SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
John Lennon?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Van wie is dat nummer jealous guy ookalweer?
John Lennonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Van wie is dat nummer jealous guy ookalweer?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik lapohunt vandaag expres niet.
Maar niet boos worden als ik het weer ga doen als iemand bij mijn aantal komt.
Deze was geheel per ongeluk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik lapohunt vandaag expres niet.
Maar niet boos worden als ik het weer ga doen als iemand bij mijn aantal komt.
Huisje af?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik luister ook maar weer eens...
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Hierna zo mogelijk nog een ergere ballad.
ik verwacht een foto oid?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop dat t zaterdag beter weer wordt dan dit... :
Ja, maar niet zoals gisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop dat t zaterdag beter weer wordt dan dit... :
quote:
Kut ik faalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals gisteren
Ik vind een buitje wel lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Kut ik faal
Beter dan dit :
[ afbeelding ]
Bedoelde ik.
Het is weer twee dagen mooi geweest?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Kut ik faal
Beter dan dit :
[ afbeelding ]
Bedoelde ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een kattengejank door mijn speakers
Wat zitten wij weer op 1 lijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grafnummer
Dankje. Hierna nog zo'n topper, van meneer Adams.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grafnummer
Say what?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn ook mooie kutnummers, en dit is er zo een
Everything I do, I do it for youquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dankje. Hierna nog zo'n topper, van meneer Adams.
Nope, als het maar niet 48 uur hoost.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar niet als je wil BBQen..
[..]
Daar heb ik zaterdag niets aan!
ik vind het serieus een heerlijk nummer, ik ben sowieso wel fan van zijn stem ookquote:
Ik vind 'm prachtig. Maar ik ben dan ook weer niet zo oud als jij bent, ik heb 'm nog niet grijsgedraaid gehoord.quote:
Oh, die is ook mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef ValHallen het volgende:
Dus. Please Forgive me van Bryan Adams
Dat is zeker een goed nummerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar man o man wat is Jealous Guy een mooi nummer
Ja dat is ook een prachtig nummer, ik draai het liever dan Imaginequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar man o man wat is Jealous Guy een mooi nummer
Sorry, niks topt dat, ik ga even mijn show voorbereiden, ik wil dat bij ieder nummer wel wat te zeggen valt
Het mag van mij hoozen de hele dag. Behalve tussen 15.00 en 23.00.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, als het maar niet 48 uur hoost.
Dat zal het wel zijn, want toen het een hit was hoorde je niets anders op de radioquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Maar ik ben dan ook weer niet zo oud als jij bent, ik heb 'm nog niet grijsgedraaid gehoord.
krijg nou het lazarus, die heb ik ook nogquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed nummer
Er is ook een variant van Roy Music.
Wat snap jij niet aan 'hates'?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word moe van die ballads. Straks weer even iets uptempo's?
Jij hebt gewoon alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg nou het lazarus, die heb ik ook nog
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word moe van die ballads. Straks weer even iets uptempo's?
Echt hoorquote:
Ik denk dat ik weer old and wise ga draaien, tenzij je dat niet wiltquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook een prachtig nummer, ik draai het liever dan Imagine
Als je nog meer nodig hebt hoor ik het wel
Whehehehe dan ben je wel een heldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'hates'?. VallieHallie draait wat ie haat
.
Dat nou niet, maar dit is een lief liedje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor. Maar ik ben dan ook fan van Bryan Adams.
Hij kan best ook wel snels hatenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'hates'?. VallieHallie draait wat ie haat
.
dat valt best nog wel tegen.quote:
Ik bedoelde dus Roxy Musicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
krijg nou het lazarus, die heb ik ook nog
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady tuned in.... en hoort zoetsappige shit
Ik zag niet eens dat de x ontbrakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus Roxy Music
Te laat met ninja-edit
Hoiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is ook niet erg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt best nog wel tegen.
Ik was laatst op zoek naar een heel obvious nummer en ik had het gewoon niet
Rio van Maywood geloof ik
Vind ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nou niet, maar dit is een lief liedje.
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kan best ook wel snels haten.
Echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Maaaaaaan dit nummer duurt en duurt
Yup.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Maaaaaaan dit nummer duurt en duurt
Ga ik niet doen want ik wil niet huilen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Als jullie nog nummers hebben die een gevoelige snaar bij jullie raken, stuur een zippy en dan draai ik heb waarschijnlijk straks wel
Je hoort het allemaal bij Faye's gevoelige knuffelrock anderhalf uurtje van 22:30 tot 0:00
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
5:55 geeft VDJ aan. Het voelt als 55:55quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Damn wat is dit eigenlijk een belachelijk lang nummer
of gewoon mooi natuurlijk, of zoetsappigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga ik niet doen want ik wil niet huilen.Ik wil vrolijk zijn!
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Als jullie nog nummers hebben die een gevoelige snaar bij jullie raken, stuur een zippy en dan draai ik heb waarschijnlijk straks wel
Je hoort het allemaal bij Faye's gevoelige knuffelrock anderhalf uurtje van 22:30 tot 0:00
Oh god.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of gewoon mooi natuurlijk, of zoetsappig
Ik draai alleen wat ik haat. En ik heb een ongezonde grafhekel aan Jack Johnson. Ik krijg uitslag van zijn muziek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus toch. Doe je aan verzoeknummers VH? Nu we toch op de knuffelrocktoer zijn
Echt waar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai alleen wat ik haat. En ik heb een ongezonde grafhekel aan Jack Johnson. Ik krijg uitslag van zijn muziek.
Dat is inderdaad al aan de lange kant voor een track, en zeker als je het niet tof vind.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
5:55 geeft VDJ aan. Het voelt als 55:55
Gaat wel hoorquote:
Wil je meerijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan die marathon zeker niet een uurtje vanuit huis draaien ?
Ik ga deze week niet uit namelijk.
quote:[img]http://i.:6fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
Hierna LoLa's lievelingsnummer
Mja ik kan voor Luke al niet op nummers komen met namen ed dus dan gaat dat zo op t korte termijn helemaal niet lukken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of gewoon mooi natuurlijk, of zoetsappig
Nah, ben zaterdag en zondag aan het klussen, vandaar dat ik zaterdag avond en nacht niet naar de kermis gaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hoor
[..]
Wil je meerijden![]()
Hmzzz niet helemaal lekker dus...quote:
Dat heet een guilty pleasurequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo'n nummer wat ik eigenlijk wil haten, maar stiekem lekker meezing.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik skip niks vanavond, dan blijf ik bezig
ik ga daar niet over hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nah, ben zaterdag en zondag aan het klussen, vandaar dat ik zaterdag avond en nacht niet naar de kermis ga
Maar 's avonds kan ik wel ff een uurtje draaien als het mag?
dat versta je toch niet onder knuffelrock he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft voor mij Circle of Life in een zippy?
Doe ik ook. Ik moest wel om een nummer te beluisteren wat bestemd is voor Faye's knuffelrock anderhalfuurtjequote:
zit in je DMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft voor mij Circle of Life in een zippy?
Ik vrees het ergste.quote:
Hoiquote:
Het is verschrikkelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat dit zo'n hit was... Slaat eigenlijk nergens op.
Ik noem het knuffelrock, maar het is stiekem ook gevoelig of iets waar iemand iets mee heeft, dus ik ben nu wanhopig op zoek naar Circle of lifequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat versta je toch niet onder knuffelrock he?![]()
We zijn in de mood voor veel-posts
De clip is wel tof inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik zag toevallig de clip erbij, damn...
Dit is er een die ik gewoon te vaak gehoord heb denk ik..
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef WickedTunes het volgende:
Komt Marco B ook nog voorbij of ben je daarmee begonnen? De meeste nrs:
Oh, die heb ik wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik noem het knuffelrock, maar het is stiekem ook gevoelig of iets waar iemand iets mee heeft, dus ik ben nu wanhopig op zoek naar Circle of life
Lekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi, ja ik leef nog.
ja opgeknapt een stuk
Top!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi, ja ik leef nog.
ja opgeknapt een stuk
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kunnen je ogen het niet meer aan jongen?
Owww dat is kut jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
weet je wat ook kut is... dat je een rolgordijn koopt, die op maat maakt en je vergist hebt...
3 cm te kort![]()
kan ik morgen dus een nieuw rolgordijn kopen
He verdoriequote:
even afwachten hoe het vannacht gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!
Dus je komt gewoon naar de marathon?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
weet je wat ook kut is... dat je een rolgordijn koopt, die op maat maakt en je vergist hebt...
3 cm te kort![]()
kan ik morgen dus een nieuw rolgordijn kopen
Ik hoop dat t goed gaat dan want jij moet er gewoon bij zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even afwachten hoe het vannacht gaat
Uhhhh stuur jij de jouwe maar evenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
He verdorie. Toch wel de goede versie he?
.
Welke heb je gestuurd?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhhh stuur jij de jouwe maar even
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Wake me up when september ends, nou maak mij maar wakker als deze crap afgelopen is
Ik heb natuurlijk de officiële filmversie, hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik luister hem nu even en dit is een hele foute edit versie
Samzz, wil jij nog sturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
He verdorie. Toch wel de goede versie he?
.
Dit is zo lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
Vieze Kitschrock. Alleen leuk gevonden in NLGoedkope rip-off van Queen.
ÉCHT 10X beter ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is zo lekker!Oh en 10x beter dan Queen!
![]()
Ouch @ one day fly, maar je hebt wel gelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Music
Wat mij betreft een van de beste onde day flies ever
Ik ben het nog nooit zo oneens met je geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo oneens met je geweest
quote:
Het eerste deel van je zin: jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het eerste deel van je zin: ja
Het tweede deel: No way
quote:
nog een cover ook... hoe durft ie!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
Hierna weer eens een walgelijke ballad. Gezongen door een band die normaal je oren aan bloedens schreeuwt
helemaal met je eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Fred Durst kan dus echt niet zingenDit klinkt he-le-maal nergens naar
Welke film?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
Meh, ondertussen nog geen film gezien he.
Meatloaf isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
Nu komt weer een portie kitsch, gezongen door een gehaktbrood. True story.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
Meatloaf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
Reservoir Dogs, Lock, stock and two smoking barrels en Disturbiaquote:
quote:
quote:Lock, stock and two smoking barrels
Niet gezienquote:en Disturbia.
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
I would do anything!Die is ook ZO verdomd goed he!
Er zit bijna een fles rose in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom heb ik het op een zuipen gezet
Sowieso Tarentino filmsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reservoir Dogs, Lock, stock and two smoking barrels en Disturbia.
Precies hetzelfdequote:
Not sure if trolling...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
I would do anything!Die is ook ZO verdomd goed he!
hij is iets van 60 kilo afgevallen, nu gaat het een stuk beterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef ToT het volgende:
Ook echt baas dat die kerel bij optredens tussen het zingen door regelmatig ff aan de zuurstof ging!
Och man, ga je ballen scherenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
VH je bent BAAS dat je deze er tussen zet!
Wat een tiefus plaat is dit zeg en zo over rated!![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit aan de halve liters
Maar dit draai ik ook bij het ontbijt
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een nummer van 8 minutenEn ik vermoed dat er vrij veel mensen zijn die hem tof vinden. Helaasch
Ookal vind ik een nummer leuk, als het 8 minuten duurt heb ik vaak het geduld er niet voor om het af te luisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een nummer van 8 minutenEn ik vermoed dat er vrij veel mensen zijn die hem tof vinden. Helaasch
Vanochtend al gedaan en als je dat te vaak doet wordt t schraal enzo.quote:
Mijn filmsmaak is heul niet homo-eigenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Precies hetzelfde
Oh noes word ik nu homo
Nee, goede smaak Erik
Smoesjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vanochtend al gedaan en als je dat te vaak doet wordt t schraal enzo.![]()
![]()
Toch blijft dit een kut en tiefus plaat.
Deze is tofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk draait ie over het algemeen best goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
WORN DOWN PIANO![]()
![]()
![]()
Mijn absolute nummer 1 der alle nummers![]()
STFU!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk. Alsof ze Supertramp en Queen in 1 willen zijn. En het mislukt grandioos
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk. Alsof ze Supertramp en Queen in 1 willen zijn. En het mislukt grandioos
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hou van de nummers die VH slecht vindt
Niet allemaal, maar sommige wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uhhhhhhh ik denk dat Supertramp nog niet eens was doorgebroeken toen dit nummer kwamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik ook zo ongeveerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een rapsodie is een nummer met meerdere muziekstijlenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef WickedTunes het volgende:
VH, je kiest met name de rapsodieën uit, lange nummers die uit meerdere delen bestaan en dus een 'verhaal' willen vertellen...
Dit nummer is uit welk jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhhhhhh ik denk dat Supertramp nog niet eens was doorgebroeken toen dit nummer kwam
dit nummer is 2 jaar ouder als Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dit nummer nog nooit gehoord, maar ik vind het wel een beetje te veel Bohemian Rhapsody en Innuendo, maar dan wat softer.
Daar ben ik blijkbaar dus geen fan vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef WickedTunes het volgende:
VH, je kiest met name de rapsodieën uit, lange nummers die uit meerdere delen bestaan en dus een 'verhaal' willen vertellen...
Apparently.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ben ik blijkbaar dus geen fan van
HAHAHAquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit nummer is 2 jaar ouder als Bohemian Rhapsody
Alleen slaat je argument dan nergens op. Want zij deden het eerder dan bovengenoemde bandsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou ja, het is allemaal van voor mijn geboorte
.
Ja sorry, je hebt gelijk, ik was even in de war met iets anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Wikipedia zegt dat dit nummer uit 1977 komt?
Wat dacht je van Paranoid Android?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef MsMessy het volgende:
De enige rapsodie die ik echt heel leuk vind is Rhapsody in Blue van George Gershwin. De rest vind ik eigenlijk een beetje te langdradig.
Wiki heeft gelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Wikipedia zegt dat dit nummer uit 1977 komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |