abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100280527
Welkom in hét topic voor alle (ex-)studenten en medewerkers van Wageningen Universiteit, Hogeschool Van Hall Larenstein Wageningen en natuurlijk alle andere geïnteresseerden!

Met onder anderen:
Bierie, bioloogje, Blurred86, Casparovvv, dralion13, Ducktails, GFA, Hurray, ieniminimuis, jappas, Kees22, kippiej, Klaudias, leolinedance, maen, Momo, MrMazzeltov, Placeholder, Reflectionne, Saxofoontje, Sodium, Xenomyst, Zith

Voor een eerste indruk, wat foto's van de (onderwijs)gebouwen:

Forum

Atlas

Lumen

Gaia

Radix

Het toekomstige Orion

...en alles overzichtelijk op een plattegrond

Voor meer informatie over de campus, alle gebouwen op en rond de campus en uiteraard de herkomst van de foto's hierboven: zie hier.

Overige handige links:

Wageningen Universiteit:
Website Wageningen Universiteit en website Wageningen UR
Algemene informatie voor studiekiezers BSc en MSc
Link voor huidige BSc studenten
Website met overzicht van alle toekomstige voorlichtingsactiviteiten
Informatie voor toekomstige MSc-studenten (hoe in te schrijven etc.)
Kalender academisch jaar 2011-2012
Studiegids 2011-2012
Een praktische gids 'Wiewatwaar in Wageningen'
Een overzichtskaart van Wageningen, waarop oa de gebouwen van WUR staan
WUR tv

Van Hall Larenstein:
Website Van Hall Larenstein

Algemeen:
de Resource, het magazine voor studenten en medewerkers van Wageningen UR
Idealis, de studentenhuisvester van Wageningen
Universitair Sports Centre 'de Bongerd'
Algemene Introductie Dagen 2011 Wageningen
Foto's van AID 2010

Voorgaande delen:
Topicreeks: Studeren in Wageningen

[ Bericht 2% gewijzigd door Reflectionne op 05-08-2011 09:02:56 ]
pi_100280588
Pfoe! Sorry maar die lijst met nieuwe namen ga ik even niet uitzoeken, als die lijst even gemaakt wordt wil ik 'm er best bij zetten -> nu leren

It's safe to post again!
pi_100280782
goed bezig!
Vanaf mn telefoon kan ik niet openen, dus ben blij dat jij het gedaan hebt :)

hoe gaat het met werken en leren en scriptie en al jullie andere bezigheden?
pi_100281189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef maen het volgende:
goed bezig!
Vanaf mn telefoon kan ik niet openen, dus ben blij dat jij het gedaan hebt :)

hoe gaat het met werken en leren en scriptie en al jullie andere bezigheden?
Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wou :) Hoe gaat het bij jou?
pi_100281353
Joepie, nu kunnen we weer posten zonder veel werk te moeten doen ^^.

Ik heb gelukkig even niks te leren (Bachelor binnen en de master moet nog beginnen). Beetje werken en vakantie vieren. Ze schijnen mij echter, in tegenstelling tot Reflectionne, niet alle uren in te kunnen plannen. Deze week opgeteld in totaal 4 diensten, in tegenstelling tot de 8 die ik gehoopt had..
pi_100281381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:43 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wou :) Hoe gaat het bij jou?
:o net alsof ik mezelf hoor (uhh, lees dus :P)

wanneer zijn jouw herkansingen?
pi_100281418
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef maen het volgende:

[..]

:o net alsof ik mezelf hoor (uhh, lees dus :P)

wanneer zijn jouw herkansingen?
Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?
pi_100281561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef jappas het volgende:
Joepie, nu kunnen we weer posten zonder veel werk te moeten doen ^^.

Ik heb gelukkig even niks te leren (Bachelor binnen en de master moet nog beginnen). Beetje werken en vakantie vieren. Ze schijnen mij echter, in tegenstelling tot Reflectionne, niet alle uren in te kunnen plannen. Deze week opgeteld in totaal 4 diensten, in tegenstelling tot de 8 die ik gehoopt had..
en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :s
ik vond dat ik deze week teveel ingepland was (9 stuks), want ik wil leren voor de hers. Maar ze konden niets meer schuiven :{

sowieso, loopt niet allemaal even soepel bij Opella... stond laatst met nog iemand bij dezelfde vrouw :X of ze geven niet door als er iemand niet aanwezig is, sta je daar voor dichte deur |:(
pi_100281627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?
maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dus ;)

(en nee, ik ga er niet voor om ze alle 6 te halen, maar gewoon poging tot :P Wil er 3 halen)
pi_100281653
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:52 schreef maen het volgende:

[..]

en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :s
ik vond dat ik deze week teveel ingepland was (9 stuks), want ik wil leren voor de hers. Maar ze konden niets meer schuiven :{

sowieso, loopt niet allemaal even soepel bij Opella... stond laatst met nog iemand bij dezelfde vrouw :X of ze geven niet door als er iemand niet aanwezig is, sta je daar voor dichte deur |:(
Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)

Ik heb veel afwezige zorgmappen en een man waar ik 2,5 uur heen moest maar naar een uur klaar was (kon niks meer doen, wilde de man niet hebben, alles was pas gedaan), ik gemeld omdat ik dat heel bizar vind en me afvraag wat de vaste hulp dan doet. Krijg ik de reactie dat ik dan maar ramen had moeten wassen ofzo. DIE MAN WILDE NIKS MEER!

Ik heb het idee dat het hoofd van de planning zeg maar (om geen namen te noemen) het beter voorheeft met ons en de clienten dan de anderen.
pi_100281703
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:53 schreef maen het volgende:

[..]

maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dus ;)

(en nee, ik ga er niet voor om ze alle 6 te halen, maar gewoon poging tot :P Wil er 3 halen)
Zo dan! Succes :)
pi_100281767
Ik heb het idee dat ze mij ook verkeerd op papier hebben staan (of het is toeval). Ik sta namelijk voor 2 weken in Wageningen (en Rhenen etc. dacht ik dus) en 3 in Ede ingeplanned. Ik heb deze week (eerste week) echter alleen maar in Wageningen gemoeten. Nouja, ik laat het er mooi bij voor nu, maar hoop dat het beter gaat.

@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch? :').
pi_100281831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:

@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch? :').
Klopt, mevrouw vertelde me dat ze deze week geen hulp wilde omdat ze weg moest ik zei dat ze dat tegen Opella moest zeggen. Ik hoorde niks dus vroeg me af of het goed was gegaan, dus mailtje. Krijg ik terug: omdat ze het jou zelf al had verteld hebben we je niet gemaild. Wtf? Zo'n bejaarde kan nooit wat vergeten ofzo?

Trouwens maen, heb jij ook vaak tijd te veel?
pi_100281938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:54 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)

Ik heb veel afwezige zorgmappen en een man waar ik 2,5 uur heen moest maar naar een uur klaar was (kon niks meer doen, wilde de man niet hebben, alles was pas gedaan), ik gemeld omdat ik dat heel bizar vind en me afvraag wat de vaste hulp dan doet. Krijg ik de reactie dat ik dan maar ramen had moeten wassen ofzo. DIE MAN WILDE NIKS MEER!

Ik heb het idee dat het hoofd van de planning zeg maar (om geen namen te noemen) het beter voorheeft met ons en de clienten dan de anderen.
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
pi_100282042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:
Ik heb het idee dat ze mij ook verkeerd op papier hebben staan (of het is toeval). Ik sta namelijk voor 2 weken in Wageningen (en Rhenen etc. dacht ik dus) en 3 in Ede ingeplanned. Ik heb deze week (eerste week) echter alleen maar in Wageningen gemoeten. Nouja, ik laat het er mooi bij voor nu, maar hoop dat het beter gaat.

ik moest laatst naar Doorwerth, echt een uur fietsen! Renkum en Heelsum vind ik nog wel te doen maar dat vond ik echt te ver. Was kapot toen ik daar aan kwam, poets je ook niet lekker meer...

tsja, communicatie bij Opella is niet alles. Is er niet iemand hier die Communicatie studeertl die ze iets kan leren! ;)
pi_100282055
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:

[..]

hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
Gelukkig :) Beter dan toch? :+ Ja ik ook, 'dat doet de vaste hulp wel weer'. Dat meld ik ook niet hoor, prima zo! Klant is koning was hun motto toch? Maar die 1 uur ipv 2,5 vond ik gewoon bizar..
pi_100282073
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:

[..]

Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.

Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig" :D.
pi_100282096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:

[..]

Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn.

"Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.

Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig" :D.
Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!" :+

Maar eergisteren: "Gelukkig ben jij er, er zou een jongen komen maar dat moet ik niet"
pi_100282169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:

[..]"Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!" :+
Dit mag in de OP :P.
pi_100282184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:

[..]

Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.

ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!
pi_100282200
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:08 schreef maen het volgende:

[..]

ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!
Hahaha ja, 'ga maar afstoffen' en dan denk ik: 'welke stof?'
pi_100282258
Zal ik de tt laten veranderen in: Werken bij Opella #1
pi_100282322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!" :+

Maar eergisteren: "Gelukkig ben jij er, er zou een jongen komen maar dat moet ik niet"
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij :o
pi_100282340
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:

[..]

ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij :o
Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen? :P
pi_100282381
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:

[..]

Hmm, ik heb vorige week niet gewerkt. Hoe kan dat nu :P. Ik merkte overigens ook dat ze het handig vinden dat ik (in vergelijking met meisjes/vrouwen) vrij groot ben.
pi_100282388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen? :P
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij ;)
pi_100282413
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:

[..]

nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij ;)
Bejaarden zijn makkelijke mensen :) Gewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
pi_100282422
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
pi_100282442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:

[..]

Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".

@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes :P.
pi_100282458
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef maen het volgende:
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
Ik heb 1 vrouw waar ik vaker heen moet daar moet ik 't altijd, daarnaast nog 1 keer en ik moet morgen boodschappen doen (was maandag ook bij haar)
pi_100282467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Bejaarden zijn makkelijke mensen :) Gewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
ja idd :) de 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt! :{
pi_100282486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:

[..]

Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
Dat heb ik dus nog steeds nooit gehad, altijd pas op de helft van het werken
pi_100282492
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef maen het volgende:

[..]

ja idd :) de 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt! :{
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
pi_100282549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:

[..]

@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes :P.
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig :P
pi_100282558
Leuk als straks mensen geinteresseerd zijn in 'studeren in Wageningen' en even het topic willen bijlezen :')
pi_100282605
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:18 schreef maen het volgende:

[..]

haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig :P
Ik koffie! Dat ik het zwart drink is schijnbaar raar..
pi_100282621
Haha, inderdaad. Sla de eerste pagina maar over. Het verbaasd me overigens hoe goed sommige mensen nog zijn. Deze week 2 mensen die rond de 90 zaten gehad, maar nog hartstikke helder. En vanochtend een vrouw van 81 die boven alles vrolijk zelf ging stoffen. En ook leuk om te zien dat ze vaak ook best goed opgeleid zijn en veel weten :P.

Zwart koffie drinken is inderdaad vreemd. "Helemaal niks??"
pi_100282627
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:
quote:
Ik ben blij met iemand die studeert de vaste hulpen zijn allemaal zo dom en van die asociale mensen!
pi_100282631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren :{w

ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
pi_100282654
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef maen het volgende:

[..]

uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren :{w

ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
Oh, zo erg heb ik het niet gehad.. Lijkt me vervelend zeg, jij staat ook maar je best te doen.
pi_100282740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef Reflectionne het volgende:
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:

[..]

haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde O-)
(combikamer is best op jezelf, toch? :+ )
pi_100282796
Och, en anders helpt iets in de trant van: "Ik houd er zelf van om het goed schoon te houden" ook wel. Image is belangrijk :+.
pi_100282801
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:

[..]

haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde O-)
(combikamer is best op jezelf, toch? :+ )
Hahaha heel wat anders.. Kan me dat ook wel voorstellen, dat beeld hebben ze toch. Joah, op jezelf wonen is een relatief begrip
pi_100282861
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).

Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op :(.
pi_100282977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef jappas het volgende:
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).

Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op :(.
in Renkum, anti-kraak weet ik wel... maar of je dat wil? heel goedkoop, dat wel
pi_100283150
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons ;). We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
pi_100283217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef jappas het volgende:
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons ;). We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
binnen 2 weken er uit kunnen ja.
Vriend van me had daar optie op, maar heeft nu combiwoning op de Haarweg. Is dat niets voor jullie? Of schiet dat ook niet op...
pi_100283306
Daar staan we al heel lang op te wachten en op een of andere manier blijven we rond de 3-4 plek staan. Iedereen die al langer studeert (en ingeschreven staat bij Idealis) en nu wil samenwonen zal steeds wel voorgaan.En in een appartementje zouden we ook nog iets langer na onze studie kunnen blijven.

Maar laten we maar hoop blijven houden dat loting straks een keer lukt :P. En tot dan reclame maken :).
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:11:47 #49
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_100287815
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
pi_100287895
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef bioloogje het volgende:
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagen :P
pi_100287952
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef maen het volgende:

[..]

Het ís ook interessant natuurlijk
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:16:44 #52
163216 bioloogje
pi_100288095
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef maen het volgende:

[..]

Ik weet toch niet of en zo ja waar het eindigt. :P Misschien stond er nog wat zinnigs tussen. Dat viel tegen maar ach, je kan niet alles hebben, heb iig niet de OP bij hoeven werken :P
pi_100291016
@ Bioloogje: Och, dat ben ik toch ook ;).

Ik vond trouwens al bijna dat we dit topic moesten verplaatsten naar WGR, daar past het misschien beter.
pi_100297620
gaan we het nu weer over herkansingen hebben: ze zijn stom! :P
pi_100304019
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef maen het volgende:
gaan we het nu weer over herkansingen hebben: ze zijn stom! :P
Heel stom!
pi_100305570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:44 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Heel stom!
Och, ik vind het nog wel meevallen ^^. De eersten kunnen pas in December zijn :P.
pi_100310054
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:09 schreef jappas het volgende:

[..]

Och, ik vind het nog wel meevallen ^^. De eersten kunnen pas in December zijn :P.
o|O

;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:21:33 #58
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100313162
ik werk ook als huishoudelijk hulp alleen dan in Zwolle. Dus ook ik was best geïnteresseerd in de vorige pagina's. Heb op dit moment een paar vaste adresjes dus dat betekent veel vrijheid :).
Vandaag kwam ik nog bij een stel en die zou hulp vandaag krijgen van mij, maar hadden al hulp gehad deze week. Leuk dubbele roostering :'). En in Zwolle is ook niet alles dichtbij dus ik fiets me te pletter.

En lekker geen herkansingen! Eindelijk een zomer zonder herkansingen... zou het bijna gaan missen _O- .
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_100318062
Wat zijn wij goed voor de bejaarde/schoonmaakbehoevende medemens :) Lekker gewerkt vanmiddag. Met een karretje achter mevrouw aangesjokt in de supermarkt!
pi_100318279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Reflectionne het volgende:
Wat zijn wij goed voor de bejaarde/schoonmaakbehoevende medemens :) Lekker gewerkt vanmiddag. Met een karretje achter mevrouw aangesjokt in de supermarkt!
ik mocht het tapijt schoonmaken... :{
pi_100318303
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef maen het volgende:

[..]

ik mocht het tapijt schoonmaken... :{
Joepieee!
pi_100318362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Joepieee!
vieze hond! :(
en mijn rug was er ook niet zo blij mee :{
pi_100318412
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef maen het volgende:

[..]

vieze hond! :(
en mijn rug was er ook niet zo blij mee :{
Ik hou er niet zo van als mensen huisdieren hebben (ookal vind ik honden wel leuk) alles is meteen zo vettig ofzo..
pi_100318462
Ik weet wel bijna zeker dat ik volgend jaar weer voor dit werk ga solliciteren, vind het een prima baantje en ben tevreden met wat ik verdien
pi_100318548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat ik volgend jaar weer voor dit werk ga solliciteren, vind het een prima baantje en ben tevreden met wat ik verdien
uhu :Y

ik ga proberen of ik het door het jaar heen ook aan kan houden, 1 a 2 diensten per week.
pi_100318753
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef maen het volgende:

[..]

uhu :Y

ik ga proberen of ik het door het jaar heen ook aan kan houden, 1 a 2 diensten per week.
Ga je geen vakken volgen dan? (Lees: verplichte college's/practica?)
pi_100318796
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ga je geen vakken volgen dan? (Lees: verplichte college's/practica?)
jawel, maar met mijn studie blijft er wel wat tijd over ;)
pi_100318848
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:51 schreef maen het volgende:

[..]

jawel, maar met mijn studie blijft er wel wat tijd over ;)
Oja Lebo, even vergeten ;)
pi_100318890
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:53 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Oja Lebo, even vergeten ;)
:+
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:09:59 #70
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100331075
Al de hele week aan het klussen in m'n kamer. Wat een werk, niet verwacht. Misschien ben ik te grondig :')

Vanaf zondag is het bewoonbaar dus dan kan ik eindelijk echt Wageningen gaan beleven. Jammer dat het nog 2 weken duurt voordat de AID begint, heb er zin in!

Leuk om misschien even te vermelden: m'n overbuurvrouw klopte dinsdag aan toen ik met een vriend aan het klussen was. Of we bang waren voor slangen. Ja euh, dat ligt er aan wat voor slang het is... Hoezo? Ontsnapt? Is hij giftig? Nee. Ook geen wurgslang? Nee. Hoe groot? ongeveer 25cm. Laten we maar kijken dan. Ja, hij zit niet in het terrarium. Nee. Ook niet onder de kastjes. Misschien achter de koelkast. Lekker warm natuurlijk.
En toen werd ze een beetje bangig voor dat arme beestje. Dus gingen we maar weer weg. :P Zo blijft het pre-studentenleven toch nog spannend :)

Dan nog even de vragenrubriek:
• Welke studie is Lebo?
• Zijn er hier mensen die bij Argo roeien? Is Argo een beetje actief? Of is het interessant om je bij nog een vereniging in te schrijven?
• Ik kreeg de AID-brief compleet met pak folders twee keer. Hebben meer mensen dat? Zonde van het papier :')
pi_100331464
He, dat pakket met die folders van de AID heb ik ook 2 keer gehad! Zou wel echt zonde zijn als iedereen dat heeft gehad :P
Welke studie ga jij eigenlijk doen, placeholder?
pi_100332723
Ik ben op dit moment niet thuis dus ik ben benieuwd wat ik thuis kan verwachten :)
Heb gelijk even iedereen van mn AID groepje+ mentoren 'gegoogled' maar er zijn toch wat mensen onvindbaar..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:41:16 #73
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100336107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Saxofoontje het volgende:
He, dat pakket met die folders van de AID heb ik ook 2 keer gehad! Zou wel echt zonde zijn als iedereen dat heeft gehad :P
Welke studie ga jij eigenlijk doen, placeholder?
Moleculaire Levenswetenschappen. Wat ga jij doen? (of doe je? :') )
Nou zijn twee mensen geen goede steekproef, maar toch zou het toevallig zijn. Ik vrees het ergste. Dode bomen -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Xenomyst het volgende:
Ik ben op dit moment niet thuis dus ik ben benieuwd wat ik thuis kan verwachten :)
Heb gelijk even iedereen van mn AID groepje+ mentoren 'gegoogled' maar er zijn toch wat mensen onvindbaar..
Heb ik ook gedaan. Kan ze allemaal vinden, behalve 1 iemand met een te doorsnee naam. Het viel me op dat er in m'n groepje steeds twee mensen met dezelfde studie zaten. Is dat expres gedaan?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:34:04 #74
163216 bioloogje
pi_100338581
Zo net naar een afscheids-BBQ geweest van een teamgenoot. Tof feestje met Spanjaarden, italianen, Brazilianen, Fransen en een gast uit Montenegro. Toch een tof iets aan Wageningen dat internationale karakter :D

Verder heeft de Lebo (gebouw van de WUR (Leeuwenborch)) vooral de sociale en economische studies. Die worden altijd een beetje gekscherend genoemd als de makkelijke studies. Ik houd me verder buiten de discussie of het terecht is of niet.

Verder kun je bij Argo zo actief worden als je wilt. Het heeft 2 mogelijkheden. Alleen roeien en het dus puur als sport zien. Maar ze hebben ook een vrij corporale vereniging erachter zitten waar je zeer actief in kunt worden. Je kunt er dus prima lid van worden en het als een soort van studentenvereniging zien, maar je kunt ook ernaast nog lid worden van een andere studentenvereniging (of niet natuurlijk.) Studie vereniging raad ik daarnaast sowieso aan omdat het weinig kost en je wel korting krijgt op je boeken.

Verder stoppen ze idd waar mogelijk 2 mensen van dezelfde studie in een AID groep. Dit zodat je iig al iemand kent op de studiedag en tijdens de eerste colleges. Dan kun je dat iig met iemand delen en heb je al iets van aansluiting.
pi_100343526
Ik ga Levensmiddelentechnologie doen. Een kennis/vriendin van me gaat ook Moleculaire Levenswetenschappen doen! Heb ook alle namen uit mijn groepje nagelopen, de meeste heb ik wel kunnen vinden volgens mij. Zou wel toevallig zijn als ik straks bij een van jullie zit ofzo :P
pi_100343818
Leuk joh, al zin in de aid? Hoop dat het een beetje mooi weer wordt!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:53:01 #77
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100348241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 08:43 schreef Saxofoontje het volgende:
Heb ook alle namen uit mijn groepje nagelopen, de meeste heb ik wel kunnen vinden volgens mij. Zou wel toevallig zijn als ik straks bij een van jullie zit ofzo :P
Dit is natuurlijk simpel op te lossen door elkaar even te PM'en. Er zitten twee vrouwelijke levensmiddelentechnologen in m'n AID-groepje. Dus het kan :)

Voor Xenomyst: er zitten geen BBN'ers in m'n groepje.
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef bioloogje het volgende:
Verder heeft de Lebo (gebouw van de WUR (Leeuwenborch)) vooral de sociale en economische studies. Die worden altijd een beetje gekscherend genoemd als de makkelijke studies. Ik houd me verder buiten de discussie of het terecht is of niet.

Verder kun je bij Argo zo actief worden als je wilt. Het heeft 2 mogelijkheden. Alleen roeien en het dus puur als sport zien. Maar ze hebben ook een vrij corporale vereniging erachter zitten waar je zeer actief in kunt worden. Je kunt er dus prima lid van worden en het als een soort van studentenvereniging zien, maar je kunt ook ernaast nog lid worden van een andere studentenvereniging (of niet natuurlijk.) Studie vereniging raad ik daarnaast sowieso aan omdat het weinig kost en je wel korting krijgt op je boeken.

Verder stoppen ze idd waar mogelijk 2 mensen van dezelfde studie in een AID groep. Dit zodat je iig al iemand kent op de studiedag en tijdens de eerste colleges. Dan kun je dat iig met iemand delen en heb je al iets van aansluiting.
Duidelijk verhaal :)!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:01:12 #78
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100348479
Saxofoontje en ik zitten in hetzelfde AID groepje *O*
pi_100348559
:D :D

Was ik trouwens degene die niet te vinden was via google oid? Aangezien er in Nederland volgens mij stuk of 40 mensen zijn met dezelfde voor- en achternaam combinatie..
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:08:48 #80
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100348682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Saxofoontje het volgende:
:D :D

Was ik trouwens degene die niet te vinden was via google oid? Aangezien er in Nederland volgens mij stuk of 40 mensen zijn met dezelfde voor- en achternaam combinatie..
Ja, sorry dat ik je naam doorsnee noem :')
pi_100348769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef placeholder het volgende:
kleine wereld is het toch ook :)
pi_100348847
Mijn voornaam en achternaam komen allebei veel voor, dan krijg je dat :P

Ja he, maen!
pi_100348954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef Saxofoontje het volgende:
Mijn voornaam en achternaam komen allebei veel voor, dan krijg je dat :P

Ja he, maen!
hebben jullie 2 iig al iets gemeenschappelijks om over te praten :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:24:36 #84
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100349175
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef maen het volgende:
hebben jullie 2 iig al iets gemeenschappelijks om over te praten :P
Ja en buiten dat. Mijn tweede keuze zou levensmiddelentechnologie geweest zijn, dus levensmiddelentechnologen zal ik niet zomaar met rust laten. En als ze dat vervelend vinden hadden ze maar iets minder interessants moeten gaan studeren.
pi_100349188
Dat is inderdaad toevallig, leuk zeg. Al weet ik niet of ik het hele dagen over Fok zou hebben, zoekt daarna gelijk je hele groepje je geschiedenis af :P.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:30:25 #86
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100349345
Radiostilte over FOK tijdens de AID :7
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:34:01 #87
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100349470
Maargoed. Ik wilde vandaag nog naar Wageningen toe om m'n plinten te schilderen. Als ik blijf bankhangen met FOK schiet dat niet op.
pi_100349664
Ik ben over een paar minuten ook op weg naar Wageningen, ga met mijn ouders wat huisjes/appartementen langs kijken. Nu het er nog niet uitziet dat kamer huren iets gaat worden gaan we kijken ofdat kopen + kamers verhuren iets kan zijn :)
pi_100349946
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:30 schreef placeholder het volgende:
Radiostilte over FOK tijdens de AID :7
Haha zo heb ik vorig jaar Bioloogje en Bierie (de laatste is van de aardbodem verdwenen) ontmoet, maar niet laten merken hoe we elkaar kennen, speciaal excuse bedacht! ^O^

Cool dat jullie bij elkaar in het groepje zitten!
pi_100350062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:40 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik ben over een paar minuten ook op weg naar Wageningen, ga met mijn ouders wat huisjes/appartementen langs kijken. Nu het er nog niet uitziet dat kamer huren iets gaat worden gaan we kijken ofdat kopen + kamers verhuren iets kan zijn :)
Als je iets tegenkomt wat jij niet wil en wat voor 2 personen ideaal is (1 slaapkamer, 1 woonkamer, eigen keuken en badkamer) wil je het me laten weten?!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:53:00 #91
163216 bioloogje
pi_100350077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha zo heb ik vorig jaar Bioloogje en Bierie (de laatste is van de aardbodem verdwenen) ontmoet, maar niet laten merken hoe we elkaar kennen, speciaal excuse bedacht! ^O^

Yep dat is waar idd.

En er komt binnenkort nog een kamer vrij bij ons. (waarschijnlijk voor een dame) Dus misschien zie ik iemand nog tijdens een hospiteer avond :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:28:16 #92
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100351188
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

We kennen elkaar nog niet, dus ik denk dat je er weinig van merkt. Behalve dat we elkaars naam weten enzo.

Even wat anders, een treinstation in Wageningen zou geen overbodige luxe zijn. De 88 is prima, maar toch...
pi_100351378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef placeholder het volgende:

[..]

We kennen elkaar nog niet, dus ik denk dat je er weinig van merkt. Behalve dat we elkaars naam weten enzo.

Even wat anders, een treinstation in Wageningen zou geen overbodige luxe zijn. De 88 is prima, maar toch...
Dat was bij ons ook zo ;)

En over dat treinstation, vertel mij wat!
pi_100354230
Tsja, waarom ze dat ooit gesloten hebben is mij ook een raadsel. Zou inderdaad mooi zijn als dat er geweest was..
pi_100354722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef placeholder het volgende:
Wat leuk! Ik zit bij de biologen, plantenwetenschappers en bodem,water,atmosfeer studenten :)
Maar ik ben nog steeds op zoek naar een kamer, het schiet jammer genoeg niet echt op.. Dan maar een paar maanden heen en weer reizen
pi_100354770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef Xenomyst het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik zit bij de biologen, plantenwetenschappers en bodem,water,atmosfeer studenten :)
Maar ik ben nog steeds op zoek naar een kamer, het schiet jammer genoeg niet echt op.. Dan maar een paar maanden heen en weer reizen
Moet je ver reizen?
pi_100354856
neu, half uurtje ;)
pi_100354982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef Xenomyst het volgende:
neu, half uurtje ;)
Ooh dat is nog wel te doen :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:09:45 #99
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100354995
en vanaf november tot maart ofzo doe ik mijn kamer in onderhuur ;-) moet je wel van roze houden _O-
Trotste mama van Ambar
pi_100355045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
en vanaf november tot maart ofzo doe ik mijn kamer in onderhuur ;-) moet je wel van roze houden _O-
als je slaapt zie je dat niet, toch? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:16:51 #101
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100355269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:11 schreef maen het volgende:

[..]

als je slaapt zie je dat niet, toch? :P
maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.
Trotste mama van Ambar
pi_100355287
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.
als het je 6 uur reizen bespaard, denk ik dat het niet zoveel meer uitmaakt..
pi_100355426
haha roze, was dat al of heb je er zelf voor gekozen ?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:21:58 #104
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100355466
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Xenomyst het volgende:
haha roze, was dat al of heb je er zelf voor gekozen ?
Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!
Trotste mama van Ambar
pi_100355540
haha oke
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:00:19 #106
163216 bioloogje
pi_100356949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!
Oke... Ik vind jou een beetje eng... :@

:P
pi_100357124
Waar kun je in de vakantie in het weekend studeren? Lebo en Forum zijn dicht, Zodiac alleen toegankelijk met pasje.. Weet iemand iets van de Dreijen?
pi_100357159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef maen het volgende:
Waar kun je in de vakantie in het weekend studeren? Lebo en Forum zijn dicht, Zodiac alleen toegankelijk met pasje.. Weet iemand iets van de Dreijen?
Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde is :{
pi_100357255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:05 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde is :{
ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens open :{
Maargoed lijkt erop dat we niet veel keus hebbe... |:(
pi_100357552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef maen het volgende:

[..]

ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens open :{
Maargoed lijkt erop dat we niet veel keus hebbe... |:(
Ik leer toch altijd het liefste thuis, geen andere mensen die rond wandelen enzo. Lig je beetje op schema met leren? Ga je wel alle 6 de vakken leren, of ga je er ook maar een paar leren? Bij mij wil het niet zo, moest van mezelf steeds 's avonds leren (na het werken) maar dat wil gewoon niet echt.. En het is een heel saai boek om te lezen, dus of ik ben afgeleid na 5 regels of m'n ogen vallen dicht.. Pff, maar ik mag niet klagen met m'n ene vak in vergelijking met jou.
pi_100361277
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:52 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Als je iets tegenkomt wat jij niet wil en wat voor 2 personen ideaal is (1 slaapkamer, 1 woonkamer, eigen keuken en badkamer) wil je het me laten weten?!
We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Yep dat is waar idd.

En er komt binnenkort nog een kamer vrij bij ons. (waarschijnlijk voor een dame) Dus misschien zie ik iemand nog tijdens een hospiteer avond :D
Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaan :) (Wat een gedoe is dat allemaal zeg.. XD)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:04:49 #112
163216 bioloogje
pi_100361586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef Saxofoontje het volgende:

[..]

We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!

[..]

Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaan :) (Wat een gedoe is dat allemaal zeg.. XD)
De kamer is van idealis, en is ongeveer 12 m2 met eigen wastafel en inbouwkast. Zal rond de 260 a 270 kosten. Hij komt vanaf 6 september leeg te staan. Als hij op kamernet komt te staan zal ik je wel iets van een berichtje sturen. ;)
pi_100361677
in onderhuur? tot hoelang?
pi_100362195
Dat zou fijn zijn! :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:43:10 #115
163216 bioloogje
pi_100362924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:07 schreef Xenomyst het volgende:
in onderhuur? tot hoelang?
Zolang je wilt. Huisgenootje gaat stoppen met haar studie en gaat of in België studeren of thuis wonen. Het is dus geen onderhuur.

Ik zal jou ook wel een berichtje sturen als de kamer online komt. ;)
pi_100363077
ooowoke, ik dat het dan via idealis gewoon weer ging!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:04:51 #117
163216 bioloogje
pi_100363781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Xenomyst het volgende:
ooowoke, ik dat het dan via idealis gewoon weer ging!
Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)
pi_100363932
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)
Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebben :P = minder delen dan nu :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:11:25 #119
163216 bioloogje
pi_100364092
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebben :P = minder delen dan nu :+
Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis... :P
pi_100364249
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis... :P
Tss!
pi_100364400
Noh, zo eng is Reflectionne niet :o. Over mezelf ben ik nog niet uit..

Qua woonruimte hoeft het voor ons overigens niet persé iets met 2 kamers en een keukentje te zijn, het mag ook best iets groter. Alleen dan wordt de prijs vaak een probleem..
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:00:17 #122
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100366147
Potjandorie. Al m'n plinten geschuurd. Wat een kutklus. Morgen beits erover. Nu weer naar huis...

Ik heb het eigenlijk best goed met m'n kamertje als ik alle woonperikelen lees.
pi_100366229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef placeholder het volgende:
Potjandorie. Al m'n plinten geschuurd. Wat een kutklus. Morgen beits erover. Nu weer naar huis...

Ik heb het eigenlijk best goed met m'n kamertje als ik alle woonperikelen lees.
Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebt ;)
pi_100366290
Je moet een moeder hebben die dat graag voor je doet ^^. Ik ben destijds zo onder het schilderen uitgekomen.
pi_100366342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef jappas het volgende:
Je moet een moeder hebben die dat graag voor je doet ^^. Ik ben destijds zo onder het schilderen uitgekomen.
Luiwammes :{w

[ Bericht 14% gewijzigd door Reflectionne op 05-08-2011 20:14:59 ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:32:37 #126
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100367507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebt ;)
Haarweg.

En even inhakende op Jappas, ik ben blij dat ik het zelf mag doen. Voelt zelfstandig. Ze helpt wel overigens :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:36:58 #127
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100367698
En begrijp ik nou goed dat jappas en Reflectionne samen één zijn (althans, op gezette tijden :') )?
pi_100370677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef placeholder het volgende:
En begrijp ik nou goed dat jappas en Reflectionne samen één zijn (althans, op gezette tijden :') )?
'Samen één' als in?! We zijn niet dezelfde :P
pi_100371708

Zo samen één? :').

Maar als in dat Reflectionne mijn vriendinnetje is, ja ;).
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:39:30 #130
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100376249
Ja ja. Dat bedoelde ik. Laat ik het concept 'samen één' maar niet uitleggen :')
pi_100384014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef placeholder het volgende:
Ja ja. Dat bedoelde ik. Laat ik het concept 'samen één' maar niet uitleggen :')
Dan toch wat ik dacht dat je bedoelde :o

@Maen, studeren vandaag?
pi_100384115
jup.. heb een Zodiac toegangspas weten te lenen, dus ga maar eens een dagje tussen de Veetelers zitten :P

succes!
pi_100384134
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 08:53 schreef maen het volgende:
jup.. heb een Zodiac toegangspas weten te lenen, dus ga maar eens een dagje tussen de Veetelers zitten :P

succes!
Goed bezig! Dankjewel, jij ook veel succes :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:04:12 #134
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100384188
Waarom zitten de veetelers in een gebouw waar niemand anders (zonder pasje) in kan?
pi_100384808
in het weekend moet je voor alle gebouwen pasje hebben (is gewoon je WUR-card, met speciale rechten ofzo). En nu is het vakantie dus is alles dicht. Ofzo. Weet ook niet precies hoe en waarom, ben allang blij dat ik ergens kan studeren!
pi_100384866
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
pi_100384940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
rustig blijven ;)
nee, zou het niet weten. Heb van mijn moeder een map 'sollicitatietraining' gekregen, die is wel al oud. Moet ik ook maar eens door gaan nemen tegen die tijd!
pi_100385005
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:09 schreef maen het volgende:

[..]

rustig blijven ;)
nee, zou het niet weten. Heb van mijn moeder een map 'sollicitatietraining' gekregen, die is wel al oud. Moet ik ook maar eens door gaan nemen tegen die tijd!
Ja, die is wel belangrijk.. en jezelf zijn. Bah, ik hou niet van solliciteren voor iets als dit.
pi_100386063
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.

Tijdens het gesprek neem je de tijd om rustig na te denken over de vragen die je gesteld worden. Als je echt geen antwoord weet op een bepaalde vraag, mag je gerust zeggen dat je daar aan het einde van het gesprek nog op terug wilt komen. Wanneer je erg nerveus bent, is het misschien goed dat uit te spreken. Mogelijk zakt de spanning dan iets. Werkgevers begrijpen dat vaak ook wel. Wees niet bang vragen te stellen.

^O^ Succes!

Mijn excuses trouwens voor het niet openen van deel 10. Ik had het erg druk.
pi_100386179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef Sodium het volgende:

[..]

Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.

Tijdens het gesprek neem je de tijd om rustig na te denken over de vragen die je gesteld worden. Als je echt geen antwoord weet op een bepaalde vraag, mag je gerust zeggen dat je daar aan het einde van het gesprek nog op terug wilt komen. Wanneer je erg nerveus bent, is het misschien goed dat uit te spreken. Mogelijk zakt de spanning dan iets. Werkgevers begrijpen dat vaak ook wel. Wees niet bang vragen te stellen.

^O^ Succes!

Mijn excuses trouwens voor het niet openen van deel 10. Ik had het erg druk.
Bruikbare tips, dankje. Probleem is ook altijd dat ik moeite heb met vragen stellen, die bedenk ik vaak pas als ik weer thuis ben.

Geen probleem, maar dacht met al die dingen die je al uitgezocht had, die je wilde en die je al in een linkje had geplaatst had je net zo goed in 1 keer het nieuwe topic kunnen starten ;)

Ben je eigenlijk niet al bijna klaar met je master nu? Wat ga je nog doen komend jaar?
pi_100386331
Graag gedaan. Vaak zegt men op het einde van een gesprek: 'Heb je nog vragen?' Je kan dan overwegen om te zeggen dat je waarschijnlijk nog wel wat vragen hebt, maar er nu even niet opkomt en opperen om mailadressen uit te wisselen zodat je eventuele vragen later per mail kan stellen. Mogelijk staan ze daarvoor open.

Ik ga komend jaar nog enkele vakken volgen. De rest is nog niet concreet. Zijn er nog meetplannen voor tijdens de AID, overigens?

Psssst. Die linkjes had ik de afgelopen tijd al verzameld en klaar staan in een word-document. Dus dat was tien seconden 'knip-plak-post'. En veel meer tijd had ik niet.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:31:21 #142
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100387681
solliciteren voor een afstudeervak? :?
wij gaan gewoon naar docent met een zelfgekozen onderwerp en de docent buigt zich dan in allerlei kronkels om het voor jou voor elkaar te krijgen. Ik ben dus verwent als bosbouwer zijnde :@ of de docenten zijn zo blij dat er iemand uberhaupt een afstudeervak bij hen wilt doen.

en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Trotste mama van Ambar
pi_100387885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
solliciteren voor een afstudeervak? :?
wij gaan gewoon naar docent met een zelfgekozen onderwerp en de docent buigt zich dan in allerlei kronkels om het voor jou voor elkaar te krijgen. Ik ben dus verwent als bosbouwer zijnde :@ of de docenten zijn zo blij dat er iemand uberhaupt een afstudeervak bij hen wilt doen.

en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Ik doe hbo he ;) Daar moet je stage lopen als thesis, bij een echt bedrijf dus ;).
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:51:26 #144
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100388186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik doe hbo he ;) Daar moet je stage lopen als thesis, bij een echt bedrijf dus ;).
achja das waar ook
Trotste mama van Ambar
pi_100390918
Ik schrok, een tijd onafgeleid geleerd! Nu moet ik natuurlijk weer even wat op Fok zetten anders gaat het niet goed..
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:08:48 #146
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100391397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.

Het raampje boven de deur is al vervangen voor een stuk hout.

De vloer. Er zit inderdaad een naad in het midden. Onder m'n bed laat het al wat los. Tja... Ik laat het zo. Als het echt prut is leg ik nog wel een keer wat anders neer.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:36:23 #147
163216 bioloogje
pi_100392129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.

Het raampje boven de deur is al vervangen voor een stuk hout.

De vloer. Er zit inderdaad een naad in het midden. Onder m'n bed laat het al wat los. Tja... Ik laat het zo. Als het echt prut is leg ik nog wel een keer wat anders neer.
Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doet ;)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:55:23 #148
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100392782
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doet ;)
Zo werkt dat niet bij mij.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:55:56 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100394388
voor respect voor je onderburen zou ik of toch een extra laag op je zeil leggen...
Trotste mama van Ambar
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:15:03 #150
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100394968
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
voor respect voor je onderburen zou ik of toch een extra laag op je zeil leggen...
Er ligt sowieso een ondervloer onder het zeil. Daarnaast had m'n moeder nog ergens een kleed liggen, en had ik zelf ook iets bij de IKEA zien liggen. Komt goed. En als ze last van me hebben moeten ze het laten weten, dan zoeken we een oplossing.
pi_100418343
Iemand zei toch iets over meeten in de AID? Ik kan het niet weer vinden, maar lijkt mij een heel erg strak plan!

Wat gaan we doen? Terrasje pakken? (Zouden we ook nog doen in de zomer toch?) of een activiteit van de AID?
pi_100418399
ohja!

Tijdens de AID kan ik niet... Ik wordt op SSR-W verwacht hele tijd (ja ze hebben me weer weten te strikken :P) maar daarvoor vind ik nog wel een optie!
pi_100418476
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken? :P. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:41:00 #154
163216 bioloogje
pi_100418579
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken? :P. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
pi_100418638
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
Strak plan!

Als de eerstejaars durven ;)
pi_100418654
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven ;).
pi_100418665
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n week ;)
Als het niet anders kan plan het dan maar, kijk ik of ik op dat moment weg kan. Weet nog niet wat mijn rooster is nl.

quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.

Haha ik ben wel lastig he? ;)
pi_100418674
De 18e dan? 's Avonds terrasje -> Vlaam? (Of in de kroeg, maar ik ga er gewoon van uit dat het mooi weer is)

Wie is er bij?
-Reflectionne
pi_100418686
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef maen het volgende:

[..]

oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n week ;)
Als het niet anders kan plan het dan maar, kijk ik of ik op dat moment weg kan. Weet nog niet wat mijn rooster is nl.

[..]

Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.

Haha ik ben wel lastig he? ;)
Je bent heel lastig ja :O Tot hoe laat duurt de repetitie?
pi_100418693
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Je bent heel lastig ja :O Tot hoe laat duurt de repetitie?
uur of 10, kan nog best dus ;)

daarom zeg ik ook plan maar om mij heen, kijk ik daarna wat mogelijk is :P
pi_100418921
Datum: 18 Augustus
Tijd: 20.30??
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas

Niet aanwezig:
pi_100418970
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef jappas het volgende:
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas

Niet aanwezig:
Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niks ;)
pi_100418971
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas

Niet aanwezig:

Later:
- maen (waarschijnlijk)
pi_100419015
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niks ;)
Haha, Bioloogje, op tijd komen dus
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:58:39 #165
163216 bioloogje
pi_100419128
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef maen het volgende:
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje

Niet aanwezig:

Later:
- maen (waarschijnlijk)
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:59:07 #166
163216 bioloogje
pi_100419142
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:55 schreef jappas het volgende:

[..]

Haha, Bioloogje, op tijd komen dus
Ik zal mijn best doen, en anders kom je me maar halen... Ik woon om de hoek he :P
pi_100419198
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen, en anders kom je me maar halen... Ik woon om de hoek he :P
Dat heb je gezegd :)
pi_100419550
Erg goed plan om de avond voor de AID een pre-AID-borrel te plannen. Ik kan het niet te laat maken, maar een drankje moet kunnen.

Datum: donderdag 18 augustus
Tijd: 20.30

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium

Niet aanwezig:
- ...

Later:
- maen (waarschijnlijk)

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven ;).
:D Het moet toch even gezegd worden: hulde voor placeholders instelling zijn kamer netjes op te knappen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sodium op 07-08-2011 13:34:45 ]
pi_100424497

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium

Niet aanwezig:
- Xenomyst

Later:
- maen (waarschijnlijk)

Ik zit dan al in mn tentje op Lowlands!
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:08:36 #170
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100428751
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
:D
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:11 schreef Sodium het volgende::D Het moet toch even gezegd worden: hulde voor placeholders instelling zijn kamer netjes op te knappen!
Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen... :{

Ik zit nu in m'n kamer. Blijf er vannacht slapen voor het eerst. Alle basic equipment is aanwezig, dus dat gaat lukken. Voelt goed hier, ondanks dat het nog vrij leeg is... :)

-------------------------

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder

Niet aanwezig:
- Xenomyst

Later:
- maen (waarschijnlijk)
pi_100429575
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef placeholder het volgende:

[..]

:D

[..]

Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen... :{

Ik zit nu in m'n kamer. Blijf er vannacht slapen voor het eerst. Alle basic equipment is aanwezig, dus dat gaat lukken. Voelt goed hier, ondanks dat het nog vrij leeg is... :)

-------------------------

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder

Niet aanwezig:
- Xenomyst

Later:
- maen (waarschijnlijk)
Én je bent gewoon bij de meet!

Altijd fijn een nieuwe kamer, net ingericht enzo!
pi_100429682
waah stress! ik wou in eerste instantie niet voor mijn tentamen van morgen gaan, gister dacht ik dat het best te doen moet zijn, vanmiddag was ik nog best positief, maar nu begint het toch te kriebelen... :{
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:41:34 #173
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100429749
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:34 schreef Reflectionne het volgende:
Én je bent gewoon bij de meet!
Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...
pi_100429789
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef maen het volgende:
waah stress! ik wou in eerste instantie niet voor mijn tentamen van morgen gaan, gister dacht ik dat het best te doen moet zijn, vanmiddag was ik nog best positief, maar nu begint het toch te kriebelen... :{
Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:45:01 #175
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100429847
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?
Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.

Maarja. Daar zit je dan :')
pi_100429855
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?

jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantie ;)
pi_100429986
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef placeholder het volgende:

[..]

Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.

Maarja. Daar zit je dan :')
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?

quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef maen het volgende:

[..]

jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantie ;)
Druk druk druk! Ik werk nog 2 weken en dan in de AID en de vrije week daarna eindelijk lekker niks doen
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:59:57 #178
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100430254
ik ben er niet bij, moet werken in Zwolle... goh de bosbouwers laten het wel afweten...

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder

Niet aanwezig:
- Xenomyst
- ieniminimuis

Later:
- maen (waarschijnlijk)
Trotste mama van Ambar
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:10:29 #179
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100430603
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.

Om de bosbouwers te supporten neem ik er wel een mee. Ze is bij mij tijdens de AID. Ze zit (nog) niet op FOK, maar er moet vast geSOGt worden komend jaar, dus dat komt wel...
pi_100430665
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.

Om de bosbouwers te supporten neem ik er wel een mee. Ze is bij mij tijdens de AID. Ze zit (nog) niet op FOK, maar er moet vast geSOGt worden komend jaar, dus dat komt wel...
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)
pi_100430727
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:

[..]

had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goed :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:45:21 #182
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100431708
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:12 schreef Reflectionne het volgende:
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)
Ik zal eens kijken of ik haar voor die tijd hier krijg.

quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goed :P
Kom je nu mee. Kom net terug van de snackbar :') Iniedergeval bedankt voor het aanbod, de volgende keer kom ik graag langs :)

Ik had de hele tijd al het idee dat ik wat vergeten was. Maar nu zie ik het. Gordijnen.
Dat wordt dus niet uitslapen...
pi_100432705
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef placeholder het volgende:

Ik had de hele tijd al het idee dat ik wat vergeten was. Maar nu zie ik het. Gordijnen.
Dat wordt dus niet uitslapen...
:') Dat wordt half zes. Misschien wel eerder.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:30:44 #184
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100433766
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:09 schreef Sodium het volgende:

[..]

:') Dat wordt half zes. Misschien wel eerder.
Ja leuk. Wrijf het er nog even in :')

Er zitten in m'n raam trouwens hele nare vlekken. Ik vermoed dat het dakdekkersteer is wat m'n raam geëtst heeft. Het gaat er iniedergeval niet meer uit. Hoe groot is de kans dat ik een nieuw raam krijg als ik Idealis lief aankijk? Het zijn spikkeltjes over het hele raam, en het verpest m'n uitzicht een beetje -O-
pi_100433974
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja leuk. Wrijf het er nog even in :')

Er zitten in m'n raam trouwens hele nare vlekken. Ik vermoed dat het dakdekkersteer is wat m'n raam geëtst heeft. Het gaat er iniedergeval niet meer uit. Hoe groot is de kans dat ik een nieuw raam krijg als ik Idealis lief aankijk? Het zijn spikkeltjes over het hele raam, en het verpest m'n uitzicht een beetje -O-
blinddoek omdoen, slaap je mss wat langer ;)

ik weet niet of Idealis daar iets aan gaat doen. Mss als de bewoner destijds er een melding van gemaakt heeft, maar Idealis kennende geef ik het een kleine kans... Maar je kunt het proberen. Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:42:06 #186
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100434365
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:
Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken :P
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?

Wie woonden er nou nog meer op de Haarweg?
pi_100434845
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:

[..]

Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagde
pi_100435163
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ik woon op de Haarweg :)

Maar Idealis is niet per se krenterig, ze willen vooral niet te veel moeite doen heb ik het idee.
Onze nieuwe afdelingsdeur valt niet in het slot, iedereen kan dus zo naar binnen lopen. Toen ik dat aangaf bij de beheerder "ja het bedrijf dat ze geplaatst heeft is met vakantie" ik vind het nogal onveilig (woon ook nog eens op begane grond), maar de beheerder vind het onze eigen verantwoordelijkheid dat de deur goed dichtgemaakt wordt. Dat slaat toch op puin! Maar dat geeft wel een beeld van de handelswijze van de beheerder...
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:10:14 #189
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100435981
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagde
Wandel ik morgen even langs het kantoor :-)

quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef maen het volgende:

[..]

Ik woon op de Haarweg :)

Maar Idealis is niet per se krenterig, ze willen vooral niet te veel moeite doen heb ik het idee.
Onze nieuwe afdelingsdeur valt niet in het slot, iedereen kan dus zo naar binnen lopen. Toen ik dat aangaf bij de beheerder "ja het bedrijf dat ze geplaatst heeft is met vakantie" ik vind het nogal onveilig (woon ook nog eens op begane grond), maar de beheerder vind het onze eigen verantwoordelijkheid dat de deur goed dichtgemaakt wordt. Dat slaat toch op puin! Maar dat geeft wel een beeld van de handelswijze van de beheerder...
Terecht dat je daar over klaagt. Beetje jammer....
pi_100438676
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:

[..]

blinddoek omdoen, slaap je mss wat langer ;)

ik weet niet of Idealis daar iets aan gaat doen. Mss als de bewoner destijds er een melding van gemaakt heeft, maar Idealis kennende geef ik het een kleine kans... Maar je kunt het proberen. Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken :P
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad! :(
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:08:27 #191
163216 bioloogje
pi_100439296
Ahhh mijn pc weigert op Fok te gaan!! Maar dames de kamer komt vandaag of morgen online. Op de walstraat reageer wel vrij snel en laat even weten als je gereageerd hebt. Dan kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat je iig langs mag komen om kennis te maken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:09:09 #192
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100439332
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef maen het volgende:
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad! :(
Gooi jij ze maar door mijn raam heen! :D
Waar gaan ze over trouwens? Ik kan ook m'n raam openzetten, dan heb ik nog wat aan het boek...
pi_100439792
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef placeholder het volgende:

[..]

Gooi jij ze maar door mijn raam heen! :D
Waar gaan ze over trouwens? Ik kan ook m'n raam openzetten, dan heb ik nog wat aan het boek...
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedacht |:( waar dat nou weer goed voor is... :N
pi_100440011
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef bioloogje het volgende:
Ahhh mijn pc weigert op Fok te gaan!! Maar dames de kamer komt vandaag of morgen online. Op de walstraat reageer wel vrij snel en laat even weten als je gereageerd hebt. Dan kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat je iig langs mag komen om kennis te maken.
Aah oke, zal ik doen :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:22:42 #195
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100440028
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef maen het volgende:
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedacht |:( waar dat nou weer goed voor is... :N
De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ik :') ?
Ik ben niet zo'n held in economie (misschien maar eens wat aan doen, want het is wel interessant...). Succes met leren, maar vooral succes op je tentamen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100440204
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef placeholder het volgende:

[..]

De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ik :') ?
Ik ben niet zo'n held in economie (misschien maar eens wat aan doen, want het is wel interessant...). Succes met leren, maar vooral succes op je tentamen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhu, ik heb nog nooit een GR mogen gebruiken... Nouja, stiekem wel gedaan natuurlijk ;) weet ook zeker dat er nog wat in staat van de vorige keer, maar het ding is gesneuveld zojuist :( na 8 jaar houdt ie ermee op! En net nu! arghh!

Maar bedankt voor je steun ;)
pi_100441858
ik kijk nu een documentaire over ontgroeningen op sbs; wow dat is heftig!
ik neem niet aan dat het er ook zo aan toe gaat in wageningen ;)..
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:43:18 #198
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100444220
Ik hoop dat je goed verzekerd bent ^^
pi_100451479
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Xenomyst het volgende:
ik kijk nu een documentaire over ontgroeningen op sbs; wow dat is heftig!
ik neem niet aan dat het er ook zo aan toe gaat in wageningen ;)..
Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..
pi_100451511
heerlijk weer om tentamen te gaan maken...
pi_100451518
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:20 schreef maen het volgende:
heerlijk weer om tentamen te gaan maken...
Ja prima toch?! Succes :)

Minder heerlijk weer om naar Renkum te fietsen :{ En ik wil en moet eigenlijk leren
pi_100451538
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja prima toch?! Succes :)

Minder heerlijk weer om naar Renkum te fietsen :{ En ik wil en moet eigenlijk leren
haha ja! dankje :)

wat het fietsweer betreft is het eigenlijk nog helemaal zo slecht niet geweest...
pi_100454140
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:15 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43
De aflevering komt hier binnekort online
pi_100460993
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:39 schreef Xenomyst het volgende:

[..]

http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43
De aflevering komt hier binnekort online
Dankje, maar eens kijken na woensdag. Ben benieuwd
pi_100461534

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder

Niet aanwezig:
- Xenomyst
- ieniminimuis
- PilgrimSands

Later:
- maen (waarschijnlijk)

Dan ben ik al naar Lowlands. :(
pi_100461946
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef PilgrimSands het volgende:

Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder

Niet aanwezig:
- Xenomyst
- ieniminimuis
- PilgrimSands

Later:
- maen (waarschijnlijk)

Dan ben ik al naar Lowlands. :(
alsof dat zo vervelend is ;)
pi_100461968
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef maen het volgende:

[..]

alsof dat zo vervelend is ;)
Een meet met ons is veel leuker dan Lowlands natuurlijk! :)

Hoe ging je tentamen?
pi_100462012
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Een meet met ons is veel leuker dan Lowlands natuurlijk! :)

Hoe ging je tentamen?
zit wat in ;)

uh ja, viel wel mee eigenlijk :o bleek makkelijk tentamen te zijn, dus misschien heb ik m nog wel gehaald ook :)
pi_100462428
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef maen het volgende:

[..]

zit wat in ;)

uh ja, viel wel mee eigenlijk :o bleek makkelijk tentamen te zijn, dus misschien heb ik m nog wel gehaald ook :)
Dat klinkt heel positief :) Mooi zo!
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:05:08 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100465268
idealis is een beetje tegenstrijdig als het gaat om vervanging van pruttel.
de beheerder van de Haarweg een keer in de bocht; ja we hebben de tegels onder de wastafel in de douche vervangen, want een van jullie zou je er aan kunnen bezeren tijdens het schoonmaken. Een andere keer ging het om schimmel op de muur; tja daar kunnen we weinig aan doen , we kunnen wel een plaat op de muur schroeven zodat je het niet meer ziet. Nee daar zat ik op te wachten, ik maak het zelf wel een keer in de zoveel tijd schoon.
We hebben ook een tijd gewoond met gaten in het washok; foutje tijdens het ophangen van de informatieborden en ook met gaten in de koof op de gang waar de waterleiding door heen loopt. Tijdens het electraproject had een sukkel er door heen geboord en was er dus overal water... de waterleiding was zo gerepareerd, het gat in de koof (waar giga veel stof en ander ongedierte uit kwam) heeft wel een paar maanden geduurd, keer op keer had ik hier de beheerder op geattendeerd.

ik zou zeggen gewoon net zolang zeuren om een nieuw raam of fatsoenlijk schoonmaakwerk tot dat de beheerder je niet meer kan luchten.
Trotste mama van Ambar
pi_100465400
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef maen het volgende:

[..]

haha ja! dankje :)

wat het fietsweer betreft is het eigenlijk nog helemaal zo slecht niet geweest...
Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door water :'). Ik was zeiknat van een klein stukje fietsen :P. Slippers van haar (overleden) man aan enzo..
pi_100465544
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef jappas het volgende:

[..]

Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door water :'). Ik was zeiknat van een klein stukje fietsen :P. Slippers van haar (overleden) man aan enzo..
ja, mijn broek is net droog van het naar tentamen fietsen vanochtend...
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:41:47 #213
163216 bioloogje
pi_100466804
Zo de kamer staat op kamernet... Kijken hoe snel de reacties gaan dit jaar. :P
pi_100468366
Ik zal nu gaan reageren, stuur zo wel even een pm zodat je weet welke ik ben ;)

Edit: Over die meet weet ik het nog niet, ik moet eigenlijk nog even een slaapplek regelen voor tijdens de AID en als ik dat weet kan ik zeggen of ik die avond langs kan komen of niet.

[ Bericht 36% gewijzigd door Saxofoontje op 08-08-2011 17:24:50 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:10:32 #215
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100470292
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
pi_100470358
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
Opgelost ^O^.
pi_100470655
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Cool dat je zo makkelijk mensen bij je laat slapen in je nieuwe kamer ^O^
pi_100472240
Oeh, dat zou wel makkelijk geregeld zijn :) Ik stuur je wel even een pm om verder te kijken!
pi_100472431
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Saxofoontje het volgende:
Oeh, dat zou wel makkelijk geregeld zijn :) Ik stuur je wel even een pm om verder te kijken!
Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komen ;) Nee grapje, dat moet je helemaal zelf weten ;)
pi_100472860
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komen ;) Nee grapje, dat moet je helemaal zelf weten ;)
haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hier :)
pi_100474572
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef maen het volgende:

[..]

haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hier :)
We moeten ze ontgroenen!
pi_100475943
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

We moeten ze ontgroenen!
sssst!
pi_100475967
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef maen het volgende:

[..]

sssst!
~O> Psst, jij neemt de tonduese en de paarse haarverf mee toch?
pi_100476874
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

~O> Psst, jij neemt de tonduese en de paarse haarverf mee toch?
nee, ik ga voor blauw dit keer ;)
pi_100478864
:P Neeeeh, groen. OntGROENing.
pi_100478907
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Sodium het volgende:
:P Neeeeh, groen. OntGROENing.
da's te voor de hand liggend ;)
pi_100478954
:') Oh ja.
pi_100479289
Waarom groen in een ONTgroening?
pi_100479469
:') Oke, oke, blauw is prima.
pi_100479904
even iets anders: Jappas/reflectionne, weten jullie toevallig hoe het zit met ziekmelden bij Opella? Ik kan die papieren even niet vinden, maar ik vermoed dat ik ze nodig ga hebben... Heb verkeerde beweging gemaakt en nu onwijs pijn in mijn enkel/voet, hoop dat het morgen over is anders wordt het lastig werken...

edit: nevermind, gevonden. Moet voortaan wat beter zoeken... 8)7 intussen nog steeds vet veel pijn :(

[ Bericht 32% gewijzigd door maen op 08-08-2011 22:43:16 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:52:20 #231
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100485032
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Sodium het volgende:
:') Oke, oke, blauw is prima.
Ik heb m'n haar al eens eerder knalblauw gehad. Dus mij krijg je niet.
pi_100485184
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:

[..]

dan verzinnen we voor jou wel even wat anders ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:12:34 #233
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100486226
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef maen het volgende:dan verzinnen we voor jou wel even wat anders ;)
Succes :D
pi_100497026
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:
even iets anders: Jappas/reflectionne, weten jullie toevallig hoe het zit met ziekmelden bij Opella? Ik kan die papieren even niet vinden, maar ik vermoed dat ik ze nodig ga hebben... Heb verkeerde beweging gemaakt en nu onwijs pijn in mijn enkel/voet, hoop dat het morgen over is anders wordt het lastig werken...

edit: nevermind, gevonden. Moet voortaan wat beter zoeken... 8)7 intussen nog steeds vet veel pijn :(
niet werken dus vandaag :( ze deden gelukkig niet erg moeilijk.
Geluk bij een ongeluk, kan ik wel fijn de hele dag studeren...
pi_100497813
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:

[..]

Mannen gaan kaal, maar wel alleen als ze dat erg vinden!
pi_100497824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:32 schreef maen het volgende:

[..]

niet werken dus vandaag :( ze deden gelukkig niet erg moeilijk.
Geluk bij een ongeluk, kan ik wel fijn de hele dag studeren...
Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)
pi_100498697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)
ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!

voel me nu trouwens wel beetje schuldig dat ik nu "gewoon" zit te leren, en die mensjes mss geen hulp krijgen... :{
pi_100503609
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef maen het volgende:

[..]

ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!

voel me nu trouwens wel beetje schuldig dat ik nu "gewoon" zit te leren, en die mensjes mss geen hulp krijgen... :{
Tsja, dat is wel lullig natuurlijk maarja, je kan er weinig aan doen. Hoe gaat het met je voet??
pi_100503828
gaat wel nu, iig geen pijnstiller meer nodig. Alleen lopen is nog pijnlijk. Raar lichaam heb ik toch ook :{
pi_100504076
@ Reflectionne: Bij jou waren ze superdruk, maar het was schijnbaar niet zo'n groot probleem. Ik heb voor de middag niks erbij gekregen ofzo..

@ Maen: Vervelend :S. Hoop dat het snel beter gaat.
pi_100505275
zouden ze dan geen vervanger gezocht hebben voor mij?
pi_100505284
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef maen het volgende:
zouden ze dan geen vervanger gezocht hebben voor mij?
Vast wel toch?
pi_100505393
weet niet, ze zeiden alleen dat ze meneer en mevrouw wel even zouden bellen..
pi_100505869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef maen het volgende:
weet niet, ze zeiden alleen dat ze meneer en mevrouw wel even zouden bellen..
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?
pi_100505913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?
nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..

leren gaat wel, mss haal ik deze morgen wel! :)
bij jou?
pi_100505952
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef maen het volgende:

[..]

nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..

leren gaat wel, mss haal ik deze morgen wel! :)
bij jou?
Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halen :) Leren doe ik nu niet, stressen voor m'n sollicitatie (over anderhalf uur) wel
pi_100506037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halen :) Leren doe ik nu niet, stressen voor m'n sollicitatie (over anderhalf uur) wel
nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!

maar alvast heel veel succes! Je kunt het! ^O^
pi_100506094
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef maen het volgende:

[..]

nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!

maar alvast heel veel succes! Je kunt het! ^O^
Je bent goed bezig nu.. Dus wie weet ;)

Dankjewel
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:51:26 #249
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100512688
Hoe zit dat eigenlijk met al die hertentamens? Kun je nou alle tentamens van het hele jaar nu inhalen?

Heb trouwens een mooi 2 persoons bankje op de kop getikt. Morgen meteen naar Wageningen brengen. Dan is m'n kamer echt bijna klaar :)
pi_100512881
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef placeholder het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die hertentamens? Kun je nou alle tentamens van het hele jaar nu inhalen?

Heb trouwens een mooi 2 persoons bankje op de kop getikt. Morgen meteen naar Wageningen brengen. Dan is m'n kamer echt bijna klaar :)
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jaren ;)

ik heb geen zin meer! :{ |:(
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:05:19 #251
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100513469
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:

[..]

Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?
Studievertraging is tegenwoordig niet meer zo grappig :') *kucht iets over Rutte en Zijlstra*
pi_100513603
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:

[..]

Ik ook niet! Maar mag niet klagen vergeleken met jou..
pi_100513748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef placeholder het volgende:

[..]

Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?
Studievertraging is tegenwoordig niet meer zo grappig :') *kucht iets over Rutte en Zijlstra*
studievertraging is al niets meer aan te doen ;) hoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen. :) maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:17:03 #254
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100514047
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef maen het volgende:

[..]

studievertraging is al niets meer aan te doen ;) hoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen. :) maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.
Welke studie doe je eigenlijk?
pi_100515513
bedrijfs- en consumentenwetenschappen
pi_100519681
Lalalla sog sog sog

Hoe is het met je kamer PH?
pi_100524026
haha we gaan wel hard met dit topic! :o
pi_100524766
Goed van ons :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:00:14 #259
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100524963
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef maen het volgende:
bedrijfs- en consumentenwetenschappen
En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Lalalla sog sog sog
Hoe is het met je kamer PH?
Ik denk goed. Ben nu thuisthuis, morgen bank, boekenkastjes en kleding/boeken mee. En blijf ik weer in Wageningen. Eind van de week zijn m'n gordijnen klaar (moeder is er mee bezig :) ), dus morgen m'n raam maar even afplakken ofzo... (was vorige keer niet zo'n hit, om half 7 wakker worden al het licht...)
pi_100525064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef placeholder het volgende:

[..]

En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?

klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingen :) fijn breed dus.
pi_100525167
Ik ben zo gaar.. Pff ;(
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:08:05 #262
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100525308
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef maen het volgende:

[..]

klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingen :) fijn breed dus.
Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben zo gaar.. Pff ;(
SPOILER
pi_100525358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:

[..]

SPOILER
:'(
pi_100525549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?

[..]

SPOILER
nou, juist omdat de studie uniek is ;) bedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant :) dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied ;) dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.
pi_100525676
Zo, glaasje Baileys en the Prodigy aan. Moet ff
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:18:06 #266
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100525835
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef maen het volgende:

[..]

nou, juist omdat de studie uniek is ;) bedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant :) dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied ;) dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemen :6
Duidelijk verhaal. Niet raar om zo'n studie te doen tussen alle nerds? :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Reflectionne het volgende:
:'(
SPOILER
pi_100525870
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland! ^O^
pi_100525905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef Reflectionne het volgende:
Zo, glaasje Baileys en the Prodigy aan. Moet ff
tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te maken :P
pi_100525957
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef maen het volgende:

[..]

tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te maken :P
Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'
pi_100525964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegd ;)
pi_100525982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland! ^O^
En Xeno ook :)
pi_100526015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'
arme wij... :{
ik zou eigenlijk mijn telefoon weg moeten leggen...
pi_100526056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Xenomyst het volgende:

[..]

En Xeno ook :)
haha het blijft wel Wageningen natuurlijk ;)

kom jij uit de stad dan ph?
pi_100526092
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef maen het volgende:

[..]

haha het blijft wel Wageningen natuurlijk ;)

Hij is bang nu..

Ik hou van de gezelligheid hier :Y Edit: Moodkiller.. Geen reacties meer :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Reflectionne op 09-08-2011 21:28:56 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:29:54 #275
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100526389
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef maen het volgende:

[..]

haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegd ;)
Dat zou ik ook zeggen! :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef maen het volgende:
:{ Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?
pi_100526423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef placeholder het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen! :o

[..]

:{ Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?

You've made me laugh! *O*
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:31:05 #277
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100526446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

You've made me laugh! *O*
Want? :')
pi_100526484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef placeholder het volgende:

[..]

Want? :')
Omdat dit het grappigste is wat ik vandaag heb meegemaakt :Y
pi_100526565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hij is bang nu..

Ik hou van de gezelligheid hier :Y Edit: Moodkiller.. Geen reacties meer :(
Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...
pi_100526609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...
pi_100526644
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef maen het volgende:

[..]

Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...
Snel terug naar je boeken dan ;)

en ja, het was een zware dag ;( sollicitatie ging kut, oke nog geen antwoord gehad maar het ging kut
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:35:54 #282
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100526675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:

[..]

Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...
Wat voor boek is het vandaag?
pi_100526722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Snel terug naar je boeken dan ;)
en ja, het was een zware dag ;( sollicitatie ging kut, oke nog geen antwoord gehad maar het ging k ut
oja dat wilde ik nog vragen!
Wat ging er mis?
pi_100526782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...

Toch vond ik het grappig :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef maen het volgende:

[..]

oja dat wilde ik nog vragen!
Wat ging er mis?
Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..
pi_100526805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:

[..]

[..]

Wat voor boek is het vandaag?
accounting..
pi_100526842
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Toch vond ik het grappig :)

[..]

Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..
hmm naar.. nah komt vast goed!
pi_100526900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef maen het volgende:

[..]

hmm naar.. nah komt vast goed!
Ik weet het nog zo net niet ;( M'n gevoel is er absoluut niet goed over
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:44:46 #288
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100527046
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef maen het volgende:

[..]

accounting..
Leuk :')
Je had trouwens nog geen oordeel gegeven over nerds in Wageningen! :7

Maargoed. Ik kom dus niet van het platteland nee. Jullie boy PH komt uit stadje (Damsko represent) jeweet :D
pi_100527056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik weet het nog zo net niet ;( M'n gevoel is er absoluut niet goed over
ach, gevoel is soms bedrieglijk ;)
had je nog iets achter de hand?
pi_100527158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef placeholder het volgende:

[..]

Leuk :')
Je had trouwens nog geen oordeel gegeven over nerds in Wageningen! :7

Maargoed. Ik kom dus niet van het platteland nee. Jullie boy PH komt uit stadje (Damsko represent) jeweet :D
nee, don't really like it.. dus nog even mn best doen en dan ben ik er vanaf ;)

nouja nerds heb je overal.. ook bij mijn studie. Maar wel iets ander type :P
ik ga gewoon alleen met leuke mensen om, dus heb er niet zo'n last van :+
pi_100527163
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef maen het volgende:

[..]

ach, gevoel is soms bedrieglijk ;)
had je nog iets achter de hand?
Nee, wilde eerste voor deze gaan en moet in november pas beginnen (kan zelfs nog in feb beginnen) dus deed het rustig aan
pi_100527192
Is het ooit gebeurd dat we een topic in een week volmaakten?
pi_100527254
zijn de baileys & tiamaria inmiddels al weer op ?
pi_100527267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
probably not. Nieuw record! *O*

maar je hebt dus nog wel tijd om even verder te zoeken? Komt allemaal wel goed dan :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:49:14 #295
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100527279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars! (en jullie SOG!!)
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door placeholder op 09-08-2011 21:49:53 (sog) ]
pi_100527289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
neuh, flinke borrel ;)
pi_100527318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
Hier wel

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef placeholder het volgende:

[..]

Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars!
SPOILER
Ja zeker!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:51:49 #298
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100527403
Hoe werkt zo'n OP eigenlijk? Hoe maak je dat nieuwe topic aan?
pi_100527412
wel beetje jammer dat mijn boeken wel open liggen, maar er nog niets op papier staat... ;(
pi_100527414
@ph: hoe komt zo'n stadse jongen nou in wageningen?
pi_100527445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef placeholder het volgende:
Hoe werkt zo'n OP eigenlijk? Hoe maak je dat nieuwe topic aan?
als het goed is, komt daat zo'n knopje voor waarmee automatisch een nieuwe gemaakt wordt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')