TS is een TBS'erquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef BlankeHarry het volgende:
Is er vandaag weer een lading TBS'er op verlof?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Sabbelen het volgende:
Ik plaats altijd met zorg reacties en ik probeer soms wel grappig te doen. Ik merk echter dat velen van jullie enkel op elkaar reageren en dan niet eens de meest boeiende dingen.
Bijv. Jessy zegt: "labrador xD"
en Jason quote haar dan met een heel rare smiley eronder, een kerstman of zo ( echt wtf?).
Ik snap het niet, ik ben ZO grappig en ZO boeiend en toch word ik genegeerd? En een rukker als Jessy wordt dan wel gequote ondanks dat hij/zij enkel "boeboe" ( of iets anders zwakzinnigs) zegt.
Ik moest hard lachenquote:Bijv. Jessy zegt: "labrador xD"
en Jason quote haar dan met een heel rare smiley eronder, een kerstman of zo ( echt wtf?).
Zorg wordt hier weinig gewaardeerd, maar gelukkig zijn er toch coole mensen te vinden op Fokquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Sabbelen het volgende:
Ik plaats altijd met zorg reacties en ik probeer soms wel grappig te doen. Ik merk echter dat velen van jullie enkel op elkaar reageren en dan niet eens de meest boeiende dingen.
Bijv. Jessy zegt: "labrador xD"
Ik snap het niet, ik ben ZO grappig en ZO boeiend en toch word ik genegeerd? En een rukker als Jessy wordt dan wel gequote ondanks dat hij/zij enkel "boeboe" ( of iets anders zwakzinnigs) zegt.
Ja, ik twijfelde inderdaad. Ik wilde "gequote" doen, maar ik dacht: dan komt er weer een malloot met z'n eigen Foktaaltje, zo:"typo in TT!!".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
Lieden die het verbum quoten onnodig moeilijk conjugeren
Doen we toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef CyberJesus het volgende:
Quote dezen post als je het met me eens bent
haha welke kneus doet dat nou ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef CyberJesus het volgende:
Quote dezen post als je het met me eens bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |