohlquote:
Zullen we naar het discussie-topic verhuizen? Hiltons zitten over heel de wereld. Op zich niet bijzonder lijkt me.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
een beroemd hotel aan een willekeurige straat/adres lijkt me wel bijzonder
't Sop is de kool m.i. niet waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zullen we naar het discussie-topic verhuizen? Hiltons zitten over heel de wereld. Op zich niet bijzonder lijkt me.
in de buurt maar niet goedquote:
Wat is er bijzonder aan de Apollolaan 138. te Amsterdam?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
't Sop is de kool m.i. niet waard.![]()
Gewoon jammer van de vraagstelling.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan de Apollolaan 138. te Amsterdam?
Ik dacht dat het door die vraag wel duidelijk zou zijn dat ik niet vroeg naar wat voor bedrijf er daar gevestigd is.
Mijn excuses dan
Misschien stadse vmbo'ersquote:Vaak wordt gedacht dat een kip altijd vrouwelijk is, maar een haan is ook gewoon een kip.
Dat viel mij nog tegen. Ik heb laatst een aantal keer binnen een (niet laag opgeleid) gezelschap gevraagd wat het verschil tussen een hen en een kip is en er ontstond tweemaal een vrij lange discussie waar ik mij natuurlijk buiten hield.quote:
Net zoals: wat was er eerder? De kip of het ei. gegarandeerd fun voor 2 uurtjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat viel mij nog tegen. Ik heb laatst een aantal keer binnen een (niet laag opgeleid) gezelschap gevraagd wat het verschil tussen een hen en een kip is en er ontstond tweemaal een vrij lange discussie waar ik mij natuurlijk buiten hield.
Moet je eens doen!
Toen ik rechtsonder een bericht zag staan, wist ik dat ik te laat wasquote:
quote:
sorry , niet mee gekregenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
Die vraag is volgens mij een paar dagen geleden ook gesteld.
Hier ben ik volgens mij te oud voor om dit te wetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? En wie is de schrijver die hem bedacht!
29quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:47 schreef Baszh het volgende:
28 was het he, De serie begon in 1996.. mja net te oud
Nop.quote:
Jup. Een lekkere hobbelweg.quote:
Moet je eens in België op de R4 rijdenquote:
Shit, jij bent er ook nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:00 schreef Baszh het volgende:
blondie, gast uit dollarstrilogie , clint eastwood
wat isquote:is a dish (popular in southern Switzerland, Italy, Spain and Greece) made of veal lined or topped with prosciutto and sage; marinated in wine, oil or saltwater depending on the region or one's own taste. This dish is also occasionally topped with capers depending on individual taste
Goh, een vrouw die deze vraag weetquote:
kijk es in mn sigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goh, een vrouw die deze vraag weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja, spoiler tags dan maarAlsof we dat zouden wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik niet in ieder geval.quote:
Het is heel simpel de Andes inderdaadquote:
Dat kan, maar bij mij komt als eerste in me op dat dat niet goed isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:32 schreef Dopekoe het volgende:
Amersfoort kwam op een of andere manier het eerst in me op....
Waarom kan Sylver_ het dan welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
Het plaatje is ook net te klein om iets te kunnen herkennen....
Noordoostpolder is wel te herkennen, met gemeente Urk in het hoekjequote:
Of IJsbrand iddquote:
Ja dat was inderdaad wel een goede idee, zag het ook daardoor!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef Ireyon het volgende:
Het helpt volgens mij wel om het naast Stand deel .. te zetten
Foxtrot is goed.quote:
had er moeten bijzetten : geen Red Alertquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:54 schreef Bart het volgende:
C&C: Red Alert
C&C: Red Alert 2
C&C: Red Alert 3
C&C: Generals
Daar was ik ook mee bezig met tikken, waar wist er niet exact 4. Totdat ik me bedacht, wat doe ik moeilijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
had er moeten bijzetten : geen Red Alert
Was eigenlijk op zoek naar de tiberium titels
Wat isquote:Eenis een vaartuig met twee drijvende delen (de rompen), die boven de waterlijn parallel aan elkaar gemonteerd zijn.
Jawel hoor, je mist alleen één letter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:33 schreef Sylver_ het volgende:
Haha, dan komt Mohamed Atta als eerste in me op, maar ik weet zeker dat dat niet goed is
quote:is een jazznummer van het
. Het nummer is vrijwel de grootste hit van het kwartet en is te vinden op het album "Time Out" uit 1959. Het is daarnaast ook te vinden op "Greatest Hits" en "Live at Carnegie Hall". Het nummer is geschreven door altsaxofonist Paul Desmond. Kenmerkend voor het nummer zijn de 5/4-maatsoort waardoor het nummer zijn naam kreeg[1], de heldere en melodieuze saxofoonpartij van Paul Desmond, de lange drumsolo van Joe Morello in het middendeel, en de pianopartij die — op het B-deel na — alleen uit es m - bes m7 bestaat.
Hoewelniet de eerste jazzcompositie was die deze maatsoort gebruikte, is het wel de eerste die in de Verenigde Staten echt bekend werd.
Het nummer is enorm vaak gecoverd en ook veelvuldig gebruikt in films en televisieprogramma's, waaronder Man bijt hond, Pleasantville en een aflevering van The Simpsons.
Dat kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:49 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Heb dat album gisteravond nog geluisterd tijdens het koken. Rondo à la Turk is een ander nummer van hetzelfde album.
Ik ging ervan uit dat enkelquote:
Als je dat getypt had was ik eerder geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:59 schreef Gillingham het volgende:
Ik ging ervan uit dat enkelgeraden hoefde te worden. The Dave Brubeck Quartet had ik ook wel kunnen noemen.
Daarom deed ik het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als je dat getypt had was ik eerder geweest
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
Kap eens met die wielrenners vragen
Ik ook, maar vragen hoeven natuurlijk niet altijd in je straatje te liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik ergens een tyfeshekel aan heb... is het wielrenne(rs)n wel
mosqueraquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:56 schreef Aalbers het volgende:
Hij was de eerste Europeaan die Australië zag.
Welke renner werd tweede in de Vuelta van vorig jaar,achter Vincenzo Nibali?
Ga zo maar weer even een rondje doen van een paar uurquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik ergens een tyfeshekel aan heb... is het wielrenne(rs)n wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |