Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef maen het volgende:
goed bezig!
Vanaf mn telefoon kan ik niet openen, dus ben blij dat jij het gedaan hebt
hoe gaat het met werken en leren en scriptie en al jullie andere bezigheden?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:43 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wouHoe gaat het bij jou?
Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef maen het volgende:
[..]net alsof ik mezelf hoor (uhh, lees dus
)
wanneer zijn jouw herkansingen?
en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :squote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef jappas het volgende:
Joepie, nu kunnen we weer posten zonder veel werk te moeten doen ^^.
Ik heb gelukkig even niks te leren (Bachelor binnen en de master moet nog beginnen). Beetje werken en vakantie vieren. Ze schijnen mij echter, in tegenstelling tot Reflectionne, niet alle uren in te kunnen plannen. Deze week opgeteld in totaal 4 diensten, in tegenstelling tot de 8 die ik gehoopt had..
maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?
Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:52 schreef maen het volgende:
[..]
en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :s
ik vond dat ik deze week teveel ingepland was (9 stuks), want ik wil leren voor de hers. Maar ze konden niets meer schuiven![]()
sowieso, loopt niet allemaal even soepel bij Opella... stond laatst met nog iemand bij dezelfde vrouwof ze geven niet door als er iemand niet aanwezig is, sta je daar voor dichte deur
Zo dan! Succesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:53 schreef maen het volgende:
[..]
maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dus
(en nee, ik ga er niet voor om ze alle 6 te halen, maar gewoon poging totWil er 3 halen)
Klopt, mevrouw vertelde me dat ze deze week geen hulp wilde omdat ze weg moest ik zei dat ze dat tegen Opella moest zeggen. Ik hoorde niks dus vroeg me af of het goed was gegaan, dus mailtje. Krijg ik terug: omdat ze het jou zelf al had verteld hebben we je niet gemaild. Wtf? Zo'n bejaarde kan nooit wat vergeten ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:
@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch?.
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)
Ik heb veel afwezige zorgmappen en een man waar ik 2,5 uur heen moest maar naar een uur klaar was (kon niks meer doen, wilde de man niet hebben, alles was pas gedaan), ik gemeld omdat ik dat heel bizar vind en me afvraag wat de vaste hulp dan doet. Krijg ik de reactie dat ik dan maar ramen had moeten wassen ofzo. DIE MAN WILDE NIKS MEER!
Ik heb het idee dat het hoofd van de planning zeg maar (om geen namen te noemen) het beter voorheeft met ons en de clienten dan de anderen.
ik moest laatst naar Doorwerth, echt een uur fietsen! Renkum en Heelsum vind ik nog wel te doen maar dat vond ik echt te ver. Was kapot toen ik daar aan kwam, poets je ook niet lekker meer...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:
Ik heb het idee dat ze mij ook verkeerd op papier hebben staan (of het is toeval). Ik sta namelijk voor 2 weken in Wageningen (en Rhenen etc. dacht ik dus) en 3 in Ede ingeplanned. Ik heb deze week (eerste week) echter alleen maar in Wageningen gemoeten. Nouja, ik laat het er mooi bij voor nu, maar hoop dat het beter gaat.
@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch?.
Gelukkigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn.
"Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.
Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig".
Dit mag in de OPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]"Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"
ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.
Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig".
Hahaha ja, 'ga maar afstoffen' en dan denk ik: 'welke stof?'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:08 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"
Maar eergisteren: "Gelukkig ben jij er, er zou een jongen komen maar dat moet ik niet"
Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij
Hmm, ik heb vorige week niet gewerkt. Hoe kan dat nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen?
Bejaarden zijn makkelijke mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij
Ik heb 1 vrouw waar ik vaker heen moet daar moet ik 't altijd, daarnaast nog 1 keer en ik moet morgen boodschappen doen (was maandag ook bij haar)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef maen het volgende:
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
ja iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bejaarden zijn makkelijke mensenGewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
Dat heb ik dus nog steeds nooit gehad, altijd pas op de helft van het werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:
[..]
