Janssen staat niet eens in het veld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen kunnen het misschien niet zien?
[..]
Niet tegen de paal
Ik hoop dat ze penalties gaan nemen als het gelijk blijft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop serieus dat er een Ajacied voor de grap een overtreding maakt en Edwin een penalty mag nemen
Hij heeft al eerder een penalty genomenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze penalties gaan nemen als het gelijk blijft.
Van Verhoeven gaat ie echt niet verliezen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze penalties gaan nemen als het gelijk blijft.
Die gaat beters in de D1 voetballen en wordt de nieuwe EDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
Dus Joe van der Sar gaat naar Ajax?
Ja want zoontjes van staan gelijk aan succes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat beters in de D1 voetballen en wordt de nieuwe ED
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef muzas het volgende:
Gele kaart. Wissel duurt te lang. Tijdrekken.
Publiekswisselquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
Waarom speelt hij de wedstrijd niet uit?
Je komt daar om Edwin te zien spelen in het Ajax van '95, niet tegen losers als Rooney en Vidicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:31 schreef muzas het volgende:
Je zal een kaartje gekocht hebben. Maken ze die pot niet af.
Geld terug vragen.
Zo zo, lefgozer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Halcon het volgende:
300 euro ingezet op een overwinning van Ajax tegen de Graafschap, dus voor een keer hoop ik dat ze winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zo zo, lefgozer.Tja, zijn normaal gesproken gokjes met een grote kans om een klein bedrag aan je inzet toe te voegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel krijg je dan terug, 305 euro of zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, zijn normaal gesproken gokjes met een grote kans om een klein bedrag aan je inzet toe te voegen.
minimaal 330.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je dan terug, 305 euro of zo?
345 euro.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je dan terug, 305 euro of zo?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
En dit is onder andere wat Ajax De grootste club van Nederland maakt. Wat een afscheid
300 euro inzetten om er 45 te winnen. Is dat risicotechnisch wel verantwoord?quote:
Vond ik niet netjes tov v/d Sar, hij heeft ze uitgenodigdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Devv het volgende:
Ze waren P.Air duidelijk nog niet vergeten. Bij Kuijt was het gefluit iets minder, maar je kon duidelijk merken dat ze op vijandelijke bodem waren.
Klopt. Enig minpuntje op de avond. Ow ja, Van der Sar was zichtbaar opgelucht ( een poehhh was wel duidelijk te zien, haha ) nadat vanavond even alles om zijn persoon draaide. Ik begrijp dat zo goed en ik denk wel de meesten hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik niet netjes tov v/d Sar, hij heeft ze uitgenodigd
Als je met pokeren zeker van je zaak bent en je hebt nog ¤ 45,00 voor je liggen, dan knikker je die toch ook in een pot van ¤ 300 ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
300 euro inzetten om er 45 te winnen. Is dat risicotechnisch wel verantwoord?
Edwin speelde MET helden als Rooney en Vidic. Niet tegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Je komt daar om Edwin te zien spelen in het Ajax van '95, niet tegen losers als Rooney en Vidic
Is dat niet een beetje anders? Dan leg je 45 euro in om vervolgens 300+ te winnen. Dat is wat anders dan 300 euro erin knallen voor 45 winst.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je met pokeren zeker van je zaak bent en je hebt nog ¤ 45,00 voor je liggen, dan knikker je die toch ook in een pot van ¤ 300 ?
Een spectaculaire winst is het niet, maar je hebt met ¤ 300,00 meer kans om daar ¤ 345,00 van te maken dan dat je er ¤ 600,00 van maakt.
Correctie is terecht. Minus helden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Edwin speelde MET helden als Rooney en Vidic. Niet tegen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef JaimyLee het volgende:
Ik was er vandaag, zat in vak 420 helemaal bovenaan. Was leuk om tussen alle Ajax fans te juichen als de United D1 of vd Sars dreamteam scoordeManchester United shirtje, vlag mee. En zelfs nog wat mede Dutch Mancunians gezien
Was een erg leuke dag. Bedankt voor alle jaren Edwin. We gaan je missen bij Manchester United!
EDWIN
Notering is 1.30, dus met 300 inzet pak je 390.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
300 euro inzetten om er 45 te winnen. Is dat risicotechnisch wel verantwoord?
Die D1 was ook erg gaaf inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het draaide om vd sar hè, ik was er ook en we klapten ook om die gastjes van united enzo.
Ik heb echt genoten. Eerst de D1 die al zo verschrikkelijk goed zijn, daarna nog ajax.95 en oranje 98 en uiteindelijk vd sars dreamteam met helutte grote namen, dat zie je niet elke dag
Verder ook met kippenvel bij zijn afscheid staan klappen
ik zie de fail niet. Is dat een fail?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef J2T het volgende:
Oh jongens wat ben ik aan het failen zeg.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef J2T het volgende:
[..]
Notering is 1.30, dus met 300 inzet pak je 390.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef J2T het volgende:
Oh jongens wat ben ik aan het failen zeg.
Valt wel redelijk op toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zie de fail niet. Is dat een fail?
Overmars idd sensationeel doelpunt. Ebecilio hoort niet thuis, ook dat heb je goed begrepen. Nu Frank de Boer nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef The_Groove het volgende:
Overmars <3 wat een wereldgoal.
zat in 428 achter gasten uit 410 er maar een feestje van gemaakt, want dat was het ook.
echt fantastische om mn 1ste voetbal herinnering (Ajax mocht naar de finale van de CL!) nu toch nog bijna allemaal in het echt te zien en m'n aller favorietste voetballer ooit een waanzinnig goal te zien scoren en te laten zien dat een Ebicilio het helemaal niet verdiend om op zijn positie te staan (Boerrigter twijfel ik nog, zag er tegen dat dreamteam met vlagen goed uit)
Daar word je idd wel eventjes op de feiten gedrukt. Pijnlijke constatering vind ik het.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef Tarado het volgende:
Dat is de harde realiteit van zo'n dag, je ziet voetballers die met pensioen zijn nog een niveau hebben wat spelers die nu in Ajax 1 staan nog niet halen
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef HeatWave het volgende:
Sulejmani moet echt een keer een week in trainingskamp met Bergkamp, ik word echt niet goed van zijn "doelpogingen" echt alles gaat huizenhoog de 2de ring in....
ik zeg doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef kalinhos het volgende:
Als ik het zo zag zou je bijna zeggen zet Ebecilio ernaast en houd Overmars voor de flanken
Dat is het jammere nou juist, zijn eerste acties zijn altijd prima, maar daarna is ie de weg kwijt, afmaken na een actie lukt hem vrijwel nooit...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens.
Wellicht kan Bergkamp dan ook even wat doen aan zijn techniek. Sulejmani is toch echt om te janken.
hij mist de elastiek aan de voet zoals Bergkamp en meer recentelijk Suarez dat hadden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het jammere nou juist, zijn eerste acties zijn altijd prima, maar daarna is ie de weg kwijt, afmaken na een actie lukt hem vrijwel nooit...
Er moet idd wel iets héél geks gebeuren wil dat niet gebeuren. Alleen zijn er toch twee dingen die hem kunnen bedreigen van een top-periode bij Ajax. Ernstig blessureleed en het niet-inzien van Frank de Boer. Dat laatste ben ik totaal niet bang voor. Dat eerste ook niet. Maar het kan natuurlijk wel gebeuren. Maar daar van uitgaande is natuurlijk nooit goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ik zeg doen![]()
Serero vond ik overigens fantastische, het gemak waarmee hij een pass geeft en hoe natuurlijk het allemaal eruit ziet...die jongen gaat een sensatie worden dit seizoen, dat moet haast wel.
Tuurlijk, maar als hij gewoon eens op goal leert mikken kan hij er toch wel een aantal inleggen dit seizoen denk ik, het zit er wil in maar het wil er niet uitkomen lijkt het...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
hij mist de elastiek aan de voet zoals Bergkamp en meer recentelijk Suarez dat hadden.
Hij ziet er voor het eerst fit uit, dat is al een hele vooruitgang. Hij lijkt in interviews enorm gemotiveerd en wil 1 jaar echt vlammen bij Ajax en dan heel misschien verder kijken, naja doen en minimaal z'n kostprijs voor hem vangen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als hij gewoon eens op goal leert mikken kan hij er toch wel een aantal inleggen dit seizoen denk ik, het zit er wil in maar het wil er niet uitkomen lijkt het...
Hij maakt wel de actie, ( overigens ook veel te weinig ) maar daarna lijkt hij te blokkeren en ( ipv met snelheid voorbij zijn tegenstander te gaan ) zijn actie is dan ook gelijk ten einde. De verdediger van de tegenpartij kan dan simpel de bal van zijn voet tikken. Of, als dat niet gebeurd, doet Sulejmani wel tikkie terug of breed naar een medespeler.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het jammere nou juist, zijn eerste acties zijn altijd prima, maar daarna is ie de weg kwijt, afmaken na een actie lukt hem vrijwel nooit...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een mooi afscheid gemist of niet?
Hij speelde een leuke wedstrijd idd, maar voor topniveau lukt dat denk ik niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ebecilio verpatsen en Overmars in de plaats?
Wie stemt voor?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |