abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:32:37 #126
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100367507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebt ;)
Haarweg.

En even inhakende op Jappas, ik ben blij dat ik het zelf mag doen. Voelt zelfstandig. Ze helpt wel overigens :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:36:58 #127
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100367698
En begrijp ik nou goed dat jappas en Reflectionne samen één zijn (althans, op gezette tijden :') )?
pi_100370677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef placeholder het volgende:
En begrijp ik nou goed dat jappas en Reflectionne samen één zijn (althans, op gezette tijden :') )?
'Samen één' als in?! We zijn niet dezelfde :P
pi_100371708

Zo samen één? :').

Maar als in dat Reflectionne mijn vriendinnetje is, ja ;).
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:39:30 #130
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100376249
Ja ja. Dat bedoelde ik. Laat ik het concept 'samen één' maar niet uitleggen :')
pi_100384014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef placeholder het volgende:
Ja ja. Dat bedoelde ik. Laat ik het concept 'samen één' maar niet uitleggen :')
Dan toch wat ik dacht dat je bedoelde :o

@Maen, studeren vandaag?
pi_100384115
jup.. heb een Zodiac toegangspas weten te lenen, dus ga maar eens een dagje tussen de Veetelers zitten :P

succes!
pi_100384134
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 08:53 schreef maen het volgende:
jup.. heb een Zodiac toegangspas weten te lenen, dus ga maar eens een dagje tussen de Veetelers zitten :P

succes!
Goed bezig! Dankjewel, jij ook veel succes :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:04:12 #134
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100384188
Waarom zitten de veetelers in een gebouw waar niemand anders (zonder pasje) in kan?
pi_100384808
in het weekend moet je voor alle gebouwen pasje hebben (is gewoon je WUR-card, met speciale rechten ofzo). En nu is het vakantie dus is alles dicht. Ofzo. Weet ook niet precies hoe en waarom, ben allang blij dat ik ergens kan studeren!
pi_100384866
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
pi_100384940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Heh bah, dinsdag ook nog een sollicitatiegesprek voor m'n afstuderen. Mensen nog tips voor een sollicitatie en de voorbereiding?
rustig blijven ;)
nee, zou het niet weten. Heb van mijn moeder een map 'sollicitatietraining' gekregen, die is wel al oud. Moet ik ook maar eens door gaan nemen tegen die tijd!
pi_100385005
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:09 schreef maen het volgende:

[..]

rustig blijven ;)
nee, zou het niet weten. Heb van mijn moeder een map 'sollicitatietraining' gekregen, die is wel al oud. Moet ik ook maar eens door gaan nemen tegen die tijd!
Ja, die is wel belangrijk.. en jezelf zijn. Bah, ik hou niet van solliciteren voor iets als dit.
pi_100386063
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:03 schreef Reflectionne het volgende:
Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.

Tijdens het gesprek neem je de tijd om rustig na te denken over de vragen die je gesteld worden. Als je echt geen antwoord weet op een bepaalde vraag, mag je gerust zeggen dat je daar aan het einde van het gesprek nog op terug wilt komen. Wanneer je erg nerveus bent, is het misschien goed dat uit te spreken. Mogelijk zakt de spanning dan iets. Werkgevers begrijpen dat vaak ook wel. Wees niet bang vragen te stellen.

^O^ Succes!

Mijn excuses trouwens voor het niet openen van deel 10. Ik had het erg druk.
pi_100386179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef Sodium het volgende:

[..]

Als voorbereiding op het gesprek kun je voor jezelf bedenken waarom je de keuzes gemaakt hebt die je maakte. Bekijk je CV (neem enkele exemplaren mee!) en probeer de keuzes die je maakte met betrekking tot je studie (dus minor, keuzevakken, stageplaats etc) te beargumenteren. Je hebt vast al eens stage gelopen. Waarom juist daar? Wat vond je er leuk? Wat minder? Welke kennis en inzichten heb je meegenomen? Ook kun je nadenken over wat je nog wilt leren alvorens je je diploma haalt. En kijk ook verder dan dat: welk soort werk ambieer je voor na je afstuderen? Vanzelfsprekend moet het voor jezelf helder zijn waarom je het bedrijf waar je nu gaat solliciteren hebt aangeschreven.

Tijdens het gesprek neem je de tijd om rustig na te denken over de vragen die je gesteld worden. Als je echt geen antwoord weet op een bepaalde vraag, mag je gerust zeggen dat je daar aan het einde van het gesprek nog op terug wilt komen. Wanneer je erg nerveus bent, is het misschien goed dat uit te spreken. Mogelijk zakt de spanning dan iets. Werkgevers begrijpen dat vaak ook wel. Wees niet bang vragen te stellen.

^O^ Succes!

Mijn excuses trouwens voor het niet openen van deel 10. Ik had het erg druk.
Bruikbare tips, dankje. Probleem is ook altijd dat ik moeite heb met vragen stellen, die bedenk ik vaak pas als ik weer thuis ben.

Geen probleem, maar dacht met al die dingen die je al uitgezocht had, die je wilde en die je al in een linkje had geplaatst had je net zo goed in 1 keer het nieuwe topic kunnen starten ;)

Ben je eigenlijk niet al bijna klaar met je master nu? Wat ga je nog doen komend jaar?
pi_100386331
Graag gedaan. Vaak zegt men op het einde van een gesprek: 'Heb je nog vragen?' Je kan dan overwegen om te zeggen dat je waarschijnlijk nog wel wat vragen hebt, maar er nu even niet opkomt en opperen om mailadressen uit te wisselen zodat je eventuele vragen later per mail kan stellen. Mogelijk staan ze daarvoor open.

Ik ga komend jaar nog enkele vakken volgen. De rest is nog niet concreet. Zijn er nog meetplannen voor tijdens de AID, overigens?

Psssst. Die linkjes had ik de afgelopen tijd al verzameld en klaar staan in een word-document. Dus dat was tien seconden 'knip-plak-post'. En veel meer tijd had ik niet.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:31:21 #142
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100387681
solliciteren voor een afstudeervak? :?
wij gaan gewoon naar docent met een zelfgekozen onderwerp en de docent buigt zich dan in allerlei kronkels om het voor jou voor elkaar te krijgen. Ik ben dus verwent als bosbouwer zijnde :@ of de docenten zijn zo blij dat er iemand uberhaupt een afstudeervak bij hen wilt doen.

en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_100387885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
solliciteren voor een afstudeervak? :?
wij gaan gewoon naar docent met een zelfgekozen onderwerp en de docent buigt zich dan in allerlei kronkels om het voor jou voor elkaar te krijgen. Ik ben dus verwent als bosbouwer zijnde :@ of de docenten zijn zo blij dat er iemand uberhaupt een afstudeervak bij hen wilt doen.

en je plinten verven of een haarweg kamer? die donkerbruine latjes? pfff ik ben er destijds niet aan begonnen, zelfde ook voor een donkerbruin houtwerk stuk naast de ramen. Het meeste verdwijnt toch achter meubels, gordijnen en andere troep. En mocht er nog van dat oude vloerzeil in je kamer hebben gelegen met zo'n naad in het midden: eruit halen en weggooien! als je daarna er ook maar iets over heen legt, blijf je toch altijd die naad zien, (inveel gevallen kruipt de naad op). owja en het raampje boven je deur afplakken (tenzij je een lucky one bent zonder raampje boven je deur) tegen het licht van de gang. Vuilniszakken werken 2 weken, een stuk doos/karton valt er weer af. Ik zelf heb er donkerblauw kaftpapier opgedaan, het voldoet maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Ik doe hbo he ;) Daar moet je stage lopen als thesis, bij een echt bedrijf dus ;).
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:51:26 #144
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100388186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik doe hbo he ;) Daar moet je stage lopen als thesis, bij een echt bedrijf dus ;).
achja das waar ook
Trotste mama van Ambar
pi_100390918
Ik schrok, een tijd onafgeleid geleerd! Nu moet ik natuurlijk weer even wat op Fok zetten anders gaat het niet goed..
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:08:48 #146
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100391397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.

Het raampje boven de deur is al vervangen voor een stuk hout.

De vloer. Er zit inderdaad een naad in het midden. Onder m'n bed laat het al wat los. Tja... Ik laat het zo. Als het echt prut is leg ik nog wel een keer wat anders neer.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:36:23 #147
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_100392129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef placeholder het volgende:

[..]

Ja die plinten. Zaten drie kleuren verf op. Je hebt gelijk, een beetje muggenziften is het wel. Heb ze nu opgeschuurd, morgen beits erop en klaar.

Het raampje boven de deur is al vervangen voor een stuk hout.

De vloer. Er zit inderdaad een naad in het midden. Onder m'n bed laat het al wat los. Tja... Ik laat het zo. Als het echt prut is leg ik nog wel een keer wat anders neer.
Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doet ;)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:55:23 #148
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100392782
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nee hoor! Als het echt prut is, blijf je de komende jaren daar tegenaan kijken met het idee dat je er binnenkort echt wat aan gaat doen. Maar de volgende bewoner, is de persoon die er echt wat aan doet ;)
Zo werkt dat niet bij mij.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:55:56 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100394388
voor respect voor je onderburen zou ik of toch een extra laag op je zeil leggen...
Trotste mama van Ambar
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:15:03 #150
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100394968
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
voor respect voor je onderburen zou ik of toch een extra laag op je zeil leggen...
Er ligt sowieso een ondervloer onder het zeil. Daarnaast had m'n moeder nog ergens een kleed liggen, en had ik zelf ook iets bij de IKEA zien liggen. Komt goed. En als ze last van me hebben moeten ze het laten weten, dan zoeken we een oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')