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef maen het volgende:
[..]
ja iddde 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt!
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:
[..]
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes.
Ik koffie! Dat ik het zwart drink is schijnbaar raar..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:18 schreef maen het volgende:
[..]
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig
quote:Ik ben blij met iemand die studeert de vaste hulpen zijn allemaal zo dom en van die asociale mensen!
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leverenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
Oh, zo erg heb ik het niet gehad.. Lijkt me vervelend zeg, jij staat ook maar je best te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef maen het volgende:
[..]
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren![]()
ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woondequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef Reflectionne het volgende:
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:
[..]
Hahaha heel wat anders.. Kan me dat ook wel voorstellen, dat beeld hebben ze toch. Joah, op jezelf wonen is een relatief begripquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde![]()
(combikamer is best op jezelf, toch?)
in Renkum, anti-kraak weet ik wel... maar of je dat wil? heel goedkoop, dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef jappas het volgende:
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).
Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op.
binnen 2 weken er uit kunnen ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef jappas het volgende:
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons. We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef bioloogje het volgende:
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
Het ís ook interessant natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef maen het volgende:
[..]
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagen
Ik weet toch niet of en zo ja waar het eindigt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef maen het volgende:
[..]
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagen
Heel stom!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef maen het volgende:
gaan we het nu weer over herkansingen hebben: ze zijn stom!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:09 schreef jappas het volgende:
[..]
Och, ik vind het nog wel meevallen ^^. De eersten kunnen pas in December zijn.
ik mocht het tapijt schoonmaken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Reflectionne het volgende:
Wat zijn wij goed voor de bejaarde/schoonmaakbehoevende medemensLekker gewerkt vanmiddag. Met een karretje achter mevrouw aangesjokt in de supermarkt!
Ik hou er niet zo van als mensen huisdieren hebben (ookal vind ik honden wel leuk) alles is meteen zo vettig ofzo..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef maen het volgende:
[..]
vieze hond!
en mijn rug was er ook niet zo blij mee
uhuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat ik volgend jaar weer voor dit werk ga solliciteren, vind het een prima baantje en ben tevreden met wat ik verdien
Ga je geen vakken volgen dan? (Lees: verplichte college's/practica?)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef maen het volgende:
[..]
uhu![]()
ik ga proberen of ik het door het jaar heen ook aan kan houden, 1 a 2 diensten per week.
jawel, maar met mijn studie blijft er wel wat tijd overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je geen vakken volgen dan? (Lees: verplichte college's/practica?)
Oja Lebo, even vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:51 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, maar met mijn studie blijft er wel wat tijd over
Moleculaire Levenswetenschappen. Wat ga jij doen? (of doe je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Saxofoontje het volgende:
He, dat pakket met die folders van de AID heb ik ook 2 keer gehad! Zou wel echt zonde zijn als iedereen dat heeft gehad
Welke studie ga jij eigenlijk doen, placeholder?
Heb ik ook gedaan. Kan ze allemaal vinden, behalve 1 iemand met een te doorsnee naam. Het viel me op dat er in m'n groepje steeds twee mensen met dezelfde studie zaten. Is dat expres gedaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Xenomyst het volgende:
Ik ben op dit moment niet thuis dus ik ben benieuwd wat ik thuis kan verwachten
Heb gelijk even iedereen van mn AID groepje+ mentoren 'gegoogled' maar er zijn toch wat mensen onvindbaar..
Dit is natuurlijk simpel op te lossen door elkaar even te PM'en. Er zitten twee vrouwelijke levensmiddelentechnologen in m'n AID-groepje. Dus het kanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:43 schreef Saxofoontje het volgende:
Heb ook alle namen uit mijn groepje nagelopen, de meeste heb ik wel kunnen vinden volgens mij. Zou wel toevallig zijn als ik straks bij een van jullie zit ofzo
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef bioloogje het volgende:
Verder heeft de Lebo (gebouw van de WUR (Leeuwenborch)) vooral de sociale en economische studies. Die worden altijd een beetje gekscherend genoemd als de makkelijke studies. Ik houd me verder buiten de discussie of het terecht is of niet.
Verder kun je bij Argo zo actief worden als je wilt. Het heeft 2 mogelijkheden. Alleen roeien en het dus puur als sport zien. Maar ze hebben ook een vrij corporale vereniging erachter zitten waar je zeer actief in kunt worden. Je kunt er dus prima lid van worden en het als een soort van studentenvereniging zien, maar je kunt ook ernaast nog lid worden van een andere studentenvereniging (of niet natuurlijk.) Studie vereniging raad ik daarnaast sowieso aan omdat het weinig kost en je wel korting krijgt op je boeken.
Verder stoppen ze idd waar mogelijk 2 mensen van dezelfde studie in een AID groep. Dit zodat je iig al iemand kent op de studiedag en tijdens de eerste colleges. Dan kun je dat iig met iemand delen en heb je al iets van aansluiting.
Ja, sorry dat ik je naam doorsnee noemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Saxofoontje het volgende:
![]()
Was ik trouwens degene die niet te vinden was via google oid? Aangezien er in Nederland volgens mij stuk of 40 mensen zijn met dezelfde voor- en achternaam combinatie..
kleine wereld is het toch ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef placeholder het volgende:
Saxofoontje en ik zitten in hetzelfde AID groepje
hebben jullie 2 iig al iets gemeenschappelijks om over te pratenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef Saxofoontje het volgende:
Mijn voornaam en achternaam komen allebei veel voor, dan krijg je dat
Ja he, maen!
Ja en buiten dat. Mijn tweede keuze zou levensmiddelentechnologie geweest zijn, dus levensmiddelentechnologen zal ik niet zomaar met rust laten. En als ze dat vervelend vinden hadden ze maar iets minder interessants moeten gaan studeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef maen het volgende:
hebben jullie 2 iig al iets gemeenschappelijks om over te praten
Haha zo heb ik vorig jaar Bioloogje en Bierie (de laatste is van de aardbodem verdwenen) ontmoet, maar niet laten merken hoe we elkaar kennen, speciaal excuse bedacht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:30 schreef placeholder het volgende:
Radiostilte over FOK tijdens de AID
Als je iets tegenkomt wat jij niet wil en wat voor 2 personen ideaal is (1 slaapkamer, 1 woonkamer, eigen keuken en badkamer) wil je het me laten weten?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:40 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik ben over een paar minuten ook op weg naar Wageningen, ga met mijn ouders wat huisjes/appartementen langs kijken. Nu het er nog niet uitziet dat kamer huren iets gaat worden gaan we kijken ofdat kopen + kamers verhuren iets kan zijn
Yep dat is waar idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha zo heb ik vorig jaar Bioloogje en Bierie (de laatste is van de aardbodem verdwenen) ontmoet, maar niet laten merken hoe we elkaar kennen, speciaal excuse bedacht!
Cool dat jullie bij elkaar in het groepje zitten!
We kennen elkaar nog niet, dus ik denk dat je er weinig van merkt. Behalve dat we elkaars naam weten enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha zo heb ik vorig jaar Bioloogje en Bierie (de laatste is van de aardbodem verdwenen) ontmoet, maar niet laten merken hoe we elkaar kennen, speciaal excuse bedacht!
Cool dat jullie bij elkaar in het groepje zitten!
Dat was bij ons ook zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef placeholder het volgende:
[..]
We kennen elkaar nog niet, dus ik denk dat je er weinig van merkt. Behalve dat we elkaars naam weten enzo.
Even wat anders, een treinstation in Wageningen zou geen overbodige luxe zijn. De 88 is prima, maar toch...
Wat leuk! Ik zit bij de biologen, plantenwetenschappers en bodem,water,atmosfeer studentenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef placeholder het volgende:
Saxofoontje en ik zitten in hetzelfde AID groepje
Moet je ver reizen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik zit bij de biologen, plantenwetenschappers en bodem,water,atmosfeer studenten
Maar ik ben nog steeds op zoek naar een kamer, het schiet jammer genoeg niet echt op.. Dan maar een paar maanden heen en weer reizen
als je slaapt zie je dat niet, toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
en vanaf november tot maart ofzo doe ik mijn kamer in onderhuur ;-) moet je wel van roze houden
maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.quote:
als het je 6 uur reizen bespaard, denk ik dat het niet zoveel meer uitmaakt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.
Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Xenomyst het volgende:
haha roze, was dat al of heb je er zelf voor gekozen ?
Oke... Ik vind jou een beetje eng...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!
Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef maen het volgende:
Waar kun je in de vakantie in het weekend studeren? Lebo en Forum zijn dicht, Zodiac alleen toegankelijk met pasje.. Weet iemand iets van de Dreijen?
ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens openquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde is
Ik leer toch altijd het liefste thuis, geen andere mensen die rond wandelen enzo. Lig je beetje op schema met leren? Ga je wel alle 6 de vakken leren, of ga je er ook maar een paar leren? Bij mij wil het niet zo, moest van mezelf steeds 's avonds leren (na het werken) maar dat wil gewoon niet echt.. En het is een heel saai boek om te lezen, dus of ik ben afgeleid na 5 regels of m'n ogen vallen dicht.. Pff, maar ik mag niet klagen met m'n ene vak in vergelijking met jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens open![]()
Maargoed lijkt erop dat we niet veel keus hebbe...
We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je iets tegenkomt wat jij niet wil en wat voor 2 personen ideaal is (1 slaapkamer, 1 woonkamer, eigen keuken en badkamer) wil je het me laten weten?!
Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep dat is waar idd.
En er komt binnenkort nog een kamer vrij bij ons. (waarschijnlijk voor een dame) Dus misschien zie ik iemand nog tijdens een hospiteer avond
De kamer is van idealis, en is ongeveer 12 m2 met eigen wastafel en inbouwkast. Zal rond de 260 a 270 kosten. Hij komt vanaf 6 september leeg te staan. Als hij op kamernet komt te staan zal ik je wel iets van een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef Saxofoontje het volgende:
[..]
We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!
[..]
Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaan(Wat een gedoe is dat allemaal zeg.. XD)
Zolang je wilt. Huisgenootje gaat stoppen met haar studie en gaat of in België studeren of thuis wonen. Het is dus geen onderhuur.quote:
Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Xenomyst het volgende:
ooowoke, ik dat het dan via idealis gewoon weer ging!
Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)
Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebben= minder delen dan nu
Tss!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis...
Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef placeholder het volgende:
Potjandorie. Al m'n plinten geschuurd. Wat een kutklus. Morgen beits erover. Nu weer naar huis...
Ik heb het eigenlijk best goed met m'n kamertje als ik alle woonperikelen lees.
Luiwammesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef jappas het volgende:
Je moet een moeder hebben die dat graag voor je doet ^^. Ik ben destijds zo onder het schilderen uitgekomen.
Haarweg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebt
'Samen één' als in?! We zijn niet dezelfdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef placeholder het volgende:
En begrijp ik nou goed dat jappas en Reflectionne samen één zijn (althans, op gezette tijden)?
Dan toch wat ik dacht dat je bedoeldequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef placeholder het volgende:
Ja ja. Dat bedoelde ik. Laat ik het concept 'samen één' maar niet uitleggen
Goed bezig! Dankjewel, jij ook veel succesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:53 schreef maen het volgende:
jup.. heb een Zodiac toegangspas weten te lenen, dus ga maar eens een dagje tussen de Veetelers zitten
succes!
rustig blijvenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
Ja, die is wel belangrijk.. en jezelf zijn. Bah, ik hou niet van solliciteren voor iets als dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:09 schreef maen het volgende:
[..]
rustig blijven
nee, zou het niet weten. Heb van mijn moeder een map 'sollicitatietraining' gekregen, die is wel al oud. Moet ik ook maar eens door gaan nemen tegen die tijd!
Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
Bruikbare tips, dankje. Probleem is ook altijd dat ik moeite heb met vragen stellen, die bedenk ik vaak pas als ik weer thuis ben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef Sodium het volgende:
[..]
Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.
Tijdens het gesprek neem je de tijd om rustig na te denken over de vragen die je gesteld worden. Als je echt geen antwoord weet op een bepaalde vraag, mag je gerust zeggen dat je daar aan het einde van het gesprek nog op terug wilt komen. Wanneer je erg nerveus bent, is het misschien goed dat uit te spreken. Mogelijk zakt de spanning dan iets. Werkgevers begrijpen dat vaak ook wel. Wees niet bang vragen te stellen.
Succes!
Mijn excuses trouwens voor het niet openen van deel 10. Ik had het erg druk.
Ik doe hbo hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
solliciteren voor een afstudeervak?![]()
wij gaan gewoon naar docent met een zelfgekozen onderwerp en de docent buigt zich dan in allerlei kronkels om het voor jou voor elkaar te krijgen. Ik ben dus verwent als bosbouwer zijndeof de docenten zijn zo blij dat er iemand uberhaupt een afstudeervak bij hen wilt doen.
en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
achja das waar ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik doe hbo heDaar moet je stage lopen als thesis, bij een echt bedrijf dus
.
Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.
Het raampje boven de deur is al vervangen voor een stuk hout.
De vloer. Er zit inderdaad een naad in het midden. Onder m'n bed laat het al wat los. Tja... Ik laat het zo. Als het echt prut is leg ik nog wel een keer wat anders neer.
Zo werkt dat niet bij mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doet
Er ligt sowieso een ondervloer onder het zeil. Daarnaast had m'n moeder nog ergens een kleed liggen, en had ik zelf ook iets bij de IKEA zien liggen. Komt goed. En als ze last van me hebben moeten ze het laten weten, dan zoeken we een oplossing.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
voor respect voor je onderburen zou ik of toch een extra laag op je zeil leggen...
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken?. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
Strak plan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n weekquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken?. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
Je bent heel lastig jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef maen het volgende:
[..]
oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n week
Als het niet anders kan plan het dan maar, kijk ik of ik op dat moment weg kan. Weet nog niet wat mijn rooster is nl.
[..]
Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.
Haha ik ben wel lastig he?
uur of 10, kan nog best dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je bent heel lastig jaTot hoe laat duurt de repetitie?
Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niksquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef jappas het volgende:
Datum: 18 Augustus
Tijd: 20.30??
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
Niet aanwezig:
Haha, Bioloogje, op tijd komen dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niks
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef maen het volgende:
Datum: 18 Augustus
Tijd: 20.30??
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
Niet aanwezig:
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Dat heb je gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, en anders kom je me maar halen... Ik woon om de hoek he
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven.
Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:11 schreef Sodium het volgende:
Het moet toch even gezegd worden: hulde voor placeholders instelling zijn kamer netjes op te knappen!
Én je bent gewoon bij de meet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef placeholder het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen...![]()
Ik zit nu in m'n kamer. Blijf er vannacht slapen voor het eerst. Alle basic equipment is aanwezig, dus dat gaat lukken. Voelt goed hier, ondanks dat het nog vrij leeg is...![]()
-------------------------
Datum: donderdag 18 augustus
Tijd: 20.30
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder
Niet aanwezig:
- Xenomyst
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...quote:
Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef maen het volgende:
waah stress! ik wou in eerste instantie niet voor mijn tentamen van morgen gaan, gister dacht ik dat het best te doen moet zijn, vanmiddag was ik nog best positief, maar nu begint het toch te kriebelen...
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...
Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?
jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.
Maarja. Daar zit je dan
Druk druk druk! Ik werk nog 2 weken en dan in de AID en de vrije week daarna eindelijk lekker niks doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantie
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.
Om de bosbouwers te supporten neem ik er wel een mee. Ze is bij mij tijdens de AID. Ze zit (nog) niet op FOK, maar er moet vast geSOGt worden komend jaar, dus dat komt wel...
had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.
Ik zal eens kijken of ik haar voor die tijd hier krijg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:12 schreef Reflectionne het volgende:
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)
Kom je nu mee. Kom net terug van de snackbarquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goed
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef placeholder het volgende:
Ik had de hele tijd al het idee dat ik wat vergeten was. Maar nu zie ik het. Gordijnen.
Dat wordt dus niet uitslapen...
Ja leuk. Wrijf het er nog even inquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:09 schreef Sodium het volgende:
[..]
Dat wordt half zes. Misschien wel eerder.
blinddoek omdoen, slaap je mss wat langerquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja leuk. Wrijf het er nog even in
Er zitten in m'n raam trouwens hele nare vlekken. Ik vermoed dat het dakdekkersteer is wat m'n raam geëtst heeft. Het gaat er iniedergeval niet meer uit. Hoe groot is de kans dat ik een nieuw raam krijg als ik Idealis lief aankijk? Het zijn spikkeltjes over het hele raam, en het verpest m'n uitzicht een beetje
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:
Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken
Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagdequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?
Wie woonden er nou nog meer op de Haarweg?
Ik woon op de Haarwegquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?
Wie woonden er nou nog meer op de Haarweg?
Wandel ik morgen even langs het kantoor :-)quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagde
Terecht dat je daar over klaagt. Beetje jammer....quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef maen het volgende:
[..]
Ik woon op de Haarweg
Maar Idealis is niet per se krenterig, ze willen vooral niet te veel moeite doen heb ik het idee.
Onze nieuwe afdelingsdeur valt niet in het slot, iedereen kan dus zo naar binnen lopen. Toen ik dat aangaf bij de beheerder "ja het bedrijf dat ze geplaatst heeft is met vakantie" ik vind het nogal onveilig (woon ook nog eens op begane grond), maar de beheerder vind het onze eigen verantwoordelijkheid dat de deur goed dichtgemaakt wordt. Dat slaat toch op puin! Maar dat geeft wel een beeld van de handelswijze van de beheerder...
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:
[..]
blinddoek omdoen, slaap je mss wat langer
ik weet niet of Idealis daar iets aan gaat doen. Mss als de bewoner destijds er een melding van gemaakt heeft, maar Idealis kennende geef ik het een kleine kans... Maar je kunt het proberen. Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken
Gooi jij ze maar door mijn raam heen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef maen het volgende:
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad!
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedachtquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef placeholder het volgende:
[..]
Gooi jij ze maar door mijn raam heen!
Waar gaan ze over trouwens? Ik kan ook m'n raam openzetten, dan heb ik nog wat aan het boek...
Aah oke, zal ik doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef bioloogje het volgende:
Ahhh mijn pc weigert op Fok te gaan!! Maar dames de kamer komt vandaag of morgen online. Op de walstraat reageer wel vrij snel en laat even weten als je gereageerd hebt. Dan kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat je iig langs mag komen om kennis te maken.
De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef maen het volgende:
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedachtwaar dat nou weer goed voor is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef placeholder het volgende:
[..]
De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ik?
Ik ben niet zo'n held in economie (misschien maar eens wat aan doen, want het is wel interessant...). Succes met leren, maar vooral succes op je tentamen.uhu, ik heb nog nooit een GR mogen gebruiken... Nouja, stiekem wel gedaan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ook zeker dat er nog wat in staat van de vorige keer, maar het ding is gesneuveld zojuist
na 8 jaar houdt ie ermee op! En net nu! arghh!
Maar bedankt voor je steun![]()
Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Xenomyst het volgende:
ik kijk nu een documentaire over ontgroeningen op sbs; wow dat is heftig!
ik neem niet aan dat het er ook zo aan toe gaat in wageningen..
Ja prima toch?! Succesquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:20 schreef maen het volgende:
heerlijk weer om tentamen te gaan maken...
haha ja! dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja prima toch?! Succes
Minder heerlijk weer om naar Renkum te fietsenEn ik wil en moet eigenlijk leren
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..
Dankje, maar eens kijken na woensdag. Ben benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:39 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43
De aflevering komt hier binnekort online
alsof dat zo vervelend isquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef PilgrimSands het volgende:
Datum: donderdag 18 augustus
Tijd: 20.30
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder
Niet aanwezig:
- Xenomyst
- ieniminimuis
- PilgrimSands
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Dan ben ik al naar Lowlands.
zit wat inquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Een meet met ons is veel leuker dan Lowlands natuurlijk!
Hoe ging je tentamen?
Dat klinkt heel positiefquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef maen het volgende:
[..]
zit wat in
uh ja, viel wel mee eigenlijkbleek makkelijk tentamen te zijn, dus misschien heb ik m nog wel gehaald ook
Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door waterquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja! dankje
wat het fietsweer betreft is het eigenlijk nog helemaal zo slecht niet geweest...
ja, mijn broek is net droog van het naar tentamen fietsen vanochtend...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef jappas het volgende:
[..]
Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door water. Ik was zeiknat van een klein stukje fietsen
. Slippers van haar (overleden) man aan enzo..
Opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
Cool dat je zo makkelijk mensen bij je laat slapen in je nieuwe kamerquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Saxofoontje het volgende:
Oeh, dat zou wel makkelijk geregeld zijnIk stuur je wel even een pm om verder te kijken!
haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komenNee grapje, dat moet je helemaal zelf weten
We moeten ze ontgroenen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef maen het volgende:
[..]
haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hier
nee, ik ga voor blauw dit keerquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Psst, jij neemt de tonduese en de paarse haarverf mee toch?
dan verzinnen we voor jou wel even wat andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar al eens eerder knalblauw gehad. Dus mij krijg je niet.
Succesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef maen het volgende:dan verzinnen we voor jou wel even wat anders
niet werken dus vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:
even iets anders: Jappas/reflectionne, weten jullie toevallig hoe het zit met ziekmelden bij Opella? Ik kan die papieren even niet vinden, maar ik vermoed dat ik ze nodig ga hebben... Heb verkeerde beweging gemaakt en nu onwijs pijn in mijn enkel/voet, hoop dat het morgen over is anders wordt het lastig werken...
edit: nevermind, gevonden. Moet voortaan wat beter zoeken...intussen nog steeds vet veel pijn
![]()
Mannen gaan kaal, maar wel alleen als ze dat erg vinden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar al eens eerder knalblauw gehad. Dus mij krijg je niet.
Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:32 schreef maen het volgende:
[..]
niet werken dus vandaagze deden gelukkig niet erg moeilijk.
Geluk bij een ongeluk, kan ik wel fijn de hele dag studeren...
ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)
Tsja, dat is wel lullig natuurlijk maarja, je kan er weinig aan doen. Hoe gaat het met je voet??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef maen het volgende:
[..]
ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!
voel me nu trouwens wel beetje schuldig dat ik nu "gewoon" zit te leren, en die mensjes mss geen hulp krijgen...
Vast wel toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef maen het volgende:
zouden ze dan geen vervanger gezocht hebben voor mij?
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef maen het volgende:
weet niet, ze zeiden alleen dat ze meneer en mevrouw wel even zouden bellen..
nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?
Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef maen het volgende:
[..]
nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..
leren gaat wel, mss haal ik deze morgen wel!
bij jou?
nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halenLeren doe ik nu niet, stressen voor m'n sollicitatie (over anderhalf uur) wel
Je bent goed bezig nu.. Dus wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef maen het volgende:
[..]
nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!
maar alvast heel veel succes! Je kunt het!
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef placeholder het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die hertentamens? Kun je nou alle tentamens van het hele jaar nu inhalen?
Heb trouwens een mooi 2 persoons bankje op de kop getikt. Morgen meteen naar Wageningen brengen. Dan is m'n kamer echt bijna klaar
Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:
[..]
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jaren![]()
ik heb geen zin meer!![]()
Ik ook niet! Maar mag niet klagen vergeleken met jou..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:
[..]
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jaren![]()
ik heb geen zin meer!![]()
studievertraging is al niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef placeholder het volgende:
[..]
Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?
Studievertraging is tegenwoordig niet meer zo grappig*kucht iets over Rutte en Zijlstra*
Welke studie doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef maen het volgende:
[..]
studievertraging is al niets meer aan te doenhoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen.
maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.
En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?quote:
Ik denk goed. Ben nu thuisthuis, morgen bank, boekenkastjes en kleding/boeken mee. En blijf ik weer in Wageningen. Eind van de week zijn m'n gordijnen klaar (moeder is er mee bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Lalalla sog sog sog
Hoe is het met je kamer PH?
klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef placeholder het volgende:
[..]
En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?
Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef maen het volgende:
[..]
klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingenfijn breed dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?
[..]nou, juist omdat de studie uniek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant
dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied
dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef maen het volgende:
[..]
nou, juist omdat de studie uniek isbedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant
dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied
dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemen![]()
Duidelijk verhaal. Niet raar om zo'n studie te doen tussen alle nerds?
[..]Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef Reflectionne het volgende:
Zo, glaasje Baileys en the Prodigy aan. Moet ff
Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef maen het volgende:
[..]
tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te maken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemen![]()
Duidelijk verhaal. Niet raar om zo'n studie te doen tussen alle nerds?
[..]haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Xeno ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland!
arme wij...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'
Hij is bang nu..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
haha het blijft wel Wageningen natuurlijk
kom jij uit de stad dan ph?
Dat zou ik ook zeggen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegd
quote:
You've made me laugh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen!
[..]
Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?
Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij is bang nu..
Ik hou van de gezelligheid hierEdit: Moodkiller.. Geen reacties meer
![]()
Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat dit het grappigste is wat ik vandaag heb meegemaakt
Snel terug naar je boeken danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef maen het volgende:
[..]
Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...
Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat dit het grappigste is wat ik vandaag heb meegemaakt
Wat voor boek is het vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:
[..]
Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...
oja dat wilde ik nog vragen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Snel terug naar je boeken dan
en ja, het was een zware dagsollicitatie ging kut, oke nog geen antwoord gehad maar het ging k ut
Toch vond ik het grappigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...
Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef maen het volgende:
[..]
oja dat wilde ik nog vragen!
Wat ging er mis?
accounting..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:
[..]
[..]
Wat voor boek is het vandaag?
hmm naar.. nah komt vast goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Toch vond ik het grappig
[..]
Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..
Leukquote:
ach, gevoel is soms bedrieglijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net nietM'n gevoel is er absoluut niet goed over
nee, don't really like it.. dus nog even mn best doen en dan ben ik er vanafquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef placeholder het volgende:
[..]
Leuk![]()
Je had trouwens nog geen oordeel gegeven over nerds in Wageningen!![]()
Maargoed. Ik kom dus niet van het platteland nee. Jullie boy PH komt uit stadje (Damsko represent) jeweet
Nee, wilde eerste voor deze gaan en moet in november pas beginnen (kan zelfs nog in feb beginnen) dus deed het rustig aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef maen het volgende:
[..]
ach, gevoel is soms bedrieglijk
had je nog iets achter de hand?
probably not. Nieuw record!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
Is het ooit gebeurd dat we een topic in een week volmaakten?
Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars! (en jullie SOG!!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
Is het ooit gebeurd dat we een topic in een week volmaakten?
[ Bericht 1% gewijzigd door placeholder op 09-08-2011 21:49:53 (sog) ]
neuh, flinke borrelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
zijn de baileys & tiamaria inmiddels al weer op ?
Hier welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
zijn de baileys & tiamaria inmiddels al weer op ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef placeholder het volgende:
[..]
Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars!Ja zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het goed is, komt daat zo'n knopje voor waarmee automatisch een nieuwe gemaakt wordt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef placeholder het volgende:
Hoe werkt zo'n OP eigenlijk? Hoe maak je dat nieuwe topic aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |